VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Six Oktobar 22, 2011, 11:34:36 pre podne
-
Poslednjih 5-dana , samo ujutru(auto stoji u garazi) ,upali na zub i pocne da trese i trokira, dijagn... ne ocitava nikakvu gresku,posle se smiri i ceo dan ok', U prva 2-3 dana kratko trzanje i u ropku od 1-an min prodje ,a sada i po 4-5min. Dignem gas na 2.500 - 3.000/obrtaja, ali ne prima gas kako bi trebalo i trese i pod gasom. Kazem posle ceo dan sve uredu. Predpostavke su da je crkla Tandem pumpa!?
Pitanje: 038145209 C je oznaka pumpe (mislim da je Bosch) ... Da li mora pumpa iskljucivo po broju ili moze od bilo kog motora od 74kw ??? Ima covek iste brojeve ali je oznaka - A ,na kraju i Lukas-ova je. Hvala.
-
nemoj to da menjas dok ne ispitas, kad je tandem pumpa u pitanju obicno duze vergla i muci se da upali, kod tebe upali pa onda ne moze da slozi, a tu moze da bude svasta nesto
-
Mogu da budu i gumice na diznama. Ima li belog dima kad upali?
-
Inače tandem pumpa od drugog bi trebalo da odgovara, i nije toliko teško da se zameni, pa može da se proba, da se reši ili eliminiše kao uzrok.
-
@shvexoman - Svasta nesto bonk bonk , na primer ??? , na dijagn... ne prijavljuje nikakvu gresku!
Evo i jutros , upali na zub pa mucenje, ja ga odmah ugasim(resetujem) pa opet upali na zub i trese i upali lampu Esp-a .. (inace ima u temema da imam i taj problem-ali mislim da nisu vezani, ili ??? ) ... i tako je mucio 10min , vec postigao i radnu temperaturu i ja ga opet ugasim - upalim i evo 40-ak Km vozim i sve Ok".
Da , evo u garazi je druga polovna i nije Lukas ,vec Luk-ova. i ja mislim da menjam,pa eliminisem tu stavku. uh"
Golf 4 isto 74kw, 230Hkm presao sa njim - kuno sam se u njega a ovo ..... bonk bonk
-
@Dekica - nema belog dima, cak sta vise ,kada ga bas osurim crni se javi,ostavi garez na betonu. A da su gumice ili nesto sa diznama, zar nebi pokazala dijag...
-
Ovo što ti se pali lampica ESP može da bude povezano, kad imaš prekide u radu motor ide u tzv safe mod i pali ti se lampica za ESP. Ko ti je radio dijagnostiku, možda je nešto prevideo. Treba proveriti memoriju grešaka procesora motora i ABS-a, da se vidi zašto je palio ESP. Često se dešava da se lampica ESP pali kad nisu dobri kablovi koji upravljaju radom dizni, pa dolazi do prekida u radu (trokiranja).
Inače dijagnostika ne može da proveri da li su gumice i tandem pumpa u redu, to je čista mehanika i proverava se na drugi način.
-
@Dekica ... ima u temi problem oko esp-a ... ali da kablovi prave problem ,osetilo bi se i tokom voznje i videlo na dijag..., znaci samo kada dugo stoji ili ti jutarnje paljenje, posle Ok!, a tokom voznje ,kada upali esp lampu , auto lepo radi , ne osetim trokiranje ili bilo sta sumnjivo pri radu motora.
-
tandem pumpa je mehanicka pumpa koju vrti bregasta i nema te dijagnostike da utvrdi njeno stanje. problem koji imas nema veze sa tandem pumpom. mozes probati i tu luk pumpu koja ti je inace najkvalitetnija t.p. imas problem ili sa citacem paljenja impulsgeber ili sa diznama mahac
-
Ma dizna neka na hladno baguje, kakva tandem pumpa. Da je ona u pitanju imao bi stalno problema pogotovu na vecim obrtajima kad nabija pritisak. Nego proveri detaljno dizne i kontakte na njima. mahac
-
+1
-
Bas me krenulo kako ne treba. Evo dodjoh kuci s posla jer mi zakazao relej prekidaca zmigavaca,ako sam se dobro izrazio. Ono sto tik -tak kada rade zmigavci ... sam od sebe poceo da se pali gasi,odnosno klikce.Uf, pa sta je ovo jel vozim VW ili sta ...
