VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: RaDiO LJuBaV Oktobar 22, 2011, 11:10:40 posle podne
-
imam problem na golf 4, kad je hladan ujutru,teze upali nego obicno. e sad, na koliko se pale grejaci, jer kad dam kontak lampica se samo upali i iste sekunde ugasi.
-
Nesto ispod nule cini mi se. - 3 ili -5 tako nesto.
-
a jesu li ti ispravna sva 4 grijaca?
-
@gedora sva 4 su nova stavljena prije 3 dana upravo zbog tog problema. ali on je i dalje ostao. e sad me brine jer mislim da ne dobija struju na grejace, jel moze imat davac temperature veze s tim, jer mi se ranije u voznji desavalo da kazaljka opane na nulu i posle nekog vremena se vrati ??
-
moze i on a lako ces ispitati dal dobijas struju sa najobicnijim ispitivacem kad je hladan i das kontakt. druze moj tvoj auto aktivira svako jutro grijace prilikom paljenja bio jul mjesec i plus 35 ili januar i minus 35. ujutro skini steker sa termo davaca daj kontakt, sacekaj 3-4 sekunde i probaj upaliti i sve ce ti biti jasno
-
hvala na brzom odgovoru gedora, dobio sam jos prijedloga da skinem steker sa davaca, i jednom sam pokuso al nije htio da se iskopca, jel ima neka fora ili nesto drugo da se skine ?
-
ma treba ti neki mali tanki srafciger da podignes onu plasticnu zakacku ako vec nece rukom zabimu
-
samo pati da je ne slomis
-
aco malo silikona posle ovo ono lollol
-
blink lollol lollol
-
kako majstori znaju sve moguce fazone, i ja sam ih polomio na stotine posle stavis malo silikona, gurnes gdje treba i bog da te vidi lollol
-
zato sam i rekao lollol
znaci nisam jedini koji lomi lollol lollol
-
A moze malo i da se navlazi kontakt sprejem da ne vuce na suvo. Na suvo nigde nece lako da ide.... lollol
-
coilleo2tj nikom ne pricaj lollol
-
kolko ih je na kocnicama stradalo
iha haj to mi je naj gore
-
hvala momcii na odgovorima, javljam rezultat sutra ujutru clap
-
evo rezultata, zamjenjen davac(uz slomljen plasticni osigurac koji ga drzi,zamjenjen metalnim od mk2) podesen ugao paljenja koji isto nije bio u redu, pa cemo da vidimo ujutru kako pali
-
ko ti je u zvorniku podesavao ugao pumpe? koji majstor?
-
gedora , ja sam iz Zv, ali sam ovo radio u Tuzli kod majstora, nakacio ga je na komp i popustio remenicu (3 sarafa) pomjeri je malo stegne i upali da vidi stanje u mjernim blokovima, i tako par puta dok nije uganjo na normalu.
-
javices nadam se kako pali ;)
-
znam ja dobro sta ti je radjeno zato te i pitam. na obicnoj vag dijagnostici nemozes kvalitetno potrefiti te parametre ubrizgavanja jer su neprecizni i LAZNI! drugo sta ces ti iz zvornika koje picke materine ici u tuzlu kad u zvorniku imas najjaceg bosistu za vw audi i mercedes ne samo u bosni nego i van granica rs i fbih?
-
polako gedora, otiso sam bas iz tog razloga sto su sve "majstori najjaci" radili i nista ne valja. a za tog stvarno nisam cuo, inace sto bi spuco 50 100 kilometara dzabe ;)
-
izmedju restorana europa i zedera imas bosch servis. gazda i glavni i odgovorni se zove jovo. boljeg neces naci garantujem i potpisujem.
-
dosad mi ga niko nije predlozio, al hvala na inf, ako bude problema posjeticu i njega. mada ne bi trebalo bit biggrin
-
nemoj vise izlaziti iz rs da bi nasao majstora za vw.
jel ok?
-
znam ja dobro sta ti je radjeno zato te i pitam. na obicnoj vag dijagnostici nemozes kvalitetno potrefiti te parametre ubrizgavanja jer su neprecizni i LAZNI! drugo sta ces ti iz zvornika koje picke materine ici u tuzlu kad u zvorniku imas najjaceg bosistu za vw audi i mercedes ne samo u bosni nego i van granica rs i fbih?
sta si mislio kada si napisao obicna vag diag ;)
-
da mu tacka paljenja kad su 1 i 4 u gmt nebi kasnila ili bila prerana mora se nastimati na pravom bosch testeru koji ima opciju mjerenja kolicine ubrizganog goriva. ove seljacke dijagnostike koje mi majstori u servisima koristimo za takva precizna stelovanja nedaju tacne podatke. u tome je problem
-
ma to znam a sta ti koristis
-
vag
-
muka od losih majstora na sve natjera gedora, al trudicu se da odsad trazim malo "bolje" majstore. i naravno da cu javit rezultat sutra ujutru