VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: DULEMUNJA Septembar 05, 2011, 11:38:40 posle podne
-
naime,posle otprilike dva sata neprekidne voznje nebitno kojom brzinom vozio,auto pocne da usporava i nemoze da predje vecu brzinu od 140 km na sat,a i isto tako od 80 do 140 mu treba dosta vremena da navuce,i onda mi stvara problem to sto nemogu da obidjem vozilo ispred sebe ili krenem da obilazim i jedva to uradim,e sad ja sam bio stao kao da napravim pauzu i ugasio auto,kad sam krenuo dalje sve funkcionise super dok opet nepredjem neku kilometrazu ili ti dva sata voznje,i opet ista muka,ako neko zna u cemu je problem molim pomoc hvala unapred
-
ja mislim da tebe zeza tu nesto turbina ili tako nesto,mozda egr ventil ili usisna preljava,nema sta drugo ja mislim,
jer to kad ga ugasis i upalis on opet normalno radi,tada ga resetujes i radi normalno do nekog izvesnog vremena,smrdi mi na turbinu
-
bilo je vec dosta ovakvih slucajeva , prelistaj forum
-
videcu nesto i na forumu,a i icu kod majstora ovih dana,cekam na red,velika guzva,videcemo sta je u pitanju samo sto kazem cudno mi malo to sve,jel auto navuce do 220 ko od sale dok se nedesi taj problem sa predjenom km-zom
-
bratac,a koj motor imas ti pod haubu kad tako ko od sale navlaci do 220?
-
Da čoveče koji je to motor blink Moj nagura brzo do 170kmh i posle već počinje da se muči, može brže, ali sporije navlači.
-
motor je 1.9 tdi crveno di,e sad ukucan je pus broj motora verovatno posto nasi nisu nasli broj motora ili nije bilo broja posto je nemac,a u servisnoj knjigi pise da je amj,ili ajm nisam sto posto siguran,a u saobracajnoj pise da ima 85 kv,i graviran je na 260 na sat
-
I ti kazes da 115 konja ko od sale nagura do 220. . blink
-
Nema veze što je "gravirano" 260. On ne može postići tu brzinu sa fabričkim motorom. I kod mene je AJM motor 85kw. Možda ti je auto chipovan, ali opet po fabričkim podacima maximalna brzina je 200kmh.
-
Tom motoru treba vise od pola minuta da sa 150 ukuca 200. . , a do 220 vjecnost. . . Takve price ovdje ne prolaze. . .
-
normalno ubrzava do nekih 160-170km a posle mu treba vecnost da ga navuces preko 200
-
ma moze on i 260,nisu to svabe dzaba pisale lollol
-
lollol tapsac
-
sva sreća da nije stavio cajger od A8... išao bi preko 300 ko od šale
-
da zanemarimo podatak da ko od sale navuce 220 (nemoguce jelte sve i da je chipovan) i vratimo se na temu biggrin
prije svega to sto ide lose se zove safe mod (ili ti narodski receno ide ko SDI lollol ). Prvo dijagnostika pa ako ne pomogne, onda dijagnostika za vrijeme voznje (u pravilu sjedni 4-oro u auto i trecu nabij do kraja kad usaltas u cetvrtu 99% ce ti se pojavit safe mod). Buduci da pises da se javlja posle dosta predjenih km bice da je nesto vezano sa punjenjem turbine jer se zacadja ili se usled zagrijanosti porementi njen rad.
1. egr lose radi pa prlja usisnu;
2. usisna ti je vec prljava;
3. staklo ti se neko od crijeva ili racvica od/do N75 ventila i vakum ventila;
4. usled neispravnog N75 ventila turbina dobija lose podatke i lose puni ili previse puni;
5. zaribala stelujuca krilca VTG turbine - potrebno je skinuti turbinu ocistiti je i razmrdati krilca;
6. neki od raznoraznih senzora;
Ima jos kvarova koji imaju ovakav simptom ali ne da mi se pisati sada (ne mogu se sjetit biggrin ).
Ja licno bih pregledao crijeva sva koja vidim u motornom prostoru pa onda dijagnostika ;)
-
blink
Meni objasnise da ti nijesi zaludjenik?
Ili je ovo pisao SkodiLAK?
-
ne pisao sam ja sto biggrin
ko ti je reko slago te je lollol
-
Ispod Mire , 300 vire. . . Ma ludak je on , nego se samo pravi da nije. . . biggrin
-
XE,xe,da znam koga da pitam. biggrin
-
Taj ti zna i kako je prase rep iskrivilo. . .
-
XE,xe,da znam koga da pitam. biggrin
sto znam rado pomognem i podijelim, sto ne znam ne znam jbg biggrin
Taj ti zna i kako je prase rep iskrivilo. . .
lollol
-
idete u off diespam
-
idete u off diespam
oVO SAM JA PISA SA DRUGOG KOMPA NE ZILOGOVAH SE SA OVOG MIROVOG NALOGA...
dajte ne spamujte ovuda.... coilleo2tj
-
Nego,Dulemunjo,provali li sta ti je autu? :huh: