VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: Kovač Avgust 12, 2011, 11:19:00 posle podne
-
Pozdrav svima,
Danas mi se nešto čudno desilo,vozio sam auto i sve je bilo ok,ostavio ga na prakingu i posle desetak minuta kad sam se vratio,i uključio motor počela je da izlazi para iz otvora za grejanje.
Proverio sam tečnost za hladjenje,nije je bilo dovoljno pa sam dosuo,medjutim para opet izlazi.
Da li je to to malog hladnjaka ili je nešto drugo u pitanju?Hoće li on gubiti i dalje tečnost za hladjenje ako tako budem vozio?
-
verovatno da je hladnjače pogledaj tu de isparava jel imaš antifriz u autu i jabi tako reko mali hladnjak lako seskida menjao sam na mog bivšeg
-
Menjaj mali hladnjak je 100%
-
Ja sam to pomislio,al reko bolje da pitam nisam baš stručnjak.Hvala vam.Nije mi jasno samo što sam ostao bez antifriza a i para je izlazila...
Jel se mora hitno menjati,ili se može voziti tako,pošto sam čuo da to nije jednostavno zameniti a ovaj moj majstor nije sad tu.
-
Znam da na Golfu nije lako, ima dosta da se radi a nepristupačno je. U suštini nije teško zameniti mali hladnjak, teško je doći do njega.
Ako ti nešto znači, ovako izgleda na golfu Mk2:
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=7484.40
Ako znaš engleski, ovo je sa drugog foruma, "uradi sam" za pasat b3:
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3078870-DIY-Heater-core-replacement-on-a-B3-GLX&p=61518485&viewfull=1
It is not a complicated job, just as other people have said - very time consuming
-
Hvala Desmo,prostudiraću ovo.
Samo ranije nisam imao problem da nemam grejanje,nego da je bilo suviše jako grejanje biggrin
I sad je došlo do ovoga...a uplašio sam se bio da nije prokuvao jer je ostao bez antifriza...
I pošto se para pojavila,nije mi jasno,da li je to bila suviše visoka temperatura motora pa se to desilo?
Ne znam da li može doći do nekih posledica...
-
evo ti ovo ali na srpskom
Уради сам: Грејач језгро замена на Б3 ГЛКС
02-14-2007 10:19 АМ # 1
Ја превише метак, не тако давно, и завршио грејач језгра замена
пре неколико дана. Одвели ме недељу дана, али сам лењ и радио само као сат
или два дневно у гаражи, плус, имамо два аутомобила да се котрља унутра
Желео бих да елаборира на новом грејач језгра мало. Заправо мој
девојка је купила док сам се вратио кући у Бугарској болестан као мутхафукка;
она је купите је онлине од Адирондацк - Немачки ауто-делова. Она је платио $ 60 и одвезли ме ораси
- Грејач језгро НО НАМЕ без марке, пластична база, тако даље.
Аутохаус АЗ продаје исте без марке језгро за око 30 долара.
У сваком случају, био сам расправљају да ли треба да га вратим и да све метала, али је изгледало
као превише муке у то време, већ имају једну спреман да иде унутра
Број дела за 1994 Пассат са ЕТКА је 1Х1 819 031 А
Најбоље цене сам могао да пронађем на овом сајту је $ 35 на Аутохаус АЗ:
хттп://ввв.аутохаусаз.цом/сеар...9031А
То је ОЕМ замена дела са пластиком прирубницама / места,
које се обично кривац за цурења у бази.
Неки људи купио све металне грејач измењивач од НАПА:
хттп://напаонлине.цом/мастерпа...+Цоре
Који показује за $ 90 онлине Итем #: НХЦ6603328
Разлог зашто сам населили на томе да овај у је да ако стари ОЕМ оригинални
грејач језгро одржао и за добар 13 година, помислио сам, ово би се могло учинити
бар још једну деценију, ја не план о мучењу Голф за тако дуго.
Нисам се корак-по-корак фотографије након уклањања сваки завртањ или шраф;
Схватио сам већину тога што сам хтео, делимично из неких тема овде на ПАОМ,
и пишемо на Цоррадо Клуб Канаде:
хттп://ввв.цоррадо-цлуб.ца/фор...=8848
Ствар која је помогла је да приложите све шрафове / ораси / завртње сам склонио
самолепљивом траком или селотејп на одговарајуће место које сам их скинуо у.
