VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: duledif Avgust 24, 2011, 02:18:51 posle podne
-
Pozdrav svima! Moj problem je sledeci: auto mi na leru (po bordu) trosi 1.2 liotra na sat sto znam da je skoro duplo od normalnog, pa me interesuje u cemu moze biti problem.Sto se tice potrosnje u voznji, ona je u proseku 8-9 lit, sto misli da je takodje malo previse za normalnu voznju.Inace radi se o pasatu 1.9tdi, 2001god, 96kw.
-
Moj je sa istim motorom ali tiptronik menjacem.Na leru je po bordu 0,8-0,9 dok je u lokalu potrosnja oko 8l,a na otvorenom oko 6l evro dizela.
Ne bi bilo lose da odes do nekog majstora da to malo pogleda.
-
Moj je sa istim motorom ali tiptronik menjacem.Na leru je po bordu 0,8-0,9 dok je u lokalu potrosnja oko 8l,a na otvorenom oko 6l evro dizela.
Ne bi bilo lose da odes do nekog majstora da to malo pogleda.
Slazem se sa misljenjem komsija
-
jel si radio mozda veliki servis skoro?
-
Dijagnostika bato,nema druge mahac
-
veliki servis je odradjen pre 40 000, dijagnostikom smo gledali dizne posto drugog kvara nema i pokazivale su neka mala odsupanja od normalnog.
-
Nesto tu nesljaka kako treba. Mislim da bi trebao proveriti te dizne ako ukazuje na njih. A mozda otici i na neko drugo mesto i uraditi dijagnostiku, cisto radi provere. ;)
-
to je OK ako ti je upaljena klima... isto kao i kod mene sa klimom,bez klime od 0.7L do 0.9L a u gradu bogami bije 11L sa klimom i mojom voznjom,nekad i preko... bez klime 10L...
-
što kaže Gagi,ako je sa klimom to je ok,ali ja mislim da je čovek mislio bez klime,e onda nešto nije baš u redu...mogu i dizne da utiču,loše gorivo ma milion stvari..slažem se sa Bobanom da probaš još jednu dijagnostiku,nije to skupo sada..
-
i sta bi uzrok potrosnje?
kod mene je 1.9 tdi .di. crveno 74 kw na leru od 0.5 do 0.7
al po gradu bije 8- 8.5l
jel to normalno?
-
ler 0.6 sa klimom 0.9
grad oko 8
prosek 6
-
normalno, opusti se
-
auto poseduje digitalnu klimu.i kada upalim ventilator i podesim na 29 stepeni..tj da se ogrejem.jel se tada pali kompresor ili ne?i da li auto u tom slucaju trosi vise ili ne?posto ja ne cujem menjanje zvuka motora kada upalim grejanje i td
-
kod mene je bilo 0.5 na leru, sa svim ugasenim, na zagrijanom motoru, u zadnje vrijeme 0.5-0.6, u gradu mi trosi 7.0, na otvorenom 4.5-5.0 130ks je u pitanju B) definitivno se slazem da ako je potrosnja 1.1 na leru a da je motor zagrijan i sve ugaseno, da nesto nije u redu, na koliko ti obrtaja radi motor na leru?
-
na leru zagrejan 0.5 do 0.6 nikako preko
a 1.1 mi je pri samom startu motora i to za minut dva spadne na 0.6 pa na 0.5
u leru je ok ali me interesuje kada i u kom rezimu je digitalna klima tj.kompresor klime aktivan
sve u svemu kako funkcionise?
-
e da da ne zaboravim
sta moze biti blage vibracije motora ali samo ako je auto na nekoj nizbrdici tada se osete vibracije eventulno na ravnom obrtaji stoje ne varira
ali npr na uzbrdici nista ...sve super
jel moze da bude neki nosac ili......?
-
to pitaj u drugoj temi
kompresor ti je aktivan kada pise AUTO ili nepise nista,a EKON iskljucn to ti je manuelno grejanje i hladjenje,znaci mora da pise(stisnes)EKON da iskljucis klimu
-
pa ako variraju obrtaji nosač nije sigurno...
-
gagi....
pise da obrtaji NE variraju....
hvala na odgovorima
-
oprosti nisam video... onda je riknula neka bomba!!!
-
Pozdrav svima! Moj problem je sledeci: auto mi na leru (po bordu) trosi 1.2 liotra na sat sto znam da je skoro duplo od normalnog, pa me interesuje u cemu moze biti problem.Sto se tice potrosnje u voznji, ona je u proseku 8-9 lit, sto misli da je takodje malo previse za normalnu voznju.Inace radi se o pasatu 1.9tdi, 2001god, 96kw.
ta mala odstupanja su ustavri i problem
sredi sve 4 dizne i smajice potrosnju
u najvise slucajeva su one (dizne) i paljenje problem zbog povrcane potrosnje na tom motoru.
