VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: aleksandar_dimic Oktobar 06, 2011, 12:11:55 pre podne
-
Pre nekih 5 dana upalim auto normalno ali posle oko 10 min vožnje ugasi se, pokušavao sam da ga ponovo upalim ali nikako nije hteo. Sačekao sam nekih 5 minuta i ponovo pokušao da pokrenem motor, auto je upalio i presao sam nekih 30 km tog dana. Sutra ujutru ista priča. nakon 15 minuta vožnje auto se opet ugasio, verglao sam skoro dok nisam ispraznio akumulator ali nije hteo da upali, posle 10 min je za divno čudo upalio na pola ključa.
Sada se gasi češće a više je i potrebno čekati da auto "proradi". Da li je neko imao sličan problem?
-
nesto sa gorivom
-
Ja sam nekad davno imao golfa 1.3 i imao sam isti problem. Posle prvog paljenja predjem 50 tak km, onda pocne da trza i ugasi se, onda ga moram ohladiti jedno 10 tak min i upali iz prve, onda vozim jedno 30 tak km pa opet isto, stani,ugasi,odmori 10 tak min i opet normalno pali i ide nekih 30 tak km...
Elem, cini mi se da je problem u bobini bio, znam da sam svasta radio, cistio karb, menjao svecice,kablove i kapu i ruku ali dzaba. na kraju strucni majstor u Bosni mi spoji neku zicu sa bobine negde, ne secam se gde, ali auto od tada normalno radio dok ga nisam prodao.
Malo sam prosirio ali nadam se da ce biti od pomoci.
Poz
-
Moguce je da je bobina kad se ugreje da ne radi, uzmi drugu i probaj.
-
ako vozis na benzin vlo lako moze biti pumpa za gorivo.
-
Veoma identican primer sam imao na G2(1.3), otisao sam kod auto elektricara i bio je kvar u , halo davacu razvodnika,a promenio sam ceo razvodnik ( sa otpada )i resio problem . kod tebe ne mora da znaci da je to u pitanju,postoji puno razloga , najbolje da odes kod majstora nego da nagadjamo , dali radi pumpa goriva ,i dali je sistem za dovod goriva ispravan ...
-
slican problem sam imao pre jedno 5 god. ali na mojoj mazdi 323 i bio je komutator, u pitanju.
-
Kad ti se ugasi, uzmi flašu hladne vode i zalij AC pumpu, tj. pumpu za benzin. Ako je do nje problem, upaliće, ali čim se ponovo ugrije ugasiće se. Ja mislim da je do pumpe. Bobina rijetko odlazi.
-
Rešio sam problem, u pitanju je bio razvodnik.
Nisam proveravao dovod goriva jer sam odmah primetio da ne baca struju na svećice. Pozvao sam prijatelja koji ima isti auto kao ja i skidali smo sa njegovih kola jedan po jedan deo. Prvo bambinu, komutator i na kraju razvodnik. Hvala svima beer
-
skidali ste tinu bambinu? lollol cudo da je isao uopste i tih 10min kad je razvodnik.
-
ja sam imao slican problem na mom 1.3i ,zadnje sto sam menjao je filter vazduha, zamenio sam crevo od liberlaufa jer je bilo puklo i poceo sa mda sipam evropremijum 95, radi sad. do tada sam morao da kada ga upalim skidam konektor od termodavaca da bi radio normalno.
-
blink ljudi čitajte datume lollol