Такође се користи сам самолепљивом траком разлог је папир и лако написати на
Ја означена пуно и пуно ствари да помогну скупштини касније.
(http://i41.tinypic.com/zk2xqs.jpg)
То није компликован посао, баш као што су други људи рекли - много времена;
Не журите, ја сам уредно уређене и чисте све што сам скинуо из аута;
не зноја на ожичење конектора - иако постоји много њих,
су тако да у облику не можете неслагање њих.
Ставим у ствари нови грејач језгро, док у колима,
јер ја нисам желео да искључите ако је могуће кретање каблова
са задње КГХ контроле.
Купио сам ролна прозора изолације пену, лепак, и очишћена сви вентилациони отвори
и клапне унутар грејача кутија, онда стави нову изолацију унутра Стари је био љуштења,
бадлт на то, неки од њих летео из отвора када сам ставио све заједно.
Модификована Иззо у 10:36 АМ 4-19-2009
: | Рип |:.. Б3 >>> део оут <<<
ФС: 11 "5к100 Брембо унакрсно буши и прорезом ротора
ВВ ДИИс, поправку информације и вођице
(http://i41.tinypic.com/723vvr.jpg)
Почео сам, уклањањем свих прибора из цртица љусци:
Изнудити покрива за високотонцима и уклоните их.
Фарова прекидач - извуците напоље, МОБ / АБС / е-стоп светло - повући,
још лакше ако уклоните отвор изнад њих први - и добити простор
да гурне их од позади.
То леве вент држи три шрафа.
То је лакши за коришћење магнетног шрафцигер ако је могуће.
Онда сам уклонио задњих стакала прекидач, фоглигхтс и одмрзавање прекидача.
Можда још један уместо празно ако сте добили коже.
Изнудити поклопац на КГХ контроле, као и поништити четири завртња који
се држи дугме скупштине.
Уклонити и унцлип светло изнад пепељаре.
Уклоните стерео.
Уклоните светло Преграда за рукавице / Б4 власници љубоморан /?
Неки људи можда неће морати да то уради, али сам извадио
централној конзоли, као и, два шрафа којима стопала,
и две навртке испод промену боот / мењача плоча.
Извадите прелазак први мењача / боот. Будите опрезни, јер
упаљач је жичани, као и постоје
неке електронике испод пепељаре на полеђини;
Нисам их искључите, већ откачена тањиру су везани за
и поставио доле, као што сам урадио са КГХ контроле.
Унцлип беле и црне конекторе од базе централној конзоли.
(http://i42.tinypic.com/mvhzc0.jpg)
evo ti nastavak ovde
http://translate.google.rs/translate?js=n&prev=_t&hl=sr&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=en&tl=sr&u=http%3A%2F%2Fforums.vwvortex.com%2Fshowthread.php%3F3078870-DIY-Heater-core-replacement-on-a-B3-GLX%26p%3D61518485%26viewfull%3D1
nemora tabla dase menja 10000 posto meni majstor nije skidao
-
Hvala Desmo,prostudiraću ovo.
Samo ranije nisam imao problem da nemam grejanje,nego da je bilo suviše jako grejanje biggrin
I sad je došlo do ovoga...a uplašio sam se bio da nije prokuvao jer je ostao bez antifriza...
I pošto se para pojavila,nije mi jasno,da li je to bila suviše visoka temperatura motora pa se to desilo?
Ne znam da li može doći do nekih posledica...
jok
-
Zarkotekica,hvala i tebi puno,samo nisam baš siguran da ću se usuditi da sam nešto čačkam.
