VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: D@rko Oktobar 17, 2011, 01:40:56 posle podne
-
Treba da ga menjam, zapusen je. Moze li da se menja bez skidanja table ili ne? Skinuo sam motor sa kutijom, poodvrcao srafove sa pozarnog lima i skinuo creva sa hladnjaka ali tu sam stao, jer sve mi se cini da ona centralna kutija u kojoj je hladnjak ne moze izaci bez skidanja table. Za dvojku sam nasao da moze ali o trojci nisam nasao da je pisano.
-
Kod mene kad mi majstor manjao morao je celu tablu da vadi napolje.
-
Mora tabla napolje
-
Odlicno, znaci ceo dan posla biggrin
-
tabla NE MORA da se skida, al ako si bas strucan poslu. ja sam neki dan uspio skinuti bez skidanja kompletne table. B)
-
Moram da se nadovežem, jer je problem sličan - ja treba da podesim klapne u ventilaciji pa se nadam da ne mora i u tom slučaju da se skida cela tabla? Ili mora?
-
tabla NE MORA da se skida, al ako si bas strucan poslu. ja sam neki dan uspio skinuti bez skidanja kompletne table. B)
Na mk3?
Moram da se nadovežem, jer je problem sličan - ja treba da podesim klapne u ventilaciji pa se nadam da ne mora i u tom slučaju da se skida cela tabla? Ili mora?
Ako je za klapna za toplo/hladno onda ne moras.
-
Nije toplo/hladno, nego one što usmeravaju vazduh u kom pravcu da duva.
-
I ja sam se skoro raspitivao i majstor Pimbe rece da ne mora da se skida tabla, ali je malo 'ebeno skinuti.
-
majstor Pimbe rece
lollol lollol
To je inace onaj majstor sto ne zna da li je na pasatu motor uzduzno ili poprecno postavljen ;)
Na G3 mora da se skida tabla, nema trika da se izvadi kutija jer ispod table ide metalna sina koja pravi problem.
Na g2, pasatu, 3 i 4 ne mora, samo se odvije sa jedne strane i iskrivi a na g3 mora sa obe strane da se odvije a kad se vec odviju svi srafovi ona je skroz slobodna i ide napolje ;)
-
Kaze covjek da je mijenjao na svojoj trojci, otkud znam.
-
Al' ti nije rekako kako ;)
-
Isekao brusilim lim lollol Fala vi na odgovoru beer
-
Rekao da nije skidao tablu, ima cak i ovde u nekoj temi napisano. Povadio prednja sjedista i legao biggrin
-
postupi po naredjenju
tablu skini
tablu vrati lollol lollol lollol lollol
-
skida se tabla!
-
E ne skida se! B) Odviju se svi srafovi sto drze onaj vezni lim ispod table, zatim ispod volana 5 srafova i svi srafovi od table koji su zasrafljeni za taj lim. Podrazumeva se i ona plastika oko rucice menjaca, centralni lufteri itd. Posle toga se odvije plastika koja je sa prednje strane kutije od hladnjaka, koja usmerava vazduh na centralne luftere. Onda se onaj vezni lim ispod table povuce ka sebi za neka 2-3 cm i toliko je i dovoljno da se malopre spomenuta plastika provuce nekako na desnu stranu. Onda centralna konzola sa hladnjakom moze da se izvadi. Radio sam od 10 do 17h danas. Isekao ruke... Veoma zajebam posao boodala
E sad kod mene hladnjak i nije nesto bio zapusen, sto je losa vest. Mislim bio je ali malo, pa sam ga samo dobro isprao, Sada auto greje ali kada radi na leru i ukljucim vent. da duva na 4 posle nekoliko sekundi pocinje skoro hladan vazduh. I cim dam gas na 2-3 hiljade rpm opet pocinje toplo da duva. Tako da mi deluje da je pumpa zrela za menjanje, a i nisam je odavno menjao. Pa cu i to kada budem menjao zupcasti.
-
tabla se ne mora skidati, samo se mora dobroo namuciti da se povadi sve. ja cak nisam ni taj lim skidoo, vec sam bijelu plastiku sa kutije u kojoj se nalazi hladnjak izglavio prvo, i onda ide sve lagano. a prije toga se skine plastika u kkojoj se nalazi motoric, koja dovodi zrak do glavne kutije.
