VW Klub

VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: MACNE_GTI Oktobar 13, 2011, 09:48:36 posle podne

Naslov: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: MACNE_GTI Oktobar 13, 2011, 09:48:36 posle podne
Ljudi zanima me vase misljenje,dali da u golfa 1 ubacim abf iz golfa 3 ili KR iz vw siroka??imam u ponudi ova 2 motora i moram do kraja nedelje da odlucim koji cu da uzmem,znaci nije mi bitno godiste motora ni cena ni nista,bitnije mi je koji bolje ide od ova 2..p.s. krajnja brzina me ne interesuje koliko sam start...
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: petko.89 Oktobar 13, 2011, 09:54:02 posle podne
abf  wub
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: Mily Oktobar 13, 2011, 09:59:01 posle podne
Drugar je u kocki imao jedno 6 motora GTI od toga je ABF na Karburatorima izuvao sve redom po ulici,glas za ABF....ne znam dal ga je sad izvadio da pogledas,mozda bi ga i prodao
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: gedora Oktobar 13, 2011, 10:00:25 posle podne
/
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: MACNE_GTI Oktobar 13, 2011, 10:25:22 posle podne
Hvala.. beer
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: Madison Oktobar 13, 2011, 10:35:31 posle podne
Cekaj bre majstore, malopre napisa da kr dere svakog abf-a a sad savetujes da ubaci abf-a?  biggrin
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: gedora Oktobar 13, 2011, 10:36:32 posle podne
.
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: Madison Oktobar 13, 2011, 10:40:11 posle podne
Pa ti ces  beer biggrin
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: MACNE_GTI Oktobar 13, 2011, 10:43:19 posle podne
haha znaci ipak je "brzi" KR??  biggrin
a sto bi stelovao k glavu svakih 3-4 dana...ja sam cuo da se s*ebava k glava ako se vozi na plin,a to kod mene nema,znaci samo benzin...
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: gedora Oktobar 13, 2011, 10:52:54 posle podne
.
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: Madison Oktobar 13, 2011, 11:08:58 posle podne
jao majstore, pa ja pokusavam da ti napravim posao, al' ti neces  :rolleyes:
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: MACNE_GTI Oktobar 14, 2011, 12:50:53 pre podne
evo sta imam u ponudi,golfa mk3 stranca ABF,prevrtan na krov pa je to sada kao "OK",nema far i stopaljku i dizne treba da se ociste(bar tako lik kaze),enterijer nije los,al treba da se presvuku sedista i cena je 650e,a ovaj siroko je 1986o godiste,ceo auto daje za 500e,sa plinom i nasim tablama,nije registrovan,limarijski dobar,ima plin,radi i na benz i na plin,a samo motor mi daje za 200e kompletan sa plinom...znaci siroko pali radi ide,sve najnormalnije...
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: zen3dom Oktobar 14, 2011, 01:00:41 pre podne
uzimaj tog abf i prst u uho, a ako hoces problema samo kr  bicedobro bicedobro
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: outlaw Oktobar 14, 2011, 02:46:52 pre podne
ABF i zovi kad ga uzmeš da se to pogleda.
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: Limited Oktobar 14, 2011, 08:00:37 pre podne
ABF  ;)
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: Fica Oktobar 14, 2011, 01:03:38 posle podne
drugar ima kockicu sa kr-om ali su bregaste od abf-a, mada motor je u perketnom stanju i ide veoma ozbiljno.
Ali za kvarove stvarno ne znam, koj je bolji. tako da slusaj gedoru.
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: SkopjeGTI Oktobar 14, 2011, 01:18:29 posle podne
KR
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: Jetta Ivan Oktobar 14, 2011, 04:03:59 posle podne
ABF je zakon al ipak da se ja pitam ja bi kod mene KR...
