VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: ToUraN Septembar 27, 2008, 08:15:56 posle podne
-
najvise me interesuje golf 2,tj sta bi moglo (znam da moze sve ali "novac" nedozvoljava)da se ubaci u njega da bude koliko toliko tuniran tj najvise me interesuje ubrzanje ,netreba mi da ide 200+ moze i 150 ali da lepo ubrzava!
Ja sam razmisljao o VR6 ,vozio sam se u bratovoj 2=ci i mogu reci da ide mnogo dobro,a tek onaj zvuk ma strasno (to je vr od 170ps),e sad vasa neka misljenja,preporuke.......sve sto moze da pomogne
hvala u napred!
-
skrati menjac. max brzinu smanjis al dobijes ubrzanje. ako imas neki obican motor onda budzi karburator. olaksaj ga izvadis sedista izolaciju. zavisi sta planiras sa autom jel za street race il....?
-
iskreno moze i za street ali najvise zbog sebe,bio sam zagrejan za vr-a ali bolje je da cujem jos necije misljenje!Sto se tice sedista letela bi napolje 100%(zadnja klupa za za prednje bi se videlo dok bi dosao do toga,naravno i jos neke stvari sto se tice tezine)
-
kao prvo i prvo ako planiras da ubacis vr idi prvo da ti ga ojacaju, jeste da je jak golf al bolje jos malo da se ojaca. drugo ako oces za krivine moras i da ga spustis. kupis mu neke sportske amortizere. skratis oprugice..... zavisno od toga koliko imas para. inace postoje jaci motori od vr. mozes da ides da je sto laksi i da skratis menjac. npr motor od 1.7 nagruvas 150+ konja i ima da ide ko nevreme. ne moras da placas registraciju za 2800 ccm.
-
Predpostavljam da si mislio na 1.8 16v od 136ps-a(onaj sa ka glavom)??A sta bi se trebalo sve uraditi da bi se on digao na preko 150 ps(ili 150+???)??
spustanje i ojacavanje se podrazumeva
E malo pre sam se setio a zaboravio sam da napisem,nerazumem se bas pa moram da pitam(mozda je glupo al sta ces....) slucajno sam video na nekim clipovima dvojku sa motorom 2.0 16v ali u nastavku ima i 9a---to mu neka oznaka ili......??:S:S
-
za vr6 znam da lako leze na 1.8 8v tj menja mesta,polu osovine ostaju iste,nema puno izmena(valjda sam se zato bio i zagrejao za vr-a,ali sam cuo da su malo nezni,osecajni.... :S )
e sad neznam kako bi isao unutra od trojke 16v :S za koliko para moze on da se nadje.....??
-
ne znam cene al 16v trojka i 16v dvojka skoro idu isto. pod uslovom da im je sve ispravno. trojka ima vise konja a dvojka je laksa. ja sam gledao cepanje 2 vs 3 i razlika je bila mala. vr je za toliko kubika ima bas malo konja. ti mozes motor od 1.3 da nasviras dosta. sve zavisi koliko imas para. ja sam video na netu jedan sa jugicem nagruvao 250 konja na 2000ccm fiat i.e. ili neki lik na fici nagruvo preko 400 konja sa motorom golf 1. al tu je 50 000 evra dao. znaci sve zavisi koliko imas para i koliko si spreman da cekas.
-
Da bi ubacio vr6 u dvojku potrebno ti je mnogo znanja koje koliko vidim nema
-
najbolja varijanta ti je brate!te pare sto bi dao na tjuning,bolje da prodas dvojku onda one pare koje su bile za tjuning uznes,dodas jos nesto malo i kupis trojku 2.0 16V GTI,odradis samo cip i imas raketu na tockovima,ja mislim da je to najeftinija varijanta,jer svaki tjuning cupa mnogo para iz dzepa driving
-
sale--upravu si da je potrebano znanje i to dosta,i kao sto si rekao ja ga nemam bas dosta,e sad za ove papucice mislim da nisi u pravu,jer koliko znam brat mi nista nije pricao o tome(mozda neko i zna tog golfa crn sa dosta spojlera,na gepeku 2 veca,napred je do zemlje.....cesto je na kejeu ispod brankovog)hladnjak je ubacen od vr-a ali ide od fara do fara :),nosaci isti ......videcu ako budem mogao da dodje i on na skup kad bude bio,recicu mu pa,inace se non stop vrti kod boleca,grocke.
kad se budem odlucio sta cu ,necu nigde zuriti,polako,nisu mi ruke zlatne :) a sta nebudem znao moracu kod nekog majstora(nema mi druge),ili napravimo neki mali skup kod mene i uz pice,rostilj se malo igramo :D
-
najbolja varijanta ti je brate!te pare sto bi dao na tjuning,bolje da prodas dvojku onda one pare koje su bile za tjuning uznes,dodas jos nesto malo i kupis trojku 2.0 16V GTI,odradis samo cip i imas raketu na tockovima,ja mislim da je to najeftinija varijanta,jer svaki tjuning cupa mnogo para iz dzepa driving
krenuo bi od 2,nekako mi je vise za to,jer bi to bio auto samo za zezanje nista vise nebi se vozio non stop :) jbg moji imaju vec 2 auta tako da je previse jos 1 za svakodnevnicu
-
Kvalitetan u svakom pogledu, pa i sto se tice performansi!
-
sale--upravu si da je potrebano znanje i to dosta,i kao sto si rekao ja ga nemam bas dosta,e sad za ove papucice mislim da nisi u pravu,jer koliko znam brat mi nista nije pricao o tome(mozda neko i zna tog golfa crn sa dosta spojlera,na gepeku 2 veca,napred je do zemlje.....cesto je na kejeu ispod brankovog)hladnjak je ubacen od vr-a ali ide od fara do fara :),nosaci isti ......videcu ako budem mogao da dodje i on na skup kad bude bio,recicu mu pa,inace se non stop vrti kod boleca,grocke.
kad se budem odlucio sta cu ,necu nigde zuriti,polako,nisu mi ruke zlatne :) a sta nebudem znao moracu kod nekog majstora(nema mi druge),ili napravimo neki mali skup kod mene i uz pice,rostilj se malo igramo :D
Nisam mislio da te uvredim ni ja sam ne znam pun ali u?im kako re?e na
-
evo ti primer. fiat stilo jtd protiv bilo kog tdi-ja 1.9 @turbo
I sta mi govori taj primjer?
-
@ Kuche: onda mu je lakse da kupi fiata ili hondu, nego da stavlja motor u golfa.
@ Touran: po meni najbolja varijanta je motor 2.0 16v iz golfa 3 ili pasata. Oni su oko 150 ks, mogu se naci,nisu tako retki motori kao vr6, sama cena motora je jeftiniji,a i odrzavanje je jeftinije. Ako bi nesto jace (za vise para), onda bi pre uzeo u obzir 1.8T. Imas dosta snage u startu, znatno laksi od VR6, a lakse je i kasnije da mu povecas snagu,ako Ti je potrebno.
-
znam nasta si mislio za male pare a brzo ,ok je to ko voli dizela i kome auto sluzi za svaki dan,ko neizlazi iz njega ,ali ja iskreno volim i malo vece obrtaje od 3-4000rpm :)
-
pa govori ti da fiat ima bolje ubrzanje. a vek motora na strani nemaca. @ turbo
pa ja sam samo dao primer ako hoce brzo da ide za male pare@ balaz
Nemoj da pises nesto za sta nemas argumente!
A ja imam dokaz da je npr. bolje ubrzanje Golfa 5 TDI nego Fiata Stilo JTD, kao i maksimalna brzina, a manja potrosnja, a da ne pricamo o vijeku trajanja. Mozes i sam potraziti na netu podatke i uvjeriti se.
