VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: markomiha Oktobar 03, 2011, 01:04:44 pre podne
-
Moguce da je ova tema vec obradjivana ali ja nisam naisao na pravi odgovor.
Situacija je sljedeca.
Kupio sam golf IV, TDI, 66 KW, 2001 godiste u Sloveniji u aprilu. Doveo sam auto i presao jos nekih 3000 km do zamjene ulja. Mislim da nije KAPI potrosio za to vrijeme. Onda sam u augustu zamienio ulje i filtere i od tada imam problem. Opet sam bio do Slovenije sa njim ali mi je sada potrosio cijeli litar. Presao sam ukupno 2500 km i jos 500 mozda kroz PG i mislim da je potrosio cijela 2 litra za tu kilometrazu. E sada auto ne da ne dimi, nego bi mogao da udises kiseonik iz auspuha, nikakav dim, ni crni, ni bijeli NIKAKAV.. Malo curka na interkuler ali i to je smanjeno na minimum, ne vidim vise tragove ni tu. Masina je sasvim suva, osim malo na najgornjijem dihtungu dekla..vrlo malo ulja se pojavilo. E to je sve a trosi 2 litra na mozda nesto vise od 3000 km..
Da li je moguce da je slovenac sipao neki aditiv?? Ako jeste, koji je mogao biti da ga uspem i ja onda heheheh
Kako mogu najbezbolnije da provjerim zbog cega trosi toliko ulja i da li moze da se rijesi sa guscim uljem??
-
ili curi ili ga turbina teoši ili loš kvalitet ulja ali vw novi iz fabrike na 10000 km pređenih potroše i do 0.500 gr ulja
-
Promjeni marku ulja prvo . . .
-
sipaj casrtol (http://www.njuskalo.hr/image-VL/ostali-autodijelovi/motorno-ulje-castrol-edge-turbo-diesel-5w40-5l-505.01-slika-6243952.jpg)
ja to sipam u passata i u mustanga ovo ulje preporučuju u fabrici vw automobila litar tije oko 1400 din ali vredi a traži ga kao
505 01; tomu je oznaka i nećeš imati problema
-
To i sipam.. samo je 5W- 40
Da probam neko gusce??
hehe da, to isto, ali si promijenio sliku, prvo je bilo 5W-30 :))
Dakle to isto ulje sipam i trosi :((
-
Pa da,prvo promeni ulje i probaj sa guscim....ako nije to onda je nejverovatnije turbina....ali ako nema dima u izduvu onda najverovatnije ne trosi,moralo bi da se vidi...Imam ja jednu staru Ladu na kojoj vrsim eksperimente biggrin,trosi ulje i izbacuje dim,nekad beo nekad malo plavicast...
-
5-30 je gušče a ulje je vrh vrhova teraj kod majstora izmeri kompresiju pa posle turbinu
-
I ja sam cuo da je Castrol extra,sada trebam da menjam ulje i uzecu Castrol.Trenutno imam Liqui Moly i poceli su da mi zvece ventili sa njim....
-
@markomiha brate, kupi orginal Castrol. . .
-
U poslednje vreme se pojavila velika kolicina falsifikata Castrol Edge ulja u svim gradacijama.Ambalaza je toliko dobro uradjena da se bez labaratorijske analize ne moze utvrditi da se radi o falsifikatu. Ljudima se desavaju masovni otkazi turbina. Ovog falsifikata nisu postedjeni cak ni ovlasceni servisi.Zbog svega ovoga bi se uskoro trebao pojaviti Castrol Edge u novoj zasticenoj ambalazi.Probaj sa Motulom ili nekim drugim uljem koje zadovoljava specifikaciju 505.01
-
to, to, original. A kompresija ne mora da pokaze to.
-
bas ja htio da napomenem na kvalitet ulja koje je najvijerovatnje fals(jos pogotovo EDGE)ali me neko preduhitrio.ja sam u CASTELLANI kupio 5-40 EDGE i sipao u moje auto...jos vozim mada bi trebao pod hitno zamijeniti!
i tacno je to da ce proizvodjac castrol-a morati da mijenja ambalazu.
PROMIJENI ULJE!!
-
A u Casteleni se kunu da im je ulje orginal. .. lollol lollol lollol i Mobil i Castrol. . . Ako nekog iz Cg zanima gdje da kupi orginal Castrol nek mi se javi na pm. . .
-
stavi polusintetiku neku ,original,nemoj castrol i mobil,to je sve kod nas falš,što da igraš lutriju....
ina delta sint,lukoil lux,mol max ,omv extra,sve 10w40...
ne treba ti ulje 505.01,nije tvoj pumpa dizna PD
-
o čemu pričaš ti brate kristina990 pričaš o nečemu ovde netreba suditi već pomoći čoveku a ulja sa specifikacionom oznakom505.01 je oznaka za ulje koje vw preporučuje za sve svoje novije generacije automobila sipaj 5W-30 ili 5W-40
-
Njegov je sa Bosch pumpom,minimum mu treba spec. 505.00 a neće mu škoditi 505.01,i nikako u auta sa turbinom polusintetika,to mu sigurno neće smanjiti potrošnju ako mu je nešto vrisnulo,a ja verujem da nije nego je nabasao negde na loše ili falš ulje..
