VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: slavko.delic Septembar 22, 2011, 01:40:51 posle podne
-
Problem je sledeći:
Kad ga upalim jako dugo mi drži visoke obrtaje. Tek kad temperatura dođe na pola, onda radi na nekih 900 obrtaja, a dotle je na oko 1400.
Termostat sam stavio nov i ok je(jer dok nedođe do radne temperature neotvara).
Neznam da me možda nezeza leptir od sauga?
Zaboravih da kažem da mi je karburator pierburg 2E, sa vodenim saugom
-
Druze...koliko pratim tvoje teme sa problemima...sve ti se vrti oko tog karburatora bonk jedino ti mogu reci da ti je on jedan jedini problem u svemu tome.
-
jbg remontovao sam ga pre nekih godinu ipo
-
Ja mislim da ti je najbolje resenje da promenis auto ;)
-
riknula ti gumica izmedju glave i usisne grane i ne dobija toplu vodu na karburatoru.....
-
riknula ti gumica izmedju glave i usisne grane i ne dobija toplu vodu na karburatoru.....
kako ta gumica izgleda i gde se tačno nalazi
blink
-
naj bolje ti je promeni taj karb.i ja sam konstantno mucio muku sa obrtajima dok nisam njega promenio.taj karb je naj veci promasaj na golfu.pretrazi ovde teme,pa ces videti resenja za to.
-
karburator uopste nije promasaj nego nemate pojma kako radi kao i veliki broj majstora.....
-
karburator uopste nije promasaj nego nemate pojma kako radi kao i veliki broj majstora.....
slažem se sa tobom. Dok je bio ok išao je kao nevreme. I sad ide al jebu obrtaji, tj saug
-
dobro gile,ako nemamo pojma kako radi,a ti vec znas da ti donesem ja moj karb,pa ga namesti da sljaka.ja samo prenosim misljenje ljudi na citavom netu.
-
nije to los karburator,pouzdaniji nego na mojem mk2 2ee,bez mnogo zica dok kod mojeg ima milion boodala,ali zato moj mnogo manje trosi kad je ok,a ako kaze gile da ne dolazi topla voda do njega ,onda po toj logici ne bi trebao nikako da spusti obrtaje blink?
-
drzi ti visok ler je topla voda ne stize do karburatora a ne stize jer se gumica izmedju glave i usisne grane raspala i zapusila kanal.... znaci mora da se skine usisna grana i da se promeni gumica...... e sad obrtaje spusti kad se motor zagreje na radnu temperaturu jer se do tada nekako i probije voda do karburatora a i ceo motor je vruc.....
@bure moze da se popravi nije problem....
-
drzi ti visok ler je topla voda ne stize do karburatora a ne stize jer se gumica izmedju glave i usisne grane raspala i zapusila kanal.... znaci mora da se skine usisna grana i da se promeni gumica...... e sad obrtaje spusti kad se motor zagreje na radnu temperaturu jer se do tada nekako i probije voda do karburatora a i ceo motor je vruc.....
@bure moze da se popravi nije problem....
Kako otprilike izgleda ta gumica
-
http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?p=1767921
-
Meni je cuveni majstor i doktor za karburatore, k glave Beli iz Nisa reko da je 2E mnogo bolji od 2EE.I ja imam 1.6, nekad je na njemu bio 2EE, ali ga je prethodni vlasnik zamenio i stavio 2E i sad mi vire neke zice tamo, jackovi...
