VW Klub
VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: Festadjun Avgust 22, 2011, 02:28:23 posle podne
-
Ugradio bi auto gas, vw polo, 1.4, 2001 godiste. Preporuke?
-
Već si otovrio ovakvu temu.
-
+1 :)
-
Odustao sam......
-
Treca sreca?
-
Znas kako, da imam nov auto ili neki do 5-6 godina starosti, NIKADA ni bih ugradio LPG.
E, sad, posto sam auto kupio sa plinom, vozim uglavnom na plin.
Mozes, ali racunaj na odrzavanje jos jednog sistema u kolima.
Mnogi se hvale i dice prednostima plina, ali kad se uzmu troskovi ugrdnje i odrzavanja LPG sistema, i ne izadje bas jeftino.
Pritom se moze dogoditi da posle odredjenog broja kilometara pocne da te zeza fabricki benzinski sistem, jer se on po nekom nepisanom pravilu potpuno zapostavi.
-
Ne vidim povezanost u starosti auta.
Redovno održavanje gasnog uređaja se svede na zamenu filtera gasa na 10000 kilometara i koša 1000 do 1500 dinara.
Troškovi ugradnje nisu više astronomski, a i prosečni vozač (po pređenom broju kilometara) vrlo brzo povrati investiciju i uziva u povoljnijoj vožnji.
Benzinski sistem pravi probleme ako se gasni uređaj ne ugradi i našteluje kako treba. Ako se zapusti onda je problem u vozaču, a ne u pogonskom gorivu.
-
na golfu3 presao sam 50.000km, za to vreme servisirao samo instalacije jednom i to su me klepili 40e. Nisam ni redovne servise radio (nisam znao da treba)
na golfu4 presao sam 14.000km, odradio sam redovan servis 10e
usteda na 14.000km u voznji izmedju plina i benzina je preko 1100e
o cemu ti pricas mediume?
imas uredjaj koji teras kod losih majstora, pa si se iznervirao?
sve vise i vise ljudi ugradjuje gas, a tu tajnu o skupom odrzavanju samo ti znas i to iz ko zna kojih izvora.
tvoj komentar koji usput nema veze sa ovom temom je kompletna zabluda.
PS jel jos neko dobija poruke od mediuma?
-
Moj auto je presao 110000km na plin, 100 evra je kostalo menjanje filtera za to vreme... Zaista skupo odrzavanje, nema sta. Pritom sam do sada ustedeo 5000 evra, mogu da kupim jos jedan Polo samo za razliku u ceni. biggrin
-
Wele, razlicita su iskustva.
Ja nisam zadovoljan LPG-om ili sam mozda baksuz po pitanju toga.
Plin mi odrzava covek koji radi u PLG servisu.
Imam zakazano za sledecu nedelju za servisiranje isparivaca, pa cu videti sta ce odraditi.
Tebi ako radi, svaka cast... vozi Misko driving
-
Ja sam ti pre nekog vremena preporučio kod koga da odeš ako te muči plin.
Ako ti loše radi plin, onda je ili do uređaja ili do majstora.
Ako si kupio auto sa tim plinom onda proveri šta ti je ugrađeno. Ako ti je montirana neka turska od 50e, zašto se čudiš svojim problemima?
Odeš kod pravog majstora, kaže ti može to da se popravi ili mora novi uređaj. Pa i da moraš nov uređaj komplet plin za karb ne verujem da je preko 200e? A to ti se isplati za par meseci. Ovako samo sebe mučiš i vrtiš se u krug. Stvar je prosta ko pasulj.
Što se održavanja tiče nema drugih troškova.
Ima ona poslovica "Ne možeš od govneta pitu napraviti"
-
Nemoj vredjati.
Tvoj golf 4 je malo manje govno od mog golfa 2, pa se vozi.
-
medium, tebi plin radi lose je ocigledno imas losu instalciju, pored toga imas motor sa karburatorom koji ne zna vecina majstora da usteluje kako treba kao i paljenje. A pritom tvoj auto je ko zna koliko zgazio i ko zna kako je odrzavan. Pitanje je dal uopste moze da radi normalno na benzin, a kamoli na plin...
