VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: MACNE_GTI Oktobar 13, 2011, 09:48:36 posle podne
-
Ljudi zanima me vase misljenje,dali da u golfa 1 ubacim abf iz golfa 3 ili KR iz vw siroka??imam u ponudi ova 2 motora i moram do kraja nedelje da odlucim koji cu da uzmem,znaci nije mi bitno godiste motora ni cena ni nista,bitnije mi je koji bolje ide od ova 2..p.s. krajnja brzina me ne interesuje koliko sam start...
-
abf wub
-
Drugar je u kocki imao jedno 6 motora GTI od toga je ABF na Karburatorima izuvao sve redom po ulici,glas za ABF....ne znam dal ga je sad izvadio da pogledas,mozda bi ga i prodao
-
/
-
Hvala.. beer
-
Cekaj bre majstore, malopre napisa da kr dere svakog abf-a a sad savetujes da ubaci abf-a? biggrin
-
.
-
Pa ti ces beer biggrin
-
haha znaci ipak je "brzi" KR?? biggrin
a sto bi stelovao k glavu svakih 3-4 dana...ja sam cuo da se s*ebava k glava ako se vozi na plin,a to kod mene nema,znaci samo benzin...
-
.
-
jao majstore, pa ja pokusavam da ti napravim posao, al' ti neces :rolleyes:
-
evo sta imam u ponudi,golfa mk3 stranca ABF,prevrtan na krov pa je to sada kao "OK",nema far i stopaljku i dizne treba da se ociste(bar tako lik kaze),enterijer nije los,al treba da se presvuku sedista i cena je 650e,a ovaj siroko je 1986o godiste,ceo auto daje za 500e,sa plinom i nasim tablama,nije registrovan,limarijski dobar,ima plin,radi i na benz i na plin,a samo motor mi daje za 200e kompletan sa plinom...znaci siroko pali radi ide,sve najnormalnije...
-
uzimaj tog abf i prst u uho, a ako hoces problema samo kr bicedobro bicedobro
-
ABF i zovi kad ga uzmeš da se to pogleda.
-
ABF ;)
-
drugar ima kockicu sa kr-om ali su bregaste od abf-a, mada motor je u perketnom stanju i ide veoma ozbiljno.
Ali za kvarove stvarno ne znam, koj je bolji. tako da slusaj gedoru.
-
KR
-
ABF je zakon al ipak da se ja pitam ja bi kod mene KR...
-
ABF...spakovacu ga i ja jednog dana u neku dvojku nadam se :rolleyes:
-
a aj sad zasto ABF,a zasto KR... osim toga sto kaze gedora za k glavu
EDIT:Godina proizvodnje me ne zanima...
-
ABF sa karburatorima tapsac...to je bolesno brzo, a sto se tice K,ja je preferiram pre svakog, ali tesko da posle plina iz to scirocca ista valja...ali samo je tvoj izbor!
-
sistem ubrizgavanja + mogućnost da staviš plin bez problema + dugotrajnost + novija godina + nema k glavu = saberi oduzmi, eto ti abf.
-
mani se k-glave uzmi abf
-
ja sam imao obadva .tj kr vise nemam a abf vozim sad .... glasam ABF wub
-
bilo KR ili ABF plin nikako koj ce ti onda taj motor.
-
necu ubacivati plin nego samo sam rekao sta daje covek u tu cenu...
-
Koji ti je sada motor u kockici?
Po meni,KR je bolji u svakom pogledu ali opet,manje ces se patiti sa ABF-om ako krenu kvarovi.
-
sada je fabrikana 1.1...verujem da se abf manje kvari,samim tim sto je mladji,al veci je problem abf ubaciti nego KR,bar mi se cini...
EDIT:a i ja ako gledam ako krenu kvarovi onda jbg,nikad se ne zna sta moze da se desi sa motorom,ipak je to matoro sve..
-
Ako planiras da vozis svaki dan auto i da ti se ne kvari i da te ne zeza onda kupi abf,kao sto su ti rekli pojedini batali k glavu,a ako hoces vikend auto ili jednom u mesec dana da se vozis,stavis dva dvogrlna na kr i kupis lepo siroco i prebacis trapove,menjac,izduvnu granu,i manje ce da te kosta i neces morati da juris delove i da pucas pare!
-
Pitao sam te sta imas pod haubom sa razlogom.
Znas kakve prepravke moras da radis za motor i ostalo?
