VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: stevica82 Oktobar 16, 2011, 07:35:42 posle podne
-
Da li neko zna kako to izgleda i gde se ugradjuje na golfa 2 .auto mi zimi stoji na vetrometini pa da ne rizikujem da li ce da upali ili ne
-
Imao sam to nekada davno na MB 123D. Stavlja se umesto fabričkog čepa na bloku motora. Radi na 220V i drži temparaturu vode na 60 stepeni. Nije loša stvar ako si u nekim hladnijim krajevima i auto stoji napolju. Nisam zagledao da li mk2 ima čep na bloku ali napisaće sigurno neko ko bolje zna beer
-
A kamenac?voda ne prelazi 60, ali sam grejac ko zna koliko?
-
Kakav bre Brate kamenac, pretpostavka je da imaš antifriz kao sav normalan svet biggrin
-
A i vala ko da razvlaci kabl od kuce do ulice da bi ga prikljucio na 220V,to bi oma cokoladni kumovi konfiskovali biggrin
-
E sad,,,jedino Chuck Norris ima i jare i pare biggrin
Vidi ovo http://www.maximuskg.com/chexpress/chexpress.html (http://www.maximuskg.com/chexpress/chexpress.html),
radi na 220 a postoje razni modeli za vise vrsta vozila.
Tesko da mozes odrzavati tu temp. bez naizmenicnog napona.
-
Ma to sam mislio,kako antifriz kad se przi na 300-400 i ko zna koliko?zagoreva li,stvara li koru neku.
-
A i vala ko da razvlaci kabl od kuce do ulice da bi ga prikljucio na 220V,to bi oma cokoladni kumovi konfiskovali biggrin
. . , neko ce da misli da je auto na elektro pogon pa se puni. . . lollol
-
Ma to sam mislio,kako antifriz kad se przi na 300-400 i ko zna koliko?zagoreva li,stvara li koru neku.
Nije to brzi grejač i ne greje više od 80-100 stepeni, tako da nema problem.
Meni je auto stajao u dvorištu ;)
-
Ugradis Webasto ko ja, i neboli te glava. Upali na cvrgu i pri -40 biggrin
(http://img196.imageshack.us/img196/9194/img0321nv.jpg)
-
Kolko košta ovakav grejač?
-
Potrazite na sajtu Webasta. Ima ga i kod nas u Srbiji. Ja sam za svoj 2003g dao 1500Amerikanaca u Moskvi sa ugradnjom.
-
bobane pa nije ovo sibir
mk2 nece da upali samo ako je motor u k....
moj je redovno stojao na -20 i palio kao mina ne bas na cvrgu kako ti kazes ali me nigde nije ostavio
pre zime proverim grejace po potrebi ih zamenim,nov filter za naftu
sipam euro dizel i ako je akomulator ok pali ko mina nemoze da omasi
-
@aca@ u potpunosti se slazem sa tobom
-
pa ako je los motor ni da ga prokljuci na toplanu nece mu pomoci ;) ;) ;)
-
Ja to zimi rešavam tako što na 10l dizela sipam 1l benzina.... i samo me jednom zeznuo da nije upalio al to zbog kvara koji je nevezan za ovo, i to mi je motor takav da nije ni za otpad više, al jbg pali, ide....
nisam video cenu na sajtu, izgleda da nema.
-
To moze na starim dizelima, a sta na novijim koji koriste evrodizel?
-
dodavao sam i ja neki aditiv ali i ne treba,imam dobru garazu,bitno je uzeti nove grejace,akumulator,i proveriti alnaser,mora da pali..
-
Pa ja da živim u Rusiji ili Sjenici ne bi ni razmišljao o dizelu lollol jedino za preko leta
-
ima aditiv,kao sto rekoh da sam ga dodavao.
-
Ja sam kontao isti neki fazon ali sa isparivacem za plin, napravi se kuciste u kome se nalazi sam isparivac, napuni se trafo uljem i ubaci grejac od klasicnog dizela...Realno, za plin je u startu dovoljno oko 60 stepeni da moze fino da se vozi...
-
ma to je u nasim uslovima glupost,samo ako nafta ne smrzne mora da pali,vergla malo i sastavi..nije ovo sibir
-
ma kakav benzin samo euro dizel cist
ja sam sipao non stop euro i leti i zimi od kako se pojavio
miksovao sam i sa kerozinom sta sve nisam radio
od aditiva sam sipao skoro sve cak sam i nafu drzao pored radijatora pa onda sipao aditive
i onda k...
-
Ja sam viđao neki uređaj na struju il na plin, ne sećam se, koji je kao teniski reket i samo se stavi na 15 minuta ispod motora i valjda počne da duva odozdo toplo i bez problema se startuje motor..... to je koristio jedan moj prijatelj na mk1 sa 1.6d koji je bio još gori od mog. I nije imao problema. Ako još ima taj uređaj baš ću da ga slikam i da postavim sliku, mislim da ga nije platio više od 50e polovnog....