-
i D@rko, to je normalno sto kad das gas dobijes grijanje, nista neces dobit mjenjanjem pumpe, ona ili okrece ili je zaribala, nema treceg. bonk
-
@ D@rko proveri u kom ti je stanju filter kabine, ja sam prosle godine imao problema sa grejanjem pa sam takodje posumnjao na mali hladnjak ali ispostavilo se da je filter kabine bio prljav i zapusen, kada sam ga zamenio na 2 sam se kuvao
-
Moze da spadne i elisa sa nje a da nije zaribala i da negura dovoljno tecnost kroz sistem ;)
-
Poznajem valjda dobro moj auto za ovih predjenih 130.000 km i znam da pre nije bilo tako... Tecnost mora da cirkulise kroz sistem pa makar radio i na leru.
@Goran nema filtera boodala
-
to stosi citao u temi pre je bio moj problem, ja sam skidao pre oko mesec dana hladnjak, ne mora tabla napolje al da je jebeno da se izvadi jeste, nadam se da ga necu vise menjati.
a ovo za filter kabine ili kako ga neki zovu filter klime znaces u kakvom je stanju ako ti zimus budu nenormalno maglila stakla. ja nisam mogao samo da ih obrisem non stop su maglila. dok mi burazer nije rekao da promenim taj filter od tad je super
-
a ovo za filter kabine ili kako ga neki zovu filter klime znaces u kakvom je stanju ako ti zimus budu nenormalno maglila stakla. ja nisam mogao samo da ih obrisem non stop su maglila. dok mi burazer nije rekao da promenim taj filter od tad je super
Upravo tako, to sam zaboravio da spomenem (sto je u stvari bio i najbitniji problem bonk )
-
E ne skida se! B) Odviju se svi srafovi sto drze onaj vezni lim ispod table, zatim ispod volana 5 srafova i svi srafovi od table koji su zasrafljeni za taj lim.
Pa kad si vec odvio sve srafove koji drze tablu mogao si je i izvuci napolje, olaksao bi sebi posao i skratio ga bar za sat-dva.
Jesi li provrio kakva ti je klapna za vruc/hladan vazduh?
-
Dobre su sve klapne. A vreme rada sam mogao samo da produzim. Srafovi koje treba poodvrcati ispod haube, kutija osiguraca, volan... Sve je to jos trebalo skinuti tako da sam mogao samo duze da ostanem radeci.
-
Ma ne bi, mnogo brze ide kad sklonis tablu, ja mali hladanjak menjam za 3 sata. Volan drzi jedan sraf a tabla osiguraca se ne skida niti se odvijaju oni srafovi ispod volana koje si ti skidao.
-
Stara tema ali nema veze...zanima me da li je klapna toplo/hladno kao kod golfa 2 ? Grejanje imam kada je ukljuceno kruzenje vazduha,bez toga jedva da malo greje...
-
Ista je klapna. Ona ti je pocepana.
-
Mozes li mi reci kako se dolazi do nje?Skinuo sam ventilator i plastiku oko naleteo sam na hladnjak mislim da je od klime i dalje nisam cackao.
-
Skida se tabla batice. Kad je skines videces sve, kao na dlanu ;)
To sto si nasao je isparivac, njega ne smes da diras inace iscurece freon a to ti je jos 40-50e posle za punjenje.
-
Ok,hvala. :)
-
Opet neki problemi sa grejanjem i to opet na trojci... Samo sada na drugovoj. Bilo mu je lose grejanje, a nekada i nije htelo da greje. Hladnjak nije zapusen. Sundjer na klapni za toplo/hladno je bio pocepan pa sam to sredio ali sada nema grejanja uopste. Oba creva koja su na malom hladnjaku su hladna iako motor dostigne radnu temperaturu. Ozracivao sam sistem ali opet isto. Auto ima plinski uredjaj i creva koja idu na mali hladnjak su vruca sve do racve od creva koja vode ka isparivacu, a posle toga sve su hladnija i do ulaza u m. hladnjak skroz su hladna. Sta moze biti problem?
-
Nisi dobro odzracio, jebe te vazduh u malom hladnjaku.
-
Palila je nekoliko puta ventilator, samo cep nisam mogao da drzim skroz otvoren jer isterava vodu. Ali samo koji krug sam ga zavrnuo, tek toliko da ne izbacuje vodu a da moze vazduh da izlazi.
