VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: vuchko Avgust 24, 2011, 03:02:17 pre podne
-
zdravo,
trenutno imam problem sa pasatom '96 god,1.9 tdi, 66kw i treba mi pomoc oko povezivanja turbine. Majstor koji mi servisira auto tvrdi da je crkla turbina pa je pokusavajuci da je 'ozivi' - otvarao, cistio, zatvarao eger ventil, iskopcavao protokomjer itd. Trenutna situacija je ta da nista nije bolje a da su sva ona tanka crijeva od ventila koja je cackao zavrsila u gomilli a neka cak vise u vazduhu...Prije nego bih bilo sta pisao o simptomima koji su bili prije svega ovoga potrebna mi je sema za spajanje i povezivanje ovih crijeva o kojima pricam. Napominjem da vec par sati takvu semu trazim po internetu ali bezuspjesno mada sam se malo i upoznao sa situacijom.
unaprijed zahvalan
-
Pa nadji Etku na torentima i tamo ces sve naci. Inace, umesto trazenja po internetu, idi kod nekog dobrog majstora i mani se ovog sto nista ne zna.
-
Još jedan post početnika o hitnim stvarima
-
znam ali kad ti majstor kaze da moze tek za deset dana...nabavio sam nesto.
-
Nemoj kumimte cackati oko turbine sam. Ispasce skuplja dara nego mera. Bolje sto rece Ivan nadji nekog drugog majstora.
-
problem je aktivan i dalje...danas sam kupio i postavio elektro magnetni ventil posto onaj koji je na njemu ne radi- po uputstvima za provjeravanje sa interneta - stanje i dalje isto...Bio sam kod majstora,tj. vise nih- posljednji ozbiljan je dijagnostirao gresku na elektronici bos pumpe i poslao me kod bosiste...ja nemam apsolutno nikakvih problema sa paljenjem,rad na leru i voznja je ok ali se TURBINA ne osjeca--nesto je ne pali... Druga dijagnostika u drugom servisu je takodje pokazala bos pumpu i protokomjer...jedan navodni bosista kaze da nije do nje-nije je ni pogledao a drugi " cuveni" zeli da raskupusa cijelo auto tj. motor i takodje kaze da nece biti da je bos pumpa posto lijepo pali i radi....
da napomenem, ovaj problem mi se pojavio prije 20 tak dana- tog istog dana sam ga poveo u servis kod "majstora" koji mi je zamjenio karike i odradio ventile ( toliko lijepo da se cuju sa kilometra)...
da rezimiram, auto je odlicno ralilo i odlicnu vucu imalo sem na uzbrdici kad je na odredjenim obrtajima gubio vucu do toga dana kad se jedva vukao i ja ga poveo na osvjezavanje....
sta sve moze da bude, da li da trazim ipak ozbiljnog bosistu? hvala i veliki pozdrav
-
Cuj nesto ne pali turbinu... Pa nije to ventilator na struju jbga... Turbinu vrte izduvni gasovi, kompresor duva vazduh u usis i stvara pritisak, a pritisak ili otvara gorivo mehanicki na pumpi (crevom) ili senzor cita pritisak, a ECU dozira gorivo...
A ti kad bi nam rekao, odakle si i koji model motora imas, mozda bi neko i bio u stanju da ti pomogne...
big_boss
-
majstore,zatrci se iz sojenice i pravo u more.ne nerviraj se bar jos ovih sest dana biggrin
-
passat 1.9 tdi '96 god., 66kw... javljam se iz Podgorice
-
Koji motor? PD ili bosh pumpa ? Daj oznaku motora!
Cenim da ti je u prekidu crevo do bosh pumpe i ona onda nezna kad da doturi vise goriva :rolleyes:
Popuni profil :angry:
Javljam sa Maldiva bleh i odo da spavam mahac
-
dje pise oznaka motora pa da procitam? povratno crijevo na bos pumpi je malo nagnjeceno...ima li veze?
-
taj sto ti pravio auto sigurno zna sve i oko struje .. lollol
-
izgleda da je ipak prblem na bosch pumpi,nekakav 'injektor'- 'igla' sta vec...
