VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: patrnoga Avgust 14, 2011, 01:17:18 posle podne
-
Volan mi je dosta tvrd na golfu 2 1.6b (tesko se okrece) stim da je skoro uradjena reglaza a i gume su propisno napumpane. Da li moze da se steluje da se ''omeksa'' jel rece mi cale da na glavi upravljaca postoji neki sraf kojim se to regulise ali nije bas siguran pa da ne rastelujem nesto drugo. Ako je neko imao isti problem neka pomogne tapsac
-
Kakve imaš felne i gume? i kad si primetio da ti je volan tvrd ?
-
Ako se volan ne klima i ne lupa, NE DIRAJ NISTA !
Nema tvoj auto servo.
Zato se teze mota.
Kod svakog starijeg je tako. drive
I na mom Golfu 86' je tako.
Vazno je da dobro odradjuje posao i da radi ispravno.
Ako bas hoces da motas jednom rukom, vezbaj.... moze se i to, ali malo teze! big_boss
Nije nemoguce.
Pozdrav
-
Napiši malo više...od kad je volan tvrd,i jesili imao kakvih problema prije sa volanom?
-
Imam celicne felne (original njegove) a gume su 175. Pre reglaze mi je dosta vukao u levu stranu ali je volan bio lak za okretanje. Posle reglaze ne vuce uopste u stranu ali je volan postao tezi za okretanje.
-
Možda je smešno ili glupo ;) i kakvo je stanje sada sa gumama...na koliko duvaš bara gume?
Da nisu malo izduvane?...znam da je bio problem tu na forumu,isto sa volanom i praznim gumama.
-
sve su gume napumpane na 2 bara
-
a jesi li menjao nesto oko letve volana?..
-
Otisla ti caura na letvi volana . . .
-
kad ode caura ne moze volan da ide tesko.tesko moze da ide,ako su ispumpane gume,otisao krst volana tj dobio luft,otisao puz ili pretegnut puz.ako si samo centrirao trap ne vidim sta bi mogao da uradi,pa da ti tesko ide.kada otvoris haubu na kucistu letve volana imas sraf koji to regulise.ako ga budes popustao ne preteruj.ili bolje idi kod mehanicara,pa nek ti pregleda jer sa trapom se ne treba zezati.
-
Ako se volan ne klima i ne lupa, NE DIRAJ NISTA !
Nema tvoj auto servo.
Zato se teze mota.
Kod svakog starijeg je tako. drive
I na mom Golfu 86' je tako.
Vazno je da dobro odradjuje posao i da radi ispravno.
Ako bas hoces da motas jednom rukom, vezbaj.... moze se i to, ali malo teze! big_boss
Nije nemoguce.
Pozdrav
nisi u pravu.ja na mojoj dvojci isto bez serva motam jednom rukom.
-
Jedino sto sam menjao su amortizeri nista vise sto se tice prednjeg trapa.
-
Ako se volan ne klima i ne lupa, NE DIRAJ NISTA !
Nema tvoj auto servo.
Zato se teze mota.
Kod svakog starijeg je tako. drive
I na mom Golfu 86' je tako.
Vazno je da dobro odradjuje posao i da radi ispravno.
Ako bas hoces da motas jednom rukom, vezbaj.... moze se i to, ali malo teze! big_boss
Nije nemoguce.
Pozdrav
nisi u pravu.ja na mojoj dvojci isto bez serva motam jednom rukom.
Ama, motam i ja bez problema, ali MALO TEZE.
Citaj pazljivije !
-
Jesi menjao i solje zajedno sa amortizerima, ako jesi mozda si stavio neke loseg kvaliteta pa je vec pukao lager? Kada pukne lager na solji dosta se tesko mota volan.
-
Menjao sam samo amortizere nista vise. Ali isto se tesko okretao i pre zamene amortizera cak mislim da se posle zamene za nijansu malo lakse okrece.