Baci pogled i na ovo:
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=2464.0
-
ne moze se reci da je bolji 2e od 2ee,2ee je novi ji model i smesa se kontrolise preko lambda sonnde i kompjutera,jedini problem je u vakuumskom regulatoru koji kada crkne, ne moze niko da ga popravi,a taj deo se jako tesko polovan nalazi ispravan ,na ebyu je nov 300 evra boodala,2ee je mnogoo manji potrosac ,kod mene je 2ee ,imao sam problema sa tim regulatrom,meni je to nadaleko poznati majstor u pazaru slavonce nesto premostio ,napravio, sta znam i sad radi sve ok,potrosnja po lokalu ne prelazi 8.5 litara,nema nikakvog stelovanja ,samo dobor spojis vakuume i dzekove i to je to,e sad 2e je mnogo laksi za popravku,to mu je jedina prednost
-
http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?p=1767921
(http://img854.imageshack.us/img854/5863/cimg6297k.jpg)
Ta gumičica u radnji košta 100 dinara
-
Al zato dok se dođe do te gume haos. boodala
-
Eee to...sta sve mora da se skida da bi zamenio tu gumicu?Mora i da se menja dihtung na usisnoj posle toga?Pricajte majstori badmood
-
realno i nije neki veliki posao... menja se dihtung usisne grane koji je 300 dinara i ova gumica mora da se skine karburator i usisna grana i da se ispusti voda iz glave.....
-
a da se zajebe ta gumica pa da se napravi neka račva ranije i odatle uzme topla voda. Npr sa bloka direkt
-
a da se zajebe ta gumica pa da se napravi neka račva ranije i odatle uzme topla voda. Npr sa bloka direkt
jel me zajebavas???? blink blink blink
-
blink
Neeeee
Pa mislio sam sa one račve gde ide iz bloka u mali hladnjak kabine. Npr
-
Fala Gile. beer
-
ti mislis da je nemac bio lud kad je u glavi pravio kanale za vodu pa posle i u usisnoj grani.... normalno da ne moze da se napravi..... jel toliko komplikovano promeniti gumicu?
-
Delovi nabavljeni: gumica, sihtung usisne grane, guma ispod karburatora i tečnost da malo očistim karburator. Za vikend akcija
Gile ovo sam mislio:
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=2464.0
kad sam pitao da se premosti
-
smo ti ispostuj original i nece glava da te boli....
-
Delovi nabavljeni: gumica, sihtung usisne grane, guma ispod karburatora i tečnost da malo očistim karburator. Za vikend akcija
Gile ovo sam mislio:
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=2464.0
kad sam pitao da se premosti
Ja juce bio da kupujem tu gumicu, i kad im objasnim gledaju me kao da sam marsovac.Sta si trazio kad si je kupovao?I kakva ti je to tecnost?
-
Tražiš gumicu koja ide na usisnu granu, to bi svako trebao da zna od prodavaca...
-
Delovi nabavljeni: gumica, sihtung usisne grane, guma ispod karburatora i tečnost da malo očistim karburator. Za vikend akcija
Gile ovo sam mislio:
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=2464.0
kad sam pitao da se premosti
Ja juce bio da kupujem tu gumicu, i kad im objasnim gledaju me kao da sam marsovac.Sta si trazio kad si je kupovao?I kakva ti je to tecnost?
to je neka tečnost što koriste za pranje i omašćivanje boca u koje pune posle argon argon 100%. Kažu da je jako otrovna, ali jako dobro čisti
-
smo ti ispostuj original i nece glava da te boli....
smo ti ispostuj original i nece glava da te boli....
Hvala GILE_GTI. Naravno da ću ispoštovati. Jesi pročitao ono da ima varijanta da se premosti
:huh:
-
Kad smo GILE_GTI i ja menjali usisnu granu promenili smo i tu gumicu....To nije neki posao, zasto bi uopste trazio drugu varijantu....
-
Gumica zamenjena, al problem i dalje aktivan. Inače gumica je bila propala. Znači kad ga upalim 0brtaji su oko 1500 i kad dođe do radne temperature posle takve vožnje od jedno pola sata onda tek padne na 900.
(http://img37.imageshack.us/img37/4096/dsc00739q.jpg)
(http://img443.imageshack.us/img443/599/dsc00738f.jpg)
-
plavi davac na racvi pored davaca za temp blink?mozda moze i on da zeza
-
druze,jel problem i dalje aktivan,ako jeste,reci posto mislim da ti mogu pomoci!