Postujem misljenja i ima smisla ali mi malo ne ide u glavu ,ako je dizna ili taj citac paljenja , zasto ne pokaze na dijag... , zato i sumnjah na tandem pumpu , inace naravno znam da mehanicke ne pokazuje dijag...
Danas u 13h definito kod majstora za Esp ... a pitam se sta ako jeste dizna i zbog nje i esp pali... "ebem ti zivot i moj posao.
-
A" ... majstor koji radi samo VW i do sada 8-god , nisam imao primedbe, kaze da tandem pumpa od stajanja izgubi pritisam i da zato tako radi dok ne nagura...
Nego ,dok ja to ne resim ... par dana .. da li ima nekih posledica po auto sto tako radi 10ak min ?
-
ovo sto se tebi desava je jedan problem koji vuce ostalo za njim
na vw kada nesto rikne zna da popali vise lampica
-
nisam imao bas losa iskustva sa VW a vozimm ih 9-god.
-
Resenje tvojih problema www.polovniautomobili.com
-
a-haha.... bas gledam i ne mogu da se odlucim ,izmedju X-6 i 520. Nisam ni smeo da napisem da sam mislio ,pre kupovine passata da uzmem Bmw 320-ku :).
Salu na stranu, volim ja VW, i zato vi odmarajte a ja se spremam da vozim VW kod "lekara".Mozda danas nesto resim.
-
Ljudi stanje je sledece. Upravo od elektronca.Onaj 1-vi izgleda ne zna da koristi sta ima. :(
Na dijag... je pokazao:
412f prepoznato prekidanje sagorevanja u cilindru 3
469C Ventil za Unit Injektor cil. 3 - Greska u strujnom kolu.
Znaci : , trebam da menjam i diznu i kabel u 3-em cilintru.
PITANJE: da li dizna moze da se ocisti ili mi je bolje da kupim polovnu ? Cuo sam da je 1-an majstor pricao da od 10 dizni sto zezaju , 8 se ocisti i rade Ok". Vas Savet je ???
Sto se tice Esp-a, Pri prvom paljenju ,upali lampu zbog dizne, to je jasno ali na dijag... , je pokazao senzor bocnog proklizavanja, i kada je gledao na dijag... u stanju mirovanja auta on ocitava nesto 0.19 ,pa 0.20 u plus i minus , sto kaze da ne bi smelo da se desava i da je u tom senzoru integrisan i broj obrtaja i bocnog proklizavanja. A dok je lampa non - stop gorela , njega sam menjao i ugasio je Esp.Kaze da, mala je sansa da, ako kada resim diznu bude palilo Esp, eventualno zamenim senzor, a ako bude opet zezalo ,da je centrala Esp-a koja se nalazi u Gl.compu Abs-a i da nju moram da menjam :(.Kaze da nema tog variranja u stanju mirovanja, bio bi ubedjen da je dizna problem svega, a ovako ...
-
Ja najpre mislim da je problem samo u kontaktu. Uzmi lepo ocisti i skupi malo one pinove da boje nalezu na na diznu. Ocigledno da prvi majstor neume da se koristi dijagnostikom. Ako posle skupljanja pinova i ciscenja dizne neda pozitivnog reziltata onda menjaj diznu. Uzmi polovnu uz garanciju da je ispravna. Da bi anulirao neispravnost kablova do dizne dovoljno je da postavis sa nekog drugog cilindra (zamenis im mesta). mahac
-
kupi drugu diznu i vidi kad ide somborski bus za bg da posaljes litar stoka. mani se vojvodjanskih vw majstora baba zaba ovog onog majstora koji rade vw odkad je poceo uvoz u srbiju itd.
-
wub javim se za 1 min
-
99,9% je problem u kontaktima na diznama, nema potrebe da menjaš diznu. Probaj da popraviš kontakte, a ne bi bilo loše da kupiš i nov kabl.
Inače, mnogi su menjali dizne bez potrebe...