-
o čemu pričaš ti brate kristina990 pričaš o nečemu ovde netreba suditi već pomoći čoveku a ulja sa specifikacionom oznakom505.01 je oznaka za ulje koje vw preporučuje za sve svoje novije generacije automobila sipaj 5W-30 ili 5W-40
taj njegov tdi je konstrukcija stara skoro 20 godina i najbolje mu prija 10w40 najbolje da to stavi,to mu je po defaultu pa nek vidi,ako dalje troši nek uradi motor,samo mra biti siguran da je ulje original....i proveri da ne gubi negde ulje na semeringu radilice to moraš ispod da vidiš na spoju bloka i zvona menjača...
-
kristina990 bratiću moj pa svi mi kupujemo većinom ulja u ovoj jebanoj truloj srbiji pa ako je nazovimo ga falš ulje dobro trebalo bi da bude i za tebe i za njega a priča o originalu može da se nađe odeš na castrol sayt http://www.google.rs/search?source=ig&hl=sr&rlz=&q=original+castrol&oq=original+castrol&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=s&gs_upl=1910l9740l0l12156l16l16l0l7l7l0l273l1494l0.8.1l9l0#sclient=psy-ab&hl=sr&source=hp&q=original%20castrol%20oil&pbx=1&oq=&aq=&aqi=&aql=&gs_sm=&gs_upl=&fp=1&b i naručiš kastrol original ,pa kad ti dođe na kućnu adresu pošta sa uljem i računom od oko 100 e za 4 lit.češaće se za dupe zaro pravac neko kvalitetan majstor za vw i rešiće problem .pozdrav
-
Ja u moj TDI konstrukcijski star 20 god,sipam Castrol Edge 5w-40,505.01 normalno radi i ni kap posle 4 k se nije pomerio nivo ulja na meraču..ima zvanični uvoznik za Castrol u Srbiji,nazovite ili odite na sajt i videćete koje prodavnice snabdevaju i uzmite ulje sa deklaracijom na ambalaži i nema potrošnje velike ako je motor ok beer
-
Aj kad se vec polemise o tome kako Castrol ima puno falsha, da li neko razmislja da je to samo marketinski trik ostalih proizvodjaca kako bi uspeli da prodaju nesto malo svojih proizvoda. Castrol je definitivno najprodavanije ulje , a mnogima to ne ide u korist. Falcifikata je oduvek bilo i bice ali da je bas toliko odmaklo ko sto pricate , to mi je tesko za poverovati. Ja mislim da je ljudska psiha tu glavni faktor, trosi mi ulje, aaaa mora da mi je je majstor MILE uvalio falsh ulje, nema sanse da motor trosi, sta presao samo 150 000 ...
-
samo ga nagovarate da kupuje neki edge ili slicno a za te pare ce kupiti dihtung glave i letece lezajeve jer mu je motor nula.
@kristina ne seri ti neznas ni gdje si supalj a ne sto tdi trosi ulje.
@markomiha nemas karika ni motora mani se supljih i glupih prica i savjeta na forumu.
-
dobro ajde sada ti ili ovaj jos pametniji koji je cak napisao da moze da ode na sajt CASTROL srbija..................... i neka zapise br.telefona sa toga sajta.neka pokusa nekog-a da dobije na taj br. tel..........
pa kada dobije nekoga neka javi nama svima
-
ko?
-
http://www.yellowpages.rs/sr/castrol/motorna-ulja/4-2-271-69387/firma imaš na Castrolovom sajtu podatke o uvozniku za Srbiju,mada mislim da nije ažuriran,nađi na netu Euro Auto prodavca auto delova,kod njih imaš Castrol sa deklaracijom,nema potrebe za ironijom i omalovažavanjem ne pričam napamet ako sam naveo da ja tamo uzimam,malo kulture ti ne bi bilo na odmet bicedobro
-
manite sa ljudi svadje neka proba da izmeri kompresiju
pa ce videti na cemu je
gedora je u pravu
a sta ako i posle kvalitetnog "orginalnog ulja" bude jos gore
sta onda
-
Zato se i zna ko je majstor i čije se mišljenje najviše ceni,mi iznosimo svoje pretpostavke laičke i iskustva wacko
Ne svađamo se nego neki ljudi se prosto opuste više nego što bi trebalo za računarom mahac
-
i to si u pravu ;)
-
Ne znam ljudi, volio bih da je do ulja ali nisam siguran, plasim se da je nesto vece ali ne vidim nikakve simptome i to me zbunjuje.. Cijeli zivot vozim kola koja trose po malo ulja to je strasno.. angry2 angry2
@gedora da bas nemam karika i lezajeva mislim da bi auto morao makar malo da dimi.. a i da vuce ma,lo slabije zar ne?? Jos ako uzmemo u obzir da je dizel... hmmm. A kunem ti se da mozes da stavis usta na auspuh ima da prodises koliko cist vazduh izlazi iz njega.. Ma nema nikakvog dima.. Taj auto ne zadimi cak ni pri prvom jutarnjem paljenju.. kada su u pitanju karike to ima i svojih simptoma.. dim plavkasti, turbina- dim crni, ovo- dim sivi, ono dim ljubicasti... Ovaj NEMA DIMA... a moram ti reci i da vuce extra za 66KW.. cupne kao lud.. Nista mi nije jasno bonk bonk bonk bonk
-
aaaaaaaaa
-
ako je motor les sigurno ce trositi za skoro 50 posto vise ulja koje je ful sint kao sto je edge nego li nekog zejtina galaksa 15-40. kanta 5l edge kosta oko 60eu i zar to nisu bacene pare koje ce motor protjerati kroz izduv? za 60eu ce mu strugar odraditi kompletnu glavu zajedno sa vodjicama i gumicama zar ne?
