VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: ortodox09 Septembar 09, 2011, 08:06:42 posle podne

Naslov: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: ortodox09 Septembar 09, 2011, 08:06:42 posle podne
Izgleda da su mi diskovi na autu sazreli za zamenu, kada kočim auto se drma. Imam osećaj kao da su diskovi neravni pa da pakne hvataju negde jače negde slabije. Otprilike ljuljanje tipa  sex u autu  lollol
Nije da auto trese toliko da me iscima napred nazad, ali se primeti poprilično kada kočim na savršeno ravnom putu...

Koliko bi me koštalo menjanje diskova i čije diskove bi mi preporučili?
Hvala na odgovorima.
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: crni_vlada Septembar 09, 2011, 08:19:29 posle podne
Svi hvale Textar,ja kada budem menjao staviću iste  mahac
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: Zrnojed Septembar 09, 2011, 08:21:30 posle podne
Ja sam stavio Bosch diskove,prosle jeseni,i veoma sam zadovoljan.
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: ortodox09 Septembar 09, 2011, 08:34:39 posle podne
Hvala na odgovorima  biggrin
Koliko vas je to izašlo ako, nije tajna?
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: Gagi Septembar 09, 2011, 08:59:03 posle podne
oko 6500 dinara su ti diskovi....
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: Rogi Septembar 09, 2011, 09:03:23 posle podne
Najjeftinije je da stavis kvalitetne,ako me razumes... nemoj da stedis,pa da uzmes neko smece koje ce trajati 2 meseca.

Pogledaj TRW,Brembo,Delphi,Bosch
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: Gagi Septembar 09, 2011, 09:28:23 posle podne
Zimmermann su ok... plocice Trw i vozi misko... sve ukupno oko 100 evra...
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: ortodox09 Septembar 09, 2011, 09:32:34 posle podne
Ih, pa to i nije puno. Za sto evrića odradim prednje kočnice ili sve četiri? Izvinjavam se na glupom pitanju  bonk  biggrin
TRW pakne koristimo otkad imamo auto, a i za teretna vozila ih stavljamo. Pokazali su se super. A za diskove koje sada imam nisam siguran čiji su, videcu sutra... mislim da nisu nikad menjani.
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: Gagi Septembar 09, 2011, 09:33:28 posle podne
prednje samo...
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: GT267 Septembar 09, 2011, 10:06:54 posle podne
Ako su ti diskovi krivi osjecaju se samo vibracije na volanu pri kocenju. .. , , nije kao sto to opisa da se trese kao za vrijeme  sex. . ( barem kod mene nije tako hihi). . .  Sjecam se kad sam kupio mk3 bili su malo krivi, skinuo , ponio kod strigara, on ih malcice ''skinuo'' i evo dan danas bez problema. . . Mozda i ti tako da uradis. . . . blink ? Oni znaju da se iskrive kad jako kocis i sa onako zagrijanim predjes preko velike lokve. . . .
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: ortodox09 Septembar 09, 2011, 10:12:53 posle podne
Tako sam i mislio, svakako ću ih srediti čim budem pri lovi.

Pa sad... nismo svi isti tehničari što se ljuljanja auta tiče  biggrin  Stric mi radi sa strugovima, glodalicama i tim zafrkancijama, pa taman mogu kod njega to da vidim.
Hvala na informacijama    cheers
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: Gagi Septembar 09, 2011, 10:16:15 posle podne
u jbt,onda si ti brz ko zec... hehehehehh  lollol
ne moze to da se obradi da valja... ne iskrivi se nikad ploca diska,iskrivi se u srcu i mozes da ga jebes samo...  biggrin
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: ortodox09 Septembar 09, 2011, 10:19:36 posle podne
u jbt,onda si ti brz ko zec... hehehehehh  lollol
lollol lollol
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: RUS Septembar 09, 2011, 10:20:03 posle podne
Pre nego sto budes nosio stricu na obradu proveri debljinu (imaju li dovoljno jos uvek) ili su mozda sa vremenom istroseni. Podatak tacan o minimalnoj debljini neznam, ali se raspitaj. Jer ako su istroseni do maksimuma i postali tanki, onda nema nista od obrade na strugu. Moras menjati na nove. Razlog mislim da ti je jasan, zasto?
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: GT267 Septembar 09, 2011, 10:23:05 posle podne
E mene bas interesuje taj podatak o dozvoljenoj minimaloj debljini diskova, za ventilirajuce i za obicne. . . ?
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: shvexoman Septembar 09, 2011, 10:23:59 posle podne
ma nema nista od obrade, samo novi, trenutno je jedino Zimmerman made in Germany
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: RUS Septembar 09, 2011, 10:26:06 posle podne
Ja za prednje imam na samim diskovima udubljenja dokle sme da se istrosi disk. Brembo je u pitanju. A za taj podatak ima svaki zvanicni servis to znam sigurno. Mozda i na netu ima negde al me mrzi da guglam sad posteno da vam kazem...
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: Zrnojed Septembar 09, 2011, 10:31:49 posle podne
Mislim,da,ko se imalo razumije,debljinu moze da ocijeni sam,tj da "struze",ili da kupuje nove.
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: JOCA88 Septembar 09, 2011, 11:00:20 posle podne
Ja sam diskove od juga obradjivao, ne bi smeli da budu ispod 8mm debiljine posle struga.
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: ortodox09 Septembar 09, 2011, 11:07:35 posle podne
Evo ovde ima pored artikla i minimum debljine http://www.2kracing.com/Category/VW/Passat/Brake_Rotors_&_Drums.html
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: Gagi Septembar 10, 2011, 12:37:37 pre podne
aman... ako diskovi tresu pri kocenju nema obrade,pa makar bili kao novi,mozes da ih popisas i kupis druge...  biggrin
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: Stefan91 Septembar 10, 2011, 01:00:13 pre podne
sto se minimalne debljine tice, taj podatak imate u autodati