-
Ti si ispustao vazduh iz velikog hladnjaka a jebe te vazduh u malom. bicedobro
Popusti selnu na povratnom crevu iz m. hladnjaka i malo ga povuci ka sebi i na dole dok ne pocne da sisti vazduh. Kad nestane vazduha i krene voda trebalo bi da bude u redu.
Kad popustis selnu daj gas na oko 2000 obrtaja, nekad nece na leru da krene voda.
-
Da ne otvaram novu temu izlozicu ovde svoj problem . U pitanju je golf 3 1.9td ima digitalnu klimu , imam problem sa grejanjem koje nekad radi nekad ne. Letos je radjen mali servis , zamenjen je filter klime , tako da ne bi trebalo da je do njega . Skoro je menjan antifriz ako to ima veze posto vidim da pricate o nekom vazduhu u sistemu,ali problem sa grejanjem je jos od pre menjanja antifriza.Znaci kad upalim auto nekad grejanje odlicno radi duva sve najnormalnije , a nekad nece uopste da radi,skoro sam isao na duzi put -50 km upalio sam grejanje cim sam posao od kuce proradilo je tek posle 30-tak kilometara i onda se opet nakon nekog vremena ugasi.Da li mozda neko zna u cemu je problem ?
-
Dal ne nabija pritisak u creva?
-
Mozda zeza vakum crevo koje sluzi za otvaranje klapne. Ili regulator vakuma.
-
Jel to crevo ide iz hladnjaka u kompresor klime posto sam vido da mi je to crevo na jednom mestu icepano od trenja s nekim drugim crevom. ?
-
Ne nego malo crevo koje ide izmedju cevi za grejanje na malom hladnjaku. Jedan kraj je na velikom crevu za vakum koje ide od depresora do serva za kocnice a drugi je na regulatoru.
-
da ne otvaram novu temu, u mene su prekidaci na ovaj fazon
(http://ipocars.com/imgs/a/h/h/c/y/seat__cordoba_climate_air_conditioning_golf_polo_1997_3_lgw.jpg)
problem je sto mi neradi kad stavim na 1-2-3-4 nego kad stavim negdje izmedju brojeva. sad skidao sam i cistio one kontakte pa nekad radi kako treba ali treblo bi ono promjeniti i rjesiti problem. ima li koliko posla oko toga
-
Sad sam zvao svog majstora kaze da je to posao za auto elektricara . Za neki dan idem kod njega da vidim sta ce da kaze pa javljam
-
LJudi i ja imam problem sa mojom trojkom 1.9 td! Creva oba su vrela sto idu u mali hladnjak ali grejanje katastrofa! Jel moguce da je u patnju ona klapna i da li mogu da je sredim bez skidanja table i kako to ide! Molim vas pomazite,smrzoh se u autu!!!
-
Mozes, skini se desne strane motor sa plasticnim kucistem, znaci celu kutiju... I videces na centralnoj kutiji koja je ispod table, klapnu koja sluzi za prebacivanje sa toplog na hladno... Verovatno je propao sundjer na njoj, ja sam na jednoj trojci napravio sablon od tankog pleka i stavio preko cele klapne. Sad je bolje i dugotrajnije nego kad je fabricki...
-
D@rko hvala ti mnogo! Bilo je tako kao sto si rekao,skinuo sam sve to i na klapni nije bilo ni malo sundjera,sve suplje. sredio sam to,stavio sam filc od laminata i sada greje ubija. Isplatilo se ceo dan njokanja oko klapne. jos sam i rotostat s.ebao pa morao da popravljam al sam sredio sve na kraju. HVALA JOS JEDNOM, gajba beer od mene. biggrin
-
Cek sta je to filc, ono kao sundjer? Ako jeste i to ce propasti kao i fabricki sundjer sto je propao...