e sad jedino ako tebi crnogorac padaju pare sa neba vidi sta ti kristina 990 predlaze pa kupuj i eksperimentisi
-
lollol lollol lollol
-
mora da mu je vraćana km očigledno je taj golf 4 prešao puno puno više ali jebešli ga
-
dobro ajde sada ti ili ovaj jos pametniji koji je cak napisao da moze da ode na sajt CASTROL srbija..................... i neka zapise br.telefona sa toga sajta.neka pokusa nekog-a da dobije na taj br. tel..........
pa kada dobije nekoga neka javi nama svima
jasam im poslao gmail
gedora je jedan od dobrih majstora na ovom forumu ali nema potrebe za vređanjem ja tako mislim nego daj da dečko počne od nečega pa dokle stigne.
markomiha ovako na forumu imaš 5 % stručnih ljudi štose tiče mehanike a 95% smo mi obični vozači sa svojim iskustvima.meni su na forumu pričali kada sam objavio svoj problem sviranje kada smotam volan pun levi ili desni da je kaiš i jasam to poslušao kupio nov najskuplji i sam zamenio i znaš šta se desilo.pele manem se ja foruma i odem u vw servis kažu oni remenica na anternator mrni neverica oće dame opale po uši ostanem ja tu zamene oni remenicu i auto prede nema pištanja .ovo sam ti ispričao dase maneš naših priča odi kod majstora koji radi vw -dobrog majstora i rešićeš problem ovde ima samo da skreneš spameti.pozdrav iz niša
-
Ova gedora nista ne cita ;)
Ne bih rekao da je masina koja ne DIMI, nema dima... NO SMOKE, NJENTE DIMING, AJNC EXHAUSTUNG... (ovo su neki novi jezici, mi Crnogorci smo umjetnici u izmisljanju novih jezika boodala ) i koji radi kao singerica, da je bash LESH aaa?!?!?
-
brate izvini. motor ti ne trosi ulje. ko mina je. mozda ti neko preko noci izvadi po pola litra iz kartera a ti neznas za to.
pozz. mahac
-
dobar si gedoro moguće je sve hihihihi lollol lollol
-
dobro ajde sada ti ili ovaj jos pametniji koji je cak napisao da moze da ode na sajt CASTROL srbija..................... i neka zapise br.telefona sa toga sajta.neka pokusa nekog-a da dobije na taj br. tel..........
pa kada dobije nekoga neka javi nama svima
jasam im poslao gmail
gedora je jedan od dobrih majstora na ovom forumu ali nema potrebe za vređanjem ja tako mislim nego daj da dečko počne od nečega pa dokle stigne.
markomiha ovako na forumu imaš 5 % stručnih ljudi štose tiče mehanike a 95% smo mi obični vozači sa svojim iskustvima.meni su na forumu pričali kada sam objavio svoj problem sviranje kada smotam volan pun levi ili desni da je kaiš i jasam to poslušao kupio nov najskuplji i sam zamenio i znaš šta se desilo.pele manem se ja foruma i odem u vw servis kažu oni remenica na anternator mrni neverica oće dame opale po uši ostanem ja tu zamene oni remenicu i auto prede nema pištanja .ovo sam ti ispričao dase maneš naših priča odi kod majstora koji radi vw -dobrog majstora i rešićeš problem ovde ima samo da skreneš spameti.pozdrav iz niša
ja gedoru licno ne znam ali smo generacija i isli smo sigurno u istu skolu
slazem se sa njim jer i sam do sada nailazio na mnoge nelogicnosti u mehanici
kojom se bavim od ihhahaj
ne razumem ljude traze pomoc a neznaju neke osnovne stvari
pojedini ljudi se naljute jer su nase pretpostavke izrecene na osnovu njihovi pitanja
pojedinci napisu samo problem tj.marku,tip,kw,ks,i godiste a retko ko napise koliko ke sasio hiljada km i ocekuju da
se to resi svaka cast svakom ali ja takve stvari nebih mogao da napisem i ocekujem da mi neko resi
ne kazem ja daleko bilo ima i ok odgovora ali su i oni opet vezani na ISKUSTVU
pa pojedinci misle da u servisima rade ekstra majstori varate se
cuveni opelov servis da ga ne imenujem uzeo je mom drugaru preko somica da resi problem sa glavom motora a resio sam ga ja za nekih 50 evrica samo za delove i jedan dobar rostilj
ipak gedora ima koliko toliko iskustva
a i ja sam budala sto se uolicem u ove price bonk
-
ma ok brate svi mi imamo razna iskustva ali takvi problemi se nerešavaju preko kompa več na licu mesta taj ko ima takav specifičan problem nezna da opiše dešavanje svog auta i kako ćeš ti damu daš pravi savet ili rešenje zato je najbolje otići kod majstora i videti na licu mesta a taj tvoj sa opela sori je budala kako da platim nešto ako nije rešen problem ja to tako ne radim nepitam koliko košta ali oću dase uradi a ako ne penis pareeeee
-
ma lik je ok urade mu drzi mesec i po i opet isto tri puta skidana glava ravnana da ne kazem sta su sve menjali i na kraju su mu rekli da je blok u pitanju boodala
strasno kome ti to da dokazes kada su oni sto posto u to sigurni strasno wacko
-
katastrofa sve prevaranti i šta je bilo
-
pa glupost auto malo malo pa zaprlja posudu za antifriz
ravnali glavu stasve nisu menjali ali nisu se setili da zamene hladnjak za ulje
motor 2.0 dti strasno
-
kakvi majmuni pa to je uzrok i kod mene bio
-
ma nisu oni majmuni nego je on majmun u svoj toj prici ispao
a ladnjak su menjali prvi put i radili glavu sumljali su da je pukao zbog dihtunga
fora kao menjali mali hladnjak strasno
-
Moguce da je ova tema vec obradjivana ali ja nisam naisao na pravi odgovor.
