VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: urosnbg Septembar 15, 2011, 02:10:16 posle podne
-
http://uk-mkivs.net/forums/t/381488.aspx?PageIndex=7
Čovek s Kipra pravi ovog Golfa, ima custom kvačilo i menjač, veći turbo i veći kompresor, nove klipove i klipnjače, ventile, izduv, usis, kočnice... Nije još gotov, uskoro će.
-
zloooo
-
Pročitao sam celu temu i najjače mi je je kako su u početku svi u fazonu, matori šta si ti pušio, VR6 Biturbo ima 550ks i slično do izjava, u jee, pa ti si ozbiljan, svaka čast, samo napred :)
-
i ja mislim da je taj s kipra nesto pusio
-
Jesi prelistao temu?
-
nisam. samo iz naslova teme vidio kubikazu.
-
357 konja po litru boodala,naucna fantastika
-
Ipak prelistajte celu temu, neću da trčim pred rudu.
-
a i bmw je u svoje pero izvlacio iz 1.5 1400+hp sto ne bi mogao i ovaj 500 ako ima para za bacanje...
-
nesto mi nema logike. povrsinaXhod klipa i 500+ ks?? vr turbo je jak oko 500ks pravih. od porsea koji je 3,6 turbo za dtm prave oko 550ks. mozda oni neznaju napraviti dovoljno jak auto. sasvim nebitna stvar je sto ima kovane klipove klipnjace i ventile. to su pokretni dijelovi motora napravljeni da drze velike pritiske i obrtaje, i naravno nedaju kilovate. sad sa turbo punjacem i velikim turbom moze praviti veci pritisak u cilindru koji ce adekvatno ugradjeni klipovi bez sumnje izdrzati. sta je nejasno? nejasno je kako ce sa tom kubikazom napraviti 500 ks taman da ima 7 bara pritisak turba i neznam koje simensove dizne koje nalivaju gorivo da to isprate? mali su cilindri i mali je hod da bi se islo na puno bara i puno benzina. moje misljenje. vidicemo kad ga upali sta ce biti
-
ako ovaj iz 2.0 izvlaci 1100 konja, moze i taj iz 1.4 valjda 500 konja. biggrin
http://www.youtube.com/watch?v=UGv02ZJjkyU
-
procitah celu temu.. deluje kao proseravanje.. kad god neko pita nesto konkretnije krene baronisanje "ma imamo mi tajne metode kekeke".. i svi spominju formule i dragstere kao merilo da je moguce lollol ... ja kolko videh po netu taj motor izvlace na 220ak maksimalno.. mada i to verovatno lazu ... kad zvizne gas ide suvise sporo za 200+ konja
http://www.youtube.com/watch?v=RH4J1NxN_2M&feature=related recimo
ne ide srazmerno to za konje i kubike bas tako.. a taj evo je dragster samo.. posle svake trke ako i stigne do kraja na full rasklapanje.. na milju cepa vejron za 2 sekunde!!! http://dragtimes.info/results/mile/
-
Gedora je sve obijasnijo tapsac
Ljudi to je 1.4 nije 3.0
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_RS200
Ako je Ford bez problema još pre 30 i kusur godina mogao da ima 450 i 550 ks iz 1.8L, zašto danas neko ne bi mogao da napravi 500ks iz 1.4L?
Ja sam siguran da je moguće, totalno je drugo pitanje koliko bi taj motor bio pouzdan...
-
nije vam dobra logika.. da je tako onda bi svi ovi americki dodgevi imali po 2000+ks kad imaju 4l i jace ... prosto je oko 2l optimalno za veliku snagu... ispod je mnogo osetljiviji sklop, preko je preglomazan
-
Od tolike palete motora iz VAG on se uhvati za najmanji... clap
Kriza i dole kod njih izgleda, skupa registracija
-
nije vam dobra logika.. da je tako onda bi svi ovi americki dodgevi imali po 2000+ks kad imaju 4l i jace ... prosto je oko 2l optimalno za veliku snagu... ispod je mnogo osetljiviji sklop, preko je preglomazan
Uf ti se izgleda baš ne razumeš u motore... Američki big block agregati i VAG ov 1.4 TSI su babe i žabe, dve totalno drugačije filozofije konstruisanja motora.
