VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: GhostMile Oktobar 20, 2011, 10:54:53 posle podne
-
Vozim 50 km, vani nekih 10-13 stepeni. Temperatura ne izlazi iz bijele kockice.
Na slici je crvenom oznacena terirorija kazaljke. Ni nakon 100 km ne napusta bijelu kockicu.
Da li da se brinem?
(http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-OPLHGF4S.jpg)
-
Mozda te davac zeza. Kakvo ti je grijanje unutra?
-
A kad ga upalis i pustis da radi u leru malo ,da li ti se kazaljka pomerala ikad vise od toga ;)
-
ma termostat nije sto posto a?
-
Sumnjam i da ga uopste ima....
-
A Mille zaspao, boli ga uvo za grijanje lollol
-
Nisam zaspao. :)
Unutra grije momacki. Sve OK. Ide ok.
Ono sto me brine je da nije termostat pokvaren, pa da je stalno otvoren, sto mi u zimu moze stvoriti problem (tesko zagrijavanje motora i mene).
Voznja hladnog motora je i onako katastrofa....
Kako to da provjerim/ustanovim?
-
Upali auto, otvori haubu i vidi kad upali ventilator na koliko ga pali.
-
brate prati razliku temperatura gornjeg i donjeg crijeva na hladnjaku kad upalis motor i znaces o cemu se radi
-
brate prati razliku temperatura gornjeg i donjeg crijeva na hladnjaku kad upalis motor i znaces o cemu se radi
Cijenim tvoj trud i vjerujem da to ima nekog smisla, ali ja sam ipak mehanicar amater i imam poteskoca da te upratim.
Evo npr, nisam cak ni siguran gdje voda ulazi, a gdje izlazi iz hladnjaka, ali pretpotstavljam da ulazi dole.
Ako sam u pravu za smjer, onda bi kod konstantno otvorenog termostata ta 2 crijeva uvijek trebala biti slicno zagrijana,
a ako je termostat zatvoren, onda bi donje crijevo trebalo biti vruce, a gornje hladno. I tako dok ne otvori...
jel to?
@joca
A sta ako ne radi ventilator i ne radi instrument? Da prestanem kad explodira? :)
Auto sam tek kupio i star je kao biblija. Nemam pojma sta radi, a sta ne.
-
koliko vremena (otprilike) treba da ventilator proradi na leru pri nekih 10-ak stepeni vani?
-
Ako si tek kupio auto, onda bolje oteraj do nekog majstora da cisto pregleda. Sam Gospod zna sta je sve na njemu radjeno i u kom je stanju. Kazem to zbog mnogo vaznijh stvari od temperature i skale koja pokazuje. Kocnice, trap i slicno. Da znas usta sedas.
-
Kocnice ne rade.. biggrin
Pregledao sam ga i uradio sam vec par stvari. Motor (hladjenje) je vec malo izvan mojih mogucnosti.
Cilj je da izdrzi zimu, pa ide na generalku i farbanje.
-
ne valja za dizela da ti radi na tako maloj temperaturi a i losije vuce..resi to
-
Ako si tako krenuo...ovu zimu neće izdržati sigurno,kočnice,kazaljka za temperaturu,šta ima još pokvareno? B)
-
Proveri creva kao sto ti je gedora napisao. A da bi se ventilator upalio na leru imas da cekas malo poduze. Ako je termostat zaglavio na otvoreno ili je izvadjen onda ce da tera po velikom krugu stalno i bice oba creva jednako topla. Ako radi termostat svoj posao normalno onda ce se jedno zagrejati vise od drugog u nekom periodu na leru od 10-15 min. A kad ga provozas nekih 15-20 min trebalo bi da ugreje normalno i otvori i oba creva trebalo bi da budu primerno iste toplote.
-
ako ce ti biti od nekek pomoci, meni na mk3 pali ventilator kad radi u mestu bar 15 minuta, a pali ga na 80-i neki stepen, (82-83) a mogu da predjem i 100km a da ne predje temperatura 75. sve zavsi kako vozis, kakav je motor, kakav je hladnjak, koliko ima kamenca u hladnjaku itd, nastavice da nabrajaju pametniji od mene.
-
Samo pazi da ne uložiš mnogo para u njega,po pisanju vidim da si ga tek kupio. ;)
-
@boban68
Sutra cu izvrsiti veliki "gornje vs donje crevo test", pa cemo vidjeti.
Ako si tako krenuo...ovu zimu neće izdržati sigurno,kočnice,kazaljka za temperaturu,šta ima još pokvareno? B)
Sredio sam filtere, ulje, manzetnu. Glavni kocioni cilindar je vjerovatno riknuo, pa sam ga narucio, a dok stigne malo pripumpam.
