VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: Vasko-Mk Oktobar 23, 2011, 09:07:36 posle podne
-
Imam problem sa pritiskom pedala kocnice. Kad auto duze stoji, pritisak padne skroz ( papuca ide do poda ) i nema kocnice. Nadrukam 5-6 puta dobije pritisak i koci normalno ( papuca ide do sredinu ) ali pri drukanju se cuje slabo sustanje u kabini koje dolazi od pedala kocnice. Medjutim posle kraceg vremena, bez obzira dali je auto u voznji ili je parkiran, pritisak opet padne. Nisam primetio da gubi ulje za kocnice ( glicerin ), sto bi ukazivalo da neki od cilindra pusta i tamo gubi pritisak. Jedino znam da su mi gurtne na zadnjim tockovima pri kraju i treba da se zamene. Dali je moguce da zbog potrosenih gurtni slabi pritisak ? Molim strucnjake i iskusnije za savjet. Radi se o Golfu - 2 .
Pozdrav iz Makedonije alealeee
-
vrlo moguce ;)
-
Membrana na servu ili crevo od njega lose drzi.
-
Moguce su obe alternative koje ste naveli. Mene malo brine ono sustanje ( kao da izlazi vazduh ) kad pritisnem pedalu kocnice, ili kad drukam da bi se dobio pritisak. Bio sam kod majstora i dogovorio da ovih dana temeljno proverimo kocioni sistem. Krecemo od paknova na zadnjim tockovima pa posle dalje, nadam se da nije neki veci problem. Ali koji i da je mora da se sredi, ipak su to kocnice. Hteo bih da cujem i misljenje majstora na forumu.
Pozdrav beer
-
promeni servo i nece ti vise sustati i bice sve kako treba, ja sam ima isti problem i resio sam ga zamenom serva i sad je sve ok,nije tesko da se zameni
-
promeni servo i nece ti vise sustati i bice sve kako treba, ja sam ima isti problem i resio sam ga zamenom serva i sad je sve ok,nije tesko da se zameni
Videcemo, recice majstor ako je potrebno morace da se zameni i servo. Kolika je njegova cena od prilike i moze li se lako naci ?
Pozdrav
-
Imao sam isti problem. Stvar je bila sledeca:
Zadnje pakne su bile totalno pojedene, usled cega su zadnji kocioni cilindri imali "predugacak hod". To je uzrokovalo propadanje kocnice do poda, ali ako se napumpa onda koci.
Ako se onda ne koci jedno vrijeme, opruge vrate zadnje cilindre u pocetnu poziciju i onda opet jovo nanovo (do poda, pa ponovo koci).
Zamjeni pakne pozadi pa probaj dalje, s obzirom da znas da su potrosene. Velika sansa je da je to uzrok.
Edit: Kod mene je pored toga i "samostelujuci mehanizam" skakutao okolo po dobosu kao u ves masini. Sve se raspalo unutra, tako da kod tebe to ne mora da bude slucaj.
Alternativni uzrok bi mogao biti glavni kocioni cilindar.
-
Kolika je njegova cena od prilike i moze li se lako naci ?
Pozdrav
[/quote]
cena kod nas je oko 1000 din po otpadima,ima ih svugde
-
Kolika je njegova cena od prilike i moze li se lako naci ?
Pozdrav
cena kod nas je oko 1000 din po otpadima,ima ih svugde
[/quote]
Imao sam isti problem. Stvar je bila sledeca:
Zadnje pakne su bile totalno pojedene, usled cega su zadnji kocioni cilindri imali "predugacak hod". To je uzrokovalo propadanje kocnice do poda, ali ako se napumpa onda koci.
Ako se onda ne koci jedno vrijeme, opruge vrate zadnje cilindre u pocetnu poziciju i onda opet jovo nanovo (do poda, pa ponovo koci).
Zamjeni pakne pozadi pa probaj dalje, s obzirom da znas da su potrosene. Velika sansa je da je to uzrok.
Edit: Kod mene je pored toga i "samostelujuci mehanizam" skakutao okolo po dobosu kao u ves masini. Sve se raspalo unutra, tako da kod tebe to ne mora da bude slucaj.
Alternativni uzrok bi mogao biti glavni kocioni cilindar.
Hvala ti. Moja najveca sumnja je na paknove, jedino me buni ono sustanje kad se pritisne pedala kocnice, pa videcemo.
Pozdrav beer
-
Kolika je njegova cena od prilike i moze li se lako naci ?
Pozdrav
cena kod nas je oko 1000 din po otpadima,ima ih svugde
[/quote]
Hvala ti beer
-
Imam problem sa pritiskom pedala kocnice. Kad auto duze stoji, pritisak padne skroz ( papuca ide do patosa ) i nema kocnice. Nadrukam 5-6 puta dobije pritisak i koci normalno ( papuca ide do sredinu ) ali pri drukanju se cuje slabo sustanje u kabini koje dolazi od pedala kocnice. Medjutim posle kraceg vremena, bez obzira dali je auto u voznji ili je parkiran, pritisak opet padne. Nisam primetio da gubi ulje za kocnice ( glicerin ), sto bi ukazivalo da neki od cilindra pusta i tamo gubi pritisak. Jedino znam da su mi gurtne na zadnjim tockovima pri kraju i treba da se zamene. Dali je moguce da zbog potrosenih gurtni slabi pritisak ? Molim strucnjake i iskusnije za savjet. Radi se o Golfu - 2 .
Pozdrav iz Makedonije alealeee
Promenjene paknove na zadnjih tockova i kompletno ozracen kocioni sistem ( bilo je vazduha ). Jedino sto sam dobio je malo bolje kocnice nego prije i meksa pedala. Problem sa POVREMENIM gubitkom pritiska na kocnicu je ostao. Znaci vozim neko vreme i sve je ok, ima pritisak, koci normalno na 5-6 pritisaka i odjenom ode pedala do patosa. Nadrukam, nastavi opet normalno. Ono sustanje sto se cuje prilikom drukanja majstor je definisao kao "ispustanje malo vazduha iz servo", medjutim uopste ne utice na rad motora i kad je motor ugasen, imam tvrdu pedalu, sto je i normalno bez serva. Glavni kocioni, kao i cilindri na tockovima su OK. Dali je moguce da zbog te male kolicine vazduha koje servo isousta prilikom pritiskanja na pedalu ona povremeno ode do patosa, a posle toga nastavi normalno da radi ?
Pozdrav iz Makedonije alealeee
-
Ma brate tebe sex peti cilindar. On hoće to da radi (povlači vazduh) ili ga menjaj ili blokiraj beer
-
Membrana na servu ili crevo od njega lose drzi.
bice da je membrana busna ako ga cujes u kabini,kao sto boban 68 kaze,imao sam takav slucaj
-
Da te zeza servo i da ispušta vazduh pedala bi vremenom postala tvrđa, ne bi propadala ;)
-
Promeni ceo set zadnjih i prednjih kočnica sa crevima i uljem i 5. cilindrom.Sve to zajedno će te koštati 110 evra.I miran si. bicedobro mahac