VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: JOCA88 Oktobar 23, 2011, 09:53:44 posle podne
-
Ovako... Auto mi radi normalno kad je suvo, ali cim padne kisa i prodjem brze koz bare motor pocne nestabilno da radi, na leru pocinje da se gasi, u voznji drzim gas a br. obrtaja opada i odjednom samo cimne, kao da proguta knedlu i krene da vuce... i tako sve dok se ne osusi dobro... E sada, zamenjene su svecice, kapa i ruka. Ostali su kablovi i komutator. Da li postoji neki nacin da se provere kablovi, da ih ne menjam ako su dobri? Gledao u mraku - nisam primetio da svetle, pipao kablove rukom ( da je neki probio opalila bi me struja valjda) i nista... Kad sam menjao kapu, na dva kabla sam video kao silikon nesto, pojma nemam sta je, a na ostalima toga nema... Motor je ABU 1.6.
-
Imas li suspleh (zastitu motora odozdo)
-
ma nemam,trazio ali ne mogu da ga nadjem...
-
Zato i imas problema po vlaznom vremenu. Napravi nesto od lima ako nemozes da nadjes originalni. Sve dok to neresis imaces problema. A kablovi su uredu cim po suvom ide normalno.
-
pa pazi u principu bi trebao da iskontrolises kablove, jer koliko ja znam ako su kablovi novi i silikonski oni usled vlage koja se stvare tokom padanja kise nece i nesmeju da prave problem, moja savet ti je posto je to barem jeftino promeni, kablove i svecice i stavi sus pleh, evo nas jedan clan foruma prodaje to bas za Mk3........ beer
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=31267.0
-
Pa kako nisam imao problema do prosle godine sa tim? Auto sam kupio pre 5 godina bez sus pleha, presao iz juga i bio presrecan, jurio bare kao sljapko iz cipelica i nije zezao.
-
Ma ne stavlja mi se sus pleh jer ima zilion srafova i kad mi ispadne nesto moram da ga skidam... Da li moze komutator nekako da se proveri?
-
Pa verovatno nisi imao problema jer su tad bili novi ili "kao novi" kablovi za svecice, pa im nije smetala vlaga, ajde iskreno komsija priznaj kad si ih zamenio, kazem ti zamenis kabove i svecice i imas da se preporodis, a sus pleh jeste zajeban sto mora da se skida kad nesto radis, ali da ne treba da bude ne bi ga fabrika ugradjivala dzabe..... inace kazi mi komso gde servisiras svog golfica posto smo iz istog kraja????? alealeee
-
odakle tebi komutator?
-
Pa napisao sam gore, kablove jedino nisam menjao.. A golfica uglavnom sam, posto volim to da radim, u majstore poverenja nemam uopste jer je vecina htela da mi radi generalnu zbog davaca ulja a i zbog previsokih cena(tipa zamena lezaja tocka 20eu). Jedino kada ne mogu sam da resim problem ili nemam alat odem kod majstora, po meni najrealniji Tika u Mirijevu. Da ne vozis mozda crvenu dvojku?
Rece mi jedan majstor da on nema platine nego komutator....
-
nevozim dvojku, bobina i komutator na mk3 su ti jedan dio mahac
-
pa zato sam te i pitao da vidim ko ti odrzava auto, da se ne lazemo ima dosta fusera i to stoji, ali isto tako ima i jako dobrih, slobodno se obrati @gedori za sve sto ti treba oko auta, jeste nam malo daleko, ali ako se raspitas videces da je dosta ljudi sa foruma zadovoljno njegovom uslugom, a Golf Mk3 naravno da nema platine, a za komutator to stvarno ne znam.......
Ps ne vozim crvenu, vozim mis sivu sa petoro vrata...... beer
-
Nisam pitao tebe za dvojku nego shone357. Ok gedora, da li moze nekako da se proveri bobina osim da se stavi druga?
-
jedino ako vidis da rasipa struju
-
Kad tako krene da trokira rukom opipa kablove i ako te nesto protrese onda jeste problem u kablovima biggrin
Promeni i kablove, ako ih 5 godina nisi menjao vreme imje za zamenu. A bobina sumnjam da jeste, visoko je ona da bi voda dosla do nje.
Imam je sus-pleh za G3 na prodaju ;)
-
Nista, ujutru idem po nove kablove, pa kad ih namestim da ih polivam vodom da vidim da li sam resio problem bonk bonk bonk
-
hahhahahahah nemoj care da i polivas vodom batine, samo ih montiraj i uzivaj, a ionako su najvili sutra kisu, a bice je i ovih dana, ali videc auto ce odmah drugacije da se ponasa........ blow
-
Znam da imas ali ga necu bonk da imam kanal uzeo bih ga, ali ovako da se zezam da lezim ispod njega za svaku sitnicu ne mogu...
E da, pitanje je i kad su menjani pre kupovine auta boodala
-
Da li su novi kablovi resili problem? Imam skoro identican problem (vozim Polo Classic '99 1.4 APQ motor).
Vlaga sama po sebi ne smeta, ali kada prodjem kroz baru vecom brzinom, auto se ugasi posle nekoliko sekundi. Kapu i ruku sam zamenio nedavno, ali voda do razvodnika i kablova svakako nije ni dosla. Tek po koja kap kod bobine. Posle nekog vremena sam ga upalio, ali je rad motora bio neravnomeran (narocito na nizem broju obrtaja), posrtao kod naglog davanja gasa... Vozio sam nekih 5 kilometara (uz neranomeran rad motora), parkirao narednih dva sata posle cega je rad motora bio normalan. Na parkingu sam odsrafio jednu svecicu koja je bila malo vlazna sto ukazuje na slabo paljenje ili previse goriva koje se ubrizgava.
E sad, da li jos nesto moze da uzrokuje probleme? Ovo mi se vise puta desilo i ustanovio sam da nema veze sa vlaznim vremenom vec sa vodom koju tocak baci prema motoru. Zbunjuje me to sto ni ne dobaci do kablova, kape i svecica koji su inace u dobrom stanju. Tocak vodu nabaci u predelu lima kabine vozila i mozda ga od lima vrati prema motoru. Postoje li jos neki elementi koji bi pod dejstvom vlage mogli da uzrokuju lose paljenje ili dotok goriva? Kao sto rece moj prethodnik, auto je ranije radio normalno tako da ne vidim resenje u ugradnji zastitnog lima (ako uopste postoji za ovaj model).
Pozdrav
-
Isti slucaj je bio i kod mene... Na kablovima nema vode, gledao u mraku ne varnice, pipao rukom i cekao da me udari struja kako bih provalio da su oni problem. Problem sam resio zamenom kablova. Odmah po skidanju kablova primetio sam da su novi mekani, a ovi stari tvrdi ko kamen.. Auto sad i po snegu i kisi radi kao sat alealeee
-
Koje marke su kablovi koje si kupio.
-
E sad... Da me ubijes ne mogu da se setim, trebalo bi da su Beru koliko se secam.