-
kupi drugu diznu.
gledaj da ti se potrefe kataloski brojevi. price da pd dizne nikad ne odlaze okaci macku o rep. sve 4 dizne posle ustimaj po ps.-u i uzivaj
-
+1 ;)
-
Pa", pokusacu ovako al @gedora ne gresi, mahac
Majstor ima i dizne i kablove (ceo motor u rifuzi), kaze ...skine deklu, zameni kabel na 3-em cilindru pa proba.Ako ne trokira ,to je to ,ako opet nemirno radi, skida i menja diznu.
E sad, pitanje je kako ce se podudarati oznake na njima, ako budem imao srece clap, ako ne, bice jurnjava po otpadima, sta da radim.Pa posle kod dijag.. kako kaze @gedora.
Pitam Vas: da li takav rad ili ti ne rad dizne moze sta da ostavi posledice na motor?. Trebao sam sutra Air-port,al me strah,pa pozajmljujem auto. Za ovih 5-6 dana sto je zezalo , presao sam oko 1000km nadam se da nije skodilo.
-
nemoze. vozi i uzivaj
-
@Gedora - Hvala po 100-ti put ... mahac mahac
-
beer
-
Ali ne preteruj sa vremenom za remont.
-
@Boban-68 , pa da je gedora malo ranije poslao odgovor, odlozio bih za utorak, ovako vas napustam jer teram passat-a kod majstora , da ujutru bude hladan da moze da radi.A,ja' pozajmih auto za sutrasnju voznju do Bg-a , Bmw 318 ,84god B)
@gedora - pa morace to pice nekako Severtransom cheers
-
Nemora pice tako, on ti je u Zemunu nedaleko od raskrcnice Novosadskog i Zagrebackog puta. A to ti nije jako daleko od aerodroma bleh
-
bice dana ;)
-
Passat ostavljen.
Pa, jeste da bas ne znam Zemun i Bg, ali Gps - zna lollol
U 13h moram biti na Tesli, eto ako dizna bude odgovarajuca i majstor odradi posao na vreme, ici ci sa passatom, pa ako poranim drive, taman beer i da Gedora nastima dizne biggrin
Samo , ako se sve potrefi, morace poslati adresu coilleo2tj
-
Ja imam jednu diznu,ali je od 96 kw,ne znam odgovara li,pa se javi.
-
Ok", hvala na info. ,licno mislim da ne odgovara ali ako sta", javim se.
-
Čisto da znaš, ne može da se zameni samo kabl jednog cilindra, menjaju se kompletno. A ako imaš para za bacanje, ti menjaj i diznu...
-
Pozdrav drustvo mahac
Evo ovako: majstor je jutros skinuo deklu i prvo zamenio kablove (@dekica-sada znam biggrin ) ,privrnuo deklu i probno paljenje je bilo uspesno :rolleyes: , kaze motor ne trokira i nije zeleo da menja diznu, "probaj pa ako zeza menjacemo"!
Kablovi su kaze se stvrdli i slabo su drzali kontakti. Odem do BG , napravim danas 400km, pa videcu ujutru.
Nego ... !!! , Zbog opet prisutnog problema na Esp-u sam otisao na dijag... i da se obrisu greske ,jer majstor nije hteo da ih brise dok ne zamenim kablove il diznu.
Kada je usao u motor, greska 469C ventil za unit injektor cil.3-greska u strujnom krugu , vise nije postojala a greska 412F prekid sagorevanja u cil.3 je ostala ... malo mi to cudno,a i njemu.Jedna da sama nestane a druga ostane u memoriji.Obrisao je gresku,provozao sam nekih 6-7km i opet prikopcali - nije pokazao nikakvu grasku. Ako ujutru ne bude trokiranja , da li bih trebao posle par dana da opet proverim dijag ?
Nadam se da je ovo kraj pa sutra javim, pa da zatvorimo ovu pricu. Hvala svima na pomoci i razumevanju sto sam dosadan - ucim-ucim bicedobro mahac
-
bicedobro
-
Stanje sledece:
Prvo paljenje danas - Upali na zub, 2-3 puta na stotinku je jako malo trznu, ni za porediti kako je bilo, i to u prvih 30ak sekundi rada motora,posle toga sve ok",prima gas,reze,nema trokiranja itd.... Sta mi je ciniti ???
