VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: RISTA Septembar 10, 2008, 09:51:28 pre podne
-
Cao narode, imam jedno pitanjce za vas. Inace vlasnik sam Golfa II 16v pa me interesuje koliko bi kostala zamena gumica na ventilima i koliki je u stvari to posao, naravno nisam ni mislio da ja to radim sam, nego cisto iz radoznalosti ??? Auto je ekstra i nemam nikakvih problema ali sam primetio da prilikom turaze, (pri visokom broju obrtaja) vidim plavicasti dim iz izduva, inace auto pali bez problema, kako u letnjem tako i u zimskom periodu i ide besprekorno. Hvala. Poz
-
Prvo se predstavi
http://www.vw-club.co.yu/forum/index.php?board=9.0
pa onda postavljaj pitanja a ne bi bilo lo
-
Sorry, ja sam Marko - Rista iz Kg-a.
-
taj problem imam i ja..isto sve samo sa pasatom B4 1995...
ovako ako su samo gumice ventila vecina majtora nema alat za zamenu pa ce ti uzeti 150 evra za gumice ventila obrada glave i sve sto spada u to..
a ja sam nasao jednog majstora koji mi je trazio 50 evra za ruke i 15 evra za materijal da mi to odradi .jer on ima alat za to i nema potreba da skida glavu...
ali ja sam tek sada video da imas 16v greska moja...kada imas 16 v onda mora da se skida glava i svi ce ti traziti 150 evra za ruke i materijal..
-
Zasto bi na 16v motoru morala da se skida glava kada se menjaju gumice ventila? Ja sam na mojoj dvojci 16v KR motor menjao gumice ventila bez skidanja glave... Samo sto to retko ko od majstora hoce da radi jer im je lakse da skinu glavu a i uzmu vishe para
-
upravo tako.samo je fora u tome da li majstor hoce da menja samo gumice ventila,jer uvek racunaju na vecu kintu,skidanje glave obrada,pa usput preporuce zameni ovo ili ono kad vec skidas glavu---ima dosta ljudi koji i neznaju da kad pocne auto da im trosi ulje i dimi,da sve sto treba je da zamene gumice ventila odu kod majstora i odmah su spremni da rade glavu motora
-
Jel zna neko nekog majstoru u NS-u ili okolini da je dobar koji bi menjao gumice ventila bez skidanja glave,ja znam da postoji alat za to i to moze da se odradi bez skidanja glave
-
upravo tako.samo je fora u tome da li majstor hoce da menja samo gumice ventila,jer uvek racunaju na vecu kintu,skidanje glave obrada,pa usput preporuce zameni ovo ili ono kad vec skidas glavu---ima dosta ljudi koji i neznaju da kad pocne auto da im trosi ulje i dimi,da sve sto treba je da zamene gumice ventila odu kod majstora i odmah su spremni da rade glavu motora
jel to vazi samo za gti ili i za ostale?
-
to vazi i za ostale-nas clan jevta je imao muku sa gumicama ventila koje su propale,pa mu me trosio dosta ulja.zamenio je gumice i usput mu je majstor zamenio i zupcasti kais i spaner.mislim da su ga ruke kostale bas oko 50 evra
-
evo da pitam posto i meni trosi dosta ulja,kako da znam jesu li otisle gumice ili karike za podmazivanje???
-
znaci ako meni na dizelu krene da trosi ulje razlog je mozda te gumice?
-
Nemojte da generalizujete stvari.
Potrosnja ulja je moguca iz vise razloga.
Jedan od uzroka mogu da budu i gumice.
-
ja ne generalizujem. ja sam samo pitao da li su mozda te gum.
-
znaci ako meni na dizelu krene da trosi ulje razlog je mozda te gumice?
Ako krene da ti trosi ulje mozda ce u pitanju biti gumice, a mozda i nesto trece biggrin
-
proveru istrosenosti gumica ventila mozes da uradis na sledeci nacin.
kada vozis auto npr. autoputem malo vecom brzinom i neko vreme, vreme za koje ce se ulje u motoru malo vise zagrejati i kad popustis gas tj. kocis auto motornom kocnicom nekih 10 sekundi e kad mu posle 10 sek. opet dodas gas a nazad na auspuhu auto izbaci plavi dim onda su definitivno otisle gumice ventila.
Ako su totalno propale gumice to ce se dogadjati i u gradu na bilo kojoj manjoj nizbrdici pri bilo kojoj brzini, onda su ustvari nemas gumice... :-)
-
Obavezno odradi spanere i zupcasti tako da te zamena ispadne smesno.Meni je srko preko litar nedeljno a sad menjam ulje na 10 soma bez dolivanja.Ako.se resis javi da ti posaljem tel od majstora na PM