Situacija je sljedeca.
Kupio sam golf IV, TDI, 66 KW, 2001 godiste u Sloveniji u aprilu. Doveo sam auto i presao jos nekih 3000 km do zamjene ulja. Mislim da nije KAPI potrosio za to vrijeme. Onda sam u augustu zamienio ulje i filtere i od tada imam problem. Opet sam bio do Slovenije sa njim ali mi je sada potrosio cijeli litar. Presao sam ukupno 2500 km i jos 500 mozda kroz PG i mislim da je potrosio cijela 2 litra za tu kilometrazu. E sada auto ne da ne dimi, nego bi mogao da udises kiseonik iz auspuha, nikakav dim, ni crni, ni bijeli NIKAKAV.. Malo curka na interkuler ali i to je smanjeno na minimum, ne vidim vise tragove ni tu. Masina je sasvim suva, osim malo na najgornjijem dihtungu dekla..vrlo malo ulja se pojavilo. E to je sve a trosi 2 litra na mozda nesto vise od 3000 km..
Da li je moguce da je slovenac sipao neki aditiv?? Ako jeste, koji je mogao biti da ga uspem i ja onda heheheh
Kako mogu najbezbolnije da provjerim zbog cega trosi toliko ulja i da li moze da se rijesi sa guscim uljem??
povećana potrošnja odmah nakon zamene ulja a sa starim nije trošio?razlog ipak da proba ulje sa većim sadržajem mineralne komponente,polusintetičkim 10w40(lukoil 10w40 ti je moj predlog,povoljne cene i solidno i pouzdano ulje).ako i dalje nakon 4-5 hiljada bude trošio pravac majstor.nema tu mnogo filozofije
-
logicno. inace, tema usrana od onih koji ne citaju dobro protiv onih koji pisu ono sto ih niko nije pitao - ulje kog proizvodjaca da sipaju.
-
Moguce da je ova tema vec obradjivana ali ja nisam naisao na pravi odgovor.
Situacija je sljkakav lukojl mineralnoedeca.
Kupio sam golf IV, TDI, 66 KW, 2001 godiste u Sloveniji u aprilu. Doveo sam auto i presao jos nekih 3000 km do zamjene ulja. Mislim da nije KAPI potrosio za to vrijeme. Onda sam u augustu zamienio ulje i filtere i od tada imam problem. Opet sam bio do Slovenije sa njim ali mi je sada potrosio cijeli litar. Presao sam ukupno 2500 km i jos 500 mozda kroz PG i mislim da je potrosio cijela 2 litra za tu kilometrazu. E sada auto ne da ne dimi, nego bi mogao da udises kiseonik iz auspuha, nikakav dim, ni crni, ni bijeli NIKAKAV.. Malo curka na interkuler ali i to je smanjeno na minimum, ne vidim vise tragove ni tu. Masina je sasvim suva, osim malo na najgornjijem dihtungu dekla..vrlo malo ulja se pojavilo. E to je sve a trosi 2 litra na mozda nesto vise od 3000 km..
Da li je moguce da je slovenac sipao neki aditiv?? Ako jeste, koji je mogao biti da ga uspem i ja onda heheheh
Kako mogu najbezbolnije da provjerim zbog cega trosi toliko ulja i da li moze da se rijesi sa guscim uljem??
povećana potrošnja odmah nakon zamene ulja a sa starim nije trošio?razlog ipak da proba ulje sa većim sadržajem mineralne komponente,polusintetičkim 10w40(lukoil 10w40 ti je moj predlog,povoljne cene i solidno i pouzdano ulje).ako i dalje nakon 4-5 hiljada bude trošio pravac majstor.nema tu mnogo filozofije
-
Ova gedora nista ne cita ;)
Ne bih rekao da je masina koja ne DIMI, nema dima... NO SMOKE, NJENTE DIMING, AJNC EXHAUSTUNG... (ovo su neki novi jezici, mi Crnogorci smo umjetnici u izmisljanju novih jezika boodala ) i koji radi kao singerica, da je bash LESH aaa?!?!?
crnogorac, za ovaj post imas pice kad dodjem u pg... al sam se ismejao slatko lollol lollol lollol "ova gedora nista ne cita" hahahahahaha
edit: probaj sa drugim uljem, lakse malo sa gasom pa ces videti kako stvari stoje.. ako se nastavi potrosnja- ne gine otvaranje motora
-
moguce, mada mala verovatnoc da se bas tada nesto desilo sto je uzrokovalo potrosnju, npr da si prelio ulja,pa izbilo na semering, ali ako je suv kao sto kazes, ne dimi, onda je lose ulje.mada nemoguce da ispari tako puno ulja.meni kada je trosio ulje benzinac i do 2L na 10hkm, mogao si da se inhaliras na izduv,pa razmisli.
-
I još nek pripazi na optimalan nivo ulja,verovatno ima označeno,ne baš do max i dolivati tek kad padne na minimum tog označenog ...npr kod trojke je ovako
(http://s2.postimage.org/2dnkffvc4/Photo_0019.jpg) (http://postimage.org/image/2dnkffvc4/)
-
Čekati da padne na min. blink blink... nr bih ja dalje polemisao bonk bonk
-
aj malo bolje čitaj i razmišljaj o onom šta čitaš...
napisao sam minimum optimuma(vidi na slici),ako ne kapiraš da ti nacrtam....