Moras da odnitujes desni nosac i pomeris ga napred,trebaju ti svi nosaci od 1.6 il 1.8 od kockice.
Treba letva volana posto ta nema nosace za salt heblu,salt hebla komplet sa polugama od 1.6,1.8.
Auspuh komplet posto je taj mali,creva goriva od pocetka do kraja posto su ta tanka.
Rezervoar posto taj nema ispust za pumpu,al to moze nekako da se napravi.
Treba ti hladnjak isto sa bocom za vodu i creva.
Ako nemas servo kocnicu,moras staviti da bi zaustavio auto i moras da vidis koji da ti razvodna kapa neudari u bocu od ulja.
Trebaju ti bar diskovi i kljesta od dvojke,treba zaustaviti auto.
Da ti uprostim,treba ti kockica 1.6 ili 1.8 da bi pokupio pola delova sto ce ti faliti.
Za koji god se motor odlucis,odmah uzmi sve komplet sa crevima,menjacem i osalim sranjima.Izduvna grana pa na dole,tu ces imati sex najveci.
Pozz
-
nosac motora na "suvozacevoj" strani se okrece za 180 stepeni,nosace moram sve da kupim druge(njih dobijam uz motor),auspuh,imam granu 4-2-1,novu novcijat,ostatak auspuha mi pravi komsija,rezervoar,nznm sta cu sa njim,ovaj sto mi radi auspuh kaze da moze on to da sredi...
-
.
-
ma verujem da je jeb*n posao,niko nije ni rekao da je lako,al imam vremena visak pa polako...a evo jedan klip
http://www.youtube.com/watch?v=t-YakDvXpLw
0:38 koliko vidim samo je okrenut nosac??
-
.
-
jeste,upravu si,pomeren je unazad,tj ka kabini..
-
.
-
Ma jebeš te motore,turi 1,3 iz dvice i nemoraš ništa prepravljati,a jači je od tog tvog! lollol lollol lollol
-
hahah ma necu to,koj ce mi to,ovo bi zeleo da imam i jbg..
-
Ma šalim se,ABF je bolji,Gedora je Sve lijepo objasnio kako i zašto. Jednom sam se igrao s jednim doduše 1,4 motorom iz trojke,koji sam utrpao u keca,i na karburatore od Kawasakija ZZR 1100,auto je išao kao lud,a i trošio ko lud,a i ja sam bio mlad i lud. Još sam povadio sve iz njega,imao sam samo vozačevo sjedište,čak su i sva stakla (osim šoferšajbe) bila od pleksiglasa. Išao je 200 bez problema.Neznam koliko sam noči proveo štelajuči da to radi i koliko sam benzina spržio,ali sam dokazao papcima da mogu složiti 1,4 da ide ko GTI. Kažem ti bio mlad i lud.
-
sve moze da se slozi,samo je pitanje novcanica u dzepu biggrin
-
Nije pitanje para vec ko da ti to sve napravi kako treba.,sednes i vozis a ne svaki drugi dan na KR-u,cupaj dizne-daj kontakt,gurni klapnu od k-glave da vidis kako spricaju dizne.Ako sviraju,to je to.,sad daj crevo od pumpe,montiraj satic da vidis koliko gura itd.Kad se setim koliko puta,muka mi bude.Pa zovi draska iz zemun polja pa u krug. big_boss
Kupi KR,pocupaj sva govna,kupi granu za karburatore,po otpadima nadji sa neke alfe dellortove 40 karb x2,servisiraj ih i gas.
To ti je moj predlog.Auto za svaki dan bez preklapanja gasa.,ciglu pod pedalu od pon do petka vece. driving
-
Nije pitanje para vec ko da ti to sve napravi kako treba.,sednes i vozis a ne svaki drugi dan na KR-u,cupaj dizne-daj kontakt,gurni klapnu od k-glave da vidis kako spricaju dizne.Ako sviraju,to je to.,sad daj crevo od pumpe,montiraj satic da vidis koliko gura itd.Kad se setim koliko puta,muka mi bude.Pa zovi draska iz zemun polja pa u krug. big_boss
Kupi KR,pocupaj sva govna,kupi granu za karburatore,po otpadima nadji sa neke alfe dellortove 30 karb x2,servisiraj ih i gas.