Prednje plocice nove. Zadnje sutra otvaram.
Ostalo je relativno ok, ako izuzmemo rdju tu i tamo.
...(82-83) a mogu da predjem i 100km a da ne predje temperatura 75. ...
MK3 onda ima neki digitalni metar? LM, sutra cu da isprobam savjete.
poz i hvala svima
-
ma ima kao i mk2 sa ove tvoje slike gore nego su napisani i brojevi iznad. a inace je u pitanju 1,9d
-
U svakom slucaju, davac za temperaturu ti je oko 500 din. bolje da zamenis nego da zeznes motor. ili idi do nekog elektricara, das mu 200 kinti da ga proveri.
-
U svakom slucaju, davac za temperaturu ti je oko 500 din. bolje da zamenis nego da zeznes motor. ili idi do nekog elektricara, das mu 200 kinti da ga proveri.
Da ne znas kako izgleda, ili gdje je montiran, ili kako se zove na engleskom ili njemackom?
Ja nisam u Srbiji, pa ce mi majstor uzeti 200 eurdzi umjesto dindzi ;)
-
tema o davacima http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=31232.0
crveni ti je 251 919 369E ,a crni treba da je 509 ,ma cim budes ovaj ukucao dobices i ostale
-
(Gesetzgeber für die Temperatur) ili (legislator for the temperature) ti je davac za temperaturu
-
...(82-83) a mogu da predjem i 100km a da ne predje temperatura 75. ...
Mk3 u svakom rezimu rada, zima, ljeto, crveno, opustena voznja, kazaljka treba da mu stoji strogo uspravno, sve druge pozicije znace da nesto nije u redu. . . .
-
Kod mene kad kazaljka dodje na jedno polje pre polovine pali ventilator, dodje do polovine samo kad je guzva u gradu, i tada opet brzo vrati na to jedno polje ispod polovine. Tako mi auto radi vec 5 godina (60 000km)i nista mu ne fali. Ne znam, mozda kod dizela treba non stop da stoji na pola?
-
Tebe senzor temperature zeza, da termostat ne zatvara ne bi tako grejao unutra.
-
Kod mene kad kazaljka dodje na jedno polje pre polovine pali ventilator, dodje do polovine samo kad je guzva u gradu, i tada opet brzo vrati na to jedno polje ispod polovine. Tako mi auto radi vec 5 godina (60 000km)i nista mu ne fali. Ne znam, mozda kod dizela treba non stop da stoji na pola?
tako je odprilike i kod mene na dizelu, i ide vec 4 godine tako.
-
Kod mene je na 1.8 g2 temp bila isto kao kod tebe i nije nikad prelazila belo polje.Zamenio sam termo davac i sad je na pola,ali me zeza to sto se brzo hladi i sporo greje.Dok sam u gradu dodje na debljinu skale vise od pola a kad ga nacepim ili vozim par km brzo spusti temperaturu. Sve radi kako treba a to me bas nervira. Smrzavacu se zimi na auto putu,ne znam sta da radim...
-
Kod mene je na 1.8 g2 temp bila isto kao kod tebe i nije nikad prelazila belo polje.Zamenio sam termo davac i sad je na pola,ali me zeza to sto se brzo hladi i sporo greje.Dok sam u gradu dodje na debljinu skale vise od pola a kad ga nacepim ili vozim par km brzo spusti temperaturu. Sve radi kako treba a to me bas nervira. Smrzavacu se zimi na auto putu,ne znam sta da radim...
Stavis kartonce ispred hladnjaka
-
To sam i ja pomislio ali kako kad je u gradu ok temperatura... Pregrejace se mislim... Sta yu moze da bude uzrok bas mi nikako nije jasno.
-
Samo kad izadjes na autoput, silazis sa njega kartonce u gepek. Mislim da ti termostat neradi kako treba. Jer na autoputu bi trebao da zatvara i smanji protok rashladne tecnosti po velikom krugu kroz hladnjak. Ili je termostat sa nizim stepenom otvaranja pa ga otvori rano i neuspeva da ga zatvori. To moras proveriti.
-
Promjenio sam ovo (mali mesingani davac):
(http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-SYCKV3WE.jpg)
(http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-E7I6AM6I.jpg)
Valjda je to to? Treba jos samo da testiram da li se sada kazaljka penje vise (do sredine).
Pitam se jos samo sta je onaj iznad njega (prekriven gumom)??
poz
-
ovo ti je davač za grejače :huh: trebao si da zameniš davač blizu boš pumpe na račvi. boja žice crveno žuta
-
boodala'
vidim ja ne radi opet.... :)
LM, ta dva davaca su potpuno ista?
Mogu samo da vratim stari od grijaca i prebacim ovaj novi "do pumpe"?