passat b5
napred 23mm
nazad 8mm


Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: fiki Septembar 24, 2011, 12:08:05 posle podne
zna li neko gde kupiti Zimmerman diskove??
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: @aca@ Septembar 24, 2011, 01:28:04 posle podne
u svakoj bolje snabdevenoj vagen radnji ;)
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: vaske2 Septembar 24, 2011, 07:05:22 posle podne
Ja sam pre par meseci stavio sva 4 nova Bošova zajedno sa pločicama.Kostalo me je 300e ali u Austriji.

Ako diskovi imaju debljinu ali tresu pri kocenju moguce ih je obraditi.Postoje majstori koji diskove obradjuju direktno na autu bez skidanja istih.To se radi sa savremenom masinom gde se zadigne tocak,auto ubaci u brzinu i masina radi svoj posao.
Posle takve obrade tresenje je 100% iskljuceno cak iako je glavcina bacala pre toga,a ne samo disk.
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: stefanm Septembar 24, 2011, 07:36:00 posle podne
svaka cast vaske... najbolja varijanta je kad se disk obradjuje zasrafljen na glavcinu
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: sjovica Avgust 17, 2012, 03:49:41 posle podne
Menjao sam prednje diskove i plocice, passat iz 2007, 125 000 presao prvi diskovi su zamenjeni sa ATE diskovima i plocicama. gledao sam na internetu postoji desetak proizvodjaca: bosch, febi,ate,trw i slicno.
Bitno je da cena bude izjednacena kvalitetu. Cene diskova za Passat se krecu od 50 evra do 150 evra u zavisnosti sta hocete.To vazi i za plocice.
preporucujem site  www.teilesuche24.de (http://www.teilesuche24.de) gde imaju delove sa normalnim cenama i gde ima i oznaka, jer jedna firma pravi barem tri razlicita diska po vrsti materijala naravno uz razlicite cene.
male razlike nisu bitne ali da nas majstori ne prave na velike budale.
Znaci originalni diskovi 125 000, a plocice duplo manje.
Dubina ureza nije jedini parametar , ako je neravnomerno istrosen disc onda trese i mora da se menja.
Samoventilirajuci diskovi se ne obradjuju.
 beer
Pozdrav
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: Gagi Avgust 17, 2012, 04:33:40 posle podne
šta vas ima majstor da pravi na budale,ne proizvodi majstor diskove,niti majstor prodaje diskove tj delove,delove prodaju radnje auto delova,majstor to može samo da ugradi ili ne ugradi,naopačke da stavi ništa ne može!!!
Diskovi se ni jedni ne obradjuju ,ako ćemo da pričamo o obradi!!! Kod nas u državi Srbiji je obrada materijala zaživela zato što narod nema para,jeftinije je čoveku da plati obradu koja košta 1000 dinara nego diskove koji su minimum 5 000 dinara,nema veze što to nije dobro,moći će još koji kilometar,do sledeće plate...
Mislim da je najveći problem kod prodavaca zato što sve te marke koje si nabrojao imaju samo nalepnicu od istih,a proizvod dolazi iz krekine fabrike koja nema veze sa navedenom markom nekog dela!!!
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: cicero Avgust 17, 2012, 06:26:54 posle podne
moja preporuka ,ate diskovi,textar plocice
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: pimbe Avgust 17, 2012, 06:57:49 posle podne
A zasto ne Ate diskove i Ate plocice? Zbog 4 ili 5 piva razlike u ceni?
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: cicero Avgust 17, 2012, 07:53:21 posle podne
zato sto su mi na b5 bili ate diskovi,kad sam menjo plocice gedora kaze samo textar plocice ako hoces dobre kocnice,neznam koje su cene ate plocica,ove textar  su 4400rsd
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: fiki Avgust 17, 2012, 09:15:03 posle podne
Zimmermann zadnji diskovi (passat) 4800 din,textar plocice 6000din.koce dobro samo malo cvile
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: archi Avgust 18, 2012, 03:39:00 posle podne
Diskovi se ni jedni ne obradjuju ,ako ćemo da pričamo o obradi!!! Kod nas u državi Srbiji je obrada materijala zaživela zato što narod nema para,jeftinije je čoveku da plati obradu koja košta 1000 dinara nego diskove koji su minimum 5 000 dinara,nema veze što to nije dobro,moći će još koji kilometar,do sledeće plate...


