VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: glok7788 Septembar 22, 2011, 04:10:43 posle podne
-
Pozdravw forumasima posle male pauze, resio sam da svog golfa mk4 tdi 116 ks, menjam za golfa mk5 2.0 tdi 140 ks. Citao sam dosta na forumu da su ti motori pomalo problematicni pa me interesuje da li su motori od 2007. godine pouzdaniji i je li u njima komon rejl ili PD tehnologija. Svakako ne planiram da uzimam mk5 stariju od 2007 godine.
-
Ma samo da nije previše prešao,da dijagnostika pokaže da je sve cakum pakum i driving...malo je veća potrošnja nego kod pumpa-dizna ali i mirniji rad,ravnomernije ubrzavanje i manje vibracija beer
-
Mora biti sve cakum-pakum jer sam odavno zaljubljen u taj auto i kad ga se docepam vozicu ga duzi vremenski period pa zato i trazim da bude sto mladji i da ima sve od opreme i naravno da bude najbolja varijanta motora koji se u njega ugradjivao.
-
Da to je taj,2.0 sa 140 ks a u audiju i passatu ima i od 170 ks,ne znam jel ga ima u golfu,ali ima chip ako ti je 140 malo biggrin
-
Ma kakvi malo, nisam probao ali mislim da je to raketa na tockovima. Moj mk4 sa 116 ks i 6 brzina ide kao metak a ovo cudo su valjda uskoro isprobati.
-
Mislim da je fabrika deklarisala kao 140 a u stvari ima 155 ks biggrin,mereno po dyno uređajima driving
-
ima i golfova sa 170ks, al su kod nas retki...e sad dal su oni cr il pd neam poima...
-
CR je 170 . . . razlika u engine menadzmentu
-
imas PD motor sa 140 i 170 i 136 - a svi 2,0 TDI i svi u GV
najbolja ti je solucija model sa 8v 2,0 TDI koji je izvucen iz osnove 1,9 TDI 131ks i od svih je najbolji, jebe ha jedino plivajuci zamajac (mislim da je kod motora BMM)
a od ovih problematicnih 2,0 motora najbolji ti je AZV, dok je BKD najproblematicniji
e i da posle modelske godine 2007 su ti problematicni 2,0 motori mnogo pouzdaniji (makar kod skoda) tako da mislim da ukoliko je redovno odrzavan nece bit problema.
najveca im je mana sto im pumpa ulja zablokira i upali lampicu ulja, ako to zanemaris i nastavis da vozis ukratko jeba si jeza lollol
ima jos tih mana i gluposti ali da se ne ponavljam sigurno vec sve znas o njima cim trazis konkretno taj motor ;)
-
Mislim da u petici nema CR motora.
-
mislim da ima, da su uvedeni pred kraj 2009 tj modelska godina 2010 - skoda ih je tada uvela (u sve osim RS modela), seat ih je uveo, logicno bi bilo da ih je uveo i VW za golfa
-
Jeste za sesticu, ali za peticu jok. A Skoda uvela za restilizovanu Oktaviju itd. Kod petice se razlikuju jedino u DPF-u, ali su PD.
-
svi su pd,170 ima piezo injektore al je pd,bkd najbolji,al do cr su najljepsi za izbjegavat
sto je interesantno 2.0 tdi su jeftiniji ovde kod mene od 1.9tdi isto godiste za oko hiljadu i po evropljana
-
2.0 TDI PD naročito prve verzije sa 8V, oznaka BMP, su lošiji (dizne, turbine, zamajci, glave, uljna pumpa). Novije verzije od 2007, 8 su bolje ali redak je model kome nije crkla bar jedna PD. Polovna je bar 300eu, plus ugradnja, a uvek se menjaju i kablovi PD i eto ti igranke... Najgore što crkavaju iz čista mira, motor savršeno radi i ugasi se u vožnji, posle čega ne može da upali sve dok se ne zameni dizna.
Elem, stari 1.9 TDI je bio mnoooogo pouzdaniji...
-
Znaci ako sam ja dobro razumeo sa golfom od 2007 godine ili mladjim neku imati velikih glavobolja, odnosno ti su motori dosta unapredjeni u odnosu na ove starije.
-
Taj auto koji ti planiras da kupis nije bas neki primer pouzdanosti... ali u svakom slučaju, iako ima nekih boljki i mora se "malo" više održavati, ipak može da pređe pola miliona kilometara bez problema... kako 1.9 tako i 2.0 i sam motor je vrlo kvalitetan i moze preci veliku km. uz malo slozenije odrzavanje,a probleme mogu praviti razni elektronski sklopovi oko motora...
Kod nas su ljudi navikli na tim starijim 1,9 motorima da se voze bez ikakvog održavanja osim osnovnih potrošnih stvari, odnosno bez ikakvih kvarova što sa ovim novim neće moći...