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: Nikola Calasan Oktobar 14, 2011, 04:47:25 posle podne
ABF...spakovacu ga i ja jednog dana u neku dvojku nadam se  :rolleyes:
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: MACNE_GTI Oktobar 14, 2011, 04:48:46 posle podne
a aj sad zasto ABF,a zasto KR... osim toga sto kaze gedora za k glavu
EDIT:Godina proizvodnje me ne zanima...
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: Peko Oktobar 14, 2011, 05:01:17 posle podne
ABF sa karburatorima  tapsac...to je bolesno brzo, a sto se tice K,ja je preferiram pre svakog, ali tesko da posle plina iz to scirocca ista valja...ali samo je tvoj izbor!
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: outlaw Oktobar 14, 2011, 06:34:01 posle podne
sistem ubrizgavanja + mogućnost da staviš plin bez problema + dugotrajnost + novija godina + nema k glavu = saberi oduzmi, eto ti abf.
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: budjizeljko Oktobar 14, 2011, 06:48:26 posle podne
mani se k-glave uzmi  abf
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: Bosko_16v Oktobar 14, 2011, 07:45:19 posle podne
ja sam imao obadva .tj kr vise nemam a abf vozim sad .... glasam ABF wub
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: Fica Oktobar 14, 2011, 07:48:01 posle podne
bilo KR ili ABF plin nikako koj ce ti onda taj motor.
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: MACNE_GTI Oktobar 14, 2011, 08:06:34 posle podne
necu ubacivati plin nego samo sam rekao sta daje covek u tu cenu...
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: Pile Oktobar 14, 2011, 08:16:08 posle podne
Koji ti je sada motor u kockici?
Po meni,KR je bolji u svakom pogledu ali opet,manje ces se patiti sa ABF-om ako krenu kvarovi.
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: MACNE_GTI Oktobar 14, 2011, 08:19:14 posle podne
sada je fabrikana 1.1...verujem da se abf manje kvari,samim tim sto je mladji,al veci je problem abf ubaciti nego KR,bar mi se cini...
EDIT:a i ja ako gledam ako krenu kvarovi onda jbg,nikad se ne zna sta moze da se desi sa motorom,ipak je to matoro sve..
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: ChroomLook Oktobar 14, 2011, 09:57:02 posle podne
Ako planiras da vozis svaki dan auto i da ti se ne kvari i da te ne zeza onda kupi abf,kao sto su ti rekli pojedini batali k glavu,a ako hoces vikend auto ili jednom u mesec dana da se vozis,stavis dva dvogrlna na kr i kupis lepo siroco i prebacis trapove,menjac,izduvnu granu,i manje ce da te kosta i neces morati da juris delove i da pucas pare!
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: Pile Oktobar 14, 2011, 10:07:53 posle podne
Pitao sam te sta imas pod haubom sa razlogom.
Znas kakve prepravke moras da radis za motor i ostalo?
Moras da odnitujes desni nosac i pomeris ga napred,trebaju ti svi nosaci od 1.6 il 1.8 od kockice.
Treba letva volana posto ta nema nosace za salt heblu,salt hebla komplet sa polugama od 1.6,1.8.
Auspuh komplet posto je taj mali,creva goriva od pocetka do kraja posto su ta tanka.
Rezervoar posto taj nema ispust za pumpu,al to moze nekako da se napravi.
Treba ti hladnjak isto sa bocom za vodu i creva.
Ako nemas servo kocnicu,moras staviti da bi zaustavio auto i moras da vidis koji da ti razvodna kapa neudari u bocu od ulja.
Trebaju ti bar diskovi i kljesta od dvojke,treba zaustaviti auto.
Da ti uprostim,treba ti kockica 1.6 ili 1.8 da bi pokupio pola delova sto ce ti faliti.
Za koji god se motor odlucis,odmah uzmi sve komplet sa crevima,menjacem i osalim sranjima.Izduvna grana pa na dole,tu ces imati sex najveci.