Kao što sam već napisao,nisam stručnjak,a plašim se da nešto ne zeznem,pa ću ipak majstoru prepustiti da uradi ovo.Neću da se pravim pametan,da nešto zeznem pa da ispadne skuplja Dara nego mera biggrin
-
tako je skida se stednja konzola ima dosta seksa brate uzmi privremeno dok nezameniš hladnjak ima sa desne strane kad stojiš ispred auta 2 creva koja se šelnuju na hladnjače skini šelne i prespoj creva nekom cevčicom i tako češ se voziti kao da je hladnjak dobar ali nemaš grejanje a sad ti inetreba jer tako ovde de sam ti crvenom bojom spojio creva tako uradi i ti ali nekom cevčicom i slobodno se vozi do daljnjeg
(http://i56.tinypic.com/25kogna.jpg)
ovo je moj bivši passat b3 zmaj
ovde možeš daga vidiš http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=26338.0
-
Hvala ti za ovo privremeno rešenje,inače moj je karavan,ali ista boja kao i tvoj što je bio biggrin
-
ovo u sredini velikog crvenog kruga ti je kao spojka uradi tako i teraj slobodno čak i do zime na taj način si samo izbacio mali hladnjak za grejanje pa kada budeš spreman za demontažu hladnjaka vratićeš kako je bilo clap clap. daj neku sliku svog passata b3 tosu jednom napravljena kola strava su
-
Uradio sam kako si mi savetovao,zarkotekice,i sve je u redu-hvala na uputstvu šta da radim.
Evo mog passata,samo nisam nešto zadovoljan,možda bih ga prodao pa uzeo nešto drugo...
http://desmond.imageshack.us/Himg542/scaled.php?server=542&filename=abcd0008e.jpg&res=medium
-
mogao si prvo da probas da sipas prah za zaptivanje hladnjaka... B)
-
gagi njemu kulja voda a kad mu majstor diđe nebi bilo loše i to da proba ali sa wurth tečnost
kovač slikaj taj baj pas na creva davidimo kako si to izveo pozdrav i probaj ovu varijantu sa wurth tečnost
-
Ја превише метак, не тако давно, и завршио грејач језгра замена
пре неколико дана. Одвели ме недељу дана, али сам лењ и радио само као сат
или два дневно у гаражи, плус, имамо два аутомобила да се котрља унутра
Желео бих да елаборира на новом грејач језгра мало. Заправо мој
девојка је купила док сам се вратио кући у Бугарској болестан као мутхафукка;
lollol lollol lollol
Menjaj grejac kabine ili mu bajpasuj creva dok ne skupis finansije i ne nadjes vremena za operativni zahvat
mahac
-
mogao si prvo da probas da sipas prah za zaptivanje hladnjaka... cool
Gagi,već sam bajpasovao po zarkotekičevom uputstvu :)
gagi njemu kulja voda a kad mu majstor diđe nebi bilo loše i to da proba ali sa wurth tečnost
kovač slikaj taj baj pas na creva davidimo kako si to izveo pozdrav i probaj ovu varijantu sa wurth tečnost
Važi,slikaću da vidiš.
Menjaj grejac kabine ili mu bajpasuj creva dok ne skupis finansije i ne nadjes vremena za operativni zahvat
mahac
Napisah Gagiju,hiruški zahvat sam obavio,bajpas ugradjen,sad jedino da lepim hladnjak pa da ponovo vratim creva ali možda bolje da zamenim hladnjak.
-
pa najbolje je da ga zamenis,ja sam ti dao brzo resenje koje uspe u 70% slucajeva... taj baj-pas je ok,ali sta ces kad dodje zima? ili da menjas ili da sipas prah ili onu tecnost sto je vec neko napisao...
-
Da ga krpis? Pa kinez je 1000din,nemac sa otpada 1500,a prah mu smanjuje jos vise protok i pitanje koliko dugo ce ga zatvoriti,izvadi stari pertlovan je sa gornje strane,otvori ga i vidi sta je krsa u njemu. Kupi nov.
-
Mislim da je @martinvet rekao sve poslednjom recenicom.
