VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: KinG Oktobar 14, 2011, 05:25:05 posle podne
-
Pozdrav drugari...
interesuje me ako mozete da mi pomognete...
vozim Golf 4 TDI 115ks i remontovao sam turbinu komplet. Bilo je sve ok i od jednom na otvorenom putu pri brzini od 120km/h ugasila mi se turbina i nece da radi. Kada sam stao na pumpu ugasio i upalio auto ona proradila i sve ok. Isto to mi se desilo i u grada da bi isto reagovao i opet posle normalno sve radi. Bio sam kod elektricara i povezao ga na kompjuter i pojavio je gresku : KONTROLA PUNJENJA PRITISKA P1557. Cuo sam se sa likom koji mi je radio turbinu i on mi kaze da nije problem do turbine. Dali neko od vas moze da mi pomogne moze? Hvala puno unapred !!!
-
Kliknesh gore na prozorcic beli pored koga imash dugme pretraga. u prozorcic upises "prepunjava turbina", ili "prepunjava turbinu" i kliknesh na pretraga... ima da ti izadje jedno 200 postova na tu temu...
Inace turbo ima par vakuum ventila i zilion tankih crevca koje povezuju ta cuda... jedno da ti vuce falsh vazduh, ima da ti stvara probleme...
E i da promeni majstora...
-
Nov sam na forumu pa sad tek polako pronalazim clap
-
da, shomi ti je objasnio, neki N75 ventil ili ventil od EGR-a ili neko crijevo oko/izmedju njih redovna pojava na TDI. Za pocetak digni haubu i pregledaj ta crijeva koja vode do EGR-a od tog N75 ventila (nalazi se ispod brisaca na onom zidu sto dijeli putnicki i motorni prostor).
-
Bas cu ujutru da pogledam po dana. Znaci turbina je uradjena komplet pre nema ni 2 meseca u Cacku i sve je bilo u full-u do sad i od pre neki dan poce da zeza tako i cim ga ugasim-upalim radi normalno. Hvala na odgovorima... ;)
-
Nov sam na forumu pa sad tek polako pronalazim clap
Zato ti i rekoh kako se pretrazuje ;)
Zezancija, je to opasna, ovde je jedan decko do skora muku mucio sa turbom, silan kesh potroshio i na kraju ispadoshe ta crevca.... Zato ti kazem, nadji nekog pouzdanog majstora koji zna svoj posao i nacice ti problem ocas posla....
-
proveri protokomer,tako je bilo kod mog prijatelja,cim ga ubaci u petu i dodje do 120 turbina se ugasi,sve zivo izmenjali i na kraju uzrok bio protokomer,njega zamenili i sve radelo posle kako treba ;) u pitanju je bila cetvorka 1.9tdi 90 ks