Pozz
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: MACNE_GTI Oktobar 14, 2011, 10:31:52 posle podne
nosac motora na "suvozacevoj" strani se okrece za 180 stepeni,nosace moram sve da kupim druge(njih dobijam uz motor),auspuh,imam granu 4-2-1,novu novcijat,ostatak auspuha mi pravi komsija,rezervoar,nznm sta cu sa njim,ovaj sto mi radi auspuh kaze da moze on to da sredi...
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: gedora Oktobar 14, 2011, 10:52:26 posle podne
.
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: MACNE_GTI Oktobar 14, 2011, 10:57:22 posle podne
ma verujem da je jeb*n posao,niko nije ni rekao da je lako,al imam vremena visak pa polako...a evo jedan klip
http://www.youtube.com/watch?v=t-YakDvXpLw
0:38  koliko vidim samo je okrenut nosac??
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: gedora Oktobar 14, 2011, 11:10:20 posle podne
.
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: MACNE_GTI Oktobar 14, 2011, 11:12:13 posle podne
jeste,upravu si,pomeren je unazad,tj ka kabini..
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: gedora Oktobar 14, 2011, 11:13:10 posle podne
.
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: TTS Oktobar 14, 2011, 11:22:01 posle podne
Ma jebeš te motore,turi 1,3 iz dvice i nemoraš ništa prepravljati,a jači je od tog tvog! lollol lollol lollol
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: MACNE_GTI Oktobar 14, 2011, 11:24:35 posle podne
hahah ma necu to,koj ce mi to,ovo bi zeleo da imam i jbg..
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: TTS Oktobar 14, 2011, 11:40:09 posle podne
Ma šalim se,ABF je bolji,Gedora je Sve lijepo objasnio kako i zašto. Jednom sam se igrao s jednim doduše 1,4 motorom iz trojke,koji sam utrpao u keca,i na karburatore od Kawasakija ZZR 1100,auto je išao kao lud,a i trošio ko lud,a i ja sam bio mlad i lud. Još sam povadio sve iz njega,imao sam samo vozačevo sjedište,čak su i sva stakla (osim šoferšajbe) bila od pleksiglasa. Išao je 200 bez problema.Neznam koliko sam noči proveo štelajuči da to radi i koliko sam benzina spržio,ali sam dokazao papcima da mogu složiti 1,4 da ide ko GTI. Kažem ti bio mlad i lud.
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: Guarana Oktobar 14, 2011, 11:52:45 posle podne
sve moze da se slozi,samo je pitanje novcanica u dzepu  biggrin
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: Pile Oktobar 15, 2011, 12:16:05 pre podne
Nije pitanje para vec ko da ti to sve napravi kako treba.,sednes i vozis a ne svaki drugi dan na KR-u,cupaj dizne-daj kontakt,gurni klapnu od k-glave da vidis kako spricaju dizne.Ako sviraju,to je to.,sad daj crevo od pumpe,montiraj satic da vidis koliko gura itd.Kad se setim koliko puta,muka mi bude.Pa zovi draska iz zemun polja pa u krug. big_boss
Kupi KR,pocupaj sva govna,kupi granu za karburatore,po otpadima nadji sa neke alfe dellortove 40 karb x2,servisiraj ih i gas.
To ti je moj predlog.Auto za svaki dan bez preklapanja gasa.,ciglu pod pedalu od pon do petka vece. driving
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: Mily Oktobar 15, 2011, 08:14:40 pre podne
Nije pitanje para vec ko da ti to sve napravi kako treba.,sednes i vozis a ne svaki drugi dan na KR-u,cupaj dizne-daj kontakt,gurni klapnu od k-glave da vidis kako spricaju dizne.Ako sviraju,to je to.,sad daj crevo od pumpe,montiraj satic da vidis koliko gura itd.Kad se setim koliko puta,muka mi bude.Pa zovi draska iz zemun polja pa u krug. big_boss
Kupi KR,pocupaj sva govna,kupi granu za karburatore,po otpadima nadji sa neke alfe dellortove 30 karb x2,servisiraj ih i gas.