-
koji ste vi likovi,odrpilike znam kako moze da ide vw tdi 105ps(vozim ga skoro svaki dan) i za senica 1.9dci znam da ide bas ok ,po meni dosta bolje nego vw,ali u smislu sigurnosti-pouzdanosti nemoze da se meri sa vw za stila nemam poima stvarno,koji je brzi ni to nemam poima a i neinteresuje me nesto narocito posto su to automobili za svaki dan ,ipak je to disel.Nije on za neko izivljavanje,ja kad sam sam ili sa nekim nikad neprelazim 3000rpm ali nikad,nema potrebe jer vec tada pocinje da se cuje,dere...
inace otisli smo off
inace i ja ode oFF
-
nema problema dovedi tog tdi-ja ja cu ortaka sa stilom i da vidis. jel dovoljno?
lollol
-
CCC svadjate se oko nebitnih stvari, ko zna koji model je stilo JTD a koji Golf TDI svi imaju 5 razlicitih motora. Ali mislim da to sada nije ni bitno. Covek zeli jaku masinu. Da ima VW dobre motore za budzenje i moze golf 2 da bude jako dobar auto ali ako ides do 300ks prednja vuca ima manu podizanja nosa tako da je bolje da je sinhro.
-
pa govori ti da fiat ima bolje ubrzanje. a vek motora na strani nemaca. @ turbo
pa ja sam samo dao primer ako hoce brzo da ide za male pare@ balaz
JTD je da kazem zargonski ekoloskiji motod od TDI -a ali ima i on svojih mana tako da kad bi izasli na stazu isto godiste Golfov 1.9 TDI i fiatov1.9 JTD pobedu bi odneo samo bolji vozac.
I ako jos nekome budes preporucivao druge motore bice da si ovde zalutao i da treba da se uclanis na fiat klub ili japan forum.
-
Momci moze samo da mi neko kaze malo vise o VR6,znaci sta su im mane ,nasta treba obratiti paznju,dali su nezni ........potrebano mi je ovo :)
dali postoji neka mogucnost proveriti gumice ventila na njemu ali dok je na stolu :S ???
vlasnik(skoro komsija) mi je rekao da hoce da potrosi malo ulja 700grama na 1000 :S (predpostavljam da je to dosta za njega??? )
-
Momci moze samo da mi neko kaze malo vise o VR6,znaci sta su im mane ,nasta treba obratiti paznju,dali su nezni ........potrebano mi je ovo :)
dali postoji neka mogucnost proveriti gumice ventila na njemu ali dok je na stolu :S ???
vlasnik(skoro komsija) mi je rekao da hoce da potrosi malo ulja 700grama na 1000 :S (predpostavljam da je to dosta za njega??? )
Teko moze bez rastavljanja to da se pogleda ali kad je vec skinut motor zasto da ne zamenis gumice sigurno su vec dovoljno istrosene. A definitivno treba proveriti kompresiju posle toga i videti kakve su karike uopste. Nije to mala potrosnja ulja.
-
Moje misljenje je da ubacis 1.8t, kao sto ti je vec neko preporucio. vr6 je teshko naci u dobrom stanju, znaci moras da uzimas u obzir da ce ti trebati dodatan novac za remont, a da ne pricam za registraciju i potrosnju.
Probaj da kontaktiras nekog ko uvozi automobile da li moze da ti uveze samo motor, posto mislim da je bolja varijanta da uvezes stranca. Znaci samo nadjes drugara ko vozi cetvorku i ocarinish kao rezervni deo. E, sad, nisam siguran, ali mozda mora da nadjes nekog ko poseduje bas GTi-ja da bi uvezao taj motor...
A sto se tice ubacivanja fiatovog ili japanskog motora, prvo sto bi tehnicki bilo teze zbog svega i svacega, a drugo rules rules rules batine
-
Ukoliko se jo
-
u redu. ja se izvinjavam. ja sam off odavde
-
Jos samo da dodam. Da sam ja na tvom mestu ja bi isao na varijaciju 1.8T u MK1 golfa, mnogo je laksi auto i lepsi po meni, ta bi bila prava jurilica. Jest da je malo skuplja varijanta srediti golfa 1,ali vredi. B)
-
Jos samo da dodam. Da sam ja na tvom mestu ja bi isao na varijaciju 1.8T u MK1 golfa, mnogo je laksi auto i lepsi po meni, ta bi bila prava jurilica. Jest da je malo skuplja varijanta srediti golfa 1,ali vredi. B)
Dali ti prijatelju zna
-
bas to sto kaze SALE ,to mi je puno para(nikad nije puno za tuning ali...) vise sam za neku jeftiniju soluciju
-
Pa onda je trebalo da kazes koliku sumu novca mislish da ulozis, mi smo ti rekli sta moze da bude najbolje, ali sve ima cenu ;)
Nisam obratio paznju, je l' ti vec imas auto pa trazis motor?