-
Nije valjda da se baš toliko teško okreće volan ? ;)
-
Nije toliko tesko da ne moze da se vozi ali se znatno razlikuje od predhodnog stanja (pre reglaze). Meni to i ne smeta nego se cale buni bonk
-
Imam celicne felne (original njegove) a gume su 175. Pre reglaze mi je dosta vukao u levu stranu ali je volan bio lak za okretanje. Posle reglaze ne vuce uopste u stranu ali je volan postao tezi za okretanje.
u ovom postu je odgovor na tvoje pitanje... to nije nikakva reglaza vec "previse zategnuta glava upravljaca". i sad ne vuce ni na jednu stranu, normalno.... po meni, nepravilno otklonjen (tj neotklonjen ) kvar..... to sto je auto vukao u jednu stranu ne resava se dotezanjem (lufta) glave upravljaca... nazad kod majstora sto ti je uzeo pare..
-
Imam celicne felne (original njegove) a gume su 175. Pre reglaze mi je dosta vukao u levu stranu ali je volan bio lak za okretanje. Posle reglaze ne vuce uopste u stranu ali je volan postao tezi za okretanje.
u ovom postu je odgovor na tvoje pitanje...majstor resio problem "solomonski".nije otkrio razlog sto auto vuce u jednu stranu i nije odradio reglazu dobro vec onako tek da ti uzme pare. po meni ovde je "previse zategnuta glava (ili letva, sta vec)upravljaca". i sad ne vuce ni na jednu stranu, normalno.... po meni, nepravilno otklonjen (tj neotklonjen ) kvar..... to sto je auto vukao u jednu stranu ne resava se dotezanjem (lufta) glave upravljaca... nazad kod majstora sto ti je uzeo pare..
mera za "tezinu-tvrdocu" volana je da kad ga smotas u jednu stranu (bilo koju) i pustis ga, u voznji mora sam da se ispravi... pozzzzz
-
a ako se ne ispravi ?
-
Pre reglazu tockovi su mu bili zatvoreni i sigurno gume su se trosile sa nadvoresnjoj strani i zato se volan okretao lakse, a posle doslo sve na svoje mesto i zato malo teze se mota, taj sraf sluzi za zatezanje luft na letvi.
Ako se sam ne vraca mozda je previse utegnut sraf ili je auto za reglazu.
-
Problem moze da ti pravi sama letva volana, GILE_GTI je menjao na svom autu zbog istog problema...
-
Ja sam imao gume good year g2 175 sa prilicno plitkom sarom i volan je bio kao na dajcu.Kupim zbog zime winteru i to 185 pa sada mislim da nije velika razlika u odnosu na servo. Inace sam hteo sve zivo da menjam jer je bilo "nemoguce' da se vozi onako.
-
na mk2 kada se radi reglaza trapa ugao se podesava na amortizerima i krajevima spona i kuglama
e sada ovako ako nsi menjao krajeve spona skoro postoji velika verovatnoca da su isti
zapekli pa da majstor koji je odvijao spone nije mogao da ih odvije kljucem
pa se onda posluzio smrt klestima ili rolcanglama vodoinstelaterskim
tada kada je uspeo da odvije maticu UVIO je samu letvu u kucistu i zubi se vise ne gadjaju tj.
sada zubi od puza ne nalezu ravno na letvu nego pod odredjenim uglom
imao sam skoro musteriju kojoj je majstor to uradio na reglazi
volan kao volan
na mk2 se ne okrece bas lako ali ni u kom slucaju kao kod tamica
to sa gumama i sa zatvorenosti trapa ne pije vodu
veruj mi na mom autu sam bio napravio istu glupost odavno bonk
da probas da odes kod njega da ti to resi ako ne naj jeftinija solucija zamena letve i naj bezbednija
-
Podigni prednje točkove i proveri jel volan ide lako kad nema opterećenja.
-
I kod mene prije bio tezak volan,ali cim sam kupio nove prednje gume,taj problem je bio resen.