To ti je moj predlog.Auto za svaki dan bez preklapanja gasa.,ciglu pod pedalu od pon do petka vece. driving

Vidi ga ovaj !!! Jel to kucas iz Dubai-a Ja bi se javio da sam dosao  batine  Evo vam ga Pile strucnjak,on je napakovao jedno 10 kockica,dvojkica KR,ABF,VR...  zadnja ona crna sto je bila kod Gedore driving
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: Pile Oktobar 15, 2011, 11:53:15 pre podne
He majke ti ga,nisam tu,u Johannesburgu sam. mahac
Nemogu da nadjem ovde kocku sa 3- vrata,sve 5v majke im juznjacke.Noviju godinu tipa 2004,2005,par soma majke im ga. boodala
Najbolja mu varijanta da stavi karbone,jbg samo treba sipati i dobro ulje koristiti.

Mily Vanili,nemeres ti bez GTi,a driving
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: MACNE_GTI Novembar 17, 2011, 04:05:06 posle podne
Sto se mene tice ovde moze lock-delete...
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: sreckoas Novembar 17, 2011, 05:00:01 posle podne
sta bi sad??
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: MACNE_GTI Novembar 17, 2011, 05:21:59 posle podne
Uzeo sam abf-a,cekam vec 3 nedelje da mi stigne...
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: svrle Novembar 17, 2011, 08:00:18 posle podne
Idemoooo!  driving
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: MACNE_GTI Novembar 17, 2011, 08:14:12 posle podne
Hehe sad kad stigne jurim delove koji su mi potrebni za pakovanje u mog golfa pa polako,do februara da e pretrese limarijski I ubaci motor pa posle polako...
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: drfedja Novembar 18, 2011, 04:55:52 posle podne
Ako mene neko pita izmedju KR-a i ABF-a, naravno uvek ABF. Jaci je, vise momenta, vise HP, bolja osnova za tunning.
Moguce su sve kombinacije sa ABF-om. Dakle, radice sasvim lepo i sa K-jetronicom od KR-a. ABF ima viši blok od KR-a i 9a, pa mora druga izduvna grana da ide i zbog klirensa može da se desi da na MK1 udara grana u pod.
Odličan swap za mk2 i mk1 je i 9a, 6a i ACE 2.0 16v, sa bregastim od ABF-a ili KR-a. Daje istu snagu kao i ABF, dakle oko 150-160HP na radilici i mnogo torka na niskim obrtajima. Tzv. shortblock (9a - Passat, 6a/ACE Audi B3/B4) koristi kraće klipnjače od ABF-a, pa je blok manje podesan za visoke obrtaje, ali će bez problema vrteti do 7500, a na nižim vuče ko čipovan TDI. :D
KR je prilično lenj na nižim obrtajima i lepo ide kada se razvrti. Treba mu kratak prenos u menjaču. 9a i ABF se super ponašaju i sa dužim prenosima. Dakle, za ulicu je po meni za mk1 možda najbolji izbor 9a sa bregastim i karburatorima.
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: gedora Novembar 18, 2011, 04:59:35 posle podne
kojim karburatorima i ko da mu ih podesi da rade sva 4 kako treba? a doktore? weberima45 ili delorto38/40? koji bolje rade na vw 16v?
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: MACNE_GTI Novembar 18, 2011, 11:20:39 posle podne
Ovi moji su delorto sa alfe 75...
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: Pile Novembar 18, 2011, 11:38:39 posle podne
Od kad je KR lenj? I nesto nebi rekao da se ABF vrti bolje.Jos nisam video da je ABF dobio KR-a.
Ja sam u kockici imao KR-a na 2 dellorto 40,drugar napravio ABF-a na iste karburatore,i opet je kr begao malo.
9A motor je slabiji od kr-a.
Svako ima drugacija iskustva.Po meni KR sa dobrom k-glavom,nema ludjeg motora.
