VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: papaya Avgust 24, 2011, 12:31:51 pre podne
-
Nov sam na forumu, pa mi bas i ne ide pretrazivanje starih tema. wacko
LM, danas sam bio kod majstora koji mi odrzava auto i koji mi je sad radio veliki i mali servis i koji mi je rekao da mu se ne svidja sto postoje izvesne vibracije na papucici kvacila. Problem se javlja i jace primecuje kada se doda jaci gas i malo/lagano stisne kvacilo.
Takodje, postoji i razlika u zvuku koji dopire iz haube dok je papucica u tom polozaju. Kada prodje taj polozaj sve je ok.
Interesuje me da li neko zna sta bi to eventualno moglo biti? Menjac? Zamajac? Mozda neki od nosaca motora?
E da, model je Golf Mk4 1.9 tdi
unapred zahvalan
Pavle
-
najverovatnije zamajac (cini mi se da je plivajuci)... los su predznak vibracije na kvacilu
-
meni su svi rekli da tako teram i teram vec 30 i nesto hiljada i za sada je sve isto
kod 80posto vibrira papucica,naravno da to ne valja....
-
da se nadovezem na temu, meni kada naglo zgazim gas vibrira papuca gasa. sta je to. sta da rasturam? driving
-
I kod mene vibrira,znam da je kvačilo za menjanje ali su i meni rekli da još teram mahac
-
neznijom voznjom moguce je jos mnoooogo kilometara proci uz takve vibracije kvacila
-
hahah i meni vibrira i jako je tvrdo bonk molim boga da mi ne ode plivajuci
-
a sta je sa vibracijama gasa?
-
hahah i meni vibrira i jako je tvrdo bonk molim boga da mi ne ode plivajuci
isti problem..a teško da ćemo izbeći zamenu plivajućeg bicedobro
-
i meni je tvrdo kvacilo
a kad sam vozio trojku isto je drhtala papucica kvacila i oko 80hiljada se vozi i dalje je isto
-
Meni je kvacilo super sto se tvrdoce tice, jedino sto vibrira i to se oseti jedino kada istovremeno dam jaci gas i malo stisnem kvacilo.
Sta uopste moze da se desi kao "worst case scenario" u toku voznje? Kako cu primetiti da nesto ozbiljno ne valja?
Po vasim postovima sam shvatio da ako je taj plivajuci zamajac u pitanju, da je ili tesko za zamenu ili skupo ili oba. :) Sta je od ta tri? Koliko uopste kosta popravka?
pozdrav
Pavle
-
Ako ti je do zamajca,počeće da ti trese u leru i pri gašenju i paljenju automobila će zatresti jače..ne utiče na vožnju jedino ako ti menjač skroz ne prosvira a neće.. tapsac...zamena ti ide kao i za set kvačila,skida se menjač e sada ja koliko znam kada se menja menja se ceo set kvačila i zamajac,oko 30 000 din je set sa zamajcem za moju Octaviu plus 5000 za ruke..e sada zavisi koji ti je tačno model..
-
Golf Mk 4 1.9 tdi od 90KS je u pitanju.
Ukoliko se znaci situacija sa zamajcem pogorsa, pojacano tresenje celog auta ce biti primetno i za mene totalnog laika?
Pffff....ne smem ni da razmisljam sada o tome ako toliko kosta, sinoc sam dao skoro 50.000 za veliki servis. :(
pozdrav
Pavle
-
To je verovatno isti kao moj motor (AGR) je oznaka kod mene...to ti je ta cifra,ali ne uzbuđuj se može to da se vozi još prilično mahac
-
Tog od 90 konjica ima u bar dve ne zavisne varijante... Ako ti je stariji golfic, mozda i nemash plivajuci vec fiksni zamajac... samo lagano sa nogom na gasu... Ne nabijaj gas u patos a da si na 1200 obrtaja i tako to...
-
Golf IV 90ks jedina nema plivajuci zamajac, sve ostale jace verzije imaju !!!
-
Na mom golfu 4 1,9tdi, motor axr 74kw, papučica kvačila vibrira na sledeći način. Kada blago pritisnem papučicu vibrira, kada dublje pritisnem kvačilo ne vibrira. Neki majstori kažu da je to čak i uobičajeno za golf 4. Ja ipak mislim da to ima veze sa zamajcem, ali može da se vozi još dosta dugo.
-
golf4 sa alh motorom od 90 hp ima plivajuci zamajac,a sa agr nema
-
Potvrdjujem za Alh, B) za agr ne znam
-
AGR ima plivajući zamajac,na žalost blink
-
Moj je ALH od 90hp.
Znaci ima plivajuci zamajac?
Znaci teram dok ne primetim da vise vibrira papucica ili ceo auto...a onda kod majstora?
Nemam pojma sta da radim, sinoc sam cuo za to i danas sam ceo dan lud, pogotovo sto se ne razumem u te stvari bas najbolje.
Hvala na odgovorima, nadam se da nije problem ako budem jos smarao ako setim jos nesto da pitam.
pozdrav
Pavle
-
agr kod mene imao plivajuci,ubacen obicni zamajac,na 90 i 110ks tdi moze obicni zamajac tj ceo set
-
sa finom voznjom kvacilo moze dugo daa potraje bez obzira sto drhti,ja do sada nisam seo ni u jedan golf 4.a
da mu ne drhti kvacilo,tako da na to gledam kao na normalnu stvar
-
Malo sam se smirio zahvaljujuci komentarima.
Ali sta to znaci fina voznja? Sve ispod 3000 obrtaja je ok?
Ja ga u principu ne gazim nikada, ali sta biva kad hocu da obidjem na otvorenom?
-
I sto je veoma vazno da vozi auto jedan te isti covek. Jer kad ima vise vozaca, sve dolazi do izrazaja mnogo pre i brze... nazalost.
-
Malo sam se smirio zahvaljujuci komentarima.
Ali sta to znaci fina voznja? Sve ispod 3000 obrtaja je ok?
Ja ga u principu ne gazim nikada, ali sta biva kad hocu da obidjem na otvorenom?
Pa upravo to sto si rekao, normalna voznja bez divljanja i slicno. Kad treba da se zgazi, zgazis, al posle vratis u normalu.
-
ja sam cuo da plivajuci najvise aka kada mu zabadas gas na malom broju obrtaja
jer dizelasi imaju veliki obrtni momenat pa je zato plivajuci i stavljen da ne bi sjebao menjac
nemoj da bijes po gasu na niskom br obrtaja
-
Hvala na odgovorima.
Vozim ga onda tako dok se nesto ne promeni.
pozdrav
Pavle
-
Ne potapaj gas na malom broju obrtaja,ne puštaj kvačilo naglo,ne vozi na malom broju obrtaja..to su ti saveti za duži vek zamajca..