VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: boki8 Avgust 15, 2011, 12:22:21 posle podne
-
Pozdrav,ako moze neko da pomogne,hteo sam da proverim nivo ulja u menjacu,medjutim neko pre mene je taj cep toliko unistio da nema nikakve sanse da se odvije kljucem.Probao sam i sekacem ista prica.Sta dalje?Pitao sam ko zna koliko ljudi i niko nema ideju,pa mi je palo napamet da se izbusi rupa na istom ,sipa se ulje i onda se nekako zatvori,ali ni to niko nece da radi.Predpostavljam da je problem piljevina od busenja ali sam isto tako cuo da u menjacu ima magnet koji skuplja istu.Da li neko od vas zna kako da resim problem,neki drugi nacin i sl.,hvala
-
jel ti cajger na sajlu ili preko elektricnog brojaca na mjenjacu.?? ako je na sajlu izvadis nju,pogledas jel ima,i po potrebi dolijes., alealeee
-
jel ti cajger na sajlu ili preko elektricnog brojaca na mjenjacu.?? ako je na sajlu izvadis nju,pogledas jel ima,i po potrebi dolijes., alealeee
iskreno ne znam,auto je golf 3 tdi gti 97 god
-
kod mk3 ide elektronskim putem. tj davač impulsa brzine big_boss
-
Neko resenje?Ne moram,valjda,da moram da menjam menjac bonk
-
oteraj auto kod majstora, verovatno moze da se zavari neki sraf na taj cep i da se odvije. samo ne znam kolko ima prostora da li moze da pridje da zavari to ili mora da skine menjac pa onda da to radi. u svakom slucaju oteraj auto sto pre ako mislis da ti curi ulje negde jer ukoliko manje ulja nego sto je potrebno ima da prejebes menjac, ja sam na golf 2 tako zeznuo stvar.
-
Poslusaj "Nemanja2468", dobro ti je opisao kako se radi, kad je sraf za odvijanje sjeban. tapsac tapsac tapsac
Zavari se neki sraf na kanalu.... lakse je prici, i onda ga odvijes, proveris nivo ulja, po potrebi dolijes ili zamenis i isti taj cep zavijes. :ph34r:
Pozdrav mahac
-
Javi mi se da ti posaljem drugi cep, da ne zavijas opet taj sto je sjeban. A inace ulje se proverava na pinjonu, omaju dva repera i izmedju treba da bude nivo kada je auto na ravnom. Ako treba da se dolije mozes tu, jeste mala rupica ali za nuzdu moze da posluzi ako vec ne mozes ovaj da odvijes. I nebitno je da li je elektronski ili mehanicki pinjon ;)
-
oteraj auto kod majstora, verovatno moze da se zavari neki sraf na taj cep i da se odvije. samo ne znam kolko ima prostora da li moze da pridje da zavari to ili mora da skine menjac pa onda da to radi. u svakom slucaju oteraj auto sto pre ako mislis da ti curi ulje negde jer ukoliko manje ulja nego sto je potrebno ima da prejebes menjac, ja sam na golf 2 tako zeznuo stvar.
eh,hvala na savetu i to sam probao,niko ne moze ili nece,sigurno da mi fali ulje,vlazi na onom cepu gde se ispusta
-
Javi mi se da ti posaljem drugi cep, da ne zavijas opet taj sto je sjeban. A inace ulje se proverava na pinjonu, omaju dva repera i izmedju treba da bude nivo kada je auto na ravnom. Ako treba da se dolije mozes tu, jeste mala rupica ali za nuzdu moze da posluzi ako vec ne mozes ovaj da odvijes. I nebitno je da li je elektronski ili mehanicki pinjon ;)
probacu tako,t.j. majstor,najbolje bi bilo da se zavari ali........ako nije problem posalji mi,nisam zaboravio na podizac,samo jos malo da se saceka biggrin
-
oteraj auto kod majstora, verovatno moze da se zavari neki sraf na taj cep i da se odvije. samo ne znam kolko ima prostora da li moze da pridje da zavari to ili mora da skine menjac pa onda da to radi. u svakom slucaju oteraj auto sto pre ako mislis da ti curi ulje negde jer ukoliko manje ulja nego sto je potrebno ima da prejebes menjac, ja sam na golf 2 tako zeznuo stvar.