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: Fica Novembar 18, 2011, 11:45:47 posle podne
drugar ima u kockici kr ali dobrog kr i bregaste od abf i auto otkiva kako ide do 5000 lepi za sediste samo tako a od 5 do 7000 te zakuje za sediste. nebih bas rekao da je kr lenj.
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: gedora Novembar 18, 2011, 11:45:55 posle podne
doktor se malo zajebao po pitanju kratkog i visokog bloka ;)
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: drfedja Novembar 20, 2011, 12:34:15 posle podne
kojim karburatorima i ko da mu ih podesi da rade sva 4 kako treba? a doktore? weberima45 ili delorto38/40? koji bolje rade na vw 16v?
Weber 45 DCOE za 2.0 16v.

doktor se malo zajebao po pitanju kratkog i visokog bloka ;)
Visoki blok ima bolji odnos duzine klipnjace i hoda klipa. Tako npr. ABF ima 159mm klipnjacu i 92,8mm hod, sto mu dodje 1,713:1 odnos, dok KR ima 144mm klipnjacu i 86,4 hod, sto mu dodje 1,66:1 odnos, a 9a ima oko 1,55:1 odnos. Generalno gledano, veci odnos klipnjace i hoda pomera obrtni moment na vece obrtaje, a manji daje nesto elasticniji motor ukoliko poredis iste kubikaze i iste bregaste, glave itd... Tako bi trebalo ABF da bude najturazniji od svih motora sa istim bregastim.

drugar ima u kockici kr ali dobrog kr i bregaste od abf i auto otkiva kako ide do 5000 lepi za sediste samo tako a od 5 do 7000 te zakuje za sediste. nebih bas rekao da je kr lenj.
Ja sam imao u dvojci KR-a, a onda ACE sa KR bregastim, a sada sa ABF bregastim i mogu da ti kazem da 2.0 ide znatno bolje na svim obrtajima. Takodje sam vozio i ABF u jednoj dvojci i mogu da kazem da se vrlo slicno ponasa kao 2.0 shotrblok sa istim bregastim.
Ako poredis KR-a u dvojci i ABF u trojci koja je 200 kila teza, onda lako moze da se desi da ABF izvuce deblji kraj.
Stavi ABF-a na K-Jetronic sa nastelovanim pritiscima goriva u dvojku ili keca, pa ces da vidis koja je razlika u odnosu na KR u istoj sasiji. Pri tom se 2.0 daleko lepse vozi od 1.8.
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: Pile Novembar 20, 2011, 05:39:23 posle podne
Dellorto 40 je bolji sto puta od weber-a 45 , i auto bolje ide na dellort-u,-video,probao. Kod mene teorija nepostoji,samo praksa.
Dellorto je 40 a weber 45 pa opet dellorto ima vece dizne.
Gore napisa da je probano kako koji ide.
U zemunu po 500e se kladili ko ce dobiti , dvojka KR ili dvojka ABF od muhara do saobracajne,Abf ga izduvao.,ja licno vozio KR-a.
Po meni,KR bezi u startu,dal zbog menjaca ili zbog cega,neznam.
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: drfedja Novembar 23, 2011, 04:02:06 posle podne
Nema sta da trazi KR protiv ABF-a u dvojci. Veruj mi ako su dobro podeseni, mozes oba da stavis na isti menjac i na K-Jetronic, oprace ga ABF ko nista.
Kao sto rekoh, vozio sam na istom setupu u istom automobilu KR-a i sada ACE, koji je shortblok, i ACE je primetno jaci, a ABF je tu negde, mozda je cak i malo bolji preko 6-6,5 soma obrtaja.
Za 1.8 je 40mm delorto skroz ok, dok je za 2.0 bolje resenje 45mm. Drugo, zavisi kako je podesen i da li je portovana glava, koje bregaste imas itd...
To koji ima vece dizne nije toliko bitno. Bitno je da ima dovoljno velike dizne i da motor dobija dovoljno goriva, sto znaci ni previse ni premalo i da je to doziranje odradjeno kako treba.