-
nepostavi niko br.UVOZNIKA CASTROLLA za srbiju...da ga okrenemo :)))
Ono sto sam napisao o Castrol Edge ulju sada cu pojasniti...., tragajuci za informacijom saznao sam da taj falsifikat dolazi iz Poljske (bar tako kazu Svabe). Kazu da je nekakva poljska firma narucila ambalazu iz Kine, a da u nju trpa nekakvo svoje ulje osrednjeg kvaliteta.
Nisam bas siguran da nasi uvoznici znaju o cemu se radi jer se falsifikat pojavio na "nekom visem nivou".
Ogromne su kolicine u pitanju... Mislim da ce castrol promijeniti cijeli izgled flase radi toga.. kako je to i ranije radjeno vise puta...
Ulje se ponasa solidno prvih 5-6.000 km a onda odjednom izgubi viskozitet i strukturu i prakticno se lijepi za ful kad se dohvati kao da prst hoce da se zalijepi... majstorima dobro poznat detalj kod ulja koja su u motoru zaboravljena i po 50.000 km.
U golfa nikako ne sipati jer je strahovito vazno da ima dobro podmazivanje... treba li napominjati da osovina turbine na jednom kraju ima 700 stepeni a na drugom 90 stepeni i sta se tu desi kad ulje ne odradjuje posao kako treba...
ZATO DRUZE POD HITNO PROMIJENI ULJE.....MOZES DA SIPAS MOGUL 5-40 NORM 505.00 505.01........4.5 EUR LITRA ...cisto da vidis kako ce se odvijati situacija
(ovo ulje sam predlozio zbog manje mogucnosti da je fals...a cijena je vise nego povoljna..pogotovo tebi koji je jos u dilemi sta je uzrok)
-
već je imao 5w40 sintetiki i opet ponovo da stavlja isto?i opet će mu trošiti.nije stvar u proizvođaču već o vrsti ulja i gradaciji.
polusintetika 10W40-ako ne pomaže-pravac majstor
Ende.
-
aj malo bolje čitaj i razmišljaj o onom šta čitaš...
napisao sam minimum optimuma(vidi na slici),ako ne kapiraš da ti nacrtam....
Pa to sam i ja mislio,dobro sam te razumeo,to je minimum,nema minimum optimuma bleh,ako ti ode ispod označenog i voziš tako taj motor polako ide u večna lovišta pop1..
A za Castrol Srbija sam postavio link,ima i broj tel. na linku pa ko je pismen pročitaće i videće,ko nije ne treba mu..Na sajtu CASTROLA ima predstavnik za Srbiju pa opet ponavljam ko je pismen naći će,ja ne mogu crtati ovde..
-
sada sam zvao u bg glavnog uvoznika za castrol za srbiju i stoji ovako u nišu se mogu kupiti original castrol ulja u ovim radnjama
agro him,euro auto,bros auto,tehno auto,auto luka tu su 10000 posto originali
(http://www.yellowpages.rs/komitent_multimedia/69300/69387/logo/castrol-logo.gif.pagespeed.ce.QizLkyKiDg.gif)
Castrol Motorna ulja
Pošalji:
2 preporuke Napišite preporuku
Telefon: 011 228 3018
Faks: 011 228 3015
Info telefon: Nedostupno
Platne kartice: Nedostupno
E-mail: pošalji e-mail
Web: castrol.com
Radno vreme: 08.00 - 16.00
Datum osnivanja: 12.04.2007
Lokacije: Đorđa Stanojevića 14, Beograd, Novi Beograd
Kategorija: Automobili
Delatnosti:
Auto industrija Motorna ulja
-
clap clap clap clap tako je Zarkotekica,lepo piše sve clap
-
sada sam zvao u bg glavnog uvoznika za castrol za srbiju i stoji ovako u nišu se mogu kupiti original castrol ulja u ovim radnjama
agro him,euro auto,bros auto,tehno auto,auto luka tu su 10000 posto originali
(http://www.yellowpages.rs/komitent_multimedia/69300/69387/logo/castrol-logo.gif.pagespeed.ce.QizLkyKiDg.gif)
Castrol Motorna ulja
Pošalji:
2 preporuke Napišite preporuku
Telefon: 011 228 3018
Faks: 011 228 3015
Info telefon: Nedostupno
Platne kartice: Nedostupno
E-mail: pošalji e-mail
Web: castrol.com
Radno vreme: 08.00 - 16.00
Datum osnivanja: 12.04.2007
Lokacije: Đorđa Stanojevića 14, Beograd, Novi Beograd
Kategorija: Automobili
Delatnosti:
Auto industrija Motorna ulja
istina sve originali 10000 posto,od 800 din litar full sintetika ...sam budala može da pomisli da za te pare može da kupi original najskupljeg ulja u evropi...pogotovo u srbiji gde trgovac ako nema dinar na dinar zarade neće ni da radi,,,
ajd ne pričajte bajke o srpskom castrolu,jer taj što se kod nas prodaje lošiji od viskola 5w40...
-
Gde ima za 800 din,ja plaćao 1300 din lit u Euro Autu.. blink blink blink ..jesi ti zvao da pitaš ili pričaš napamet?
