VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: baronDogo Avgust 16, 2011, 02:24:23 pre podne
-
posto sam nov na forumu, nadam se da sam postavio temu na pravo mesto.... skoro sam kupio svoj prvi auto, jetta mk3 radjena za americko trziste... zeleo bih da postavim par pitanja u nadi da ce mi poznavaoci kola tj motora u kolima odgovoriti sto konkretnije... clap u pitanju je motor 2.0 benzin sa 120 hp. na satu ima 176.000 ali milja, to je negde oko 280.000 km boodala zeleo bih da ulozim u njega alealeee verovatno znate kako je driving jos prvi auto u pitanju alealeee ali kako da znam da li je to pametno... prvo je sipano ulje polusintetika 5-35 popio ga je za nedelju dana, ali bukvalno!!! posle toga sam sipao 10-40 isto polusintetiku i drzi ga, ne trosi ni kap biggrin jel to neki ukazatelj na nesto? ne dimi , nedize temperaturu, ne gubi vodu.... vuce ko popizdeo alealeee hvala vam unapred kamara
-
Oteraj kod nekog dobrog majstora za VW i premeri kompresiju. Sve ce biti jasno posle toga. Ovako samo moze da se nagadja 3 dana. mahac
-
kolika bi trebala biti kompresija za taj motor? oko koliko je ok ako bude bila, a kad bi trebao da se zabrinem...
-
mislis da ce mu komprsija pokazati kakve su karike? nece...
-
pa sta da radim.... bonk da uradim prvo merenje kompresije??? jer kazem vam... auto ide ko lud... cak sam probao varijantu da ga spustam u 5, pa kad padnu malo obrtaji presaltam u 2 pa pun gas... ni da pusti najmanji dimic, nista! clap
-
Karike ne mogu biti sjajne nakon 280000 predjenih km.
No, ako auto lepo vuce i ulje nigde ne curi, ne bi trebao dirati nista.
Nije pogresno ako rezis uloziti novac na remont motora, ali onda racunaj da ce te to zadovoljstvo kostati nekih 500 i vise eura.
Ako budes zeleo da otvaras motor, po pravilu bi mu trebao menjati sve... dihtunge, vodjice ventila, gumice ventila, karike, letece lezajeve, etc. pop1
Pozdrav mahac
-
znas kako.... auto ne gubi vodu, niti mesa ulje, a ni ne podize temperaturu... ali majstor mi je predlozio da uradim dihtung glave i ravnanje... i kaze da bi mi menjao gumice na ventilima... kaze da mi je dihtung u nekoj pocetnoj fazi i da vidim to da uradim pre zime... blink
-
Znas kako, mislim da zeli samo da ti uzme pare, a ti vidi sta ces dalje preduzeti.
Vec napisah neke stavke koje se OBAVEZNO moraju menjati, kada se otvara motor.
I to nije sve, mrzelo me sve da naprajam.
TAKO SE RADI SVUDA U SVETU, ONAKO PO PRAVILU KAKO BI TREBALO !
Opet ponavljam... ako si zadovoljan svojim motorom u auto, lepo vuce, ne trosi ulje, ne baca plavi ili crni dim na auspuhu, ne trese mnogo na leru, NE DIRAJ NISTA !!!
Mogao bi cisto radi sebe da proveris zupcasti kais, uljnu i vodenu pumpu.
Zupcasti pogotovo, jer on ti moze napraviti belaj.
Redovno menjaj ulje na 6000-7000 km (uz to i filter ulja i vazduha).
Radice bez problema.
-
Sto rece @medium, proveri ove stvari i ako je nesto sumnjivo zameni.Sipaj mu i dalje 10w40 kod zamane. I nediraj nista drugo.
-
i ja se slažem sa tim kako medijum -kako majstor majketi zna da je dihtung glave već pri kraju jede govna što neprobaš sa nekim adetivom za motore jasam sipao neki vw
-
odlicne odgovore je dao medium i gile....... ako auto vuce "ko blesav", zasto meriti kompresiju? to su gluposti, uostalom, potrosnja ulja nije direktno vezana za losu kompresiju. zasto bi radio dihtung i ravnanje glave? jedino ako pusta ulje na dihtungu (cini mi se rekao si ne pusta) ili ako mesa ulje i vodu i dize temp (cini mi se da si rekao da i toga nema).zasto raditi gumice na ventilima ako nema dima na izduvu i ako nema potrosnje ulja? da bi majstoru dao pare? nemoj to raditi. sipaj odgovarajuce ulje u taj auto (kako je propisao proizvodjac), zameni filtere (ako nisu menjani- gorivo, vazduh) i VOZI
-
hvala vam puuuuuuuuno!!!! alealeee cisto da znam posto sam nov u svemu.... driving jeste, kao sto sam napisao... odkaad sam mu sipao 10-40 ne trosi, ne dize temperaturu, ne dimi, ne mesa mi vodu.... a vuce ko popizdeo... mene je zabrinulo samo to sto je popio za nedelju dana ulje 5-30... posrko ga ko beer boodala
-
Naravno da ti je posrkao kad to ulje nije za taj motor.Za te motore je najbolje 10-40,mada mozes sipati i 15-40,nece nista da mu skodi.A sto se ostalog tice kao sto ti je vecina i rekla,nediraj motor,eventualno promeni zupcasti kais,jer nemoze da mu skodi,a tebi moze mnogo da znaci.
-
svi kaisi su mu menjani... tj uradjen je veliki servis, i pored toga zamenjen je samo neki bakalitni razvodnik, ili razdelnik tapsac.. ostalo nista vise nije dirano...
-
ljudi zaista vam hvala na odgovorima.... mozda su nekom glupa pitanja pa ga i mrzi da da odgovor.... ali meni zaista znaci sve sto ste mi napisali alealeee
-
Izvinjavam se za off,ali ne postoje glupa pitanja vec postoje glupi odgovori.Ako ti sta treba slobodno pitaj tu smo da se pomazemo