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: TTS Mart 01, 2012, 10:36:33 posle podne
Macne zašto ne uzmeš kompletnu struju iz te trojke ABF i sve lijepo složiš u keca? Pametno kaže Gedora,zeznuto je podesiti te karburatore da rade kako treba,a i kad ih uspiješ podesiti troši ko zmaj. Promjeni mu zamajac,jer je ABF-ov težak i spakuj ga na original injektore,odnesi nekome neka ti digne blokadu na elektronici na 8000 i ima da leti,a imat češ manje problema sa kvarovima,nego da mu staviš karburatore,a o potrošnji da i ne govorim. Još ako slučajno nađeš mjenjač od keca 1,6 GTI,na 13 colnim felgama imaš punu petu brzinu nakon 600-700 metara. Ubrzanje ubija! Probano,pa ti zato i govorim.
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: MACNE_GTI Mart 02, 2012, 12:54:36 pre podne
Cela struja i ide od ABF-a,sve je vec slozeno...zamajac jurim gde ima da se olaksa ali izgleda da nema od toga nista...cuo sam da pasuje od 8v zamajac al nznm dal je to tacno,menjac ostaje ABF-ov za sada..
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: TTS Mart 03, 2012, 08:38:48 posle podne
Može ti zamajac od KR-PL i dosta je lakši od ABF-ovog. Neznam tačno koliko,imao sam negdje zapisano,pa ču potražiti. Ide i od 8V bez problema,ali neznam koliko je težak.
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: remus Mart 04, 2012, 09:12:10 posle podne
Ako ide menjac od ABF-a onda ne moze nikako zamajac od KR ili PL jer nisu isti  ;) Sajla vs. poluge
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: MACNE_GTI Mart 04, 2012, 11:28:04 posle podne
Za 1.8 nznm,cuo sam da moze od mk3 2.0 8v...
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: Pile Mart 05, 2012, 07:18:26 posle podne
Ako ide menjac od ABF-a onda ne moze nikako zamajac od KR ili PL jer nisu isti  ;) Sajla vs. poluge
Tako je majstore.
Menjac od dvojke gti-a i pici , sto bi se jebavao sa kvacilom i salt heblom,sam sebi pravis posao.
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: TTS Mart 05, 2012, 08:25:55 posle podne
Remus je u pravu za original mjenjač od ABF-a da ne paše. Ja sam mislio da češ iči na mjenjač od dvojke. Napisao sam ti koji ti je najbolji mjenjač za ubrzanje. Jedinica 1,6 GTI ima najkraći mjenjač,samo ga je teško naći. Ima još jedan kratki mjenjač koji je išao na Jettu I 1,5 benzin,ali i njega je jako teško nači. Stavi ti što kaže Pile 2Y od GTI i iči če to dobro!
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: MACNE_GTI Mart 05, 2012, 08:34:35 posle podne
meni treba da lepo ubrzava na kratko,tacnije na 400m..valjda je za to bolje da su duge brzine a ne kratke..
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: Nikola Calasan Mart 05, 2012, 09:46:02 posle podne
za kratko ubrzanje bolje su kratke brzine :)
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: Fica Mart 05, 2012, 10:30:10 posle podne
sto kraci menjac to bolje ubrzanje sto duzi menjac to veca krajnja brzina.