-
3790 5 lit veleprodajna cena,računaj tu već maržu veletrgovca od 30 % jer ne verujem da je manja....
vidi batice kolko je litar original castrola u engleskoj(funta za inform ti je jača od evra)
http://www.halfords.com/webapp/wcs/stores/servlet/product_storeId_10001_catalogId_10151_productId_198255_langId_-1_categoryId_165581
-
sada sam zvao u bg glavnog uvoznika za castrol za srbiju i stoji ovako u nišu se mogu kupiti original castrol ulja u ovim radnjama
agro him,euro auto,bros auto,tehno auto,auto luka tu su 10000 posto originali
(http://www.yellowpages.rs/komitent_multimedia/69300/69387/logo/castrol-logo.gif.pagespeed.ce.QizLkyKiDg.gif)
Castrol Motorna ulja
Pošalji:
2 preporuke Napišite preporuku
Telefon: 011 228 3018
Faks: 011 228 3015
Info telefon: Nedostupno
Platne kartice: Nedostupno
E-mail: pošalji e-mail
Web: castrol.com
Radno vreme: 08.00 - 16.00
Datum osnivanja: 12.04.2007
Lokacije: Đorđa Stanojevića 14, Beograd, Novi Beograd
Kategorija: Automobili
Delatnosti:
Auto industrija Motorna ulja
istina sve originali 10000 posto,od 800 din litar full sintetika ...sam budala može da pomisli da za te pare može da kupi original najskupljeg ulja u evropi...pogotovo u srbiji gde trgovac ako nema dinar na dinar zarade neće ni da radi,,,
ajd ne pričajte bajke o srpskom castrolu,jer taj što se kod nas prodaje lošiji od viskola 5w40...
brate tiga stvarno malo zažuljuješ ja sam promenio do sada 10 auta a a nije se znalo koje od kojeg bolji sada vozim mustanga od 24.000 evra i uvek sipam samo castrol tako nemoraš da prdiš na naša mišljenja već se drži teme
-
Gde ima za 800 din,ja plaćao 1300 din lit u Euro Autu.. blink blink blink ..jesi ti zvao da pitaš ili pričaš napamet?
dečko kenja po temi o čemu priča ovaj-a kristina990 kad u predstavljanju i u profilu nema ni auto
-
šta ti znaš šta je castrol,kad sam ja sipo castrol gtx3 ti za castrol nisi ni čuo....da valja ne valja,ja bi ga prvi sipo jer znam šta je pravi castrol ,ovo danas što se prodaje je muda pod bubrege i ne kenjaj više o castrolu...
-
3790 5 lit veleprodajna cena,računaj tu već maržu veletrgovca od 30 % jer ne verujem da je manja....
vidi batice kolko je litar original castrola u engleskoj(funta za inform ti je jača od evra)
http://www.halfords.com/webapp/wcs/stores/servlet/product_storeId_10001_catalogId_10151_productId_198255_langId_-1_categoryId_165581
Pisao sam negde da sam poslednji put kada sam menjao ulje hteo da naručim iz Nemačke,zamolio poznanicu da mi nađe tamo i pošalje,12 eur je bio litar ali nisam mogao da čekam 15 dana zbog prevoza..
Toliko o tome...ja ću i dalje da sipam Castrol sa deklaracijom a ostali kako hoće... biggrin
-
dobro...nije fora vrijedjati se!!!
ugasice nam temu...koja ionako ode preeedaleko.....
pismeni ce procitati zvati i konstatovati.......BUDALA....ce povjerovati...
ja imam izgleda najbolje izvore ....zato i konstatujem stvari....
broj telefona generalnog CASTROLL srbija je pretezno zauzet.... bicedobro
sada cu nesto pojasniti...malo duzi tekst...ali PISMENI ce procitati...:)
posto se kako sam napisao radi na malo visem nivou! Ko pakuje takav proizvod izvozi ga kao poluproizvod ili neko obicno ulje i proda ga opet svojoj firmi ili prijatelju u susjednoj drzavi... Tamo zalijepi etikete ako je imao nekad ulaz od proizvodjaca i onda ga opet uveze, odnosno proda ga opet sam sebi kao npr. castrol... On je sada uvoznik pa cak se ne libi ni malu etiketu da zalijepi javno da on uvozi to ulje itd...
a inace....
Ove godine iz Kine 45 milijardi dolara falsifikovanih automobilskih delova
Kina, ta „mistična“ zemlja u kojoj se proizvode kopije svega što se na ovom svetu može zamisliti... U „Narodnoj republici“ će se ove godine po procenama stručnjaka zaokružiti proizvodnja falsifikovanih automobilskih delova u vrednosti od 45 milijardi dolara! U tu „cifru“ su uključene svećice, kočione pločice, komponente upravljačkog sistema, dihtunzi, ali i vazdušni jastuci. Sve u svemu, Kina je „odgovorna“ za čak 83 odsto od svih falsifikovanih automobilskih delova na svetskom tržištu. Tajvanu i Tajlandu zajedno pripada po 5 odsto, dok Japan i Malezija učestvuju sa marginalnim procentom od po 2 odsto.
U većini slučajeva vlasti ne mogu da se izbore sa ovim problemom. Proizvodni pogoni se često zatvaraju jednom godišnje, da bi ponovo proradili sa punim kapacitetom. U slučaju dihtunga i semeringa, proizvođači koriste nekvalitetnu gumu i metale da bi smanjili troškove, a samim tim falsifikati koštaju često i mnogostruko manje od originalnih komponenti. Naravno, mnogostruko kraće i traju. U međuvremenu, legalne kineske kompanije počinju da opremaju kutije sa identifikacionim etiketama sa radio frekvencijom da bi se zaštitile od „pirata
Samo pogledajte cifru o kojoj se radi... ostalo je suvisna prica... 45 milijardi dolara!