-
još malo zeza, kao može da se sredi
-
ja ne znam za taj davac, ja kako sam prosao kroz neku baru danas kao da je zaglavio ler na 2000 obrtaja ja cem da probam da ga isprskam sa wd sprejem kao da mi ne vrava poluga lera drugi karb vec... boodala
-
E ovako momci,pokusacu da vam pomognem i da ubacim slike ako nadjem odgovarajuce,ovo su jedni od najkomplikovanijih karburatora na svetu,kad se pokvari teska muka ali kad radi perfekcija je jel je tvoje samo uci u kola i pipnuti kljuc,sve ostalo karburator radi sam.....ali ovaj problem tesko da mozete sami da resite osim ako niste mehanicari,proucavao sam ga danima,ja sam se obratio nekom inzenjeru precisne mehanike jel je cak bilo i potrebe da se pravi jedan deo koji nema da se kupi,a kad kupite karburator na otpadu on je dugo stajao bez goriva i odredjene membrane u vakumima se ukrute i popucaju te ne vrse svoju funkciju...ovako,ovo je mehanizam koji na vakum povlaci polugicu koja 'zakljucava' hidro sauh-dok ona ne povuce tu polugicu sauh ne moze da se vrati ili podigne..
(http://img526.imageshack.us/img526/4752/scan21u.jpg)
u ovom crnom vakumu se nalazi ta membrana koja cesto riknjava tako da to moze biti problem,a isto tako moze i metalni puz u kojeg ulazi topla voda i koji uz pomoc nje siri neku oprugu koja povlaci sauh naravno ako ga otkoci ova polugica uz pomoc ove vakum pumpe,u njemu moze da spadne taj metalni puzic i da on ne funkcionise a isto tako moze da ne dolazi voda u njega kao i da ako ste nekad krpili hladnjak onim zapusivacima tecnim da je to zapusilo sitne kanalice u karburatoru...evo slika i tog dela
(http://img806.imageshack.us/img806/69/mixpierburg2e.jpg)
e sad ako ste ubacivali plin ti majstori imaju obicaj da poskidaju vakum creva i da pogresno povezu,kao i da neke male cepice pogresno postave koji pustaju vazduh samo u jednom smeru i oni se uglnavnom nalaze na vakum crevu i crno bele su boje bar kod mene,i onda to nabudze da radi iako po nekom principu nebi trebalo raditi,kod mene je radilo i kad poskidam sva vakum creva,a sad kad je uradjen nije hteo da radi ni jedno crevo kad skines a ima ih poprilicno..sledeci problem koji moze biti je i klip koji podize daje sam gas naravno ako ga vi imate,prvih par sekundi da ti nebi morao dati gas kad palis auto vec on to cini sam ako ima potrebe
(http://img39.imageshack.us/img39/6214/slika121242010101286855.jpg)
isto tako proverite kad se auto ugreje dali u ovaj deo stize vruca voda on isto tako ima vaznu ulogu ali nisam tacno siguran pa da ne lupam,znam da ima neka iglica u njemu isto radi na princip vruce vode i bitno je da je on vreo kad je radna temperatura,ako nije znaci da ne funkcionise,da voda ne stize do njega,da je crevo zapuseno ili da taj deo jednostavno ne radi..obelezeno je crvenom strelicom ali moze biti i na drugom mestu obelezeno zelenom strelicom ispod ovog metalnog dela u kojem je puz opruga.
(http://img18.imageshack.us/img18/1274/568714.jpg)
e sad karburator se mora isprati nitrom i vakum creva MORA povezati neko ko zna i nisu sve isti karburatori sa slika ali svi uglavnom rade po istom principu i imaju iste delove,pogledajte malo pa prokuzite sad kad imate slike i opis..ovaj covek sto je meni radio opravlja za 30e a komplet reparaciju radi za 50e,bar je tako bilo pre 3 meseca kad sam ja radio to je u arandjelovcu..e pa sad ako hocete mozete doci ja cu rado da priskocim u pomoc i da odemo do njega..izvinjavam se sto ste cekali odgovor tri sata sam kucao i trazio slike i pokusavao ja da se prisetim kako i sta,cak mi se i devojka naljutila,dosla kod mene a ja visim na kompu...nadam se da sam pomogao da se nije ljutila za dzabe!!POZZ momci
-
ja sam imao isti problem, otisao u karb. servis, ljudi ocistili karb. izmenjali sta treba nastelovali benzin i plin za 40e cini mi se i nema problema.