VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: makis Oktobar 01, 2011, 01:06:15 posle podne
-
Pozdrav. Golf 5 1.9 tdi . U skroz gornjem delu motora, na zadnjoj strani do karoserije (malo vise na strani ka alumulatoru) biggrin ,pojavljuje sa ulje koje se sliva i masti nanize motor .Inace auto ide normalno ,vuce ,ne dimi ,isao sam i na duza putovanja sa njim , sve ok. tako vec skoro godinu dana a mozda i vise , na 10 000 km mu dolijem oko 0,5l ulja . Prvi put kada sam bio kod majstora rekao je da je egr ventil , (malo je pustao ali ne previse), i dihtung pumpe za gorivo koji sam dzabe menjao :angry:. Oitsao sam ponovo,ali sam licno pre toga gledao kuci iz kanala i uvideo da ulje ide iz krajnje gornje tacke tj. dihtunga poklopca motora (prdpostavjlam jer nisam majstor) , i on sada sumnja na dihtung poklopca motora ,ali mi je rekao da je to tako skoro kod svakog dizela ,da je masan motor, i da ako hocu , mogu da ga zamenim, ali bi opet pustio negde ulje ,zato sto su to takvi dizeli da mora negde da pusti ulje i da to nije strasno vec samo ako poveca onda da ga menjam i da tako vozim. Meni samo smeta sto mi prlja motor masti ,zato bi ga promenio i da ne poveca , ali ako bi opet pustio negde onda je bezpotrebno da bacam pare. Dali je istina da su skoro svi dizeli tako da maste motor kao sto kaze majstor ili ne ( prvi put sada vozim dizela)? Inace tako ga vozim , ide super , mada mi se nesvidja to mascenje i sto prlja motor ;) .
-
Dobar ti taj majstor, cim ti kaze da je Njemac napravio motor koji mora da curi. . .i koji mora biti mastan. . .Svasta. . Promjeni ti taj dihtung dekla, to je nova masina skoro i treba da je suva ko barut. . .
-
i ja tako mislim da promenim dihtung poklopca, i da nebi smelo to tako , ali posto malo dolivam ulje 0,5l na 10 000km ,mozda je bolje oprati motor jednom godisnje nego dirati dok je tako
-
moja mk3 je zbog dohtuma izbacivala 0.5l na 1000km, zamenio dihtum i da ne poverujes i sam se cudim al motor suv ko barut, a i bara od ulja ispred kuce se osusila. tapsac
-
Teško da posle 150000 neki dizel može da bude suv kao barut...
-
i obavezno promjeni uz to i majstora,
i naglasi mu da to nije zmaj 1412 nego golf 5,
-
Teško da posle 150000 neki dizel može da bude suv kao barut...
. . . .Ali opet moze da bude suv , ako mu se promjene zaptivni elementi. . . ;), a ne da kad probali na dihtungu dekla, da se vozac pomiri jer mu je majstor rekao da to tako mora. . .
-
Teško da posle 150000 neki dizel može da bude suv kao barut...
Po toj tvojoj teoriji 99% dizela je masno a nijedan ne doceka 200 000. moj auto je dizel ima 280 000 prvi put otvoren pre 5 000 zamenjene karike i dihtum i suv, ko neveruje neka dodje da vidi, burazer ima MK2 460 000 na satu radjena generalna pre 30 000 suv nema garazu pali celu zimu napolju, putuje na posao sa njim svaki dan, a sad sto nasi majstori misle (cast izuzecima) da su popili svu pamet ovog sveta pa samo gledaju da napreve neku fuseraciju to je druga stvar.
-
Teško da posle 150000 neki dizel može da bude suv kao barut...
da li to kazes iz iskustva lollol lollol lollol
-
auu ljudi.moj mk1 nikad nigde kap nije pustio.taj majstor,ako je majstor za automobile, mora to da zna.znaci manipulise te.to sto je procureo treba da ti sugerise da je mozda kuvao ili tako nesto. Dihtung glave ili poklopca da li da menjas neka ti kaze pravi majstor, a ne mi ovako ni ti sam.nemas juga nego pravi auto,pa se tako i ponasaj, tj postuj ga i teraj kod majstora kakvog zasluzuje, pa ce te lepo sluziti i trajati kao sto mu i znak na masci kaze.
-
Ne znam šta da vam kažem,ja menjam ulje na 10000,od zamene do zamene mi potroši možda 200 gr ako i toliko ali ima tragova ulja po motoru,oko egr ventila,ne znam šta je tu smešno i čudno,kod automobila koji su prešli 150000,nisam mislio da treba motor da bude okupan u ulju ali da je suv kao barut sa 200 i kusur hiljada,ma važi,ali ako je nekom tako lakše ok..par majstora kod kojih sam bio su oduševljeni motorom i ostalim stvarima,i svi su rekli da su ti tragovi ulja kod dizela posle toliko km normalni,da ne bude ismevanja kakvi su to majstori jedan od majstora je sa ovog foruma i vrlo je cenjen ovde.. beer
-
pa dobro moze da bude malo,tj da negdje baci ulja od gasiranja,al ako je motor dobro dihtovan ne i smio biti masan,
bar ne bi trebao pogotovo noviji motori,atako da te price ne piju vode,ona cetvorka sto sam je ubio je imala na satu skoro 370 000 pa je motor bio suv,
-
Kao i 99% auta koja su uvezena u Srbiju sa kilometrazom >400.000km, a motori kao da su tek iz fabrike. Cuj mora da kvasi...