Ovo sto javno prodaju da se zna limarija za sva vozila i ogroman broj djelova... ajde u redu, ko hoce neka kupuje, ali fals auto gume, ulja, i razni drugi djelovi su katastrofa jer budu kupcu uvaljeni...
Mene vise ni ne iznenadjuje nista jer narod godinama vec javno kupuje recimo npr. falsh kocione plocice ili djelove trapa od kojih zivot zavisi... i to znaju sta kupuju i ne smeta im...
-
Ma samo da smo zdravo beer
-
nidza79 svaka cast na tekstu.trebalo bi otvoriti temu o tome,greota da moderatori brisu jer je ovde off.covek ima problem sa golfom, a mi o svetskoj sivoj ekonomiji.kristina, ti si za ulja u pravu i znas da ja mislim isto, ali nema potrebe da to u svakoj temi ko svaba tralala ponavljas i insistiras na tome.nije moje da uredjujem, ali vise ako nema odgovora na problem sa golfom, glupo je pisati ovde. I da, tetkice, tezak si seljak.
-
lollol
-
nidza79 svaka cast na tekstu.trebalo bi otvoriti temu o tome,greota da moderatori brisu jer je ovde off.covek ima problem sa golfom, a mi o svetskoj sivoj ekonomiji.kristina, ti si za ulja u pravu i znas da ja mislim isto, ali nema potrebe da to u svakoj temi ko svaba tralala ponavljas i insistiras na tome.nije moje da uredjujem, ali vise ako nema odgovora na problem sa golfom, glupo je pisati ovde. I da, tetkice, tezak si seljak.
Lubarda za ovaj post imas pice... tapsac
-
ma sve ok.samo sam zelio coveku skrenuti paznju na ulje koje sipa...al onda su se uymesali sveznajuci....pametnjakovici
-
moguce, mada mala verovatnoc da se bas tada nesto desilo sto je uzrokovalo potrosnju, npr da si prelio ulja,pa izbilo na semering, ali ako je suv kao sto kazes, ne dimi, onda je lose ulje.mada nemoguce da ispari tako puno ulja.meni kada je trosio ulje benzinac i do 2L na 10hkm, mogao si da se inhaliras na izduv,pa razmisli.
E to mi se i desilo... Majstor mi je rekao da ide 3,5 litra a u prodavnicu na computer nasao da staje 4,5 litra, (nemojte sada u decilitar da me hvataete ali od prilke toliku kolicinu su pominjali a u prodavnici mi radi brat od strica tako da nije rijec o tome da je neko htio da mi proda litar vise-cisto da se zaobidje taj dio)... Dosuo sam skoro sve sto sam kupio i vidio da je preslo maksimum.. Otisao sam kod majstora i on mi je rekao da je vrlo malo preko (bilo je mozda 2-3 milimetra preko onog gornjeg udubljenja na kakaav je mjerac na cetvorci- neko je goere postavio i sliku mjeraca) i da ce to istrositi ovo ono. Meni je to strasno smetalo jer sam se upravo plasio nekih anomalija ali sam mu vjerovao na rijec i nisam dirao.. I od tada mi se to desava.. Moracu opet da maknem gornju plastiku da vidim da ne curi nedje a da ja to nisam vidio... Semering je oanaj dihtung najgornjiji na deklu jel?? : :rolleyes: :rolleyes:
-
e jbga.semering je ispod zvona, na sastavu motora i menjaca.Sad nek ti kaze gedora i jos ko zna bolje od mene gde je jos moglo da izbije.taj sto ti je rekao da ce potrositi je odgovoran.kao i ti naravno.bar ti je motor dobar, a ovo nije strasno. Mogao si i da ostanes bez ulja, pa bi bio uzas. :)
-
Sad mi je mnogo lakse, skoro da je 100 posto to TO.. makar znam gdje je kvar, iako ne vjerujem da je jeftino to sanirati.
Hvala ti Lubarda, evo svi se nesto razumiju a ja i ti dadosmo dijagnozu..tj ti.. Takvi su ti danas majstori, sve znaju a u stvari umiju samo da odserafe stari i zasarafe novi dio. Ja ih zovem i "zamjenjivaci djelova" xixixixixx.. Salim se bleh
Zahvaljujem se svima na podrsci i svojevrsnom trudu da pomognu prilikom davanja dijagnoze, a ponajvise Lubardi, a s obzirom da nikoga nisam direktno prozvao a jos manje uvrijedio, molim bez daljih replika!! biggrin
Hvala jos jednom!!
-
prvo se uveri da je to kod majstora, mora da se vidi da curi.sam semering nije skup, uzmi kvalitetan, najbolje orig. a ruke najvise kao zamena lamele, a trebalo bi manje, znaci ne preko 50-60e.obavezno ako je lamela pri kraju, znaci cak i ako ti kaze da moze 20tak hiljada, menjaj je.i nema na cemu, i meni su pomagali. :)
-
Danas sam opet pricao sa jednim majstorom oko potrosnje.. Rekao mi je da je imao slican problem na svom Touraegu sa istim tim uljem. Auto mu je trosilo 1l na 1000 km i onda je presao na Aral-ovo ulje, za koje kod nas ima samo jedan direktan uvoznik sto znaci da tesko moze da bude falsh.. E sada prvo me interesuje da li je neko uopste cuo za Aral ulje?? Ja nisam dok mi on ne rece a vidim na netu da je to stara rafinerija, mozda samo kod nas nije zastupljena. Takodje me interesuje, da li je starno moguce da auto trosi toliko mnogo ulja (1l na oko 2000 km) samo zato sto je to ulje lose i da sa ovim drugim to vise nece biti slucaj??
