VW Klub
VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: GolfMk2_018 Avgust 15, 2011, 04:23:09 posle podne
-
Posle zamenene isparivaca, elektroventila, svecica(NGK), kape, ruke i kablova, problemi sa plinom ne prestaju...U pitanju je naravno potrosnja...juce posle predjenih 100km po gradu odem na pumpu i natocim 20l...katastrofa...Auto lepo vuce, lepo ide, najnormalnije ...saltam na oko 2500-2600 dakle ne divljam itd...Pri radu na leru motor malo trzne ali sasvim malo, zbog tog malog trzaja plinadzija mi je preporucio da oteram auto kod elektricara da pogleda paljenje.Elektricar kaze da je struja i paljenje perfektno, i uputio me kod nekog drugog majstora koji ima neki komparator i to moze da resi za 2min i to i potrosnju("karburatori su mu specijalnost")...vratim se kod plinadzije i objasnim to, a on kaze da ovaj prethodni elektricar nema vezu sa mozgom...Plinadzija kaze da je moguce da je neki kabal probio, da je neka svecica otisla( i ako je potpuno nova) da se "neki ventil ne otvara"...Sve u svemu svako prica svoju pricu a ja ne znam sta da radim.Pa reko da potrazim pomoc ovde kao i uvek.
Pomazite ljudi, poludeo sam vise, trebaju mi kola non stop a potrosnja plina me *ebe...
U pitanju je Golf 2 1.6 PN 51kw 90god.
Da li da remontujem karburator kompletno ili sta da radim??
Svaki savet je dobrodosao.
Hvala u napred i jos jednom pomagajte! angry2
-
KAzi ti i tom plinadziji daaaaaaa....nema pojma biggrin
Paljenje za plin i benzin NIKAD, ALI NIKAD ne moze biti isto!!!! Uvek se trazi neka "zlatna sredina" sto se paljenja tice. A sto se potrosnje plina tice, moje dosadasnje iskustvo je takvo da sam UVEK, ALI UVEK posle tih "majstora plinadzija" morao da sam jos malo zavrnem plin. A verujem da je to i kod tebe slucaj.
-
evo ja kao svedok bio sam kod đoleta (GolfMk2_018) i auto pali kao na benzin. prosto nisam mogao da verujem coilleo2tj
-
Elektricar mi kaze da imam elektronsko paljenje, da nemam platine pa da se to paljenje pomera mrda itd(ako sam ja razumeo sta je reko)...Ja ne verujem da je to plina...jer zamenio sam isparivac, glanc nov stavljen...elektro ventil...ma jednostavno nemam pojma sta da radim.......?
Remont karburatora jel ce imati neki efekat?Pierburg 2E.
-
Posle zamenene isparivaca, elektroventila, svecica(NGK), kape, ruke i kablova, problemi sa plinom ne prestaju..
Ako nemas sta da mrdas....sta ce ti onda ovo????
-
Jebem li ga brate, ovo mi je prvi auto i imam ga godinu dana...tako da se slabo u sta razumem, sta kaze majstor ja menjam...
-
Evo ja sam "majstor" i kazem ti da promenis ceo auto jer ti je taj otisao u k***** angry2
Salim se naravno. beer
Ja sve sto sam ti napisao je iz licnog iskustva. I mene je majstor "muzao" ko kravu...."zamenuceo ovo...zamenucemo ono" i tako u krug...sve dok nisam predao auto na radove coveku kojeg nikad nisam video (ali zaista...auto je oterao moj kolega sa posla)...i sad da kucnem u drvo vozim plavu furiju driving
-
Ajde oticicu i ja kod totalno nepozatog coveka u Pasi Poljanu, kod majstor Belog koji je strucnjak za karburatore i plin pa da vidimo sta ce da ispadne...mozda cu i ja da vozim zelenu furiju... :rolleyes:
-
gumice na karburatoru su ti vjerovatno otisle, plin ih isusi i vremenom se raspadnu, otidji do majstora za karbas neka pregleda ;)
-
99% moze gumeno postolje karburatora da vuce fals... sto se tice ciscenja karburatora,dzabe bacas pare,jel to nema veze sa plinom... kad radi na plin u funkciji je samo donji leptir sa kojim regulises gas,ostale dizne i gluposti mozes da skines,zapusis,sta god,to nema veze sa plinom jel on ulazi direktno i zaobilazi sve to...
-
ma ne vuce fals nigde...stavim mu malo ruku na cev od filtera za vazduh odmah se gasi...