prostora ima,definitivno ali nece svaki,moracu da nadjem nekog ko hoce da se "muci"
-
Pozdrav,ako moze neko da pomogne,hteo sam da proverim nivo ulja u menjacu,medjutim neko pre mene je taj cep toliko unistio da nema nikakve sanse da se odvije kljucem.Probao sam i sekacem ista prica.Sta dalje?Pitao sam ko zna koliko ljudi i niko nema ideju,pa mi je palo napamet da se izbusi rupa na istom ,sipa se ulje i onda se nekako zatvori,ali ni to niko nece da radi.Predpostavljam da je problem piljevina od busenja ali sam isto tako cuo da u menjacu ima magnet koji skuplja istu.Da li neko od vas zna kako da resim problem,neki drugi nacin i sl.,hvala
kad bi dao sliku tog cepa, mozda bih ti i mogao dati neki savet...
-
probacu da uslikam,u principu onaj deo gde se stavlja kljuc prakticno ne postoji,znaci nikako ne moze standardno da se odsrafi
-
u principu, treba ustanoviti da li je taj cep metalan (tj od gvozdja), da nije aluminijski ili neka legura. ako jeste mentalan, resenje je na njega navariti neki sraf (tipa m8 ili jos bolje ako moze m10 i onda nije problem to odvrnuti. pozzzz
-
Zar nije cep na menjacu imbus?
Zar nije aluminijum metal, kao i bakar i srebro i zlato i gvozdje i ostali metali...
Mislio si na celik? ;)
U svakom slucaju cep je metalni i najverovatnije je celicni, stoga moze da se izvede kombinacija sa navarivanjem matice. Odmah po zavrsetku varenja bi valjalo da se cep lagano par puta kucne cekicem i pusti da se sve dobro ladne, pa onda da se proba odvrtanje... Zasto da se ladne? E netju da va ka'em ;)
-
verovatno je imbus
,onda vam je jasno koliko je unisten kad ne znam sta je boodala isto tako sam siguran da je celican,znaci @jedino @ resenje je zavarivanje,nema pristalica da se busi?onda cu morati nekog da nadjem do sad koje sam pitao niko nece da vari
-
ma imbus je sto posto i to mislim da je 17 (nisam siguran) jer sam prosle godine na moju dvojku dosipao ulje i kupio sam imbus jer nisam imao. samo ti to teraj sto pre kod nekog, moze da se zavari lagano jer je cep celicni, mada ne vidim problem i da je od aluminijuma isto moze da se zavari CO2 aparatom. i da pimbe je u pravu, ne bi bilo lose da se oladi pa onda da se odvrce, sirenje i skupljanje materijala objasnjava zasto treba da se ohladi. B)
-
zasto komplikujete... skini automat za rikverc ili davac kilometraze(nije bitno da li je elektronski,skida se) pa sipaj ulje... a sto se tice vlazenja ulja,on ne trpi nikakav pritisak,u njemu se ulje samo bucka,tako da kupis tecni metal i zalijes to...
-
Ili probaj malo da ga dotegnes ;)
-
Ae to slikaj, da vidimo, ako je imbus da ti ka'em foru kako da ga izvadis . . .
\/
(http://www.ted-kyte.com/3D/Pictures/Easy%20Out%202.jpg)
-
Zar nije cep na menjacu imbus?
Zar nije aluminijum metal, kao i bakar i srebro i zlato i gvozdje i ostali metali...
Mislio si na celik? ;)
U svakom slucaju cep je metalni i najverovatnije je celicni, stoga moze da se izvede kombinacija sa navarivanjem matice. Odmah po zavrsetku varenja bi valjalo da se cep lagano par puta kucne cekicem i pusti da se sve dobro ladne, pa onda da se proba odvrtanje... Zasto da se ladne? E netju da va ka'em ;)
aluminijum jeste metal kao i bakar i srebro i zlato... ali nisam mislio na celik, ...mislio sam na gvozdje (FE u periodnom sistemu) e sad da li je celik ili nije, to je najmanje bitno... bitno je da je od gvozdja da bi zavarivanje bilo lakse i izvodljivo u kucnoj varijanti..