VW Klub
VW - Forum => VW tehnički kutak => Temu započeo: Potaman Oktobar 19, 2011, 04:16:35 posle podne
-
Interesuje me ima li ko iskustva sa ovim cudom.
DVA IMPELERA(TWIN)
MAXRPM 50.000
USTEDA GORIVA 5 DO 15 %
SNAGA 1 / 7%
DIMENZIJE 6.5CM X 7.5CM
NEMA ZICA NI INSTALACIJA
Montira se na usis za vazduh.
Koliko je dobro?
video
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=5iXYl2EWg8o
Vase misljenje.
-
ako ti se bacaju pare navali
-
bacanje para moj druže.
-
Da ga nesto drugo pokrece pa da poveca pritisak vazduha u usisu, to je ok, ali ovo je po mom misljenju cista glupost, ono se vrti samo uz pomoc vazduha koji vuce motor i to je to... Najlaksi nacin da proveris jeste da uzmes kuler za kompjuter i probas, ima ih u raznim dimenzijama pa nadji koji ti odgovara...Isti stos..
-
Da to sam i ja provalio. Samo nije tu fora sa kulerom pa da se on pokrece i vizuelno je ok. To je zapravo duo-turbina (DVA IMPELERA(TWIN)).
Ima kuler na jednom i drugom kraju. Kako se koji okrece? Uglavnom dve elise na malom rastojanju, mislim da stvaraju neki potisak vazduha. Mislim. Jos ako su lopatice prpeleta zakrenute, jedne na jednu a druge na drugu stranu, moguce da postizu neki kompresovani vazduh. Opet kazem , moguce.
Da ne ispadne da pokusavam da prodam proizvod, nemam takve namere. Ne prodajem ove uredjaje niti sam pristalica istih. Pokusavam samo da odgonetnem kako radi, sta radi i ima li nekog efekta. ;)
-
Mozda sam previse na discovery i national g. gledao emisije o potisku i sabijanju vazduha?
biggrin
-
ok da pojasnim koliko dobro umem... kod turbo motora, izduvni gas se tera kroz turbinu i pravi pritisak u njoj... kada se cilindar spusti napravi pod-pritisak sto unese vazduh.. tu turbina izbaci sabijen vazduh iz nje i ima dobitaka
kod ovog sranjceta nemas spool.. tj taj vazduh koji je vec sabijen pre nego sto se cilindar spusti... naprotiv ... cilindar se spusti... i umesto da uvuce vazduh ovo govance ce da blokira, posto motor gubi snagu okretajuci ga...
ako hoces jeftinu varijantu da dobijes koji promil vazduha vise... bolje samo namontiraj krilca od ventilatora staticno na usis.. to ce da napravi vrtlog i teoretski ubaci koji procenat vazduha vise...
ili prakticno...udahni vazduh... sad zamisli da si stavio ventilator na usta i udahni opet... mislis da ces vise dobiti ili ce ti biti teze da udahnes? pravi turbo je kao da si namontirao balon koji se puni kad izdises...
eto wub mislim da nisi discovery i NG gledao dovoljno ;)
-
pravi turbo je kao da si namontirao balon koji se puni kad izdises...
eto wub mislim da nisi discovery i NG gledao dovoljno ;)
Bukvalno tako, da neki drugi izvor tera taj ventilator, propeler ili kako god hoces i da nezavisno od sirove snage usisa vazduha kompresuje taj isti vazduh to je ok, ovo je po meni bzvz...Zainteresovalo je i mene, cak sam i pored ovih tvojih klipova koje si postovao pogledao i ostale i hvale se ljudi sa 15hp+ ali to je za mene samo jeftin pokusaj reklamiranja....
-
Jao bre ljudi a ja sam se taman nalozio da ga ugradim i hteo sam da vas pitam da li bi mogao da se ugradi u kombinaciji sa HHO generatorom......jbg i meni je neverovatno da bi bilo istinito....
-
OK. Razumem sta mi pisete. I dobro je da to i objasnjavate. Tako se i nesto nauciti moze.
Jedino je pomisao na to kako rade jet-motori, sa dve elise izmedju kojih se nalazi sistem za sagorevanje, naterao da malo kontam , moze li pomoci sagorevanju. Alil ne, ne moze.