To ti je moj predlog.Auto za svaki dan bez preklapanja gasa.,ciglu pod pedalu od pon do petka vece. driving
Vidi ga ovaj !!! Jel to kucas iz Dubai-a Ja bi se javio da sam dosao batine Evo vam ga Pile strucnjak,on je napakovao jedno 10 kockica,dvojkica KR,ABF,VR... zadnja ona crna sto je bila kod Gedore driving
-
He majke ti ga,nisam tu,u Johannesburgu sam. mahac
Nemogu da nadjem ovde kocku sa 3- vrata,sve 5v majke im juznjacke.Noviju godinu tipa 2004,2005,par soma majke im ga. boodala
Najbolja mu varijanta da stavi karbone,jbg samo treba sipati i dobro ulje koristiti.
Mily Vanili,nemeres ti bez GTi,a driving
-
Sto se mene tice ovde moze lock-delete...
-
sta bi sad??
-
Uzeo sam abf-a,cekam vec 3 nedelje da mi stigne...
-
Idemoooo! driving
-
Hehe sad kad stigne jurim delove koji su mi potrebni za pakovanje u mog golfa pa polako,do februara da e pretrese limarijski I ubaci motor pa posle polako...
-
Ako mene neko pita izmedju KR-a i ABF-a, naravno uvek ABF. Jaci je, vise momenta, vise HP, bolja osnova za tunning.
Moguce su sve kombinacije sa ABF-om. Dakle, radice sasvim lepo i sa K-jetronicom od KR-a. ABF ima viši blok od KR-a i 9a, pa mora druga izduvna grana da ide i zbog klirensa može da se desi da na MK1 udara grana u pod.
Odličan swap za mk2 i mk1 je i 9a, 6a i ACE 2.0 16v, sa bregastim od ABF-a ili KR-a. Daje istu snagu kao i ABF, dakle oko 150-160HP na radilici i mnogo torka na niskim obrtajima. Tzv. shortblock (9a - Passat, 6a/ACE Audi B3/B4) koristi kraće klipnjače od ABF-a, pa je blok manje podesan za visoke obrtaje, ali će bez problema vrteti do 7500, a na nižim vuče ko čipovan TDI. :D
KR je prilično lenj na nižim obrtajima i lepo ide kada se razvrti. Treba mu kratak prenos u menjaču. 9a i ABF se super ponašaju i sa dužim prenosima. Dakle, za ulicu je po meni za mk1 možda najbolji izbor 9a sa bregastim i karburatorima.
-
kojim karburatorima i ko da mu ih podesi da rade sva 4 kako treba? a doktore? weberima45 ili delorto38/40? koji bolje rade na vw 16v?
-
Ovi moji su delorto sa alfe 75...
-
Od kad je KR lenj? I nesto nebi rekao da se ABF vrti bolje.Jos nisam video da je ABF dobio KR-a.
Ja sam u kockici imao KR-a na 2 dellorto 40,drugar napravio ABF-a na iste karburatore,i opet je kr begao malo.
9A motor je slabiji od kr-a.
Svako ima drugacija iskustva.Po meni KR sa dobrom k-glavom,nema ludjeg motora.
-
drugar ima u kockici kr ali dobrog kr i bregaste od abf i auto otkiva kako ide do 5000 lepi za sediste samo tako a od 5 do 7000 te zakuje za sediste. nebih bas rekao da je kr lenj.
-
doktor se malo zajebao po pitanju kratkog i visokog bloka ;)
-
kojim karburatorima i ko da mu ih podesi da rade sva 4 kako treba? a doktore? weberima45 ili delorto38/40? koji bolje rade na vw 16v?
Weber 45 DCOE za 2.0 16v.
doktor se malo zajebao po pitanju kratkog i visokog bloka ;)
Visoki blok ima bolji odnos duzine klipnjace i hoda klipa. Tako npr. ABF ima 159mm klipnjacu i 92,8mm hod, sto mu dodje 1,713:1 odnos, dok KR ima 144mm klipnjacu i 86,4 hod, sto mu dodje 1,66:1 odnos, a 9a ima oko 1,55:1 odnos. Generalno gledano, veci odnos klipnjace i hoda pomera obrtni moment na vece obrtaje, a manji daje nesto elasticniji motor ukoliko poredis iste kubikaze i iste bregaste, glave itd... Tako bi trebalo ABF da bude najturazniji od svih motora sa istim bregastim.
drugar ima u kockici kr ali dobrog kr i bregaste od abf i auto otkiva kako ide do 5000 lepi za sediste samo tako a od 5 do 7000 te zakuje za sediste. nebih bas rekao da je kr lenj.