-
e vidis dok su "Ja ih zovem i "zamjenjivaci djelova" xixixixixx.. " sipali aral, kendal, chevron, texaco.. ti si sigurno vozio ladu 1200 ili reno4. sacekaj da se kristina javi on ce ti dati najprecizniji odgovor.
-
Evo ovako, nadam se da ce nekome biti od koristi.
Cesto se cuje a i prvo je pravilo tj prva nada,kada auto nakon zamjene pocne da guta ulje, da se radi o losem kvalitetu. Kao sto rekoh iz SLO sam doveo auto bez kapi potrosenog ulja da bi mi poslije zamjene potrosio 2 litra na 2500 km.. E posto sam ja tu kilometrazu presao opet nazad do Slovenije usput, ta dva litra sam kupio gore. Moram da napomenem da Castrol Edge u PG kosta 11 eura dok sam ga u sloveniji platio 24 eura (na srcu me zaboljese).. dakle da ne gulim pricu dje sam sipao litar koji sam kupio kod nas i akda sam poceo da sipam ono kupljeno gore, otkako sam dosuo dva litra kupljena u SLO i vratio se nazad, a to je bilo krajem augusta, do dana danasnjeg nije potrosio vise ni kapi.. stoji na mjeracu na polovini od tada...
Dakle, ocigledno da se radi o losim uljima koja se prodaju kod nas, pa samim tim treba biti MNOGOOOO obazriv prilikom kupovine. Moje iskustvo pokazuje da se ocigledno radi o tome a sto je vidljivo i po cijeni jer nemogucu je da isto ulje u SLoveniji kosta duplo skuplje, osim ako je ovo ovdje falsh...
P.S. Nikad nisam vozio lade i fice, imao sam uvijek prilicno solidna kola u skladu sa godinom a i mojim godinama i mogucnostima ;)
-
Vidim da je tema stara,ali i neiscrpna...bas ovih dana treba da promenim ulje u golfu 5,tdi 77kw i razmisljam sta da sipam. Auto je tek dovezen iz Nemacke i ne bih da zabrljam :28 Mislim da se vecina motornih ulja kod nas prodaje kao roba za trzista slabo razvijenih zemalja,odnosno niza klasa i kvalitet u odnosu na standarde EU. To pre svega govori cena kod nas i u inostranstvu za litar istog ulja,castrol edge 5w 40 sam u Nemackoj video da kosta na akciji 4l 74 evra akod nas je oko 11 evra litar odprilike pa vam je sve jasno. Ne znaci da ovo kod nas nije original,ali mislim da je svakako druga ili treca klasa. Liqui Moly vazi za jedino kod nas koje se proizvodi samo u Nemackoj,a tamo sam zatekao isto po mnogo vecoj ceni nego u Bg...I sta da sipam neka mi neko pomogne,a da ne porucujem iz inostranstva?
-
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=2208.300 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=2208.300)
imas ovde temu za ulja pa procesljaj malo.
Prreporuka za ulje : iz originala poruci
-
Smanji servisni interval. Ja radim na 7000. umesto na10k.
-
lost006 tek sad znam koliko ne znam :)
-
uzo ja u ak za b6 2300rsd 5w-30 ista potrosnja kao i ovo iz radnji
-
NISOTEC,provereno i originalno.
-
Ti @pajo kupi najskuplje i ubedi sebe da je to ulje najbolje samo oporavi neka bude sintetika i odgovarajuća gradacija.
I da, pusti @bizija on kupi budžet proizvod i onda se teši kako je odlično prošao[emoji12]
@cicero jel to 2300 za litar?
Послато са LG-D320 уз помоћ Тапатока
-
tako je frede cena za litar samo sto je to mene izaslo po 10e litar
-
Valja se sa tobom družiti ako ne zbog toga što si čestit čo'ek onda barem zbog chip-a za kilo pečenja i ovog ulja, da ne spominjem potrošnju goriva[emoji106] [emoji6]
Послато са LG-D320 уз помоћ Тапатока
-
Druze sipaj ulje koje hoces samo da standard odgovara tvom motoru,to je manje bitna stvar ako su ulja orginal.Ne znam jesi li ista rijesio ali da prospe 2 l. ulja na semering radilice za 3000 km. najvjerovatnije bi ulje vec doslo do zamajca i lamele,ulje ide na prenosni sklop zbog rotacione sile spojnicke osovine i dolazilo bi do proklizavanja.Zato pomalo sumljam u to,ako ti nema ulja u interkuleru i osovina turbine nema lufta sve su sanse da za skidanje glave.Kompresija moze biti ok ali moraces skinuti glavu da mijenjas gumice ventila,uljne karike....ali ako do toga dodje uradi osvezenje te masine.Bez obzira sto kompresija moze biti u granicama ne isplati se rasturiti pa uraditi samo glavu,kupis set karika i letecih pa imas auto.
Dao Bog da to bude do fals ulja ili toga semeringa,nisam neki majstor iako sam skolom auto mehanicar sad mi je to vise hobi.Potrosen motor nije nista drugo nego kada se eksplotacijom pojave "preveliki zazori izmedju motornih sklopova", i bilo koje ulje da uspes ono ce da se trosi vrlo malo mozes uticati vrstom ulja na potrosnju.