-
Kupiću novi,nema druge.Evo slike privremenog rešenja,kao što sam juče rekao da ću postaviti,ako još neko bude imao sličan problem,pa da bajpasuje dok ne bude grejanje bilo potrebno biggrin
(http://img692.imageshack.us/img692/7316/img0306hcbn.jpg)
-
odlično odrađeno baki a hladnjak kupi nov nikako polovan jasam se ujebo pa sam 2 skidao za 3 mes i nakraju ponovo kupio nov poslao sam ti u poruku kako da uploaduješ sliku na post aj probaj čekam
-
odlično odrađeno baki a hladnjak kupi nov nikako polovan jasam se ujebo pa sam 2 skidao za 3 mes i nakraju ponovo kupio nov poslao sam ti u poruku kako da uploaduješ sliku na post aj probaj čekam
Pa i ovako se vidi,kad klikneš na link.Jedino ako nekog mrzi da klikne biggrin
PS:Super ti avatar biggrin
-
Ovo motorče ko moje, 1.8 66kw
-
(http://img692.imageshack.us/img692/7316/img0306hcbn.jpg)
tapsac
nije mi samo jasno kako kroz ovo crevo uopšte prolazi voda blink
-
Ne mora ni da prolazi, bitno da ne curi
-
specijalac vodo računa znaš da prete banom kovac vidiš o tome sam ti pričao gle kako je " pimbe "objavio tvoju fotku probaj da ispraviš ovo crevo danenapravi vazdušni čep u crevo ali nema veze tu miruje voda bravo tapsac tapsac
-
specijalac vodo računa znaš da prete banom kovac vidiš o tome sam ti pričao gle kako je " pimbe "objavio tvoju fotku probaj da ispraviš ovo crevo danenapravi vazdušni čep u crevo ali nema veze tu miruje voda bravo tapsac tapsac
Sledeću sliku tako šaljem.
Nego,da nisam ja nešto zeznuo,brate jel si siguran,curi mi dole antifriz ispod motora vidim.A ne nestaje tečnost iz posude nigde...
-
probaj da ispraviš ovo crevo danenapravi vazdušni čep u crevo ali nema veze tu miruje voda bravo tapsac tapsac
ajde mi objasni kako tu voda miruje?
Nije bre to jezero,voda kruzi tuda
-
proveri sve šelne i creva da neko nije bušno ili ako curi kod zupčastog kaiša onda je na vodenu pumpu
-
probaj da ispraviš ovo crevo danenapravi vazdušni čep u crevo ali nema veze tu miruje voda bravo tapsac tapsac
ajde mi objasni kako tu voda miruje?
Nije bre to jezero,voda kruzi tuda
majstore zato što je crevo sada prespojeno ali mu se prelomilo a tanje je od ostalih pa kroz njega neide sada voda jer je presavijeno jeste kruži ali vidi sliku zbog dužina e creva mu se prelomilo gledaj temu i slike čitaj postove pa onda stavljaj komentare jedino ako ti nisi neki iz vode srbije
-
Ja sam se mučio sa prahovima za zaptivanje, držalo jedno vreme i kad je ponovo procurelo morao sam da stanem jer je isterao sav antifriz u kabinu.
To je bilo na prvom golfu, posle sam morao da menjam mali hladnjak.
Na ovom isti slučaj, samo bez praha, čim sam primetio da se oseća antifriz u kabini, promenio sam mali hladnjak. Usput sredio kutiju gde su usmerivači vazduha za toplo hladno.
Preporučujem tebi da uradiš isto, jer su se sunđeri u kutiji verovatno raspali od starosti što znači da će ti grejanje biti sve lošije i lošije.
Zemunac, mislim da mu ništa ne fali jer na vodenoj pumpi ima poseban izvod za mali hladnjak, tako da tečnost može da vrti iako je to zatvoreno
-
crevo moras ispraviti jer tu mora voda da kruzi da bi hladila motor,tj.1/4 motora, kad kupuje hladnjak samo orginal i nikako kinez ili sa odpada,ja sam za mesec dana 2 zamenio dok nisam stavio orginalan od 28e. to ti je moj savet inace ima dosta posla tu ,ali polako,proveri sundjere na klapnamo otvori celu budzu sa klapnama pa ako su losi sundjeri uzmi neki bolji peskir pa ga ukroli prema plehu i prodji neostikom i zalepi a ondapo rubovima sa iglom i koncem prostepaj,to sam ja uradio i evo traje
-
Sve ok,naravno da vrti vodu,komentarisao sam strucnu izjavu da voda miruje u crevu...