-
ma bmk odo lagano na beer pa nek kvasi lollol
-
pa dobro moze da bude malo,tj da negdje baci ulja od gasiranja,al ako je motor dobro dihtovan ne i smio biti masan,
bar ne bi trebao pogotovo noviji motori,atako da te price ne piju vode,ona cetvorka sto sam je ubio je imala na satu skoro 370 000 pa je motor bio suv,
O tome i pričam beer.
-
Ne znam šta da vam kažem,ja menjam ulje na 10000,od zamene do zamene mi potroši možda 200 gr ako i toliko ali ima tragova ulja po motoru,oko egr ventila,ne znam šta je tu smešno i čudno,kod automobila koji su prešli 150000,nisam mislio da treba motor da bude okupan u ulju ali da je suv kao barut sa 200 i kusur hiljada,ma važi,ali ako je nekom tako lakše ok..par majstora kod kojih sam bio su oduševljeni motorom i ostalim stvarima,i svi su rekli da su ti tragovi ulja kod dizela posle toliko km normalni,da ne bude ismevanja kakvi su to majstori jedan od majstora je sa ovog foruma i vrlo je cenjen ovde.. beer
lollol sala lollol
-
Resio sam ,sutra menjam dihtung poklopca. Menja se dihtung u kompletu sa poklopcem (to je skuplja varijanta) , moze tu da se stavi i silikon i zadihtuje ali mi se ta varijanta ( budzenje) ne svidja , i stavicu nov dihtung. Uspeo sam da nadjem i samo dihtung .Cena u radnji je oko 900 - 1000 din. biggrin (viktor renz) valja se tako kaze biggrin , ne bih tu trebalo da masti bar tako mislim. Tolerise se da malo masti na egr ventilu nije strasno (kod mene ne jer je egr nov) i moze biti dozvoljeno na sastavu creva kod intrcoolera zbog turbine (ali u maloj kolicini) a tu se mogu zameniti gumice ( pod uslovom da je turbina ok.), mada je bolje ne dirati nista jer je bolje da ta mala kolicina ulja izadje napolje nego da da ide u intercooler , inace na dihtungu poklopca ne sme da masti ( te informacije sam dobio raspitivajuci se kod mehanicara coilleo2tj ). Nadam se da ce sutrasnjom zamenom dihtunga poklopca motora , motor biti suv clap .
-
Ne znam šta da vam kažem,ja menjam ulje na 10000,od zamene do zamene mi potroši možda 200 gr ako i toliko ali ima tragova ulja po motoru,oko egr ventila,ne znam šta je tu smešno i čudno,kod automobila koji su prešli 150000,nisam mislio da treba motor da bude okupan u ulju ali da je suv kao barut sa 200 i kusur hiljada,ma važi,ali ako je nekom tako lakše ok..par majstora kod kojih sam bio su oduševljeni motorom i ostalim stvarima,i svi su rekli da su ti tragovi ulja kod dizela posle toliko km normalni,da ne bude ismevanja kakvi su to majstori jedan od majstora je sa ovog foruma i vrlo je cenjen ovde.. beer
na kog majstora mislis?
-
ne znam skida li se poklopac na njemu kad se menja zupcasti?ako da, onda eto zasto curi.od same eksploatacije ce pre da odu dole dihtunzi nego taj poklopca.
-
Mislim da se ne skida poklopac pri zameni zupcasog . Predpostavljam da je ranije skidan a to bas da se skida i vraca ne ide , vec se stavi nov ,pa je zato popustio.Nije to nesto puno da pusta ali ja hocu ako moze biggrin , a mislim da moze , da ne pusta.
-
Mislim da ces morati staviti silikon kad budes stavljao nov dihtung,ja sam menjao na mojoj mk3 1.9 tdi dihtung dekle,i pustao je malo ulje dok ga nisam zadihtvao sa silikonom.
-
zasto onda nov dihtung ako se stavlja silikon , moze i na onaj stari da se stavi ,ali ako se stavi nov dihtung valjda nema potrebe za stavljane silikona , vec samo dihtung. :huh: Ili i silikon i nov dihtung ;) .Sto je sigurno sigugurno je biggrin .
-
ma kakav silikon, stavi nov dihtung i uzivaj. na mk3 1,9 taj dihtung drze tri sarafa i krivo limeno deklo i mora se namazati. na mk5 deklo je plasticno i drzi ga 10-12 sarafa tako da nema potrebe za mazanjem
-
Hvala , nema mazanja , samo nov dihtung .
-
zamenjen dihtung , stavljen nov ( viktor renz ), nije kupljen u autokokercu vec u wv prodavnici auto delova , i posle toga ponovo propusta ulje :angry:. bio sam kod majstora ponovo , i rekao je da ce ga skinuti i ipak namazti hermetik masom ( silikonom) , i da ce tada biti ok. i da ne treba da kupujem novi dihtung . nesto razmisljam , ;) dali da kupim novi dihtung u autokomercu (original ) i namestim bez mazanja ili ce da zadihtuje sa tim mazanjem .
-
Ja mislim da ti mnogo pickoliras batine.Narani bre svinje i ne diraj nista,i vozi se ko decak
-
ma hocu to da sredim
-
neznam nisam skuzio tocno sta si i gdje si mjenjao
ja sam na istom autu golf 5 tdi to mjenjao i stavljen je komplet poklopac sa cepom i dihtungom cca 200 eur s izmjenom
suh ko barut, ustvari u vw se ne moze kupiti posebno dihtung za golfa 5(100%, ima bisera koji su tvrdili da moze A NE MOZE), moze biti da si dobio onda zamjenski NO NAME
-
menjao sam samo dihtung ,a poklopac ne . pokusacu da hermetikom namazem .
-
Kod mene na Octaviji se menja komplet,nema dihtung posebno..tek kod novijih ne verujem da može,ali rešava problem i silikon biggrin