Inače ako gledaš termodinamiku, najefikasniji 4 cil. motori su sa zapreminom od oko 1500 ccm, a kad pogledaš njih ima i najviše.
A kad bih ja pravio neku aždaju, krenuo bih od 2.0 TSI motora, taj ima dosta rezerve za tuning...
-
ajde malo pojasni tu termodinamiku i po cemu je 1,5 najbolja zapremina
-
aposlutno se ne razumem u motore. samo sam dao plastican primer da 2x kubikaza ne znaci automatski i 2x konja.. isto kao sto 1000ks na 2000kubika ne znaci automatski 600 konja iz 1400 kubika
licno da pravim azdaju prvo bi se pobrinuo da je RWD ili AWD
-
Što se tiče termodinamike, žao mi je što ne mogu da citiram tekst, jer sam zaboravio gde sam pročitao bonk, ali ukratko radi se o tome da je 4 cil DIZEL motor najefikasniji kad mu je veličina cilindra oko 400 kubika, i to zbog oblika prostora za sagorevanje, gubitaka toplote koji se javljaju itd. (Postoje neke krive koje prikazuju efikasnost motora, tj. kako on koristi energiju goriva i najveća je efikasnost baš za ovu zapreminu). Ovo je bio i jedan od razloga zašto je VW napravio novi motor 1.6 CR.
-
Kakve veze ima dizel 1,6 sa turbo benzincem 1,4?
-
tema nase emisije nisu dizel agregati. kad si ih vec pomenuo sta mislis sto mercedes nije nikad radio te idealne 1,6 dizel motore? nadam se da ti nisu nepoznati perkinsovi dizel motori koji su jos kvalitetniji od mercedesovih, vidi kolika je njihova radna zapremina. bmw isto tako. termodinamika je nesto drugo a idealni odnosi(precnik puta hod) su nesto trece. pogledaj negdje na internetu kakav odnos ima opelov motor C20XE (astra gsi 16v / calibra- 110kw 150ps) a kakav je odnos npr fiata hgt ili golfa 3 85kw. .........
dalje sto se tice prostora za sagorijevanje- ne rade se vise odavno klipovi sa ravnim celom. prvi klip sa unutrasnjom komorom je napravio audi u motoru 1Z prije 18-19 godina. od tog prepisanog audijevog motora nastali su ti danasnji fiati jtd, kojekakvi francuski hdi i ostale lose kopije.
raspisa se ja ko pravi a?
ps. dekice nahrani kerove i nista ne diraj. mani se termodinamike i idealne radne zapremine to je malo veca filozofija nego sto mislis.
-
Pa manuo sam se ja termodinamike pre jedno 15 godina biggrin. Ne znam čemu ovolika polemika, imam utisak da ti želiš da pokažeš da mnogo znaš, dok su ostali bežali sa časova. Nisam pominjao odnos prečnika i hoda, već radnu zapreminu, kao ni oblik klipa, već toplotne gubitke.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_A-Class izgleda da ih Mercedes ipak pravi.
Naravno za sportske i luksuzne automobile, potrebna je veća zapremina. To ne znači da su efikasniji.
http://news.drive.com.au/drive/motor-news/2500km-on-one-tank-20101006-166qb.html
Ali da se razumemo: ovo su naše laičke interpretacije termodinamičkih činjenica, tako da ja sa ovim bataljujem termodinamiku definitivno. B)
A da je ovo tema za benzince, i to je tačno.
-
Ma pusti ga vidis da covek oce da napravi "perpetum mobile"! Samo napred ja sam uvek za napredak
A sto se tice 1,4 neverujem da su uspeli da izvuku 550 konja, a da su ostali na istoj zapremeni!