Ima veliki spisak stvari koje se kvare na njima a pominjane su na ovom forumu više puta...
Ima još jedna stvar... postoji u opticaju dosta uveženih auta kojima je vraćena kilometraža i kojima sadašnji vlasnici ne znaju, niti ikako mogu saznati pravu kilometražu, pa se kvarovi "dešavaju rano" po njima...
Ako se kupuje ovakvo vozilo treba ga uzeti kod nas od prvog vlasnika jer se jedino tako može donekle utvrditi kilometraža i istorija servisa... Ona vozila koja su kasko osigurana imaju i istoriju samih udesa...
Ni Nemačka nije više ono što je nekada bila,prve 2 godine se auta voze u ovlasceni servis a posle se kilometraza do prodaje vraca i po nekoliko puta.
-
Kupicu auto 3-4 godine star, sa maksimalnom kilometrazom do 150.000 km, iskljucivo od Nemca, prvog vlasnika koji ga je odrzavao u ovlascenom servisu tako da mogu tamo da proverim predjenu kilometrazu. Imam dobrog drugara gore koji ce sve to da mi proveri i da mi nadje par auta a kad dodje vreme za kupovinu ja idem gore da odaberem auto i da ga dovezem u Srbiju. Nije mi zurba, polako cu traziti i tek kad budem siguran da je pravi auto onda kupujem, jer stvarno planiram da ga vozim minimum 10 godina.
-
Na Golfu V 2.0 TDI najčešće je sa oznakom motora BKD, i na njemu su magnetne pumpa dizne, koje obično traju više nego ceo auto. Kod verzije sa 170 ks, dizne su piezo, i dosta se kvare (što je najgore motor se ugasi iz čista mira).
Golf V je izuzetno pouzdan auto, kod 2.0 TDI je problem što auto ide kao raketa, pa su često takvi auti izubijani i razvaljeni u trapovima. Ko se iživljavao, obično bi "saranio" plivajući zamajac, ali sem toga auto je mrcina...
-
Opet se vraćamo na ono da se nađe očuvan primerak i da nije prešao 500 000 pa se čudimo što se kvari batine
-
znas kolko 2,0 TDI ima da im nije crkla turbina do 60-70 iljada biggrin ?
km nisu mnogo bitna stavka tu jer ih ima sa vrlo malom km kojima su stradale turbine i klima kompresori a ima ih koji su pregazili debelo preko 200 iljada (govorim o pravim km i identicnim oznakama motora) a da bukvalno nista sem filtera i ulja nije mijenjano.
I posle mi neko kaze kupi nov auto i miran si, a ono me i nov auto jebe kao polovni (samo gore jer idem u ovlasceni koji makar kod nas na balkanu pojma nema sta popravlja).
-
Crkla turbina na 60,70000 ako se ne pridržava uputstva kako se vozi tdi motor...jbg,ne može se voziti krvnički,gaziti hladan i momentalno gasiti nakon žustre vožnje,naravno da će da vrisne turbina.. big_boss
Ko se iole drži pravilne vožnje i adekvatnog održavanja ne bi trebao da ima problema sa turbinom pre 200 k km..
-
Na Golfu V 2.0 TDI najčešće je sa oznakom motora BKD, i na njemu su magnetne pumpa dizne, koje obično traju više nego ceo auto. Kod verzije sa 170 ks, dizne su piezo, i dosta se kvare (što je najgore motor se ugasi iz čista mira).
aj mi objasni ovo,magnetne i piezo de definisi to,da vidim sta je pjesnik htio reci,i zasto su piezo na 170ks motoru,
kako znas da se te kvare,tj zbog cega,obicno kad se nesto izjavi ima neki razlog ili dokaz
-
Crkla turbina na 60,70000 ako se ne pridržava uputstva kako se vozi tdi motor...jbg,ne može se voziti krvnički,gaziti hladan i momentalno gasiti nakon žustre vožnje,naravno da će da vrisne turbina.. big_boss
Ko se iole drži pravilne vožnje i adekvatnog održavanja ne bi trebao da ima problema sa turbinom pre 200 k km..
eee to vazi za moju i tvoju tRubinu al ne i za ove sa ponekih 1,9 i skoro svih 2,0 tdi motora (koji su montirani u A5 octaviju, gV, leon, ....).
na mog (pardon bratovog lollol) skodilaka 245 iljada jos serijska i funkcionise kao prvog dana (od 200 iljada chip) ali se vozi kako treba da se vozi TDI (nikad za 4 godine ledna nije nategnuta ili vruca ugasena).