-
crevo moras ispraviti jer tu mora voda da kruzi da bi hladila motor,tj.1/4 motora, kad kupuje hladnjak samo orginal i nikako kinez ili sa odpada,ja sam za mesec dana 2 zamenio dok nisam stavio orginalan od 28e. to ti je moj savet inace ima dosta posla tu ,ali polako,proveri sundjere na klapnamo otvori celu budzu sa klapnama pa ako su losi sundjeri uzmi neki bolji peskir pa ga ukroli prema plehu i prodji neostikom i zalepi a ondapo rubovima sa iglom i koncem prostepaj,to sam ja uradio i evo traje
šta bre lupaš pa kada zatvoriš slavinu-klapnu za grejanje automatski voda nevrti kroz hladnjak
-
Sve ok,naravno da vrti vodu,komentarisao sam strucnu izjavu da voda miruje u crevu...
mora da miruje kad nema protok jerje presavijeno care čitaj postove maloooooo
-
E što kaže Nemanja moguće je da će teže hladiti motor ako je crevo savijeno, ja nisam 100% siguran zato sam napisao "mislim"...
Žarko, voda uvek prolazi kroz mali hladnjak i kad je isključeno grejanje, poluga u kabini za toplo samo pomera klapnu, nije ventil...to si možda video na zastavi 101 ili Jugiću
Ovako mu sigurno ništa neće faliti:
(http://img818.imageshack.us/img818/2233/21506369241eeb19aac6z.jpg)
-
bravo brate jeste prebacio sam se upravu si izviniali i ako je presavijeno malo ništa mu neće faliti 100 jer sam ja istog passata vozio tako 6 meseci
-
druze niko ovde ne lupa ja imam laptop i kucam tiho i nezno,passat b3 nema nikakvu slavinu a klapne mu sluze za usmeravanje toplog-hladnog vazduha,voda stalno kruzi bez obzira dal je okrenuto na toplo ili hladno.razumes? tapsac
-
I ne zaboravite da je pumpa za vodu gura u celom sistemu. I ako je malo previjeno, moze da protera. Mada je pozeljno da nebude prevoja. mahac
-
bravo brate jeste prebacio sam se upravu si izviniali i ako je presavijeno malo ništa mu neće faliti 100 jer sam ja istog passata vozio tako 6 meseci
ti citas postove ali ne znas...ja ne citam a ipak znam...rodila me majka pametnog lollol lollol
-
svaka čast bitno da pomogneš dečku a ta glava nije za 2 noge znao sam ja
-
auuu sta napraviste od dva creva za vodu... blink lollol
-
Žarko, voda uvek prolazi kroz mali hladnjak i kad je isključeno grejanje, poluga u kabini za toplo samo pomera klapnu, nije ventil...to si možda video na zastavi 101 ili Jugiću
Kod mene na passatu ima ventil i kad se stavi na hladno voda ne ide kroz mali hladnjak. Ventil ovako izgleda.
(http://www.buschef.de/bilder/killmatrix/xb1355-1.jpg)
-
Žarko, voda uvek prolazi kroz mali hladnjak i kad je isključeno grejanje, poluga u kabini za toplo samo pomera klapnu, nije ventil...to si možda video na zastavi 101 ili Jugiću
Kod mene na passatu ima ventil i kad se stavi na hladno voda ne ide kroz mali hladnjak. Ventil ovako izgleda.
(http://www.buschef.de/bilder/killmatrix/xb1355-1.jpg)
Ajde se menjamo za passate,Ivane biggrin
Znate li ljudi šta bi mogla biti ona voda što curi?I odakle?
Kažem ne nestaje mi iz posude rashladna tečnost,to me čudi.
-
Kovac, ako ne nestaje u boci, onda to nije antifriz. Po logici je nemoguce prosto. Mozda ti curi gorivo, ulje.... Ako imas klimu i koristis je, moze biti i kondez od nje, pa ti mislis da je antifriz.
-
Ako u sistemu imas antifriz,umoci prst u to sto ti curi i lizni,antifriz je sladak i sve ce ti biti jasnije.
-
Ako u sistemu imas antifriz,umoci prst u to sto ti curi i lizni,antifriz je sladak i sve ce ti biti jasnije.
Hajde,videću...hvala
Kovac, ako ne nestaje u boci, onda to nije antifriz. Po logici je nemoguce prosto. Mozda ti curi gorivo, ulje.... Ako imas klimu i koristis je, moze biti i kondez od nje, pa ti mislis da je antifriz.