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: MACNE_GTI Mart 05, 2012, 10:33:07 posle podne
Hmmm,logicno je tako,ja sam cuo da je bolje kad su duze... wacko
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: Nikola Calasan Mart 05, 2012, 10:55:19 posle podne
po meni ne valja ni kad je prekratak, ima mnogo saltanja, kao moj golf..prva 40, druga 80, treca 120 i to na 4500 rmp :)
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: Guarana Mart 05, 2012, 11:01:18 posle podne
za 402 pakuj sto krace dok ne dodjes do toga da kucas u crveno u cetvrtoj/petoj pre kraja staze... sto tesko bez dosta konja

ima tu nauke al dok dotle neko dodje znace vec sam sta mu je ciniti.. ne pakuje se isto NA i turbo i nesto sa 8k blokadom i 10k blokadom ,prednjom-zadnjom vucom itd... to sve kazem kao laik koji prati malo ozbiljniju "scenu"
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: Pile Mart 06, 2012, 08:43:15 posle podne
Ti nerece da oces auto za 400m. To ti onda promasaj sa tim motorom,
ima da ides u klasu sa jugicima 1.6 , to ti 15s i ako znas da krenes sa semafora i saltas i da neproklizas pola staze.
Da si rekao da to oces,trebao si pakovati polako 16v turbo.,i sad mozes,imas dugi blok,pa polako.
Kocka sa karburatorima dobrim pa ide oko 14 sec.
Treba da odlucis sta ces. Bolji i jaci je menjac 2Y nego od kocke 1.6 gti,probao,video.
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: MACNE_GTI Mart 06, 2012, 09:06:24 posle podne
Meni auto prvenstveno treba da mogu da ga vozim,da kazem za svaki dan,a 400m cisto zajebancija...drugar ima abf-a u mk2,klasa 15..tacnije vreme je 15.09,sto se mene tice to se sasvim ok..a za turbo je vec komplikacija ja mislim,jer bilo je prica kako abf ne trpi veliki pritisak itd,zamalo da se pobiju u toj temi biggrin
Imam u ponudi granu i turbo od audia s2,pa video bi to do leta da uzmem sve pa da pakujem,al nznm sta mi treba sve od delova za dalje,ne bih da ostanem bez icega na kraju ako me razumes...
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: remus Mart 06, 2012, 10:35:37 posle podne
Evo ti malo smernica za turbo,sta kako i od cega: http://www.daham.org/16vt/technical/vw16vt/ (http://www.daham.org/16vt/technical/vw16vt/) ;)
Naslov: Odg: Golf mk1 ABF ili KR
Poruka od: drfedja April 24, 2012, 12:50:11 posle podne
Za 1.8 nznm,cuo sam da moze od mk3 2.0 8v...
Moze, al je duzi prenos od 2Y i nikako nije za 1.8 motor. Vozim u Mk2 2.0 16v ovaj menjac i ubrzanja su veoma dobra, ali su medjuubrzanja losija nego sa 2Y. Npr. od 0-100 Kmh sa CHE menjačem izvlačim 7.3 sec dok sam sa 2Y menjačem izvlačio 7.6 sec. Tajna je u dužoj drugoj brzini.
2Y i CHE od trojke 2.0 8v imaju istu spojničku osovinu, identičnu prvu i finalni prenosni odnos.
druga je na 2.13 na 2Y, a na CHE je 1.94, pa stotku izvlači na nekih 6500 rpm
treća je 1.44 na 2Y, a 1.296 na CHE, pa je medjuubrzanje od 80-120 bolje sa 2Y, ali sa CHE lakše stiže od 120 do 140-150 Km/h na 6500 rpm.
Vrlo je diskutabilno koji je bolji na 402m, po meni bih rekao da u kombinaciji sa 2.0 16v bolje vreme daje CHE menjač, mada su nijanse u pitanju.
Izlazna brzina na 402m je oko 150 Kmh, pa ne bi bilo loše da se trećom izvlači ta brzina u polju visokog obrtnog momenta.
Oko svega toga je dosta velika nauka, jer menjači i prenosni odnosi moraju da budu dobro uklopljeni sa krivom obrtnog momenta motora koji se nalazi u automobilu.
Npr, nikako ne bi bila dobra kombinacija dugačak prenos i 1.8 16V sa sportskim bregastim i urađenom glavom. Tu je definitivno bolja varijanta 2Y. Ako šaltaš na 7500-8000 rpm, definitivno što kraći prenos.