-
nije druze nego onaj kao najlon sto ide ispod laminata kad se postavlja. Jako je trpi temperature a najposle to ide pre hladnjaka tako da duva hladan vazduh na to. Hvala ti brate opet puno,Golfonja greje kao besan. biggrin
-
Jel mozete detaljnije da mi opisete kako da stignem do te klapne ne razumem vas bas najbolje :huh: ili neka slika ? Hvala unapred
-
druze sa suvozaceve strane ispod table imas kutiju na kojoj je nakacen motor za ventilaciju. skines zabice koje stoje na sastavu te plastike i centralne kutije. kad njih skines imas jedan saf koji se odvrce ispod haube .taj saf se nalazi ispod izolacije videces vec cim pomeris malo izolaciju,sa tvoje leve strane kad stanes pred auto. kada njega odvrnes prvo vuces ka sebi sa leve strane tu celu plastiku(kao tunel) pa onda ispada i motor i sve. on sa desne strane ima samo leziste videces kad budesd skidao. i onda ti je klapna dostupna. najveca za.ebancija je skinuti zabice sa zadnje strane i od gore ali malo strapljenja i eto ga. A sto se zica tice imas jedan siroki dzek sa rotostata koji se nalazi na plastici odmah pored motora za ventilaciju,njega otkacis i imas jednu braon zicu (to je masa) odmah ispod table,videces gde je samo prati braon zicu i to je to. ;)
Nadam se da sam pomogao ;) ubacicu i slike kad budem imao vremena ako ti ovo ne pomogne
-
Planirao sam da sutra to rasturim da vidim pa ako imas sliku neku dobro dodje biggrin Hvala ti na detaljnom objasnjenju mahac
-
ubacicu slike danas. slikacu ti sve pa cu postaviti nije mi tesko. uvak sam tu za svakoga naravno ako mogu da pomognem. ;)
-
Druze evo slika. prvo moras skinuti onu pregradu za sitnice ispod table evo slike gde su safovi(crvena strelica)
(http://imageshack.us/a/img32/7995/img3074o.jpg)
e onda evo slika gde su zabice koje treba otkaciti,onaj saf ispod haube i izolacija koju moras da pomeris ispod haube da bi video saf ,takve zabice imas i sa druge strane i od gore i cini mi se od dole al nisam siguran.
(http://imageshack.us/a/img811/4876/img3075w.jpg)
(http://imageshack.us/a/img198/5941/img3076t.jpg)
(http://imageshack.us/a/img708/340/img3073h.jpg)
(http://imageshack.us/a/img268/7449/img3072yh.jpg)
e sada onaj dzek sa rotostata i ona braon zica ispod table
(http://imageshack.us/a/img208/6987/img3077sq.jpg)
(http://imageshack.us/a/img15/8700/img3080rq.jpg)
e sada moras otkaciti sajlu od klapne koju otvara i zatvara prekidac od ventilatora samo je svuces dole
(http://imageshack.us/a/img812/8114/img3081n.jpg)
i evo ga ono leziste koje drzi motor i tu kutiju sto sam ti pricao u prethodnoj poruci
(http://imageshack.us/a/img233/7716/img3078q.jpg)
Eto druze znaci skidas sa leve strane ceo taj tunel sa motorom ,ne boj se da povuces nece nista puci samo skini i onda ces videti klapnu na centralnoj kutiji. metalna je ne mozes omasiti. pozdrav mahac
-
Hvala ti puno , nadam se da ce jos nekom pomoci ovako detaljno objasnjenje .Da mogu dao bih ti 10 plusa sad na zalost moze samo jedan . Pozdrav
-
Hvala ti brate opet puno,Golfonja greje kao besan. biggrin
Nema na cemu, a za onu gajbu piva nije problem, tu sam ja na 5 min. od Klenja biggrin
-
Stevane nema na cemu,hvala tebi za plus! Srecno u radu,i da golfonja greje kako treba! Pozdrav
D@rko vidim da si okolina sapca. odakle si brate,kad budes zaludan aj na pivu! Pozdrav
-
stevane jesi uspeo da uradis grejanje na masini???
-
Nisam jos uvek , nemam garazu auto mi stoji napolje a pored ovolikog snega nisam mogao , sad sam i na fax svaki dan tako da jedino za vikend ako bude lepo vreme . ..
-
e jbg brate. A verujes ti meni da sam ja i pored garaze morao da radim napolju. bonk Garazu imam uradjena je nedavno,al nije jos struja provucena,a na zdravlje brzo pada mrak. i posto sam znao da ce se smraciti pre nego sto zavrsim ja morao da parkiram auto negde gde imam struju pa tu da radim. boodala duva ko na motoru a ja klecim pored auta i radim. da me neko video mislio bi da sam poludeo...
-
Konacno resen problem , u pitanju je bila tabla za osigurace kako mi je majstor objasnio duva sad ko lud. Hvala svima koji su zeleli da pomognu .