Bobane,hvala nemam klimu,ali vozim na gas,a vidim neko crevo od vode ide u onaj aparat za gas wacko
-
brate vodu imaš samo u motor-antifriz i u boci za brisače proveri sva creva i šelne poslušaj jme majketi a on ti neiscuri 1 lit pa da primetiš u bocu nego po malo predpostavljam
-
brate vodu imaš samo u motor-antifriz i u boci za brisače proveri sva creva i šelne poslušaj jme majketi a on ti neiscuri 1 lit pa da primetiš u bocu nego po malo predpostavljam
Pogledaću,baš je ono u pitanju "nevolja nikad ne dolazi sama"nego kad ode jedno,mora odmah i nešto drugo... :angry:
-
Idu dva creva od malog hladnjaka u taj "aparat za gas" / isparivač...
Nemoj da brineš, nije nevolja biggrin voziš jedan od najpouzdanijih automobila na svetu, sa najpouzdanijim motorom!
Možda je jedino W123 bolja, da nije toliko stara
-
Idu dva creva od malog hladnjaka u taj "aparat za gas" / isparivač...
Nemoj da brineš, nije nevolja biggrin voziš jedan od najpouzdanijih automobila na svetu, sa najpouzdanijim motorom!
Možda je jedino W123 bolja, da nije toliko stara
Hvala ti Desmo,utešio si me clap
-
crevo moras ispraviti jer tu mora voda da kruzi da bi hladila motor,tj.1/4 motora, kad kupuje hladnjak samo orginal i nikako kinez ili sa odpada,ja sam za mesec dana 2 zamenio dok nisam stavio orginalan od 28e. to ti je moj savet inace ima dosta posla tu ,ali polako,proveri sundjere na klapnamo otvori celu budzu sa klapnama pa ako su losi sundjeri uzmi neki bolji peskir pa ga ukroli prema plehu i prodji neostikom i zalepi a ondapo rubovima sa iglom i koncem prostepaj,to sam ja uradio i evo traje
šta bre lupaš pa kada zatvoriš slavinu-klapnu za grejanje automatski voda nevrti kroz hladnjak
niste u pravu, kad se prebaci na grejanje kabine, samo se pomeri parče lima kod hladnjaka i ne dozvoljava da vazduh iz ventilatora prolazi kroz hladnjak vec ide pored njega i ne greje se. inače voda kroz mali hladnjak uvek protiče bez obzira da li je prekidač pomeren na toplo/hladno. tako da nikako ne sme crevo onako da se presavije.
govorim iz iskustva jer sam i ja to uradio na mom golfu kad mi je izbacio svu vodu u kabinu isto se pušilo, extra doživljaj posle 150 na sat, usporim na 60 i počne da se dimi, svašta mi je prošlo kroz glavu :D
meni je najlakše tad bilo da skinem celu komandnu tablu, sve očistim (čega sve nije bilo u kanalima, ccc). nije teško uopšte, samo oduzme jedno 4-5 sati vremena. osim ako kao ja ne skidaš volan, tad je muka izvući komandnu tablu napolju :D naravno nov mali hladnjak pod obavezno.
-
crevo moras ispraviti jer tu mora voda da kruzi da bi hladila motor,tj.1/4 motora, kad kupuje hladnjak samo orginal i nikako kinez ili sa odpada,ja sam za mesec dana 2 zamenio dok nisam stavio orginalan od 28e. to ti je moj savet inace ima dosta posla tu ,ali polako,proveri sundjere na klapnamo otvori celu budzu sa klapnama pa ako su losi sundjeri uzmi neki bolji peskir pa ga ukroli prema plehu i prodji neostikom i zalepi a ondapo rubovima sa iglom i koncem prostepaj,to sam ja uradio i evo traje
šta bre lupaš pa kada zatvoriš slavinu-klapnu za grejanje automatski voda nevrti kroz hladnjak
niste u pravu, kad se prebaci na grejanje kabine, samo se pomeri parče lima kod hladnjaka i ne dozvoljava da vazduh iz ventilatora prolazi kroz hladnjak vec ide pored njega i ne greje se. inače voda kroz mali hladnjak uvek protiče bez obzira da li je prekidač pomeren na toplo/hladno. tako da nikako ne sme crevo onako da se presavije.