Ove nove dzabe pazis, crkne sama od sebe ili na 60-70 iljada ili na 160 biggrin
mada ima i ovoga sto ti velis dosta ;)
-
Dizne sa piezo aktuatorima mnogo brže otvaraju/zatvaraju pa je doziranje mnogo preciznije, dakle teorijski bi trebalo da su bolje od onih sa magnetnim aktuatorima. E sad, problem je u tim prokletim Siemens diznama sa piezo elementima koje nema kome nisu crkle, kod nekog i sve 4 :(
Ne znam koji ti je dokaz potreban, to znaju i ptičice na grani, oznaka motora koji ima takve dizne a kod nas je najčešći je BKP, ugrađivan na passata 2.0 TDI.
-
ok,al je problem i do goriva kod nas.ovde je rijec o golfu 140ks,ne 170,a pogotovo pasatu,ja sam bio davno otvorio ovakvu temu kad sam kupovao
peticu,i nazvao par servisa i dosta poznanika koji se razumiju,u prevodu receno mi u 95% slucajeva,bjezi od 2.0tdi u petici,
a ako vec hoces samo bkd,al opet ces imat problema,uzeo peticu 11.2007 god,1.9tdi siber,navigacija,6 brzina ma odlicna i prezadovoljan,
al opet kako ko hoce svejedno mi beer
-
Ma ne mogu sada da posle mk4 od 116 ks i 6 brzina vozim peticu od 105 ks i da se svaki put nerviram sto mi poteze slabije od mk4. To mi nekako dodje s "konja na magarca".
-
Uradi chip...
-
pa ti kupi 2.0tdi i uzivaj beer
-
Jos jedan glas za 2.0 TDI.
-
Jos jedan glas za 2.0 TDI.
+1 biggrin
-
Dizne sa piezo aktuatorima mnogo brže otvaraju/zatvaraju pa je doziranje mnogo preciznije, dakle teorijski bi trebalo da su bolje od onih sa magnetnim aktuatorima. E sad, problem je u tim prokletim Siemens diznama sa piezo elementima koje nema kome nisu crkle, kod nekog i sve 4 :(
Ne znam koji ti je dokaz potreban, to znaju i ptičice na grani, oznaka motora koji ima takve dizne a kod nas je najčešći je BKP, ugrađivan na passata 2.0 TDI.
Koliko košta ta dizna?
-
reparacije dizne 200 evra, nova oko 600 evra
-
ma nadjes onaj od 8 ventila a kad ti podju dizne porucis one sportske zamjenske vremenom ti neko kresne chio i miran si biggrin
da znas da bih i ja mozda rizikovao sa tim 2,0 (nekako mi taj 1,9 mrtav lollol) .
chipuj 1,9 vele neki pa nece bit spor ali tu je i ona druga, chipuj 2,0 pa ces leceti biggrin
-
ahahahahahha,cuj sa dizelom leceti, o leceti lollol
ako hocete da leti onda kupi 2.0tsi ili r32 ne dizela,
a te dizne niko nije uspio reparirat da valja ostalo beer
aha definitivno malo upucenijim boodala
-
ada ne no korvetu ili vajpera lollol
jedno je uvijek vazilo i vazi
TDI - brzo i ekonomicno
TFSI: - samo brzo biggrin
realno gledano prosjecnom ili malo iznad prosjecnom vozacu koji auto koristi svaki dan preko 2,0 TDI ne treba, manji troskovi, manja registracija, manja potrosnja, ....
nego da ne sirimo ovo u Off sa pricom kolko dizel moze leceti (malo upuceniji znaju da moze sasvim dovoljno) ;)
-
Uradi chip...
Ne bih nikad radio chip, veliki sam protivnik takvih budzenja po motoru.
-
Pa dobro,ti onda uradi optimizaciju i tu je dobitak sigurno oko 30ks i bar 50nm.Ja licno bih se tesko usudio da uzmem 2.0 bar iz ovih prvih godina proizvodnje jer sam se naslusao mnogo loseg o tom motoru.
-
Ne bih uzimao stariji od 2007. godine, a trudicu se da to bude i 2008.godina (nije prevelika razlika u ceni). Ako sam dobro razumeo svi nedostatci tih motora uklonjeni su zakljucno sa modelskom 2007. godinom (znaci krajem 2006.godine). Ti motori se ugradjuju sada i u mk6 (ispravite me ako gresim) i koliko vidim niko se ne zali na njih.
-
Nema dizel motora iz Golfa V u Golfu VI. Svi dizeli u petici bili su pumpa dizna motori, a svi u šestici su common rail. I naravno da je bolje da uzmeš što noviji auto...
-
chip kad se uradi kako spada je ekstra stvar ali necemo u off
iz prethodnog pisanja zakljucismo da su CR motore u VAG-u dobili svi osim Golf-a V jer su ostavljeni za GVI
-
Verovatno je tako ali sam na vise mesta nasao da su svi nedostatci na 2.0 tdi pd koji su se ugradjivali u mk5 otklonjeni od 2007.godine, takodje nisam cuo da je neko s njima imao problema, svi se zale na starije modele. Dugo im je trebalo da preleze decije bolesti ali izgleda da im je na kraju ipak uspelo. tapsac