-
I kod mene isto, u leru kad ga upalim 1,1 a koji minut poslije 0.9, ali zato gradska vožnja oko 12, a kad pogledam srednju potrošnju ona je 9 skoro 10 I/100km. Jel to normalno ili???? Inače imam passat b5.5 96kw, 130 ks.
-
ako nosis klompe jeste normalno ;)
-
fabricki kad radi na leru je 0.5 L/H kad je motor zagrijan i kad je sve pogaseno, ja ne znam ljudi kako ga to vozite kad vam je potrosnja po gradu 12L, meni preko 8L nece nikako, il ga ja cijedim, il ga vi sabijate biggrin
-
Pa recimo kod nas su većinom brda tako da ga vozim u trećoj, sretan sam kad ga ubacim u četvrtu. A inače kad sam na otvorenoj cesti i kad ga ubacim u šestu potrošnja je 3.5-4.0.
-
kod mene zagrejan pokazuje 0.5 na leru, po gradu 7-8l
-
Ljudi treba razgranicit jednu stvar, stvarnu potrosnju, i onu koju bord pokazuje, moze on trosit po bordu i 15 a u stvarnosti 8-9. Bord i nije mjerodavan da se na njega osloni, vec stara provjerena škola, do čepa, 100 kilometara pa opet na pumpu i sve jasno.
-
passat b5 81 kw testiran na pun rezervoar, prosek potrsnje 6.02 litara/100 km svakakve voznje .najmanje na otvoreno uglavnom voznja po gradu i prigradska ja naznem kako to vi vozate pa vam trosi
-
oces da ti ja kazem kako se staro dobro provjerava potrosnja, svaki put kad sipas gorivo, napises kilometrazu i koliko si nasuo, litara i para, ja tako evidentiram od kad sam kupio auto i tacno znam koliko mi trosi. U istu tu knjigu evidentiram kad sam sta mijenjao od dijelova, mali, veliki servis
-
Pa recimo kod nas su većinom brda tako da ga vozim u trećoj, sretan sam kad ga ubacim u četvrtu. A inače kad sam na otvorenoj cesti i kad ga ubacim u šestu potrošnja je 3.5-4.0.
ako ga vozi po brdima non stop i ne trosi mu puno
ja sam testirao i bord i pogresi nekad 0.1l ili nepogresi
-
oces da ti ja kazem kako se staro dobro provjerava potrosnja, svaki put kad sipas gorivo, napises kilometrazu i koliko si nasuo, litara i para, ja tako evidentiram od kad sam kupio auto i tacno znam koliko mi trosi. U istu tu knjigu evidentiram kad sam sta mijenjao od dijelova, mali, veliki servis
Druze pa ti si rob tom autu :)
-
samo navika, nista drugo ;)
-
oces da ti ja kazem kako se staro dobro provjerava potrosnja, svaki put kad sipas gorivo, napises kilometrazu i koliko si nasuo, litara i para, ja tako evidentiram od kad sam kupio auto i tacno znam koliko mi trosi. U istu tu knjigu evidentiram kad sam sta mijenjao od dijelova, mali, veliki servis
+1 isti sam i ja ovakav, svaki euro goriva sto uspem zabiljezim, sve sem tecnosti za vjetrobran upisujem na kolko km i datum i sl. I uopste ne robujem autu, navika da sve imam evidentirano prije svega zbog sebe :)
Inace bord nije mjerodavan pogotovo kod passata jer ima masu odstupanja, mjerite od cepa do cepa ili cep pa do rezerve ... sve ostalo su odokativne metode. Meni prosjecna u zadnjih 35.000km iznosi izmedju 6,4 i 7,3 litra ... gradske mi trosi oko 7,5-8-10 zavisno od toga kolko humano postupam sa papucicom gasa ... otvorene voznje mi trosi oko 7l jer obicno otvorenu voznju koristim da ga produvam, u leru kad je zagrijan pokazuje 0,6-0,7 sa klimom zna i 0,9 l/h
poredjenja radi kad sam van nasih geografskih sirina i duzina na normalnu naftu trosi mi izmedju 4,8 i 6,5 litara cisto da znate dje smo i sto smo :D
Kad se radi veliki servis valja nastelovat motor preko VAG-a .... inace valja i stelovat dizne posle cca 200.000km na PD motoru ... dijagnostika valjana ce pokazat dje je problem ;)
-
100eu repariranje dizni pd po komadu
40eu set gumica sa bakarnom sajbom za sve 4 dizne
15eu kontorola dizni kod bosiste po komadu
40eu demontaza+montaza i stelovanje sve 4 dizne.
pa ko hoce fabricke parametre nek izvoli.
-
E ova ti je dobra!!!