Ja sam imao u dvojci KR-a, a onda ACE sa KR bregastim, a sada sa ABF bregastim i mogu da ti kazem da 2.0 ide znatno bolje na svim obrtajima. Takodje sam vozio i ABF u jednoj dvojci i mogu da kazem da se vrlo slicno ponasa kao 2.0 shotrblok sa istim bregastim.
Ako poredis KR-a u dvojci i ABF u trojci koja je 200 kila teza, onda lako moze da se desi da ABF izvuce deblji kraj.
Stavi ABF-a na K-Jetronic sa nastelovanim pritiscima goriva u dvojku ili keca, pa ces da vidis koja je razlika u odnosu na KR u istoj sasiji. Pri tom se 2.0 daleko lepse vozi od 1.8.
-
Dellorto 40 je bolji sto puta od weber-a 45 , i auto bolje ide na dellort-u,-video,probao. Kod mene teorija nepostoji,samo praksa.
Dellorto je 40 a weber 45 pa opet dellorto ima vece dizne.
Gore napisa da je probano kako koji ide.
U zemunu po 500e se kladili ko ce dobiti , dvojka KR ili dvojka ABF od muhara do saobracajne,Abf ga izduvao.,ja licno vozio KR-a.
Po meni,KR bezi u startu,dal zbog menjaca ili zbog cega,neznam.
-
Nema sta da trazi KR protiv ABF-a u dvojci. Veruj mi ako su dobro podeseni, mozes oba da stavis na isti menjac i na K-Jetronic, oprace ga ABF ko nista.
Kao sto rekoh, vozio sam na istom setupu u istom automobilu KR-a i sada ACE, koji je shortblok, i ACE je primetno jaci, a ABF je tu negde, mozda je cak i malo bolji preko 6-6,5 soma obrtaja.
Za 1.8 je 40mm delorto skroz ok, dok je za 2.0 bolje resenje 45mm. Drugo, zavisi kako je podesen i da li je portovana glava, koje bregaste imas itd...
To koji ima vece dizne nije toliko bitno. Bitno je da ima dovoljno velike dizne i da motor dobija dovoljno goriva, sto znaci ni previse ni premalo i da je to doziranje odradjeno kako treba.
-
Macne zašto ne uzmeš kompletnu struju iz te trojke ABF i sve lijepo složiš u keca? Pametno kaže Gedora,zeznuto je podesiti te karburatore da rade kako treba,a i kad ih uspiješ podesiti troši ko zmaj. Promjeni mu zamajac,jer je ABF-ov težak i spakuj ga na original injektore,odnesi nekome neka ti digne blokadu na elektronici na 8000 i ima da leti,a imat češ manje problema sa kvarovima,nego da mu staviš karburatore,a o potrošnji da i ne govorim. Još ako slučajno nađeš mjenjač od keca 1,6 GTI,na 13 colnim felgama imaš punu petu brzinu nakon 600-700 metara. Ubrzanje ubija! Probano,pa ti zato i govorim.
-
Cela struja i ide od ABF-a,sve je vec slozeno...zamajac jurim gde ima da se olaksa ali izgleda da nema od toga nista...cuo sam da pasuje od 8v zamajac al nznm dal je to tacno,menjac ostaje ABF-ov za sada..
-
Može ti zamajac od KR-PL i dosta je lakši od ABF-ovog. Neznam tačno koliko,imao sam negdje zapisano,pa ču potražiti. Ide i od 8V bez problema,ali neznam koliko je težak.
-
Ako ide menjac od ABF-a onda ne moze nikako zamajac od KR ili PL jer nisu isti ;) Sajla vs. poluge
-
Za 1.8 nznm,cuo sam da moze od mk3 2.0 8v...
-
Ako ide menjac od ABF-a onda ne moze nikako zamajac od KR ili PL jer nisu isti ;) Sajla vs. poluge
Tako je majstore.
Menjac od dvojke gti-a i pici , sto bi se jebavao sa kvacilom i salt heblom,sam sebi pravis posao.
-
Remus je u pravu za original mjenjač od ABF-a da ne paše. Ja sam mislio da češ iči na mjenjač od dvojke. Napisao sam ti koji ti je najbolji mjenjač za ubrzanje. Jedinica 1,6 GTI ima najkraći mjenjač,samo ga je teško naći. Ima još jedan kratki mjenjač koji je išao na Jettu I 1,5 benzin,ali i njega je jako teško nači. Stavi ti što kaže Pile 2Y od GTI i iči če to dobro!
-
meni treba da lepo ubrzava na kratko,tacnije na 400m..valjda je za to bolje da su duge brzine a ne kratke..
-
za kratko ubrzanje bolje su kratke brzine :)
-
sto kraci menjac to bolje ubrzanje sto duzi menjac to veca krajnja brzina.
-
Hmmm,logicno je tako,ja sam cuo da je bolje kad su duze... wacko
-
po meni ne valja ni kad je prekratak, ima mnogo saltanja, kao moj golf..prva 40, druga 80, treca 120 i to na 4500 rmp :)
-
za 402 pakuj sto krace dok ne dodjes do toga da kucas u crveno u cetvrtoj/petoj pre kraja staze... sto tesko bez dosta konja
ima tu nauke al dok dotle neko dodje znace vec sam sta mu je ciniti.. ne pakuje se isto NA i turbo i nesto sa 8k blokadom i 10k blokadom ,prednjom-zadnjom vucom itd... to sve kazem kao laik koji prati malo ozbiljniju "scenu"
-
Ti nerece da oces auto za 400m. To ti onda promasaj sa tim motorom,
ima da ides u klasu sa jugicima 1.6 , to ti 15s i ako znas da krenes sa semafora i saltas i da neproklizas pola staze.
Da si rekao da to oces,trebao si pakovati polako 16v turbo.,i sad mozes,imas dugi blok,pa polako.
Kocka sa karburatorima dobrim pa ide oko 14 sec.
Treba da odlucis sta ces. Bolji i jaci je menjac 2Y nego od kocke 1.6 gti,probao,video.
-
Meni auto prvenstveno treba da mogu da ga vozim,da kazem za svaki dan,a 400m cisto zajebancija...drugar ima abf-a u mk2,klasa 15..tacnije vreme je 15.09,sto se mene tice to se sasvim ok..a za turbo je vec komplikacija ja mislim,jer bilo je prica kako abf ne trpi veliki pritisak itd,zamalo da se pobiju u toj temi biggrin
Imam u ponudi granu i turbo od audia s2,pa video bi to do leta da uzmem sve pa da pakujem,al nznm sta mi treba sve od delova za dalje,ne bih da ostanem bez icega na kraju ako me razumes...
-
Evo ti malo smernica za turbo,sta kako i od cega: http://www.daham.org/16vt/technical/vw16vt/ (http://www.daham.org/16vt/technical/vw16vt/) ;)
-
Za 1.8 nznm,cuo sam da moze od mk3 2.0 8v...
Moze, al je duzi prenos od 2Y i nikako nije za 1.8 motor. Vozim u Mk2 2.0 16v ovaj menjac i ubrzanja su veoma dobra, ali su medjuubrzanja losija nego sa 2Y. Npr. od 0-100 Kmh sa CHE menjačem izvlačim 7.3 sec dok sam sa 2Y menjačem izvlačio 7.6 sec. Tajna je u dužoj drugoj brzini.
2Y i CHE od trojke 2.0 8v imaju istu spojničku osovinu, identičnu prvu i finalni prenosni odnos.
druga je na 2.13 na 2Y, a na CHE je 1.94, pa stotku izvlači na nekih 6500 rpm
treća je 1.44 na 2Y, a 1.296 na CHE, pa je medjuubrzanje od 80-120 bolje sa 2Y, ali sa CHE lakše stiže od 120 do 140-150 Km/h na 6500 rpm.
Vrlo je diskutabilno koji je bolji na 402m, po meni bih rekao da u kombinaciji sa 2.0 16v bolje vreme daje CHE menjač, mada su nijanse u pitanju.
Izlazna brzina na 402m je oko 150 Kmh, pa ne bi bilo loše da se trećom izvlači ta brzina u polju visokog obrtnog momenta.
Oko svega toga je dosta velika nauka, jer menjači i prenosni odnosi moraju da budu dobro uklopljeni sa krivom obrtnog momenta motora koji se nalazi u automobilu.
Npr, nikako ne bi bila dobra kombinacija dugačak prenos i 1.8 16V sa sportskim bregastim i urađenom glavom. Tu je definitivno bolja varijanta 2Y. Ako šaltaš na 7500-8000 rpm, definitivno što kraći prenos.