VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: milossssgti85 Septembar 09, 2011, 11:18:39 pre podne
-
Sta bi moglo da bude zeza me vec nekolko dana ujutru lose radi kad je hladan na manjim obrtajima al upalim tako i vozim zagreje brzo i lepo radi od jutros sam skidao dzek od komp bio nekih pola sata van struje i vratio sam ga i upalim auto auto ustanovim da 3 i 4 klip uopste ne dobijaju struju zamenio sam i druge svecice i kablove i drugu kapu opet isti problem sta bi moglo biti,nesto je problem verovatno oko struje da li bombina ima veze s tim il razvodnik mozda,ako neko zna pomagajte bez auta sam ko bez noge;)POZ
-
Jel imas elektronsko paljenje ili platine(znam da je glupo pitanje,ali video sam neke likove koji su u Golf 2 stavili paljenje sa platinama)?Pa verovatno je onda problem u razvodnoj ruci,mislim bombina baca stuju pa baca,ne bi bacala ni na ta sva klipa da ne valja.....ali kako moze da radi samo na dva?Ja sam probao sa tri,ali sa dva nisam..... biggrin
-
elektronsko je paljenje
-
radi trokira ali radi i meni je bilo cudno cak mu i dam gas dodje do 2000 3000 obrtaja al radi
-
al dok nisam skinuo dzek od komp tako je trokirao sam ona niskim obrtajima i hladan uzmem vozim ga na 2000 2500 i on zagreje i lepo radi a sad jok na 2 klipa treci i 4 klip izvadim kablove isto neznam sta bi moglo biti
-
Ne znam,pozajmi komutator od nekoga,pa probaj da vidis da li je do njega mada ne verujem....Kada si rekao komp mislio si na komutator ili?
-
probacu ima dosta toga sto bi moglo da zeza
-
Komutator ti je najlakse da skines i da vratis biggrin.Ne znam ja ne mogu nista da ti kazem ovako dok ne pogledam,ali ima ovde dosta iskusnih ljudi pa ce ti reci,a i sigurno se nekome to vec desilo.....
-
dali je moguce da je otiso dihtung glave pa da mesa kompresiju a desava se i eksplozija kod k-glavu
-
dihtung glave nema nikakve veze s tim tvojim problemom.,ako ne baca struju na te 2 svecice provjeri elektronsku plocu onu malu kod motora od brisaca., a ako ima struje moguce da ti pumpa ne salje gorivo na ta 2 klipa., blink
-
Da dihtug glave ne bi trebalo da ima veze sa tim.Sto ne skines kablove sa ta dva klipa i priblizis negde masi dok radi auto da vidis da li baca varnicu?
-
probao sam baca varnicu sto se tice toga i to mi je palo na pamet odmah sam to probao sutra cu da izmerim kompresiju majstor mi kaze ako se kompresija ne slaze onda je dihtun progoreo izmedju 3 i 4 i mesa kompresiju zato mi i puca u k glavi javlja se eksplozija
-
E pa ako baca varnicu na svim kablovima onda ti nije do struje,nemoj nista da diras....Pa verovatno ti je otisao dihtung......
-
pa i mene to budi videcu sa kompresijom sta ce ona da kaze ako je dihtung pokazace nejednako inace do skoro je imao 11.5 kompresiju na svim klipovima inace mi negine otvaranje o tome ce se vec majstor bakcati mada bi se usudio i sam da odradim to imam kilo kljuc itd svakojaki alat:) sto se tice ravnanje glave to ima strucnjaci:)))
-
evo sad bas skinem 3 i 4 kabal stavim stare svecice i u garazi je mrak uplaim ga auto radi i baca struju normalno na obadve svecice jeste trokira ali radi na 2 klipa:)
-
Teraj ti to kod majstora!jel ti je nekad otvaran motor,obradjivan blok?
-
on je sa 192000 uvezen 2001 pa je u srbiju proso do 285000 do 2009 i od tad sam ja preso jos 55000 sad ima 342000 i super je radio i palio na minus 20 na plin i malo mi trosio oko 8 litara na otvorenom ulje ne trosi ne dimi neznam dali je otvaran kod nas ja nisam pipnuo oko motor nista
-
Pa rekoh da nije na trecoj specijali pa da ti gori dihtung,ali ok dobro kad nije!!!!!Sredi to i sljakace on jos dugo bez problema,moze on jos toliko da predje ako ga lepo odrzavas!
-
pa odrzavam ga strogo lje mu menjam na vreme nego sad iz grcke sam se vracao i prsla mi ona plasticna racva i iscurela mi dosta voda mada nije temp podigo sreca sto je 40km pre kuce i i mao sam vode i dolivao mu i prosle nedelje sam ga przio iz bg a za manje od 3h stigo do kuce tako da je vrlo moguce da je crko dihtung jer od 150 do 170 sma ga drzao 2h puna bez prekida mada temp je bila blizu pola nije makla a trndorcoa mi je ujutru kad je hladan i valjda cim se zagreje prosiri se i lepo si je radio al doso mu kraj.zivece on jos sutra ce mu biti vaskrsnuce:)) ajde pa javljam sta je bilo.poz
-
Pa mozda je zbog toga,ali ne verujem,kako sam ja vozio Scirocco i sta sam mu sve radio da samo znas i nikad mu nista nije falilo,a imam motor isti kao ti..... Ok,javi!Srecno!
-
cekaj jel imas ti varnicu na 3 i 4? ako imas varnicu onda te zeza gorivo a ako nemas varnicu onda je cudno da si pormenio i kapu i kablove i svecice i ruku i opet da nema.....kada je hladan i kada ga palis da li ga palis na benzin ili na plin?
-
Koliko sam ga ja skapirao ima varnicu svuda i sve sa strujom je ok.Da mozda je dovod goriva problem.Proveri filter i pumpu...Ako je pumpa videces da imas jako puno ulja preko maximuma i da smrdi na benzin biggrin!
-
da je filter ne bi dobijao gorivo ni na ta dva,a pumpa ne moze da bude jel je elektronska i ne nalazi se na bloku motora,da bi mogao da ubaci benzin u ulje... ili ne dobija gorivo u ta dva cilindra sto ne rade... zbog dizni(pobrljavio komp) ili je izgoreo dihtumg pa mesa kompresije ili neki ventil... izmeri kopresiju i sve ce da ti bude jasno... ali ja mislim da je zeznuo komp nesto,cim je to tako posle skidanja dzeka...
-
Kod mene je na Sciroccu 1.8 8V pumpa na bloku zato sam mislio da je i kod njega?....Mislio sam da je mozda zapusen filter i da zato tako lose radi a da se samo cini da ne rade dva klipa...
-
vlado,ko zna sta je on radio... biggrin vidis da se ni ne javlja... biggrin
-
Ne znam sto ga nema biggrin!Nadam se da ce to srediti.Najbolje mu je da ode kod majstora,ovako mozemo samo da nagadjamo blink.