A što se evrodizela tiče jednom sam se zeznuo pa sipao jer me pumpadžija ubedio da oni dodaju aditiv u njega da ne mrzne, i ja sipao i sutra mi zamrzla nafta.
-
Evo vam grejac motora, montira se na samo crevo. Prosto k`o krompir, ovaj pasulj...
http://subotica.olx.rs/grejac-motora-220v-iid-134896048
-
Ja sam sa tim aditivom upropastio fabricki webasto na Passatu B-6 pre 2g. Zbog skrame koju je nalepio u komori sagorevanja i na dizni, morao sam da je menjam, jer su mi rekli da je uzrok aditiv. Od tada ni u jedno vozilo slicne aditive nekoristim i nemam problema. Zato sa webastom imam uvek zagrejanu rashladnu tecnost motora i sam motor na radnoj temperaruri od 90 stepeni, ugrejan salon i otopljena stakla ako je auto napolju, i paljenje na pola obrtaja. Sve ovo u roku od 60 min sto je maksimalni period rada webasta u jednom cilkusu, potroso pola litra nafte iz rezervara. U periodu od 24h postoje ( kod mene) tri vremena na koje mozes programirati webasto da se samostalno ukljuci i odradi posao do vremena kad je auto potreban.
-
euro dizel nemoze da smrzne jer u sebi nema sumpora i parafina
ni obican dizel se ne zaledi samo se stegne i pretvori u sline loje zacepe filter
@djokicsale umuvali ti na pumpi D2 lollol lollol lollol
-
Na klasicnom 1.6d kad ima problema zimi da upali prsne se u usis vazduha vrlo malo kokpit spreja (jer u sebi sadrzi alkohol) i pali ko mina...I ne pokusavati na benzincima to nikako! batine batine batine
-
Ja sam sa tim aditivom upropastio fabricki webasto na Passatu B-6 pre 2g. Zbog skrame koju je nalepio u komori sagorevanja i na dizni, morao sam da je menjam, jer su mi rekli da je uzrok aditiv. Od tada ni u jedno vozilo slicne aditive nekoristim i nemam problema. Zato sa webastom imam uvek zagrejanu rashladnu tecnost motora i sam motor na radnoj temperaruri od 90 stepeni, ugrejan salon i otopljena stakla ako je auto napolju, i paljenje na pola obrtaja. Sve ovo u roku od 60 min sto je maksimalni period rada webasta u jednom cilkusu, potroso pola litra nafte iz rezervara. U periodu od 24h postoje ( kod mene) tri vremena na koje mozes programirati webasto da se samostalno ukljuci i odradi posao do vremena kad je auto potreban.
ja postujem to sto kazes to je ok ali za dvojku se ne isplati to raditi
skuplja dara nego mera kako kaze nas narod lollol lollol lollol lollol
-
na gurku mora da upali a i džabe je biggrin
-
to specijalni biggrin
-
Za motore koji koriste obican dizel, kao sto neko napisa litar benzina na rezervar pa cak se secam kao klinac da je cale sipao i petrolej isto tako litar na rezervar. Posto nema webasto moze mozda i aditiv.
-
euro dizel nemoze da smrzne jer u sebi nema sumpora i parafina
ni obican dizel se ne zaledi samo se stegne i pretvori u sline loje zacepe filter
@djokicsale umuvali ti na pumpi D2 lollol lollol lollol
Pa NIS pumpa je u pitanju tako da me ne čudi. lollol
-
na gurku mora da upali a i džabe je biggrin
Pa kad oblajzne kais onda je jos lepse. biggrin
-
euro dizel nemoze da smrzne jer u sebi nema sumpora i parafina
ni obican dizel se ne zaledi samo se stegne i pretvori u sline loje zacepe filter
@djokicsale umuvali ti na pumpi D2 lollol lollol lollol
Moze da napravi istu stvar kao i D2. Zato u Rusiji ima letnji i zimski. Lenji je do -10 a zimski do -40 cini mi se. Ko ima poznanike kamiondzije da voze za Rusiju neka proveri.
-
Pre koju godinu mi zaledi u sred voznje, bilo -25 i ja sta cu, kupim kantu, crevo i direkt iz kabine pod haubu u pumpu i stignem nekako.na volvu imam nesto slicno webastu, a radi samo na struju kad vec kresne motor, odma zazuji kao turbina i radi koji minut i zagreje jako brzo.pali samo kad je motor hladan.a za kablove za struju u svedskoj nema problema, svako parking mesto ima stubic sa uticnicom i tako skoro celi gradovi.krstio sam se kad sam video.
-
Specijalni, bas sam od tebe ocekivao neki izum, a ti...