VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: pizon Oktobar 06, 2011, 11:16:02 posle podne
-
Ovako, pocele su desne dve gume da mi ispustaju na nekih mesec dana. Blago moze da se primeti na oko ali vise se primeti kad se daju na proveru. Ja sam stavljao azot u njih. E sad ne znam da li je do azota ili je mozda ventil na obe gume? Da li neko ima iskustva? Razmisljam se da izbacim azot i da ih napunim vazduhom, jer mi je mnogo lakse da ih napunim na svakoj pumpi, nego azot gde moram da idem uvek na odredjeno mesto. Hvala
-
Koliko su ti stare gume. . .?
-
pa ja sma skoro uzeo auto, ali na zadnjim mi je sara 7, na prednjim 5,5. Cudno mi je da samo dve desne, koje se ne ralzikuju od druge dve leve.
-
mozda su ti krive felne,mozda je popustio vremenom lepak(masa)kojom se pri montazi premazuje guma.
-
pa nista moracu da odem do vulkanizera da mi proveri, a sta mislite jel da je punim vazduhom ili da ostavim azot? Zbog lakseg dopunjavanja.
-
pa dok ne sredis,nemas racunicu da ih punis azotom.
-
Moze sara da bude koliko hoces , ako je guma stara. . . Na gumi imas oznaku DOT i cifre gdje prve dvije oznacavaju nedelju u godini a druge dvije samu godinu proizvodnje. . . Po nekoj teoriji guma stara vise od 8 godina gubi svoja svojsta i treba da se mijenja. . . aj pogledaj DOT ako ti nije muka pa javi. . . Jos nesto. . . , moze lako da bude i da su ti krive felne. . .
edit, Micko me pretece u predpostavci. .
-
Ja bas zbog dopunjavanja koristim vazduh, mada kazu da je azot bolji jer nema u sebi vlagu kao vazduh pa je manja sansa da guma iznutra truli...To ˝naucnici˝tvrde, ja licno neke rezultate nisam video...
-
azotom se pune,jer nema razlike u pritisku na toplo-hladno.,manje se trose...
-
e ovako, sad sma pogledao nasao sam brdo brojeva ali ne znam tacno na koji se odnosi, pored onog klasicnog 195 65 15 pise i ovako:
N4 TA C60X 3509
06-9906-01
ZGA 31T
I ima neki brojevi sa E oznakom, sad ne znam koji sta predstavlja?
Guma je KLEBER
-
sad sma pogledao po googlu ispada da su moje 2009. gosdiste
-
Pa ako ispada da su ti gume proizvedene u 35- oj nedjelji 2009- te godine. . , onda su OK. . .
-
ajde da vas na smaram, videcu custra, oticicu do vulkanizera da mi stavi vazduh pa da pogleda, dzabe ih dopunjujuem azotom, samo trosim pare. Hvala mahac
-
pravac vulkanizer ;)
-
Možda će malo čudno zvučati, ali je meni bila bušna felna biggrin
Kupio sam nove felne i vozio neko vreme i pošto je bila porozna negde, popustila je na jednom mestu i napravila se rupica na felni gde je puštala guma vazduh.
Ne verujem da je to kod tebe pošto su ti 2 zeznute.
Kada već budeš išao kod vulkanizera, proveri i da nisu možda krpljene gume iznutra. Ja sam uzeo pre par godina GTI Mk3 i na njemu su bile neke nadrkane Toyo SportContact gume, neka sportska šara, ma pizdarija...Ja sam njih vozio i preko 200km/h, da bi jednom slučajno kod vulkanizera skontao da su obe krpljene iznutra sa po 2-3 flekne.
Najbolje ti to prodaj lepo, a kupi nove gume i ispravi felne ako si u mogućnosti.
-
Samo nađi dobrog vulkanizera jer ima puno levaka. Kod jednog sam išao dva puta, dva puta je balansirao prednje a meni i dalje trese volan. Na kraju odem na drugo mesto, čovek stavi na mašinu, zove me i kaže - pogledaj kako su krive felne. To se očima videlo, a onaj prvi me dvaput zamlaćuje sa balansiranjem (istina samo jednom je naplatio). Uzgred, svaki put kada sam menjao zimske/letnje gume na svakom točku ostavljao je različiti pritisak.
-
@btomic
Takvog majstora za primer treba išibati na terazijama bar 20 puta debljim prutom batine
-
danas sam bio kod vulkanizera, pritisak pao na 1 na 3 gume a na jednoj na 1,6
Kaze ajde za tacno nedelju dana dodji da ponovo vidimo pa ce da delamo. :huh:
-
oce da stradaju i tubeles ventili
-
provveri ventile to sam ja imao problem. nista strasno big_boss