-
." Nisam pominjao odnos prečnika i hoda, već radnu zapreminu, "
brate precnik i hod su ti parametri radne zapremine.
a opste poznato je kakvi su mb A klase dizeli ali necemo o tome. opusteno, cekacemo da majstori upale ovog avaksa 1,4 ;)
-
dalje sto se tice prostora za sagorijevanje- ne rade se vise odavno klipovi sa ravnim celom. prvi klip sa unutrasnjom komorom je napravio audi u motoru 1Z prije 18-19 godina. od tog prepisanog audijevog motora nastali su ti danasnji fiati jtd, kojekakvi francuski hdi i ostale lose kopije.
OT: Interesantan podatak. A po čemu su lošiji HDI i JTD? Koliko sam shvatio prvo je Audi napravio to posebno čelo klipa pa su ostali kopirali? Nemoj da misliš da te sprdam, stvarno me zanima po čemu su VW dizeli bolji jer i ja mislim da su bolji ali se ne razumem ni približno. Kakvi su Renoovi dci?
-
Prvi TDI motor u auto mislim da je bio u fiat croma 87 ili 88 god.
-
@urosnbg renoovi dci su ekstra motori,devojka mi ima 2 renoa,reno megan 1.5 dci 2004god izuzetno mali potrosac a ide kao zmaj,odlican auto,imaju ga vec 5 godina i samo su menjali letvu volana na njemu i onu tastaturu za otvaranje prozora sa vozaceve strane
i reno s cenik 1.9 dci 2002god isto sjajan auto,barem vidim jer ga dosta voze i nikakvih problema nisu imali do sada
a na poslu sam vozio reno lagunu 1.9dci i dobar je auto,nismo imali problema sa njim s obzirom da prelazimo minimum 150km dnevno
-
Koki nije bio TDI jer je to Vagenovo ime, a bio je prvi common rail JTD Fiatov, krajem devedesetih, dok je VW forsirao PD do skoro.
-
Croma nosila je oznaku TD id - turbo diesel inecione direta, klipove sa rupama i bos nema elektronike gas je sa sajlom, moj drug je imao, mala potrosnja ide kao metak, mana ujutro dok se neureje cadi kao tamicem, u svakom slucaju odlican motor za to vreme.
-
Jel se taj motor ugrađivao u Tipa kasnije? 1.9 TD sa interkulerom "90" konja?
-
ahahahahah,ovo popravlja raspolozenje,kakva diskusija lollol
-
Ovakve teme su najjače :D Naučiš dosta i smeješ se tapsac
-
Ne se ugragjivao, u tipu je bio turbo dizel sa predkomore i interk. 66 kw.
-
Mene samo zanima trajnost tog motora od 1400 kubika i 500+ KS....
-
@urosbg neznam kakvi su renoovi dci motori ne radim ih. rekao sam da su svi sa audija kopirali klipove sa rupom. sto se tice fiata on je smece i da naprave auto da ide na vazduh opet ce biti smece. i ako je za tebe stilo jtd dobar auto nemamo o cemu razgovarati.
@govedo3103 sta je tebi non stop smijesno i koji ces ti penis na ovom forumu? ti si kao neko pametan jel?
u kojoj god temi si postovao samo si nesto srao i omalovazavao druge.
-
@urosbg neznam kakvi su renoovi dci motori ne radim ih. rekao sam da su svi sa audija kopirali klipove sa rupom. sto se tice fiata on je smece i da naprave auto da ide na vazduh opet ce biti smece. i ako je za tebe stilo jtd dobar auto nemamo o cemu razgovarati.
@govedo3103 sta je tebi non stop smijesno i koji ces ti penis na ovom forumu? ti si kao neko pametan jel? gluplji si nego tezi idiote.
u kojoj god temi si postovao samo si nesto srao i omalovazavao druge.
Gedora - VW forum psihoanaliticar biggrin
-
ooo drago mi je da se prikljucim gospodi u polemici. 1.4tsi 550ks. Nitro, nista drugo, a i to tesko. Ona prica o termodinamici i 400 kubika mi ima smisla i ako se ne razumem toliko, ali logicno mi je da svako tip goriva ima svoje vrednosti koje imaju max ucinak u nekom odredjenom prostoru, a ispod i iznad tih dimenzija je gubitak.drugo, cilindri se mogu kako oces redjati, a ne samo 4L. A na hdi, jtd(jadan taj dizel) i posebno na dci se serem.
-
ma pustimo diskusije oko toga koji motor je dobar a koji nije! Slazem se sa gedorom da su italijanska vozila krkleme teske, jebi ga neko nije vozio druga auta njemu su i ta ok! O motorima nemogu da dam strucne podatke ali jedno znam oko dizela! NE FORSIRAJ I NE PREGREJAVAJ DIZELA i moze mnogo,mnogo da predje! Bar oni stariji sa bosch pumpom!
-
Gedora, ne znam otkud ti da mi je Stilo JTD dobar, štaviše prezirem Stila JTD i njegove vozače, očima ne mogu da ih vidim, sa sve Abarth nalepnicom mesto zadnjeg znaka ili na krilu a prednji točkovi se zacrneli od divljačkog kočenja jer voze kao da im je urađena lobotomija. Znam da generalno hvale te žabarske dizele i taksisti ih masovno voze ali to nisam pomenuo.
-
voze taksisti zato sto nemaju para za passat tdi. biggrin
-
Ode tema u dizel opet... Ne razumem se preterano u motore, ali se razumem daleko više od onih što ih znam da voze Fijat i Reno. I nijedan ih ne hvali.
Zašto ih voze? Zato što su džabe na tržištu. Fijat JTD i Reno dCI su najjeftiniji (iz više drugih razloga) i onaj ko ih kupuje neće/nema da da 1000e+ za isti takav VW motor jer smatra sve to isto. Daleko od toga da su to vrli poznavaoci td motora.
E sad da li su loši? Mislim da nisu, ali mislim da su lošiji od VW, to cena i u svetu pokazuje ne samo kod nas gde je VW precenjen.
Mladene, meni deluje da si ti veoma težak čovek za svoju okolinu i da ti je ovaj forum neki odušak tvojih dnevnih problema. Ne razumem ni tebe ni admine koji celo vreme tolerišu tvoje malograđansko (u najmanju ruku) totalno beskorisno komentarisanje.
-
jbga totalni off,ali nije beskorisno.a i tema je takva izvorno, da nema mnogo o cemu da se tupi.generalno, ne samo motori, nego citav sklop fijata i renoa ne valja.benzinci takodje.ujak pre koju god,posto je dir.firme kupi-dobije novu lagunu u fulu, koza, brdo elektronike i posle 30tak hkm se raspadne menjac.zamene ga, pa onda neki preskupi prateci asesoari krenuli jedan po jedan, da bi posle 200hkm bila za generalnu,pa ga prodali.odrzavan skolski,vozio jedan covek,cuvao, uglavnom po evropi putovanja.
-
Kakvi smo mi kraljevi. . . biggrin Znaci tema glasi ''Golf 6 1.4tsi 500+ konja'' a mi evo raspravljemo o kvalitetu Renoa i Fiata. . ., a postoji ista tema koja je aktuelna o unistavanju golfa 2 a tamo se raspravlja o kvalitetu Citroena i francuza generalno. . . Znaci krenemo od Kulina Bana , pa preko Markovih konaka do spanskih sela. . . biggrin E zato ja volim ovaj forum i najvise sam na njemu. . ., druzenje vrh.. . beer
-
fala bogu, nismo na sudu ili kpj sastanku da imamo dnevni red, nego ziva prica.admini isprate da bas nema vredjanja i ok.zezanje, fejsbuk.cast onima sto nas stvarno nesto nauce,ali i kaze se -samo svi ljudi znaju sve.