VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: goranikolic Oktobar 30, 2011, 01:24:55 posle podne
-
Potrebna mi je pomoc oko pasat-a b3 1.6td intercoler.Naime,ponekad dolazi do zagusenja auta kako od samog startovanja tako i u voznji(jedna situacija),kao da ima neko zacepljenje,da bi u drugom slucaju auto normalno palio,isao bez problema-zagusenja,dobro vukao.Znaci nema pravila kada ce kako da se ponasa.Napominjem da je na autu radjena glava motora(ravnanje iste,obrada ventila,zamena dihtunga),odradjena je bosh pumpa,turbina proverena manometrom-dobro puni,ne trosi ulje.Nema katalizator.Evo jednog linka kako pasat kao moj radi normalno bez zagusenja. http://youtu.be/Fnvebmf669c
-
jesi li menjao filter goriva? koliko je presao auto,jeste li dirali turbinu?
-
Promeni filter za gorivo i vazduh kad si već tu
-
A nebi bilo loše i da ispereš rezervoar. Predpostavljam da sipaš D2 ili ložak, a ne evrodizel.
-
Filter za gorivo-naftu menjan pre par dana,filter za vazduh menjan pre 4-5000 stavljen Manov,medjutim nista nepomaze,u autu sipam samo D2 i eurodizel zimi,LOZ ULJE nikako.
-
auto je preso oko 210000km,turbina nije dirana,merio sam manometrom-pokazuje da je dobra,tj da dobro puni
-
Probaj malo preciznije da nam opišeš problem, da li se samo guši ili omaši poneki cilindar pa radi na 2-3 klipa?
Kad se to dešava, kad je hladan ili vruć? Na koliko obrtaja, ispušta li neke čudne zvuke :rolleyes:
-
jel si gledao dizne kakve su?
-
Pumpa veruj,uskoro ce biti sve gore,mom calu isto tako.
-
Slučajno sam naleteo na ovu sliku, mislim da je tdi:
(http://img835.imageshack.us/img835/3807/cimg1499i.jpg)
-
A i obavezno operi rezervoar, meni je tako na 1.6TD radio kao ti što opisuješ, pa sam oprao rezervoar i izmenjao filtere goriva, i auto je progledao. Ne mora da znači da je kod tebe to, ali preporučujem svima koji puno prelaze, zbog "kvaliteta" nafte u Srbiji, da ako mogu, jednom godišnje operu rezervoar i zamene filter goriva....
Evo danas sam izvadio malo nafte iz auta jer mi je trebalo, i ne mogu da verujem koliko trunja ima, kao da je blato u pitanju a ne nafta.
-
da je u pitanju neki cilindar ne bi radio ravnomerno,imao bi neravnomeran rad,ovaj se gusi,nema dobar protok.Jos nesto-pre ovog dizela vozio sam benzinca 1.8 sa ugradjenim plinom,na kome sam isto menjao dihtung glave,VEROVALI ILI NE AUTO SE ISTO PONASAO KAO STO SAM OPISAO OVAJ PROBLEM,A DISEL I BENZINAC NEMAJU NIKAKVIH DODIRNIH TACAKA.Na kraju nisam uspeo da otklonim kvar,jer se isto ponasao(gusio,pa isao dobro) isao kod X majstora,digao ruke i na kraju PRODAO.Da li sam toliki maler da mi se i kod OVOG DISELA javlljaju isti problemi.LJUDI POMAGAJTE AKO NEKO ZNA JOS NESTO,ILI SE SRETAO SA OVIM PROBLEMOM.SA KIME GOD SAM RAZGOVARAO OVDE U NISU KO VOZI PASAT NIKO NIJE IMAO NIKADA OVAKAV PROBLEM.
-
da je u pitanju neki cilindar ne bi radio ravnomerno,imao bi neravnomeran rad,ovaj se gusi,nema dobar protok.Jos nesto-pre ovog dizela vozio sam benzinca 1.8 sa ugradjenim plinom,na kome sam isto menjao dihtung glave,VEROVALI ILI NE AUTO SE ISTO PONASAO KAO STO SAM OPISAO OVAJ PROBLEM,A DISEL I BENZINAC NEMAJU NIKAKVIH DODIRNIH TACAKA.Na kraju nisam uspeo da otklonim kvar,jer se isto ponasao(gusio,pa isao dobro) isao kod X majstora,digao ruke i na kraju PRODAO.Da li sam toliki maler da mi se i kod OVOG DISELA javlljaju isti problemi.LJUDI POMAGAJTE AKO NEKO ZNA JOS NESTO,ILI SE SRETAO SA OVIM PROBLEMOM.SA KIME GOD SAM RAZGOVARAO OVDE U NISU KO VOZI PASAT NIKO NIJE IMAO NIKADA OVAKAV PROBLEM.
-
ULOSKE DIZNI SAM MENJAO,STAVIO DRUGU PUMPU RADI PROBE(moja bosh pumpa je servisirana)medjutim javljaju se isti simptomi,NE MOGU IDENTICNI SIMPTOMI DA SE JAVLJAJU KOD DVE PUMPE.Vozio sam benzinca 1.8 sa ugradjenim plinom,desavalo mi se ISTO u voznji i na plin i na benzin,tako da mislim da nije to sto je poslao SALE ovaj odgovor u vezi ciscenja rezervoara,a probao sam i voznju sa kanticom.Nema pravila kada ce kako da radi,kad upalim auto odmah se oseti da li radi lako(lagano prima gas)ili teze.KADA NE RADI KAKO TREBA NA POLA GASA IZBACI CRNI DIM,A U SUPROTNOM KADA PROSTO "LETI"NEMA DIMA-OSIM KADA GA NAGAZIM,TJ UKLJUCI TURBINU PA IZBACI NAKRATKO CRNI DIM.Evo jednog primera:letos kada sam se vracao sa mora(bio u CG) auto je tek "PRODISAO" u KRALJEVU,DRZALO GA KAKO TREBA 100-TINAK KM PA OPET PO STAROM,ZNACI NEMA PRAVILA.KADA RADI KAKO TREBA,RADI TISE,I CUJE SE ONAJ LEPI PROTOK KROZ LONAC AUSPUHA,U SUPROTNOM NIJE TAKO
-
A da oteraš auto kod majstora? Nemoguće da u ceo grad na 3 slova niko ne ume da reši tvoj problem???
-
Niko nije umeo da resi problem,i to samo napomena bio sam kod jednog da kazem uglednog majstora koji je na dobrom glasu ovde u Nisu,moguce da se nije zauzeo toliko oko ovog problema,sitan je ovo auto za njega,nemoze da naplati kako obicno naplacuje a treba dosta vremena da izgubi
-
Drugar, sve može da se namesti, pitanje je šta mu je.
Meni se jednom zapušilo crevo koje dovodi plin iz boce do elektroventila jer nisam menjao filter za plin,
dosta su se namučili dok su prokljuvili šta je al su ga ipak namestili, promenili celu cevku, isto 1.8 motor.
Da si malo bliže, tj da ja nisam toliko daleko poslao bi te kod jednog majstora koji rešava svakave gremline u autu
Ja mislim da imaš problema sa turbinom, da se zbog toga guši
-
Ok,probacu da izmerim i kako-koliko puni turbina kada se gusi,ali napominjem da sam pre ovog auta vozio benzinca sa plinom,koji je imao iste simptome kao i ovaj sada,benzinac nema turbinu