Gagi pa zasto si ti toliko protiv obrade? Ja imam isti problem, i imam dovoljno "mesa" na prednjim diskovima (zadnje sam skoro mijenjao i stavio nove i diskove i plocice) i zasto da kupujem nove prednje diskove ako vec mogu ove da obradim i da prodjem jeftinije i da izguram jos km sa njim. Sta je problem u tome? Evo ovdje svako ima pozitivna iskustva, obradi ih i posle ne trese vise kad se koci, ako to resava problem ne znam zasto si toliko protiv te obrade? Mozes li argumentovano navesti sta je to toliki problem kod obrade?
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: Gagi Avgust 18, 2012, 10:54:29 posle podne
posle obrade diskova smanjuje se debljina diska!!! Primer:ako je fabrički disk 11mm ukopan do 8mm strugar mora da ga obradi do minimum 7mm
obrada jednog diska mora da traje minimum pola sata jer se u suprotnom disk pregreva na mašini i kali se,što u većini slučajeva posle predjenih 2000km  počinje da se krivi,o tome skoro ni jedan strugar ne vodi računa,nego gleda da to svagina  što pre...
Kada kupiš nov disk on mora da bude balansiran,kao i većina stvari koje se vrte na kolima,kao na primer točkovi pa čak i lamela,korpa itd,da li strugar balansira diskove ??? Sve je to manje više bitno u odnosu na bezbednost pri kočenju i zaustavljanju!!!!!!!! da li si video kako može da pukne istanjen disk posle obrade pri nekom naglom kočenju ??? šta ćeš da radiš kad pukne tako??? da se zakucaš negde zbog par stotina uštedjenih dinara i napraviš štetu mnogo veću i ugroziš bezbednost i sebe i drugih učesnika u saobraćaju,a najgore svojih putnika u kolima!!! To je ljudi najbitnija stvar na kolima!!! Ja to svim mušterijama pričam... osećaj kada ostaneš bez kočnice je mnogo gadan i zajeban!!! Motor stane,nešto crkne pa ostaneš u kvaru,to je daleko bolje nego kad ostaneš bez kočnica i ugroziš svoj život i živote drugih!!!
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: RUS Avgust 18, 2012, 11:02:46 posle podne
+1
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: RaDiO LJuBaV Avgust 19, 2012, 12:03:34 pre podne
I ja imam isto lose iskustvo sa obradom diskova, sve extra bilo prije obrade nista nije treslo, samo malo bili zahrđali na krajevima i hajd odnio ih da samo poravnja, kad sam vratio na auto ne mozes stat na kocnicu koliko trese, i moro puc nove
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: topmarko Avgust 19, 2012, 02:26:57 pre podne
stavi Ate
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: ortodox09 Avgust 19, 2012, 11:05:15 posle podne
Ma i ja sam na kraju odabrao kupovinu diska. Sve i da sam hteo da se zezam sa obradom, ne bi bilo pomoci. Uzeo sam pre mesec dana neke Delphi diskove, a la Britanija, a pakne su neke italijanske, ne znam tacno ime marke. Prvi put cujem za brendove, dobri su samo znaju na trenutke uzasno da skripe. I ja sam hteo textar, al' sam samo do ovih mogao da dodjem u datom trenutku.
Ma kada sam video na kakvim paknama i diskovima sam ja vozio, prekstio sam se i od srca se Bogu zahvalio. Bilo je katastrofa, blago receno.
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: archi Avgust 20, 2012, 07:30:54 posle podne
Gagi slazem se sa tobom ali mi govorimo o tome kada ima mesa! Sve to moze da se desi i bez obrade diska, da pukne kada je tanak! Ali ako ja imam 9mm npr, ne znam u cemu je problem da se obradi do 8mm (lupam jer nemam pojma kako se krecu te dimenzije). Ali ocigledno je da ima mjesta za obradu jer su diskovi skoro kao novi sto se debljine tice. Zao mi sad da dajem pare za nove. Reci mi da li moze da ima nekih posledica vecih ako se vozi ovako bez obrade. Pa nek trese ko ga .... Nego vjerovatno nije dobro za tocak, mora otici jos nesto ako to tako drma i trese?
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: pimbe Avgust 20, 2012, 08:22:42 posle podne
Problem je sto se diskovi ne krive toliko po kocionim povrsinama vec u samom srcu, dovoljna je stota van ose i eto ti pokretnog vibratora lollol . . .
Moze da se pokusa, ne kazem, mada se na kraju ispostavi da su to corava posla . . .

Pozz
Naslov: Odg: Passat B5, kočioni diskovi
Poruka od: Gagi Avgust 20, 2012, 08:27:13 posle podne
Eto Pimbe ti je sve objasnio lepo!!!