VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: ortodox09 Septembar 09, 2011, 08:06:42 posle podne
-
Izgleda da su mi diskovi na autu sazreli za zamenu, kada kočim auto se drma. Imam osećaj kao da su diskovi neravni pa da pakne hvataju negde jače negde slabije. Otprilike ljuljanje tipa sex u autu lollol
Nije da auto trese toliko da me iscima napred nazad, ali se primeti poprilično kada kočim na savršeno ravnom putu...
Koliko bi me koštalo menjanje diskova i čije diskove bi mi preporučili?
Hvala na odgovorima.
-
Svi hvale Textar,ja kada budem menjao staviću iste mahac
-
Ja sam stavio Bosch diskove,prosle jeseni,i veoma sam zadovoljan.
-
Hvala na odgovorima biggrin
Koliko vas je to izašlo ako, nije tajna?
-
oko 6500 dinara su ti diskovi....
-
Najjeftinije je da stavis kvalitetne,ako me razumes... nemoj da stedis,pa da uzmes neko smece koje ce trajati 2 meseca.
Pogledaj TRW,Brembo,Delphi,Bosch
-
Zimmermann su ok... plocice Trw i vozi misko... sve ukupno oko 100 evra...
-
Ih, pa to i nije puno. Za sto evrića odradim prednje kočnice ili sve četiri? Izvinjavam se na glupom pitanju bonk biggrin
TRW pakne koristimo otkad imamo auto, a i za teretna vozila ih stavljamo. Pokazali su se super. A za diskove koje sada imam nisam siguran čiji su, videcu sutra... mislim da nisu nikad menjani.
-
prednje samo...
-
Ako su ti diskovi krivi osjecaju se samo vibracije na volanu pri kocenju. .. , , nije kao sto to opisa da se trese kao za vrijeme sex. . ( barem kod mene nije tako hihi). . . Sjecam se kad sam kupio mk3 bili su malo krivi, skinuo , ponio kod strigara, on ih malcice ''skinuo'' i evo dan danas bez problema. . . Mozda i ti tako da uradis. . . . blink ? Oni znaju da se iskrive kad jako kocis i sa onako zagrijanim predjes preko velike lokve. . . .
-
Tako sam i mislio, svakako ću ih srediti čim budem pri lovi.
Pa sad... nismo svi isti tehničari što se ljuljanja auta tiče biggrin Stric mi radi sa strugovima, glodalicama i tim zafrkancijama, pa taman mogu kod njega to da vidim.
Hvala na informacijama cheers
-
u jbt,onda si ti brz ko zec... hehehehehh lollol
ne moze to da se obradi da valja... ne iskrivi se nikad ploca diska,iskrivi se u srcu i mozes da ga jebes samo... biggrin
-
u jbt,onda si ti brz ko zec... hehehehehh lollol
lollol lollol
-
Pre nego sto budes nosio stricu na obradu proveri debljinu (imaju li dovoljno jos uvek) ili su mozda sa vremenom istroseni. Podatak tacan o minimalnoj debljini neznam, ali se raspitaj. Jer ako su istroseni do maksimuma i postali tanki, onda nema nista od obrade na strugu. Moras menjati na nove. Razlog mislim da ti je jasan, zasto?
-
E mene bas interesuje taj podatak o dozvoljenoj minimaloj debljini diskova, za ventilirajuce i za obicne. . . ?
-
ma nema nista od obrade, samo novi, trenutno je jedino Zimmerman made in Germany
-
Ja za prednje imam na samim diskovima udubljenja dokle sme da se istrosi disk. Brembo je u pitanju. A za taj podatak ima svaki zvanicni servis to znam sigurno. Mozda i na netu ima negde al me mrzi da guglam sad posteno da vam kazem...
-
Mislim,da,ko se imalo razumije,debljinu moze da ocijeni sam,tj da "struze",ili da kupuje nove.
-
Ja sam diskove od juga obradjivao, ne bi smeli da budu ispod 8mm debiljine posle struga.