Da vozim par dana pa opet dijag... ? , pa ako pokaze prekid u cilindru,menjam diznu ? ili je mozda stvarno malo ocistiti nekim sredstvom i vratiti ,jer kazem samo malko je stucnuo ???
@gedora - ?
-
Ja bi tu po onoj narodnoj, narani svinje i nishta ne diraj... bar neko vreme... pa ko krene opet da zeza, cisti, menjaj shta god...
-
Nista ne diraj. Tj. ako ne placas dijagnostiku svrati, ali mislim da nece biti tih gresaka.
Eventuano suni neki cistac dizni i vozi.
-
Vozi dok ne počne ponovo(ako počne,sačuvaj bože)pa onda preduzimaj korake!
Mislim da su ti čistači jedno obično smeće.
-
Prvo paljenje danas - Upali na zub, 2-3 puta na stotinku je jako malo trznu, ni za porediti kako je bilo, i to u prvih 30ak sekundi rada motora,posle toga sve ok",prima gas,reze,nema trokiranja itd.... Sta mi je ciniti ???
gdje ces me naljutiti da dodjem u sombor i donesem i zamijenim ti tu diznu da ne visis svaki dan kod majstora ko da vozis dvojku 16v
-
Bome!, podeljena su misljenja ... coilleo2tj
Gedora uliva najvise poverenja, mada me ne svrbi dzep ali me nece boleti glava.
Ok", ako i ujutru opet bude stucnuo , posto sada necu placati dijag... ,oticicu pa ako prijavi istu gresku... dizna ide u plakar kao trofej.
-
Ja sam ti odmah rekao da je dizna u pitanju, a na kablovima su mogli da se odrade kontakti, al ajd sad.
-
@boban-68 - jeste.. ali kablovi se stvrdnuli ko kamen, a eto kablovi + ruke + kontrola prednjice i zamena gumice na uljnom f. ,jer propisala =1500din.. ,naravno + castim :rolleyes:
A , znaci ne uporedivo koja je razlika u radu motora. Pre zamene trokiranje,pad snage itd ,kako recima opisati, a sada samo 2-3 puta na stotinku kao prekid struje trznuo i sve Ok" .. no , @gedora je rekao svoje , a sto se mene tice ,u mojim slucajevima ne grasi biggrin biggrin, no" samo da ga ne naljutim bonk, odlucice dijag... , i jutarnje paljenje.
-
Dijag... je radjena i u servisu gde je greska ocitana i u jos jednom, gde je stigla nova (pa probno-gratis) ... Obe - ne ocitavaju greske na motoru-dizni :) , Nista ne diram!,a nadam se i da necu u buduce :)
Hvala svima!, a mozda i nekome pomogne ova tema. beer
-
Pozdrav, i ja imam passata b5.5 tdi 74kW, i kad auto odstoji dan dva, nece da upali, vergla na 200 obrtaja dok ne izbaci stop i tako desetak puta, i onda kad upali, mogu ga odma ugasiti i opet upaliti, i vozio ga tako i ostavio 7-8 sati napolju i opet upali bez problema, i kad ostane tako da se ne dira dan-dva onda ga opet ne bi upalio nema sanse, terao sam kod majstora, svi grejaci ispravni, nema greske na bordu, i on kao sumnja na tandem pumpu, ali tandem pumpa 300 evra.
Da li neko zna kako mogu eliminisati da li je to do tandem pumpe, i druga stvar, cuo sam da se to reparira zato sto popusti neka gumica, ako neko zna nekog ko to radi u blizini Novog Sada bio bi zahvalan, jbga najlakse promeniti celu pumpu zbog gumice... Ako je do toga, bas sam se razocarao u majstora.
Edit: Zaboravio sam reci, da jednom kada auto upali, dobro radi, i super vuce u svim brzinama, kao da nista nije bilo, znaci sve ok, pa mi je sumnjivo to za tandem pumpu jer valda da je neispravna ne bi dobro snabdevala gorivom ni kad auto radi?