VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: kmilos Oktobar 19, 2011, 10:25:23 posle podne
-
e ovako j... me ima 2 god. ujutru kad je hladan po ovom mrazu slabo vergla tj stenje a kad je vruc ko grom.motor 1,9 tdi 90 konjanika.odem kod majstora sinoc kaze alnaser. imam ja dobar pravo postavi taj dobar pravo i ja jutros kad ono a a a a isto upali on ali nije to to ja ga ugasim opet ko mina a akumulator nov vartin 74 ampera bio na racunaru sve ok :angry:i ostavio sam ga veceras da vidi da nisu dizne i grijaci,al ne kontam kakve to veze ima sa slabim verglanjem al ajd. blink dobra je i kompresija.a ja opet sumljam na alnaser
-
Ili anlaser ili akumulator,msm ne verujem da moze motor da ti koci,da je u tako losem stanju primetio bi sigurno biggrin.Meni se desilo da su mi se na anlaseru odlemila ona ''polja'' na kolektoru i kad cetkice dodju u polozaj na ona polja koja nisu odlemljena radi a kad dodje na odlemljena zajebava,kapiras sta hocu da ti kazem?Ja menjao i cetkice i obe biksne i onaj automat sto izbacuje bendix i na kraju odem kod majstora koji napravi debila od mene i zalemi to i pocne da kenja da je uradio ne znam sta.....
-
ja sam imao slican problem i sredio sam sve grejace pumpa ok, alnaser remontovan jedino sto mi je akomulator dosta izraubovan i za zamenu je ali i njega sam napunio i sve je bilo ok ali je opet zezalo zamenio sam relej za grejace ulozak brave sam menjao i povremeno je opet zezalo i na kraju mi covek proverio napon dok vergla i ustanovili sao da je malo zbog matore instalacije loseg uloska brave iako je nov nije kvalitetan ulozak, napon je padao na 5 volti i ugradio mi covek relej na kontakt bravu i od tad nemam problem sa tim a kad verglam izpod 10 volti ne pada mada kad budem zamenio akomulator bice jos bolje. mozda je do toga ali ne verujem. ipak je noviji auto. od mog biggrin
-
i meni se isto desava od skoro angry2 prvo paljenje nekad na pola kljuca {kao pre} a nekad kao da nema struju da pokrene .. a posle pali kao mina
-
neka elektricar ili neko proveri napon akumulatora ujutro,tj da ne vuce struju auto preko noci,
posebno izrazeno ako je dogradjivan alarm ili tako nesto na autu,
-
jutros majstor zove kaze sastavio ko mina.kad je kod mene stenje koji mu je k.... da vidi jos grijace i dizne pa pratimo situaciju
-
neš vjerovat reufe isto mi se desilo angry2
-
evo da me ne napadas..
anlaser nemoj mijenjati nego kod ozbiljnog elektricara remontuj svoj. obavezna zamjena biksni i cetkica.
stavi ampermetar i prilikom prvog paljenja izmjeri pad napona i javi
pokusaj prvom paljenju pomoci sa kablovima i drugim akumulatorom da vidis dal se ponasa isto
nisi napisao dal ti je mjenjac sa 5 ili 6 brzina jer su im anlaseri totalno razliciti
ocisti sam sve kontakte mase koji idu sa akumulatora na mjenjac(smirgl papir-krupniji)
vidi na plasticnom poklopcu alternatora sta pise i dal je alternator 90 ili 120a
i jos javi dal ti je anlaser marke valeo ili bosch
ako je valeo dzaba ga remontujes sve gore i gore ce se ponasati i naravno baci ga u kontejner
-
5 brzina a mislim da je alnaser boss 99% o ya ostalo javljam ti sutra kad vidim
-
beer
-
e ovaj gedora je stvarno genije. uradio sam alnaser sad pali ko lud na pola kljuca.ja sam mijenjo alnaser i kad sam skidao kuciste od akumuatora snimim da ima jednu buksnu ili kako se zove koja ide sa minus kleme tu pa na motor.a bakarna zica je sva pozelenila i izgleda kao da je izgorjela zica i ja to sve poskidam kod majstora kaze on to je sve ok i ja to ocistim sve spojeve i montiram i gru clap clapa jest mi drago stavio bi ja sliku kabla al mi to neide nikako.gedora imas beer
-
beer
-
Masa moze cuda da napravi kad su losi kontakti....
-
da ne otvaram novu temu...kod mene je TD ...normalo je palio do prije 2 dana kad sam mijenjao filter od nafte.Kad je postavljen novi filter morao sam ono da verglam malo ....sad sam primijetio da ne pali kao prije...moze li biti to da je posledica novog filtera pa da treba jos malo vremena ? akumulator nov, grijaci ispravni
-
anlaser
-
ja sam letos stavio nov filter goriva,auto sastavi na pola kljuca pocne da se trese i ugasi se tako dva tri puta dok ne uskladi broj obrtaja...i kupio drugi filter i normalno posle sve...
-
kako mislis alanser...on pali normalno samo se desi sad malo kao da trzne (imam osjecaj da je do nafte) mali gas mu dam samo i sve ok
-
....sad sam primijetio da ne pali kao prije...
jel ti imas probleme sa radom na leru ili sa paljenjem?
-
pa moze biti radom na leru mozda prve 2 sekunde
-
neznam brate.
-
ok....sledeci put cu obratiti paznju sta se tacno desava pa cu ti reci
-
Po ovim toplim danima,imam problema sa paljenjem Golfa, svako startovanje,sporo vergla,i kad je vruć motor,često se to dešava,a nekad sastavi ko mina.
Rastavljao sam anleser,čistio ga,mjenjao bikane kupio OEM,automat nov,četkice nove,masa očišćena i ona ispod aku. Idemo na živce dosta,aku odličan ubacim na par dana nov Vartin i isto se ponaša,pa vratim svoj opet,definitivno je anleser.
Neka pomoć bi doneti došla
I da mjenjao sam ulozak brave stavio OEM
-
Ne bih da te plašim... na mojoj trojci sam na 6 meseci menjao, podmazivao anlaser. Jednostavno, motor umara anlaser. Merio kompresiju, solidna.
Jedni pričali motor, drugi pričali pumpa nema pririsak. Ima puno tema oko toga na stranim foumima. Al' auto je trošio ulje, znači da je bio motor...
Na kraju je popio varalicu sa relejom u strujnom krugu senzora temperature, gde je kad je temp motora 80, varalica varala komp da je 20 stepeni i onda se nije mučio.
Generalno, u takvim situacijama, odgovara mu da početak vremena ubrizgavanja goriva (tajming) bude što više u gornjoj zoni.
-
Kod mene ne troši ulje,ALH motor,tajming je u gornjoj zoni,sve je to uredu i kompresija,i grijači i puni alternator dobro, ja skinem anlaser,ocistim i podmazem.
Znam jednom da sam prije zime radio anlaser on je ko mina palio na -20 ali već poslije 15tak dana primetim da je to paljenje sve losije,znaci svaki put kad ocistim anlaser on pali ko mina 15tak dana i onda opet sve na staro