-
Evo ovde ima pored artikla i minimum debljine http://www.2kracing.com/Category/VW/Passat/Brake_Rotors_&_Drums.html
-
aman... ako diskovi tresu pri kocenju nema obrade,pa makar bili kao novi,mozes da ih popisas i kupis druge... biggrin
-
sto se minimalne debljine tice, taj podatak imate u autodati
passat b5
napred 23mm
nazad 8mm
-
zna li neko gde kupiti Zimmerman diskove??
-
u svakoj bolje snabdevenoj vagen radnji ;)
-
Ja sam pre par meseci stavio sva 4 nova Bošova zajedno sa pločicama.Kostalo me je 300e ali u Austriji.
Ako diskovi imaju debljinu ali tresu pri kocenju moguce ih je obraditi.Postoje majstori koji diskove obradjuju direktno na autu bez skidanja istih.To se radi sa savremenom masinom gde se zadigne tocak,auto ubaci u brzinu i masina radi svoj posao.
Posle takve obrade tresenje je 100% iskljuceno cak iako je glavcina bacala pre toga,a ne samo disk.
-
svaka cast vaske... najbolja varijanta je kad se disk obradjuje zasrafljen na glavcinu
-
Menjao sam prednje diskove i plocice, passat iz 2007, 125 000 presao prvi diskovi su zamenjeni sa ATE diskovima i plocicama. gledao sam na internetu postoji desetak proizvodjaca: bosch, febi,ate,trw i slicno.
Bitno je da cena bude izjednacena kvalitetu. Cene diskova za Passat se krecu od 50 evra do 150 evra u zavisnosti sta hocete.To vazi i za plocice.
preporucujem site www.teilesuche24.de (http://www.teilesuche24.de) gde imaju delove sa normalnim cenama i gde ima i oznaka, jer jedna firma pravi barem tri razlicita diska po vrsti materijala naravno uz razlicite cene.
male razlike nisu bitne ali da nas majstori ne prave na velike budale.
Znaci originalni diskovi 125 000, a plocice duplo manje.
Dubina ureza nije jedini parametar , ako je neravnomerno istrosen disc onda trese i mora da se menja.
Samoventilirajuci diskovi se ne obradjuju.
beer
Pozdrav
-
šta vas ima majstor da pravi na budale,ne proizvodi majstor diskove,niti majstor prodaje diskove tj delove,delove prodaju radnje auto delova,majstor to može samo da ugradi ili ne ugradi,naopačke da stavi ništa ne može!!!
Diskovi se ni jedni ne obradjuju ,ako ćemo da pričamo o obradi!!! Kod nas u državi Srbiji je obrada materijala zaživela zato što narod nema para,jeftinije je čoveku da plati obradu koja košta 1000 dinara nego diskove koji su minimum 5 000 dinara,nema veze što to nije dobro,moći će još koji kilometar,do sledeće plate...
Mislim da je najveći problem kod prodavaca zato što sve te marke koje si nabrojao imaju samo nalepnicu od istih,a proizvod dolazi iz krekine fabrike koja nema veze sa navedenom markom nekog dela!!!
-
moja preporuka ,ate diskovi,textar plocice
-
A zasto ne Ate diskove i Ate plocice? Zbog 4 ili 5 piva razlike u ceni?
-
zato sto su mi na b5 bili ate diskovi,kad sam menjo plocice gedora kaze samo textar plocice ako hoces dobre kocnice,neznam koje su cene ate plocica,ove textar su 4400rsd
-
Zimmermann zadnji diskovi (passat) 4800 din,textar plocice 6000din.koce dobro samo malo cvile
-
Diskovi se ni jedni ne obradjuju ,ako ćemo da pričamo o obradi!!! Kod nas u državi Srbiji je obrada materijala zaživela zato što narod nema para,jeftinije je čoveku da plati obradu koja košta 1000 dinara nego diskove koji su minimum 5 000 dinara,nema veze što to nije dobro,moći će još koji kilometar,do sledeće plate...
