VW Klub
VW Caffe => OFF Topic => Temu započeo: NikolaRS Avgust 21, 2011, 06:50:37 posle podne
-
Krajem godine redovni tehnički pregled vozila biće znatno stroži, posebno kada je reč o kontroli nivoa izduvnih gasova, dok će vozila starija od 15 godina morati dva puta godišnje na proveru. Zavisno od vozila, očekuje se i poskupljenje tehničkog pregleda sa sadašnjih par hiljada na gotovo 5.000 dinara. ... dokle vise pljackanje naroda?
-
vidi ja u tu pricu o izduvnim gasovima ne verujem jer nase gorivo da sipas u bilo koji nov auto nece proci.... e sad sto se tice pregleda moze i 1 godisnje ali da se stvarno uradi kako treba ne da ga pusti jer ce on to popraviti cim zavrsi registraciju, ne idu na tehnicki jer to zavrsava agencija za 1000 din................ bolje bi im bilo da jure pijane i blesave....
-
+1
-
Iz dosadašnjeg iskustva zaključujem da ova država i kad ne može da provuče neku priču ne odustaje od otimanja novca. Stoga ja im veoma verujem svaki put kad najave otimanje.
Ni nov auto na kontroli zatamnjenosti stakala ne može da prođe, pa nikome to ne smeta dokle god custom folije mogu da se kažnjavaju.
-
To za izduvne gasove su odmah predstavnici tih teh. pregleda sta ti ja znam, su okarakterisali kao nemogucu misiju jer je kvalitet goriva takav kakav je da ustvari ono utice los procenat izduvnih gasova.
-
naplacivali su kazne sa nepotpisanu vozacku sto je njihov propust
-
nije njihov propust nego naivnih vozaca... neko je pustio buvu i svi se nalozili.. katastrofa..
http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/172515/Kazna-za--nepotpisanu-vozacku-dozvolu-ne-postoji
-
to sa ne potpisanim vozackim dozvolama je bila prevara.sto se tehnickih pregleda tice nedaj Boze da pocnu da rade po pravilima svi smo najebali,jer 90% automobila nebi proslo.ne pricam napamet jer ja radim registraciju vozila i svakodnevno pricam sa ljudima koji rade na tehnickim pregledima.to da ce biti 2 puta godisnje tehnicki pregled starijih vozila od 15 godina je dato na predlog i prica se da bi trebalo da se usvoji.
-
ja podrzavam to da bude 2x godisnje... tj po meni bi trebalo da bude 5x godisnje al za dz ;) biggrin
-
izduvne gasove da analiziraju nema sanse, ali bi zato vizuelno izbacivao automobile koji dime i smrde, da ne pricam o kamionima i autobusima od 30+ godina.
-
Hehe, meni je tehnicki prvi posle 5 godina bleh, a posle na svake 2 bleh...
Napred i dalje iskljucujte EGR i bacajte katove biggrin
-
Čiji je propust ako službeni organ izda overenu vozačku koja nije popunjena do kraja?
Ja znam samo jednog prijatelja od prijatelja da su mu uzeli 5000din, a kad je bila ta panika, javljali su se ljudi da su navodno i njima naplaćivane kazne. Isti dan se javio Ivica da to ne sme da se naplaćuje, a koliko se sećam nije rekao NISMO NAPLAĆIVALI već da neće da se naplaćuje. Znači koga su navatali tog dana naplatili su. Osim toga ima milion primera klepanja vozača (npr "nova" prva pomoć) koji su pored pušača savršeni za šišanje, te to pokazuje realne namere svih zakona u vezi regulisanja saobraćajnih pravila.
Regulisanje izduvnih gasova, prvih pomoći, debljina šare, kompletne opreme, prsluka i sijalica, ispravnosti i starost vozila... trista ostalih izmišljotina će biti momentalno rešeno kad ova vlada obezbedi normalne uslove za život, a ne da za jednu porodicu na osnovne životne namirnice mesečno treba 2 prosečne plate.
Pošto ova vlada ne može da reši bilo kakve osnovne probleme, oni se zanimaju trivijalnim stvarima, a sve u svrhu uzimanja još novca jer sve je prodano i ugašeno, a donacije završile po džepovima.
A mi sad razmišljamo kako da ih zajebemo, pa umesto novih 2000din otimačine, platimo 1500din preko veze i budemo super pametni i srećni.
Pimbetovi komentari iz usrane zemlje kao što je Malta za većinu nas deluju kao nestvarna zemlja iz bajke što samo pokazuje gde smo mi stvarno zaribali spuštajući glavu stalno.
Matematika je sasvim jasna. Zašto auto koji je puno prešao malo košta? Zato što ima veliku amortizaciju i pravi sve više troškove održavanja. Niko kod nas ne vozi golf2 jer je ludo zaljubljen u isti model već zato što može da se zakrpi za sitne pare, ali ako država bude propisivala da samo ovlašteni servisi mogu da ih popravljaju, šta onda? Reče mi kolega kad je bio u Danskoj, na tehničkom mu samo dali spisak stvari koje trebaju da se poprave i on ne ide do žike, mike i pere već u određen servis nakon kojeg više ne pregledaju vozilo jer znaju da oni će to da urade po propisima. Ali zato 700e popravka. Nema "majstore jel može 2 crvene, pa da teram?"
Suština je da mi na sve oko kola gledamo iz pogrešnog ugla, a jedino rešenje je u drastičnom smanjivanju potrošnje i troškova. Bolje to sami da radimo nego na silu, iako je većina već prinuđena na silu.
Drugo rešenje je iznajmiti Japancima Srbiju na 99 godina :)