-
"limp mode"- cesto se javlja kao problem slicam mom.Interesuje me da li je nakon zamjene elektro magnetnog ventila (n75) potrebno dijagnostikom obrisati gresku?
-
...ostalo je na tome da se stavlja druga bos pumpa ili da se stara servisira ali nasi majstiri-bosisti ne garantuju da ce otkloniti kvar a servis me moze kostati oko 250evra!!! Auto i dalje vozim,po gradu se ne osjeca problem dok uz brdo ne moze preko 50km/h trecom brzinom na 2200 obrtaja...i tu mi se javlja jos jedan problem od skoro,pali mi se lampica od ulja sa zvucnim signalom. Kad ga ugasim i upalim ponovo pali se ponovo na tim obrtajima...ima li neko ideju sta se desava?hvala
-
promeni naslov teme batine
to što zuji - otišo ti je davač visokog pritiska ulja ili ga nema. veži žutu žicu na masu ;)
-
promijenjena su oba davaca ali je stvar ista...
-
Jbt,nije ti valjda otišla uljna pumpa boodala,ne bih da te plašim ali..
-
da se izmjeri pritisak ulja pa da se vidi o cemu se radi... Mozda "majstor" nije odradio nesto da valja kad su radjene karike?
ja ga vozim vec 7dana sa ti novim simptomom...
-
Neka ti obavezno izmeri pritisak ulja,ali dobro zagrej auto pa neka to uradi,meni je na golfu mk3 se dešavalo da kada duže idem uzbrdo,počne da pišti i pali lampicu ulja..ispostavilo se da je pumpa vrisnula bonk ..vidi to na vreme
-
ako je sve ok i oumpa veži žutu žicu na masu i neće da pišti B)
-
bos pumpa je servisirana-auto mnogo bolje ide ali i dalje ne kao prije...trom na manje obrtaje tek oko 2000 hoce da povuce. sto se tice pritiska ulja- ono je u redu,pisti i dalje a vezivanje na masu ne pomaze...greska je valjda u tabli...
veliki pozdrav
-
nemora da znaci mene je na dvojci zezao filter za ulje angry2
uradjena generalna zamenjeno sve
odradjen servis posle generalke sve ok
spremam se da idem dole kod tebe na more odradim servis i gle cuda
1 sat nocu penjem se uz rudnik sve ok e kada sam se pusta zujalica
ja ugasim upalim ide dalje dok opet ne pocne da zuji
kada sam stigao dole odem do tivta posto mi je drugar tamo
sve zivo uradimo cak i tablu smo menjali ono isto
sasvim slucajno dodjem na ideju da zamenim filter ulja
i resih problem clap
probaj i to nije skupa investicija
-
filter ulja je mijenjan na veliki servis a to je prije 5000 km... ulje OMV 10-40w koliko se sjecam...
sutra ga mijenjam pa javljam da li je sta bolje-kad je bal nek je maskenbal, toliko je toga vec odradjeno i majstora posjeceno.
hvala svima i veliki pozdrav.
p.s. neka administrator promijeni naziv teme ukoliko ovaj ne odgovara
-
imam jos jednu nedoumicu:
iza akumulatora fixiran na sasiju je jedan elektro magnetni ventil sa 3 pipka za povezivanje crijeva. na jedan dolazi vakum,sa drugog ide crijevo u unutrasnjost auta- ne vidim kuda, treci pipak je slobodan...cudno mi je sledece: na njegovom dzeku nema napona- mjerio unimerom, ne ponasa se kao ventil vezan sa turbiom tj. ne lupka kad se upali auto, i sto nije cudno NIKO jos od majstora nije znao da mi kaze cemu sluzi taj ventil. Seme,koje sam nalazio nemaju ucrtan taj ventil...
Da li neko zna kakav je to ventil,cemu sluzi i kako da ga ispitam?
-
To ti je ventil koji otvara/zatvara klapnu ispred ventilatora za grejanje/hladjenje kabine. Regulise da li ce uvlaciti vazduh spolja ili ce vrteti kabinski vazduh, a to opet ti odredjues pritiskom na dugme, pored dugmeta kojim palis AC.