-
poz ljudi...
treba mi pomoc oko grijanja na mk3...novi je hladnjak, klapne su odradjene extra, oba crijeva sto su prikacena na hladnjak g. vruca, ne mogu se drzati ali grijanje jadno
na 1-ci nesto malo, kako povecavam brzinu sve je hladniji vazduh!
-
Jedino klapna ako ne prebacuje, nema sta drugo da bude.
-
e ne znam stvarno, sve je ok...klapna radi...uopste mi nije jasno sta moze da bude!!
-
A sa cim si radio klapnu? Da se nije to sjebalo.
-
a nije to je radjeno jos prije nedje 2g i sad sam opet skidao jer je procurio hladnjak prije 10-ak dana pa nije valjalo pa sam opet sinoc skiado da vidim da nije sto klapna riknula i sve je bilo ok, cak sam je jos malo bolje zadihtovao jer sam mislio da na neka mjesta prolazi hladni vazduh pa onda opet danas skidao i stavljao sundjer oko hladnjaka dje sam isto sumnjao da prolazi vazduh i nista ali sam makar oborio rekord u skidanju table :))
-
Ako je hladnjak vruc i ako klapna usmerava vazduh na njega onda mora grijati. Ostaje mogucnost da je hladnjak zacepljen ili da mu je smanjena zapremina pa da voda samo jednim delom prolazi kroz njega ali ako je nov onda i to otpada. Koje je marke taj hladnjak koji si kupio? Imali su ranije u prodaji neki kineski, nikako nisu grejali. Imali su 6 cevi na sebi umesto 8 kao na fabrickom i oni limeni "listici" su bili toliko razmaknuti da nisu imali nikakvu funkciju.
-
ja sam ga punio vrelom vodom, kompletan se ugrije i ne moze se u ruke drzati!!
mislim da je 8 cjevcica, TOPRAN...
-
A cime siklapnu oblozio?
-
iscijepao neke farmerice stare:))
a nije do toga jer prije 2g kad sam radio sve je bilo extra, na 1-cu nisam mogao od vrucine da ostanem u autu i sad je sve ok sto se tice klapni!! ali kako sam hladnjak zamijenio nema grijanja...
-
Onda si nesto zajebao dok si menjao hladnjak. Mozda si sajle pomesao pa kad okrenes na vruce otvara neku drugu klapnu. Uzmi rucno otovri klapnu, imas tacno ispod nje polugu na koju ide sajla.
-
nisam brate jer sajle nisam ni skidao!!
ono duva nesto toplo ali to mora bolje, kao nekad!
a kad pojacam brzinu sve je hladnije!
-
Pa jedino onda moze da bude hladnjak da ne valja, ako je vec sve ostalo kako treba.
-
jedino hladnjak,jer tu nema nista drugo,hladnjak i klapna. jedno od toga 2 mora biti.
-
e pa onda da kupim opet novi hladnjak ovaj put cu NISSENS, kazu da su dobri ali imam osjecaj da ce mi i to biti uzaludno
-
Skini najpre tablu i zagrij auto pa vidi gde zakazuje. Mozda ti klapna glavi, ili se farmerice odlepe pa vazduh prolazi pored. Kada odvojis kutiju na pola mozes pored klapne ruku da provuces do hladnjaka, trebalo bi da bude vruc isto kao creva koja ulaze od motora. A proveri i da li voda cirkulise kako treba, da nema vazduha u hladnjaku itd.
-
pa taman cu tako nesto da uradim
-
Druze djole je u pavu. prvo ti sve isproveravaj pa onda kupuj.ne zaleci se,bolje ulozi pare u nesto konkretnije a ne da bacas .
-
Cekaj a jesi gledao klapnu od grejanja da li dobro otvara i zatvara? Mozda ti sajla nije dobro nastelovana pa ne zatvori klapnu do kraja i onda ne moze da greje.
-
Ljudi dal i na venta ce morati cela tabla napolje zbog malog hladnjaka?
-
Dalibore druze ja mislim da ce morati. Neka me neko ispravi ako gresim al mislim da je tako.
-
ma klapne su ok!! na 1-cu radi, a brze odma ga hladi... ali kad se doda gas valjda bolji protok vode i onda je ok...tako da dosta je bilo vadjenja table!! hvala vam na savjetima!
