VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: B-3 Septembar 30, 2011, 07:21:26 posle podne
-
U pitanju je Passat b-3 1.8 benzin+plin, auto nekad pali normalno a nekad nece samo vergla i pogase mi se sve lampice (akumulatora....), svjecice nisu masne ni crne nego imaju bakarnu boju, molim za pomoc da neodem kod majstora a pa da me on ne odere cenom.
-
Ulozak brave ne valja, najverovatnije ;)
-
moze biti vise razloga ,imao sam slican problem na golfu 2 , a kasnije se i gasio u voznji ,i problem je bio u ,, halo davacu,, razvodnika,a zamenio sam ceo razvodnik (polovan sa otpada),naravno na predlog majstora koji je predhodno proverio sve mogucnosti , i to mi je bila najpovoljnija varijanta.
-
nekad nece samo vergla i pogase mi se sve lampice (akumulatora....)
Hall davac nema veze sa lampicama na satu ;)
-
nisam strucan :huh:,ali ako vergla ,dali postoji mogucnost da je u pitanju brava
-
Kad tako nece da upali a pogasi ti lampice na satu ostavi kljuc na ukljucenom kontaktu i direktno na anlaseru prespoj da upali. Ako upaali onda jeste do uloska brave a 99% sam siguran da hoce upaliti ;)
-
njemu auto vergla ,znaci alnaser radi zasto da ga prespaja
-
njemu auto vergla ,znaci alnaser radi zasto da ga prespaja
Da prespoji da bi utvrdio u cemu je kvar ;)
Jesi li ti nekada video kako izgleda ulozak ili se samo pravis pametan?
Ulozak u sebi ima tri kontakta
Prvi je za potrosace (svetla, brisace, ventilaciju itd.) CRNO-ZUTA zica 4mm2
Drugi je za struju motora (bobina, razvodnik, komutator i signalne lampice motora) CRNA zica 1.5mm2
Treci je za paljenje CRNO-CRVENA 2.5mm2
E sad, kada se okrene kljuc na prvi polozaj (kontakt ili ACC) struja dolazi na prvi i drugi kontakt u ulosku i tada rade svi potrosaci i dolazi struja na bobinu, komutator i razvodnik.
Kada se kljuc dalje okrene na polozaj dva (za "verglanje" ili start) na prvom kontajtu se prekida struja zbog rasterecenja akumulatora prilikom startovanja (to je ono kada se ugase svetla , ventilator i brisaci dok auto vergla i cim upali i oni se ukljucuju)
Za vreme verglanja na drugom kontaktu (za struju motora) mora da ima struja da bi motor mogao da upali
E njemu se upravo taj kontakt sjeebao, tu se struja prekida dok vergla i zato nece da upali.
Je l' ti sad jasno ili treba da ti crtam i bojim?
-
Pa 99% je brava kao sto Djole kaze...Ali evo meni se desilo da mi je gubio kontakt na osiguracu jer su rupe za osigurac malo rasirene.......proveri i to.....
-
nisam majstor , shvato sam trenutak ranije razmisljajuci o principu rada te brave,a za objasnjenje sam zahvalan i sada mi je jasno u vezi brave. boodala
-
kad okrenem kljuc on vergla i mogao bi verglati dok se aukumulator ne izprazni,a recimo kad auto upali lampice se ne pogase sve je normalno upali na prvi zub a kad nece kao sto vec rekoh lampice se gase.
Ako je ulozak brave dali menjati (kupiti nov ili polovan) i se moze popraviti.
I jos da pitam da li je pametnije ici mehanicaru ili elektricaru, i hvala svima za odgovore thumbup
-
Tesko da mozes da popravis ulozak brave...Sad nov ili polovan,nov je nekvalitetan polovan vec dosta koriscen tako da ti otprilike dodje na isto...idi kod elektricara,mada to mozes vrlo lako i sam da odradis....Znaci kad rade lampice pali,kad ne rade ne pali?Sto posto je onda ulozak brave....
-
pogledacu i kuciste osiguraca pa u ponedeljak kod elektricara
-
Pogledaj i kuciste,kazem ti mene je to zezalo...Resio sam to tako sto sam na kontakte osiguraca stavio kalaj i time ih prosirio....Ali verovatno je brava....
-
Ulozak samo nov. Ja uglavnom ugradjujem neke topranove, oko 300 din kostaju i vrse posao a ako hoces kvalitetnije imam neki engleski, ne secam se koja je marka ali vidi se po njemu da je i kvalitetan. Duplo je tezi od ovog turskog :D
A za zamenu nisam siuran da ces moci sam, tebi je novi tip uloska, rodices mecku dok skines bravu :)
-
Kad smo kod brave.
Da li bi se ugradnjom releja sacuvali kontakti od nagorevanja?
-
sacuvali bi se... biggrin
-
Ali ne isplati se, trebaju ti tri releja a nov ulozak kosta malo vise nego je jedan relej ;)
-
To znam. Ja sam ovaj ulozak platio nesto oko 300 dinara pre 3 godine.
-
danas sam nesto pokusao auto sam gasio na benzin i dva tri puta posle toga palio je normalno, sutra cu jos to probati, ako bude zbog toga sta onda nevalja
-
nevalja ti boca za pranje sajbe sto posto
-
duhovito hahaha
-
sistematsko trazenje kvara ,a ne mozda ovo mozda ono boodala ,ako nisi vican tehnici teraj majstoru.