-
Mislio sam da je ocigledno bilo da sam govorio o instalaciji loseg ili sumnjivog kvaliteta uz jeftinu ugradnju nadrimajstora.
Nisam mislio na auto, to nikad mi nije ni palo na pamet i nisam takva osoba. Dao sam ti prethodno dobar savet, jel planiras nesto da uradis u vezi toga?
-
Wele, auto mi je ok.
Da se razumemo!
Redovno ga odrzavam, cim primetim nesto-odmah sredjujem.
Karburator je sredjen prosle godine u karb servisu.
Promenjene dizne, opran u ultrazvucnoj kadi, nastelovan ler gas na bezninu a onda i na plinu.
Kad je majstor otvorio karburator, bio je cist kao suza - srebrnkaste boje.
To je verovatno zbog plina.
Cuo sam da plin odrzava sistem cistim.
E, sad... plin.
Do skoro je isao extra, a onda je poceo slabije da radi na leru.
Ujutru prilikom prvog paljenja, treba mu 10 sek da upali.
Malo duze vergla na plinu. Vise trosi i trese na leru.
Planiram da mu promenim membrane u isparivacu i znam da ce onda biti sve ok.
One se menjaju na 40-50 hiljada km.
Kod mene je verovatno i vise, jer ne verujem da je prethodni vlasnik to menjao.
Na benzinu pali kao mina.... na pola kljuca bez dodavanja gasa.
Stavio sam sve novo.....Bosch silver akumulator, Beru svecice, Beru kablove.
Milina bozja.
pozzDo skoro je isao extra, a onda je poceo slabije da radi na leru.
Ujutru prilikom prvog paljenja, treba mu 10 sek da upali.
Malo duze vergla na plinu. Vise trosi i trese na leru.
Planiram da mu promenim membrane u isparivacu i znam da ce onda biti sve ok.
One se menjaju na 40-50 hiljada km.
Kod mene je verovatno i vise, jer ne verujem da je prethodni vlasnik to menjao.
Na benzinu pali kao mina.... na pola kljuca bez dodavanja gasa.
Stavio sam sve novo.....Bosch silver akumulator, Beru svecice, Beru kablove.
Milina bozja.
pozz
-
Ugradio plin, sekvent, tomasetto kod Babica, cena 430 evra. Za sada zadovoljan.
-
Ja sam ugradnju plina prosle godine platio 27.000 RSD. Auto je sa karburatorom. Otplatio se posle cca 4000km. U pocetku sam imao problema sa potrosnjom i isla je i do 18l. Promenio par majstora i niko nije mogao da spusti ispod 15l. Do pre nekoliko meseci. Lik mi je nastelovao i sad je potrosnja 12l. Ispod toga ne moze. Da napomenem da nikad nisam imao problema tipa da nece da upali, da stuca, da detonira i sl. Kako mi radi na plinu tako i na benzinu, s' tim sto na benzinu se zagusi nekad kad dam naglo gas. Verovatno zato sto je paljenje pomereno. Ler je isti na oba 800 obrtaja.
-
Ugradio plin, sekvent, tomasetto kod Babica, cena 430 evra. Za sada zadovoljan.
Odličan potez što si se odlučio na ugradnju. Neka te dobro služi.
-
Sa sekventom nema greske, pogotovo kada se kvalitetno ugradi. ;)
-
Ugradio plin, sekvent, tomasetto kod Babica, cena 430 evra. Za sada zadovoljan.
Ako si ugradio kod Babica onda i nije bila treca sreca.
-
Tomaseto sequent na postoji!
-
a kako ga onda clan @Wele ima na svom golfu?
-
Tomasetto pravi multiventile i isparivače. Ostali delovi se uzimaju od drugih proizvođača. Najčešća kombinacija je sa AC STAG kompjuterom koji je iz poljske. Pošto je bolje zvučalo da je italijanski uređaj to se forsiralo i tako ispade da je tomasetto ceo uređaj.
-
tapsac