-
to ne mora da znaci da je ta guma dobra... dao sam ti samo predlog da je proveris,hoce zbog nje da povecava potrosnju i to dosta...
p.s. ona kad ode nekad nece da otvara drugo grlo,drugo grlo ti je vakumsko... pogledaj da li otvara kad dodas gas... moras da skines kuciste filtera da bi to video
-
Hvala ti gagi, pogledacu, primetio sam da plin dosta mirse iz auspuha...?
-
nije valjda da mirise lollol lollol lollol lollol pa sta bi, da ne mirise nista, omirisi na kakvom dizelu, sta mirise kod njega lollol lollol lollol
drug, sredi te gumice i uzivaj, nemoj biti tvrdoglav ;)
-
sredicu brate, kad kazem da mirise mirise dosta jako, ne kao ranije...kapiras?
-
a sto ne probas da zavrnes onaj ventil od plina koji je za potrosnju,zavrci po 1/4 kruga na svakih 10-tak km i kad primetis da slabije vuce vrati malo unazad i to je to
-
pa zar ti se to ne cini apsolutno normalnim s obzirom na toliku potrosnju bicedobro bicedobro previse uljeva, nije kako treba smjesa i ne moze sve izgoriti, zato i osjecas na auspuhu,,,,
bilo kom autu ako odvrnes dotok pocece se tako ponasati
-
Druze daj gas na nekih 3000 obrtaja i uzmi da zavrces plin kad pocne da se gusi odvrnes mu malo i vidis kako prima gas probas ga jednostavno ako ti lepo ide ostavis ako ne odvrnes mu jos malo i to je to,a vidi za tu gumu fals vazduh je smrt za potrosnju
-
ej sad mi pade na pamet hoce potrosnju da podigne ako je prljav filter vazduha,jel si ga menjao skoro,zameni pa vidi clap
-
Hvala na savetima inace filter stavljen nov pre mesec mesec ipo...cist je...
-
Pa to je jasno ko dobar dan kod svih motora, nezavisno od vrste goriva.
-
Ja kad sam ugradio plin covek koji mi ga je ugradio je stavio reducir na usis. Plasticni poklopac sa rupom cca 3cm u precniku. Potrosnja je bila 14l. Kad sam otisao drugi put na stelovanje povecao mi je potrosnju na 16l.
Ja preskocim tog majstora i odem kod drugog "po preporuci". Taj mi je nesto cackao i pita me "KAKAV JE TO MAJSTOR KOJI NE MOZE DA NASTELUJE PLIN SA PUNIM PROTOKOM VAZDUHA?"
Mislim se de me nadje. Posle njegovog stelovanja potrosnja je otisla na 18l.
Zajebem ja i tog majstora i pocnem sam da cackam. Iz ko zna kog puta sam ja uspeo da mu skinem na 14-15 litara. Ispod toga nije hteo da ide.
Jednog dana odem kod zeta i tu mu je bio rodjak koji radi samo kadete ali se razume i u plin. Hoce covek da pogleda. Pomislih da ga j****, nemam sta da izgubim.
Prvu stvar koju je uradio bila je ta da smanjio usis vazduha i rekao "SAD MOGU DA POCNEM SA RADOM".
Posle prvog stelovanja ja ga razvucem po putu a on nece da predje 80km a gas u patos.
Vratim se i to mu kazem a on meni "ODLICNO, SAD CE DA TI TROSI 9-10l NA 100km".
Ne moze to tako. Odvrci plin. On opet stelovao i kaze sad probaj. Ja opet a on ide lepo, lepo vuce itd. Testiram potrosnju a ona 12l.
Paljenje je nastelovano na plin. Kad vozim na benzin i naglo dam gas auto se zagusi. To se desava do 2000 obrtaja. Posle toga nema gusenja.
Sto se tice vuce isprobao sam ga na auto putu kad sam se vracao iz Nisa. U autu smo bili zet i ja. Ja 130kg a on 90. Nije hteo da ide preko 150. Po meni to je dosta za nase puteve i za moj auto.
Toliko o smanjivanju usisa.
Al' se raspisah...
-
+1 za Ivanovu pisaniju :D
-
Majstor Gagi u pravu,moja jetta isti motor i karb.na otvorenom 8.5-9, grad 10-12. Sve zavisi od plina i desne noge,kad ode gumica pod karbom hoce toliko da trosi,i kad je veliki ler a guzva u gradu.