-
Pa biće onda da nemaš dosta rashladne tečnosti ili je vodena pumpa malko smanjila peraje. Još ako je dizel mora da greje na ler gas da ubija.
-
a ima tecnosti, jedino da mu ugradim jos jednu posudu za tecnost...znam da mora da grije jer je tako i grijao prije!!! mada je vodena pumpa mijenjana prije 2g otprilike...a i sigurno je losijeg kvaliteta pa mozda zato ali zar ne bi onda motor dizao temparaturu?
inace je gti..
-
Nebi dizao temperaturu vrti ona kolko je dovoljno za motor, ali nemože da napravi dobar pritisak za radijator bez malo više obrtaja. Ako se sećaš da su peraja pumpe bila plastična slobodno spremi lovu da je menjaš.
-
e to vec ne mogu da se sjetim
-
Morao sam da ozivim temu.Bogdane kako si resio grejanje?Sve isto se i meni desava....
-
a moj brate ako znam, ne mogu se sjetiti, znam da sad grije dobro :D meni se cini da ja vise nisam znao sto cu i da je ostalo tako...zadnjih god dana imam sluzbeno auto pa ga i ne vozim puno, bas danas sam ga vozio i vidim da grije dobro! mada je napolje bilo nekih 7stepeni, mozda jos nije dovoljno hladno da bih primijetio... sta se tebi desava??
-
Kako sam zamenio mali hladnjak jedva greje,na jedinicu malo nesto i posle se ohladi.Sve se isto desava kao sto je i tebi bilo.
-
Za grijanje u autu su bitne 3 stavke, dobar termostat, tj konstantna radna temperatura motora, ispravne klapne, i ispravan mali hladnjak, nema tu neke velike filozofije
-
bas tako kao sto kaze "radio" to ti je to nema sta drugo
kad si to vec radio trebao si klapne da vidis! je li bilo sundjera na njima ili je otpao??
-
Malo mi cudno da nov hladnjak a da ne valja.Sve drugo je u redu,imao sam normalo grejanje dok ga nisam zamenio.
-
Ne valja hladnjak.
Ja sam menjao prosle godine.
Stavio sam neki turski/kineski.
Grejanje ni prici onom sa starim hladnjakom.
O smradu da ne pricam.
Posle mesec dana skinem i stavim drugi, polovan, koji sam uzeo na otpadu.
Grejanje se vratilo kao i pre sto je bilo.
Problem je u onim cevima sto ide tecnost kroz njih.
Manjeg su kapaciteta od fabrickog pa samim tim i manja kolicina vrele tecnosti prolazi kroz njega.
-
Vidim da cu morati ponovo da vadim tablu napolje!
-
Kada se vec pominje grijanje ajde i ovdje da pitam. Golf 3 tdi,sporo postize radnu temperaturu. Mijenjana 3 termostata,dva nova razlicitih proizvodjaca i jedan polovni sa stranca,sa svima se isto ponasa. Znaci treba mu baaas dugo da postigne radnu da bi poceo lijepo da grije. Provjeravani i grijaci za rashladnu tecnost na racvi,cak sam i karton stavljao ispred hladnjaka kao test da li ce brze postici radnu temperaturu,sve bezuspjesno. Egr je zatvoren ako to nesto znaci. Ima li neko neku ideju sta jos da pokusam?
-
Zatvoreni EGR ventil otezava postizanju radne temperature... jer ne vrace izduvne gasove u usisu pa samim tim ga i ne zagrijava ranije... znam po skodi kako je i sad na audija...
-
znao sam da u nekoj mjeri egr utice na zagrijavanje ali toliko?! ne znam sta je gore,mrznut se u auto ili skidat granu i cistit
-
Ne moze toliko EGR da utice na grejanje, ne greje kabinu taj vraceni vazduh vec voda.
-
imas li ti neki predlog djole na sta da obratim paznju? ja vise nemam ideja
-
Jel sporo dize radnu temeperaturu motora ili je temp ok a sporo pocinje da greje?
-
sporo diže radnu temperaturu motora,baš dugo treba da se vozi da počne da se zagrijava. sada kada je ovo baš hladno vozim ga bez grijanja do 70 stepeni i tada upalim grijanje i ako vozim po ravnom temperatura skoro da se i ne penje dok ne ugasim grijanje. a napominjem da je hladnjak naprijed potpuno zatvoren kartonom
-
Aj seti se da li se stavio gumicu na termostat?