-
@Sale GTI: zato sam mu i preporucio kao prvo 2.0 16v,ne znam dali si to procitao, a kao drugu opciju 1.8t sto je mnogo skuplja varijanta ali sam i to napomenuo u nekom prethodnom postu. Covek nije naveo sumu koju bi da potrosi. Mada ne znam ni koliko je jeftiniji vr6 od 1.8t??? :huh:
-
auto je najmanji problem,dal 5vrata ,3vrata ....sta mi odgovara to imam(da neobljasnjavam,nebitno......) zato gledam samo motor,e sad do koliko para pa odprilike 800(sto bi mogao trenutno,odma da ulozim,sto se tice motora) a za posle bi morao da pricekam malo,tj sve zavisi.....
moja predpostavka je da je taj 1.8 t dosta skuplji ,imak malo novija generacija motora,turbo.......
sad sam malo gledao i 1.8t je preskup,bar za mene ,preko 2000eura.....
-
Mislim da ce GTi motor 16v, bilo 1.8 ili 2.0 biti dovoljan u dvojci, za taj novac mislim najbolje sto mozes da uzmes, i je l' tih 800e ukupno planiras da potroshish na auto, ili samo na motor?
-
ma samo motor,trenutno me neinteresuje stayling(sem malo spustanja i felna,ali na 1 mestu motor),do tih para mogu trenutno da raspolazem e sad da nadjem neki ok(jak :) ) motor za te parem :S
-
Potuno se slazem sa Madisonom za izbor motora. Za te pare oni su naljbolja kombinacija.
-
Znas kako, ako zelish da ludujes tim autom, trebace ti stabilnost, tako da bi trebalo da odvojish oko 250e za dobre amorte i opruge, i ovo ostalo ce biti valjda dovoljno za motor.
Jesi razmiljsao da uvezes motor ili mozda da kupish ceo auto i ocarinish posebno motor i shasiju? Jeste vece cimanje, ali mislim da ces bolje da prodjes, i imaces rezervne delove ;)
-
razmiljao sam o tome,i tako nesto mi je bilo u glavi,e sad treba naci gti-a sa 2.0 :S (koliko bi para to izaslo)gledao sam po netu i vecinom 1.8.....pa sad nije lose ni uzeti posebno motor 2.0,pa dali neko zna na koju sasiju bi legao sa sto manje prepravki? ili je nebitno,tj skoro isto??
-
2.0 16v motori su u Golf3.
-
znam znam ,nego sam nailazio i na dvojku sa tim motorom ,pa sam zato to rekao
-
Ako ces da radis zamenu motora najbolje je da radis sa strancem pa da ga carinis jer ce tako motor i 3 puta da te izadje jeftinije,. npr ja sam mogao pre dve godine da uzmem 1.8T iz audija tt za 1400
-
znaci,cista mehanica :)
-
Evo npr kako je moj majstor sredio njegovog scirorocco-a, kad ga je sklopio pre par godina:
(http://img405.imageshack.us/img405/8639/97407a722kb0.th.jpg) (http://img405.imageshack.us/my.php?image=97407a722kb0.jpg)
Motor je 1.8 16v iz golfa 2, stavljeni su karburatori.
Znaci minimalna elektronika.
Ovo je samo ideja naravno, ako budes imao problema sa instalacijom.
-
netreba vise da se pise ovde....odustaje se od golfa 2 :) ,bice 2 slika do kraja nedelje (nadam se )
-
Ukoliko se jo