-
oces da ti ja kazem kako se staro dobro provjerava potrosnja, svaki put kad sipas gorivo, napises kilometrazu i koliko si nasuo, litara i para, ja tako evidentiram od kad sam kupio auto i tacno znam koliko mi trosi. U istu tu knjigu evidentiram kad sam sta mijenjao od dijelova, mali, veliki servis
+1 isti sam i ja ovakav, svaki euro goriva sto uspem zabiljezim, sve sem tecnosti za vjetrobran upisujem na kolko km i datum i sl. I uopste ne robujem autu, navika da sve imam evidentirano prije svega zbog sebe :)
Inace bord nije mjerodavan pogotovo kod passata jer ima masu odstupanja, mjerite od cepa do cepa ili cep pa do rezerve ... sve ostalo su odokativne metode. Meni prosjecna u zadnjih 35.000km iznosi izmedju 6,4 i 7,3 litra ... gradske mi trosi oko 7,5-8-10 zavisno od toga kolko humano postupam sa papucicom gasa ... otvorene voznje mi trosi oko 7l jer obicno otvorenu voznju koristim da ga produvam, u leru kad je zagrijan pokazuje 0,6-0,7 sa klimom zna i 0,9 l/h
poredjenja radi kad sam van nasih geografskih sirina i duzina na normalnu naftu trosi mi izmedju 4,8 i 6,5 litara cisto da znate dje smo i sto smo :D
Kad se radi veliki servis valja nastelovat motor preko VAG-a .... inace valja i stelovat dizne posle cca 200.000km na PD motoru ... dijagnostika valjana ce pokazat dje je problem ;)
Stevo Zigon X 2
biggrin
-
+
-
probao sam potrosnju na leru sa i bez klime
kada je na klimi ukljucen ECON potrsnja 0.5
kada je na klimi iskljucen econ ili ukljuceno AUTO potrosnja 0.6 ili 0.7
a u voznji mogu zamisliti kako ga dere bar 1 litar ako ne i vise
-
passat 2003 1,9 TDI 6 brzina prosječna potrošnja od 6,5 l do 6,7 l na otvorenoj cesti se vozi od 120-140 km/h dok mu nisam zamijenio protokomijer(150€ ovlašteni servis) trošio mi je litru više.Da napomenem gorivo sipam uvjek na istoj benziskoj, sipam pun dok pištolj ne izbaci i gorivo podijelim sa pređenim kilometrima.
-
Gdje si kupio protokomjer??
-
HR Slavonski Brrod auto kuća Zubak
-
svaka vam cast vama kojima trosi 7 u gradskoj ja ga nikad ne bih menjao onda ,kog pitam u gradu bez obzira dali je automatik ili ne niko mi jos ne rece da mu trosi ispod 9 ,ja kda se kod mene na bordu skine na 9 gradska presrecan sam clap samo da nije 11 kao u ovim hladnim danima.
-
dodji da se vozimo po bg sa 7.5 potrosnjom,1000 din 90km uvek
-
hihihi oket cicero alealeee
-
meni je na leru trosio 0.9l/h. Po bg mi je trosio 10-11l i to imam pancevac sto bi trebalo da smanji potrosnju.
juce otiso kod majstor Nina, 3 dizne su mi bile rastelovane. Nino mi fino svaku nastelovo, i sad treba da predjem 100km i da sipam aditiv za dizne. uglavnom vec se smanjio na 0.7l/h i na 8.1l po gradu, istom rutom kuda idem i svaki dan na fakultet. Eto toliko od mene. Ocekujem da se jos smanji do tih 100km a i kad naspem aditiv. mahac
-
ja ti preporucujem da ne sipas aditiv za dizne, nego da to ovako odradis, kupis ovo sredstvo i pustis da radi na njemu 15 min, kao sto je ovaj uradio na video klipu. B) ovo i ja planiram da uradim.
Audi A3 PD TDI diesel purge PART 1 (http://www.youtube.com/watch?v=MFyfI0C-gMg#ws)
Audi A3 PD TDI diesel purge PART 2 (http://www.youtube.com/watch?v=q1QXD2EGYxI#ws)
-
Nino mi je reko da naspem aditiv. Samo sam zab koji. Vec sam preso 45km tako da kad predjem 100km zvacu ga da vidim koji aditiv. Ne planiram nista da petljam biggrin
-
meni na leru pokazuje 0.7 ili 0.6 ali ipak trosi 10 . 11 ...mada sada kad je malo toplije da kazem vec uspevam da ga smanjim na 9 ali ciste gradske i pri tom ovo je mali grad nema bulevare velike kao recimo eto ti na pancevcu imas bas veliki pravac... ,kako ti je to stelovao??jer ih skidao ili samo na komp?
-
stelovao sam ih kao sto se i steluju.
ko ti je rekao da se to radi preko dijagnostike boga ti?
-
ma niko nemam pojma zato pitam da bi znao dali da se upustam u to tj sta da trazim da mi uradi neko ,ako vec ima efekta kao sto kazete
-
dizne se steluju kljucem 18 i imbusom 6
-
hvala doktore bicedobro ...da si blize pa da ti to resis ali jbg