VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Auto klime, Ventilacija => Temu započeo: vnino Septembar 13, 2011, 09:57:53 posle podne
-
Vozim golfa 5,klima je poludigitalna(ima stepene na okretanje),servis skoro urađen,promijenjen filter,pritisak u redu.
Na otvorenom putu super hladi ali u gradskoj vožnji ili u mjestu slabo hladi.
Jedan majstor kaže možda je ventil na kompresoru,drugi kaže možda su četkice na ventilatoru.
Da li je neko imao slične probleme
-
ni jedan ni drugi nisu u pravu,ovaj drugi malo
promeni i kupi ventilator,e sad da li ti imas 2 ventilatora,jedan za klimu aposebno a jedan za motor?
stvar je sto ti dok vozis auto i u pokretu si,imas strujanje vazduha i kompresor nemoze da se pregreje i zato ti radi klima,a ventilator ti ne radi
a kad stanes negde u gradu,a ventilator ti neradi,kompresor se pregreva i sam sebe iskljucuje,opali zastitu da nebi zavario,a tebi klima i dalje duva unutra ali kao obican ventilator,uzrok svega toga je neispravan ventilator na hladnjaku,menjaj to
-
Kod mene je ista stvar,a kako da provjerim elektricni ventilator?
-
Imao sam i ja taj problem. Nije mi radila druga brzina na ventilatoru.U voznji sve OK, a na semaforu samo iskljuci kompresor. Ventilator 100%
-
Za Acca,imam dva ventilatora,mogu li biti četkice,jer nekad ventilator radi,nekad ne
-
Ventilator mora da radi cim upalis klimu, znaci i sa hladnim motorom...
Drugi savet je operi kondenzator (hladnjak klime u masci) naprskaj jakim deterdzentom, ostavi da odstoji jedno pola sata, pa isperi bastenskim crevom, nikako sa velikim pritiskom kao u perionici... Vrlo moguce je da je hladnjak pun insekata . . .
-
Za Acca,imam dva ventilatora,mogu li biti četkice,jer nekad ventilator radi,nekad ne
kupis nov ventilator TOPRAN i zavrsis posao,ja sam kupio nov
ne isplati se menjati cetkice,nisu nikakvig kvaliteta,trajace jedno veme i istrose se,najbolje novi ventilator,kosta oko 4500din
-
Kod mene je ista stvar,a kako da provjerim elektricni ventilator?
pa upali klimu i otvori hubu i gledaj ventilator dal vrti,treba da se vrti ko blesav
-
Ventilator dobija signal preko presostata(mozda on zeza)...prvo ispitati direktno da li je ventilator ispravan.
-
ja koliko znam na golfu 5 klima kompresor/ventilator dobijaju komande iz motornog kompjutera.
-
posto sam negdje ranije procitao to da se valja oprati hladnjak.pitanje za pimbe-a. kako nije mi jasno to pranje...hladnjaka i da li su hladnjak i hladnjak klime u maski isto???
predpostavljam da jeste,kada se pere da li treba skidati masku ili onako prati gde moze da se..dohvati.
e i jos nesto...taj isparivac????jel njega treba mijenjati ili se i on cisti(predpostavljam da ako se cisti..mora majstor)
hvala
-
hladnjak ti je napolju ispo d maske a hladnjak klime ti je ustvari mali isparivac koji se nalazi unutar auta da kazem,njemu se tesko prilazi ali ako redovno menjas filter klime tesko da se on zaprlja,ja sam kod mene gledao moj i nema potrebe za nekim dodatnim ciscenjem
a ako peres hladnjak,moras da pazis da nije krpljen ili nesto
ja sam moj prvo pregledao malo,pa sam video da je ceo,nije krpljen,uzeo sam aksel i isprskao ga celog da se otpusti malo i onda sam uzeo crevo i sve to sprao posle 5min,kao nov,blista
-
pod 1 promeni majstore
samo climatronic pali iz motornog
-
Kondenzator je u masci, a isparivac u kabini, oba lice na hladnjake za vodu. S obzirom da nije komplikovano skinuti masku, pa i ceo prednji branik, a zarad lakseg i boljeg pristupa.
Acca je vetj objasnio postupak, samo neznam sta je aksel, pretpostavljam nekakav deterdzent . . .
-
ima negde tema je bila skoro o ciscenju klime i dezinfekciji,sve je tu napisano i objasnjeno kako treba da se uradi
@pimbe evo ti pa vidi,aksel(Axel) ti je sredstvo za odmascivanje,i najbolje se pokazao od svih
evo vidi i procitaj http://www.oceni.rs/kuca/kucna_hemija/axel-sgrasso-sredstvo-za-odmascivanje/
-
pod 1 promeni majstore
samo climatronic pali iz motornog
nemas ti blage veze kako na petici radi klima
-
+1 tapsac lollol lollol
-
to da ja skidam branik tesko boodala probt cu da ga naprskam i operem bez skidanja maske i branika...ako to uopste bude bilo od koristi(mislim takvo pranje)
-
kako da nije od koristi,hladnjak ti je vertovatno pun prljavstine i insekata biggrin
-
Ja rijesio danas. Cetkice su bile kod mene.
-
Pa ako smatras da pranje nije od pomotji, onda cuti i trpi, ionako ce ti trebati grejanje za 15 dana, a do sledeceg leta ce se samo (mozda) popraviti...
Jbga kondenzator, hladnjak za vodu (antifriz) i intercooler su : IZMENJIVACI toplote tipa vazduh - freon = kondenzator, vazduh - voda = hladnjak za antifriz i vazduh - vazduh = intercooler, ako su limovi hladnjaka puni isekata i imaju sloj djubreta na sebi onda im je efikasnost znacajno smanjena, jer je protok vazduha restriktovan i zbog prljavstine nemoze da odradi efikasnu izmenu toplote...
Fakt: po svim konstruktorskim merilima, pravilima i standardima izmenjivaci (hladnjaci) se prave predimenzionisani za minimum 30%...
Elem, cak i na kucnoj klimi je pozeljno oprati kondenzator (spoljnu jedinicu) makar jednom godisnje, a na unutrasnjoj jedinici treba cistiti filter, makar jednom mesecno....
Pa kao sto rekoh, radi sta ti je volja . . . A mozes i da oteras kod nekog majstora, koji ce ti oprati hladnjak i odrati te ko vola u kupusu, a on sve nogom u dupe . . .
Jednostavan test koji mozes da izvedes sam brzo i lako:
Rekao si da u gradskoj slabo hladi... Parkiraj blizu creva za vodu, upali auto i klimu i prskaj vodu kroz masku na hladnjak (kao kisa) i osetitjes kako klima bolje hladi ;) jer ima mnogo bolju izmenu toplote...
Al sam ja poceo da palamudim boodala
-
OK Naravno da cu onda oprati hladnjak!!
naprskati prvo nekom hemikalijom za odmascivanje pa onda oprati toliko..koliko budem mogao BEZ SKIDANJA maske i branika. ....u svakom slucaju hvala na informacijama!
ps. ako si mislio na moje auto...to da slabo hladi..pobrkao si sa nekim :) ja sam pitao onako iz prevencije...jer za sada je kako ja mislim..sve ok!!