Razlika je u tome sto mlazni motor ubacuje gorivo u dovod vazduha izmedju dva seta rotora i onda sagoreva, na taj nacin dodaje energiju potiska u sistem.
Kompresuje.
Iz tih razloga sam pomislio da bi imalo nekakvog smisla.
Usput sam ovih pola sata malo citao po netu i spoznao da je u pitanju samo izgled i nista vise. Pa cak i mozda neki zvucni efekat od elisa koje pri vecem okretanju stvaraju neko zijanje i to je to.
Sprava je FAKE.
-
Taj rad...
-
U svakom slucaju ovakve teme i razgovori sluze da se covek informise i nauci nesto.
Nisu na odmet...
-
Jbg razocarah se badmood,u svakom slucaju hvala vam sto nisam u zabludi biggrin
-
nije apsolutno vezano za kola ali ajd i to da objasnim kolko mogu... vecina ljudi ne kapira najbolje zasto avioni imaju 2 ventilatora i kako to sljaka kad gorivo ide posle
prvo i osnovno... jet motori se odavno ne koriste.. koriste se turbofan motori... ubacicu slicicu sa wiki da lakse pojasnim
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/75/Turbofan_operation.svg/800px-Turbofan_operation.svg.png)
dakle IZDUV okrece turbine za visi i nizi pritisak koje okrecu kompresore.. ventilator na "pocetku" motora vise sluzi za pticurine i da napravi strujanje
vazduh ulazi, kompresuje se 2x , dodaje se gorivo, izduvni gasovi okrecu oba kompresora i mlaznica ih sabije da dobije vise potiska...
e sad neko bi se zapitao "pa kako se pokrene u startu" ... e pa avioni imaju ili elektricni kompresor kod manjih ili pomocnu jedinicu u repu koja dobija snagu sa generatora sa zemlje... koji zavrti na tipa 10% , dodas malo goriva i stvar krene lagano...
eto tolko od strebosa...a za HHO nisam hteo da se trtim u topicu.. ako ga napravis i sljaka imas milion dolara u najavi... http://peswiki.com/index.php/Directory:$1_Million_Prize_for_25%25_Mileage-Boosting_Hydroxy_Generator ...razni teoreticari zavera zaobidjite me fala
-
Tacno, i slican fazon je kao kod turbine na kolima, u jednoj komori se pokrecu lopatice pomocu izduvnih gasova a u drugoj se takodje preko lopatica pravi veci pritisak vazduha zahvaljujuci istoj osovini na kojoj se nalaze i ˝usisne˝ i ˝izduvne˝ lopatice...Sve u svemu, razlika izmedju ovog power launchera i pravog kompresora vazduha (turbo, g lader i ostalo) je sto nesto te usisne lopatice pogoni da bi one uvlacile i pravile pritisak vazduha, a ovo se vrti kao one male ukrasne vetrenjace sto ljudi drze na terasi....
Eventualno, (sad da me vidi nas VW Specialist clap clap clap), ovo bi moglo da posluzi kao neki mali generator, recimo da stvara struju za neke diode u tabli ili slicno biggrin biggrin biggrin
-
Bravo, opsirno i lepo.
Na mestu.
Znanje na poklon.
-
Svakave gluposti padaju ljudima na pamet !
But if you need more power, you`ll have to find one of these:
(http://pic60.picturetrail.com/VOL1769/7825168/14752394/226524622.jpg)
biggrin
-
Eeee da smo u svakoj temi ovakvi...Prevaranti bi bankrotirali lollol lollol lollol
-
Pa zar i nije svrha da se posavetujemo i saznamo nesto.
Tako forum i treba da funkcionisa.
;)Svakave gluposti padaju ljudima na pamet !
But if you need more power, you`ll have to find one of these:
(http://pic60.picturetrail.com/VOL1769/7825168/14752394/226524622.jpg)
biggrin
Svakako moze. Nije lose imati dve karoserije tj. dva auta. Sa razlicitim motorima i teraj.
biggrin
-
Za guzve i haos u gradu, kakav je danas, obican 1.6d, moze nasminkan ali motor da se ne dira...A za prezentaciju recimo neki G60...ili ABF... driving driving driving