VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: ManojlaNS Avgust 22, 2011, 10:00:23 posle podne
-
Pozdrav, naime imam problem sa strujom . Bio sam kod majstora koji nije neki elektircar, al ume da izmeri struju punjenja i potrosnju struje kad je ugasen. Naime, nekad kad auto ugasim, vuce 0.1 A, sto kaze da je ok. Al nekad kad ugasim auto vuce 4,5 amera, i nesmanjuje se, tako da mi preko noci ubije akumulator. On nece da se upusta u to toliko, pa me je poslao kod nekog majstora na Telep, medjutim bio sam tamo, i receno mi je da dodjem za 10tak dana. Pa me zanima, sta je to u autu sto moze da vuce 4,5ampera, i to ne svaki put kad ugasim auto. Da napomenem da mi je riknuo nedavno mikroprekidac u bravi pre jedno mesec dana, i manje vise posle toga ssam poceo da imam probleme sa tim. Pozdrav, ranko.
-
Da dodam, u pitanju je Golf 4 2002 SDI :)
-
Struju hoce da vuce ako imas CD plejer i ostavljas plocicu na njemu.
-
Jel mozes da upalis cd player kad kljuc nije u bravi? ako je neki aftermarket
Ako mozes promeni za svaki slucaj
-
ako je dobar akumulator,ne bi smeo da izvuce cak ni da je svetlo ostalo,tako da mislim da ne postoji sansa da je do muzike.sta ce da bude na zimu,ako tako izvlaci na 35 stepeni u plusu.idi ti kod nekog drugog elektricara.kojih deset dana cekanja.samo nadji nekog dobrog jer resavanje takvog problema je igra bez granica.
-
Najvjerovatnije je do CD-a,kolko ti je star akumulator
-
manojlo a da ti preko noci dok ti spavas neko ne pali radio i grand paradu? zakljucavaj auto nocu i vidi ujutro dal ima struje ;)
-
Taj isti majstor mi je posle pregledanja rekao da mi je los akumulator, pa sam pre mesec dana kupio nov akumulator. Radilo je 20tak dana sve ok, i opet sve po starom. Nosio akumulator na testiranje, on je ok. Cd je dosao sa njim kad sam kupio auto, pre 10 meseci, obican cd, kenwood, bez pojacala 4x40w. Radio je testiran, kad njega upalim skoci potrosnja, kad ugasim padne, ako se tako moze reci, padne sa 4,5 na 4,3 recimo. Skidali smo ga skroz, i opet je isto. Majstor kaze, nema sanse da je na silalicama il svetlu toliko ampera, to je neki jak potrosac. E sad mene zanima, sta to moze da vuce cela 4 ampera cak i vise. A buni me (nas) i to sto ne psole svakog gasenja, nekad kad ugasim auto, vuce normalnih 0.1a.
-
Proveri ventilator od hladnjaka da on ne vrti,mozda lepi termoprekidac. I ako imas alarm koji nije fabricki a naknadno ugradjen moze isto da pravi veliki problem.
-
sta ti vuce struju najlakse ces provjetiri tako sto spojis instrument i pratis struju, a na tabli s osiguracima vadis jedan po jedan osigurac, kada instrument pokaze ok stanje, pogledaj od cega si skinuo osigurac i eto ga, u tome je problemcic ;)
-
+1 za zen3dom-ovu ideju beer
-
@zen3dom
+1
Inace, ne znaju druze ljudi gde je Telep, a ne pise ti u profilu da si iz NS-a.
Pretpostavljam da si ga vozio kod Mise Orlica?
-
ne bi bilo lose da nam das podatke koliko ti puni alternator? (na leru, pod malim gasom, sa ukljucenim svetlima, ventilatorom..)
-
13,94 puni kad je upaljen auto, na leru. To sa osiguracima smo krenuli jednom, al ko u inat, taj put nije trosio ugasen. Tako se i trazi kvar, medjutim, posto sad nijedan majstor nema vremena, kao da ce dzabe da mi rade, mene zanima, sta je to sto moze da vuce 4,5 ampera, ponekad samo. Pricajuci sa kolegom rekao mi je da mi je mozda strujno kolo od pokvarene brave (mikroprekidac) stalno pod naponom, pa da to mozda zeza. Na telepu, da iz NS sam, ne znam kako, al mislim da se zove Sanjika, il mu je to nadimak, a servis se zove, i tu mozda gresim Auto Start.
-
Pozdrav, evo da nastavim gde sam stao, posto problem jos nije otklonjen, al izgleda da je majstor konacno na putu da resi. Naime, auto mi radi jedan odlican majstor, svi su mi ga preporucili, inace zaposlen u najpoznatijem servisu za elektriku u NS. Ime nije bitno. E sad, auto je u par navrata bio kod njega na par dana, i evo tek sad je otkrio potencijalni kvar. Nisam imao mnogo da pricam sa njim danas, posto je u frci, a i vikend je, al ovo mi je rekao. Neka "kutija" (verovatno mi je tako rekao posto sam inace laik) koja stoji ispod volana brljavi. Kontrola centralne brave ako sam dobro razumeo. Ponekad ostavi pod naponom brave i to mi izvuce akumulator. E sad, rekao mi je da dodjem sutra da se detaljnije informisem. Posto nisam osoba koja ce da smara nekog, a opet zelim da znam otprilike odma sad sta je, vama da se obratim. Kakve su mi solucije,on je rekao da mi je riknuo neki integralac na tome, i da bi to eventualno moglo da se promeni, ili da se menja ta "kutija" komplet, al onda idu novi kljucevi i sve uz to. Koliko to zadovoljstvo kosta? I da li ste vi imali takve slucajeve?
-
pa ako je tako rekao neka ti zamene integralac neko ko radi sa preciznim lemilicama! Ako te zanima moj prijatelj radi to. A ako nije samo integralac onda kad bi sve menjao racunaj da ispod 150e neces proci boodala ja sam iz ns-a isto pa se mozemo videti da i ja to pogledam ;)
-
Dzale zvani Precizna lemilica lollol