VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: pedjaTDI Septembar 25, 2008, 12:07:25 posle podne
-
Prijatelji, pomo? hitno potrebna!
Ve? du
-
da ti ne curi ispod poklopca motora? da ti nije otisao dihtung ne znam kako se zove i meni tako curi ulje. a 1l na 8k je zanemarljivo skoro. meni je 1l pre trosio na 300 km e tada treba da se zabrines
-
da ti ne curi ispod poklopca motora? da ti nije otisao dihtung ne znam kako se zove i meni tako curi ulje. a 1l na 8k je zanemarljivo skoro. meni je 1l pre trosio na 300 km e tada treba da se zabrines
Nije, na svim dihtunzima je suv k
-
slabo se razumem al bilo bi lakse ako bi slikao da vidimo, ako mozes ti slikaj. ako ne znas kako se uploaduju slike pitaj nas.
-
Slikaj da vidimo gde tacno se pojavljuje i reci jesi li menjao glavu ili je fabricka?
Ustanovi dali je fleka od nafte ili ulja, mozda je naprsla cev visokog pritiska pa sitno prsne tu na glavu i pravi ti zabunu.
-
Kosta, glavu nisam menjao od kako je auto kod mene ali sam kad sam radio motor (menjao karike), radio i kompletan remont glave - zavarivanje (jer je bila malo naprsla odozdo izme?u dva ventila), zamenio komore, ventile, vo?ice, siceve...
Postavi?u sliku samo da prestane ova ki
-
Uslikao sam glavu i ako sam dobro postavio slike to bi trebalo da bude to.
(http://i459.photobucket.com/albums/qq312/pedjatdi/2609200800121.jpg)
(http://i459.photobucket.com/albums/qq312/pedjatdi/260920080032.jpg)
(http://i459.photobucket.com/albums/qq312/pedjatdi/260920080042.jpg)
Dakle prekjuce sam prebrisao ovaj deo i na slici se vidi gde pusta ulje.
Probacu ovih dana sa tecnim metalom ali mi hitno treba savet i misljenje.
Pozz!!!
-
ne znam ja mislim da to treba pod hitno da zakrpis. i nemoj da ga opterecujes u visokim obrtajima. mozda i nije to al bolje da osiguras da se jos malo zakrpi
-
ne znam ja mislim da to treba pod hitno da zakrpis. i nemoj da ga opterecujes u visokim obrtajima. mozda i nije to al bolje da osiguras da se jos malo zakrpi
Kako mislis da zakrpim? Cime? Ne skida mi se glava da je saljem na zavarivanje jer sam skoro radio poluremont motora. Najbolje bi bilo necim na licu mesta, bez skidanja. Ako moze taj tecni metal mada nisam imao prilike da ga upotrebljavam.
-
bolje da skidas motor za zavarivanje nego ako ti pukne to. ne znam cime se tacno lepi ali mislim da ne moras da skidas motor. najbolje da odes kod nekoga ko to radi i da pitas.
-
Ako ostavljas auto za sebe moj savet je da promenis glavu, a privremeno mozes da ga premazes tecnim metalom samo prvo dobro odmasti povrsinu pre nego sto ga naneses i zahvati malo veci povrsinu okolo ako to budes radio.
I proveravaj malo cesce da slucajno neduva creva ili mesa vodu i ulje da nebi napravio stetu, moze to da bude i bezazleno a moze i da te zezne zestoko i ja bi na tvom mestu menjao glavu a ti sad razmisli coilleo2tj
-
Proba?u da zalepim to te?nim metalom pa ?u da vidim, mada se vrlo te
-
najbolja varijanta ti je da stavis "novu" glavu.........
-
nova glava je mnogo skupa. ja sam za golfa 2 dizela platio 150 jura.-polovnjacu. a za tdi 3ku ko zna koliko vise. pazi kad menja glavu mora da je ravna i sta jos ide uz to. i to je dosta skupo, naravno jeftinije je nego da crkne motor pa onda sve redom. prvo krpi pa posle kad skupis pare menjaj drugu
-
pa kad stavlja drugu glavu obavezno moras da je nosis na obradu......
-
nova glava je mnogo skupa. ja sam za golfa 2 dizela platio 150 jura.-polovnjacu.
Eto vidis, 150 + ispitivanje + ravnjanje + vodjice + sicevi + jurcanje oko svega = ???
A nova za dvojku je oko 20 000 i ima ugradjene vodjice i siceve pa vidi koja je razlika i sta se vise ispalti
-
Ma ljudi za dvojku da ali ovo je vrlo te
-
vidis nisam znao da ima nova za dvojku tj da toliko kosta. samo pitanje je koliko ce da traje. a ispadne te oko 200 jura. i jos ako ti ne valjaju hidropodizaci.....@ kosta
a za koji ti je to auto? pedja
-
vidis nisam znao da ima nova za dvojku tj da toliko kosta. samo pitanje je koliko ce da traje. a ispadne te oko 200 jura. i jos ako ti ne valjaju hidropodizaci.....@ kosta
a za koji ti je to auto? pedja
Audi 100 C3, 1989. god. 2.0 TD, 5 cilindara, 74kW.
-
Za tvoj motor sigurno nije jeftina ako ima da se nadje wacko
-
to gde curi je povratni kanal za ulje i tu nema pritiska vec ulje ide slobodnim padom. verovatnoca je da kada se zagreje mikropukotina popusti i eto . resenje tecni metal i pun gas. jes da nije profi ali alternativa muchos tango dinero.
-
to gde curi je povratni kanal za ulje i tu nema pritiska vec ulje ide slobodnim padom. verovatnoca je da kada se zagreje mikropukotina popusti i eto . resenje tecni metal i pun gas. jes da nije profi ali alternativa muchos tango dinero.
Tako sam i mislio. Da tu ima bilo kakvog pritiska do sad bi ve? bilo...Naru?io sam te?ni metal pa ?emo videti. Hvala!
-
evo pitanja: zasto imas pukotinu uopste ako nema pritiska? nije moglo samo da pukne. zakrpi ti dobro to.
-
evo pitanja: zasto imas pukotinu uopste ako nema pritiska? nije moglo samo da pukne. zakrpi ti dobro to.
Meni vi
-
pa komplikovano je da zavaris sa unutrasnje. ako imas varnice ne bi ti preporucio da to radis. ipak je tu ulje. a koliko znam oni su proveravali svaku glavu kad je izlazila iz fabrike. nije to neka mala stvar pa da ne provere. ako nisi prvi vlasnik ko zna sta se izdesavalo sa tom glavom.
-
pa komplikovano je da zavaris sa unutrasnje. ako imas varnice ne bi ti preporucio da to radis. ipak je tu ulje. a koliko znam oni su proveravali svaku glavu kad je izlazila iz fabrike. nije to neka mala stvar pa da ne provere. ako nisi prvi vlasnik ko zna sta se izdesavalo sa tom glavom.
Ma sa te?nim metalom nema zavarivanja. Kako su mi rekli povr
-
a na foru lepka. pa dobro onda, ne znam sta da ti kazem da li da lepis, jel imas prostor dovoljan da ga krpis iznutra? a kkao ces da odmastis sa unutrasnje strane? i pazi da ne zapusis neki kanal. sa spoljne strane ok al sa unutrasnje? samo pazljivo radi
-
Kako sam video ima dosta prostora mada to je tanak sloj. Ne mogu nikako da odvojim vreme i rasturim to jer mi auto non stop treba. Nadam se da ?u za vikend da re