Gagi pa zasto si ti toliko protiv obrade? Ja imam isti problem, i imam dovoljno "mesa" na prednjim diskovima (zadnje sam skoro mijenjao i stavio nove i diskove i plocice) i zasto da kupujem nove prednje diskove ako vec mogu ove da obradim i da prodjem jeftinije i da izguram jos km sa njim. Sta je problem u tome? Evo ovdje svako ima pozitivna iskustva, obradi ih i posle ne trese vise kad se koci, ako to resava problem ne znam zasto si toliko protiv te obrade? Mozes li argumentovano navesti sta je to toliki problem kod obrade?
-
posle obrade diskova smanjuje se debljina diska!!! Primer:ako je fabrički disk 11mm ukopan do 8mm strugar mora da ga obradi do minimum 7mm
obrada jednog diska mora da traje minimum pola sata jer se u suprotnom disk pregreva na mašini i kali se,što u većini slučajeva posle predjenih 2000km počinje da se krivi,o tome skoro ni jedan strugar ne vodi računa,nego gleda da to svagina što pre...
Kada kupiš nov disk on mora da bude balansiran,kao i većina stvari koje se vrte na kolima,kao na primer točkovi pa čak i lamela,korpa itd,da li strugar balansira diskove ??? Sve je to manje više bitno u odnosu na bezbednost pri kočenju i zaustavljanju!!!!!!!! da li si video kako može da pukne istanjen disk posle obrade pri nekom naglom kočenju ??? šta ćeš da radiš kad pukne tako??? da se zakucaš negde zbog par stotina uštedjenih dinara i napraviš štetu mnogo veću i ugroziš bezbednost i sebe i drugih učesnika u saobraćaju,a najgore svojih putnika u kolima!!! To je ljudi najbitnija stvar na kolima!!! Ja to svim mušterijama pričam... osećaj kada ostaneš bez kočnice je mnogo gadan i zajeban!!! Motor stane,nešto crkne pa ostaneš u kvaru,to je daleko bolje nego kad ostaneš bez kočnica i ugroziš svoj život i živote drugih!!!
-
+1
-
I ja imam isto lose iskustvo sa obradom diskova, sve extra bilo prije obrade nista nije treslo, samo malo bili zahrđali na krajevima i hajd odnio ih da samo poravnja, kad sam vratio na auto ne mozes stat na kocnicu koliko trese, i moro puc nove
-
stavi Ate
-
Ma i ja sam na kraju odabrao kupovinu diska. Sve i da sam hteo da se zezam sa obradom, ne bi bilo pomoci. Uzeo sam pre mesec dana neke Delphi diskove, a la Britanija, a pakne su neke italijanske, ne znam tacno ime marke. Prvi put cujem za brendove, dobri su samo znaju na trenutke uzasno da skripe. I ja sam hteo textar, al' sam samo do ovih mogao da dodjem u datom trenutku.
Ma kada sam video na kakvim paknama i diskovima sam ja vozio, prekstio sam se i od srca se Bogu zahvalio. Bilo je katastrofa, blago receno.
-
Gagi slazem se sa tobom ali mi govorimo o tome kada ima mesa! Sve to moze da se desi i bez obrade diska, da pukne kada je tanak! Ali ako ja imam 9mm npr, ne znam u cemu je problem da se obradi do 8mm (lupam jer nemam pojma kako se krecu te dimenzije). Ali ocigledno je da ima mjesta za obradu jer su diskovi skoro kao novi sto se debljine tice. Zao mi sad da dajem pare za nove. Reci mi da li moze da ima nekih posledica vecih ako se vozi ovako bez obrade. Pa nek trese ko ga .... Nego vjerovatno nije dobro za tocak, mora otici jos nesto ako to tako drma i trese?
-
Problem je sto se diskovi ne krive toliko po kocionim povrsinama vec u samom srcu, dovoljna je stota van ose i eto ti pokretnog vibratora lollol . . .
Moze da se pokusa, ne kazem, mada se na kraju ispostavi da su to corava posla . . .
Pozz
-
Eto Pimbe ti je sve objasnio lepo!!!