govorim iz iskustva jer sam i ja to uradio na mom golfu kad mi je izbacio svu vodu u kabinu isto se pušilo, extra doživljaj posle 150 na sat, usporim na 60 i počne da se dimi, svašta mi je prošlo kroz glavu :D
meni je najlakše tad bilo da skinem celu komandnu tablu, sve očistim (čega sve nije bilo u kanalima, ccc). nije teško uopšte, samo oduzme jedno 4-5 sati vremena. osim ako kao ja ne skidaš volan, tad je muka izvući komandnu tablu napolju :D naravno nov mali hladnjak pod obavezno.
nikola ne znam sta si novo reko a da nije spomenuto gore
-
crevo moras ispraviti jer tu mora voda da kruzi da bi hladila motor,tj.1/4 motora, kad kupuje hladnjak samo orginal i nikako kinez ili sa odpada,ja sam za mesec dana 2 zamenio dok nisam stavio orginalan od 28e. to ti je moj savet inace ima dosta posla tu ,ali polako,proveri sundjere na klapnamo otvori celu budzu sa klapnama pa ako su losi sundjeri uzmi neki bolji peskir pa ga ukroli prema plehu i prodji neostikom i zalepi a ondapo rubovima sa iglom i koncem prostepaj,to sam ja uradio i evo traje
šta bre lupaš pa kada zatvoriš slavinu-klapnu za grejanje automatski voda nevrti kroz hladnjak
niste u pravu, kad se prebaci na grejanje kabine, samo se pomeri parče lima kod hladnjaka i ne dozvoljava da vazduh iz ventilatora prolazi kroz hladnjak vec ide pored njega i ne greje se. inače voda kroz mali hladnjak uvek protiče bez obzira da li je prekidač pomeren na toplo/hladno. tako da nikako ne sme crevo onako da se presavije.
govorim iz iskustva jer sam i ja to uradio na mom golfu kad mi je izbacio svu vodu u kabinu isto se pušilo, extra doživljaj posle 150 na sat, usporim na 60 i počne da se dimi, svašta mi je prošlo kroz glavu :D
meni je najlakše tad bilo da skinem celu komandnu tablu, sve očistim (čega sve nije bilo u kanalima, ccc). nije teško uopšte, samo oduzme jedno 4-5 sati vremena. osim ako kao ja ne skidaš volan, tad je muka izvući komandnu tablu napolju :D naravno nov mali hladnjak pod obavezno.
A šta se desi kad se crevo presavije?Samo sam obišao mali hladnjak,mislim nije pod obavezno da cirkuliše kroz njega?
-
tako je brate
tapsac
-
nije tacno,MORA da cirkulise ,zato sto ako ne cirkulise u tom zadnjem klipu ne dolazi hladna voda nego se zagreva do kljucanja,ti to naravno ne vidis ali nije dobro jer ona izlazi iz glave i ide u mali hladnjak pa pred pumpu se mesa sa vodom iz hladnjaka i ponovo ulazi u motor,znaci kada cirkulise ona odlazi i prepusta mesto hladnijoj vodi tapsac tapsac
-
ok moguće
-
nije tacno,MORA da cirkulise ,zato sto ako ne cirkulise u tom zadnjem klipu ne dolazi hladna voda nego se zagreva do kljucanja,ti to naravno ne vidis ali nije dobro jer ona izlazi iz glave i ide u mali hladnjak pa pred pumpu se mesa sa vodom iz hladnjaka i ponovo ulazi u motor,znaci kada cirkulise ona odlazi i prepusta mesto hladnijoj vodi tapsac tapsac
Pa pratim temperaturu,ne povećava se...
-
@Nemanja, ima plin ugrađen pa prolazi kroz isparivač nazad tako da mu to dođe isto ...
Al ima logike to što pričaš, verovatno bi se pregrejao da nema bajpas do isparivača
-
nije tacno,MORA da cirkulise ,zato sto ako ne cirkulise u tom zadnjem klipu ne dolazi hladna voda nego se zagreva do kljucanja,ti to naravno ne vidis ali nije dobro jer ona izlazi iz glave i ide u mali hladnjak pa pred pumpu se mesa sa vodom iz hladnjaka i ponovo ulazi u motor,znaci kada cirkulise ona odlazi i prepusta mesto hladnijoj vodi
Ako je tako kako onda kod mene ima onaj ventil sa slike sto sam postavio i on zatvara dotok vruce vode u mali hladnjak. blink
-
a jel to fabricki?
-
a jel to fabricki?
Na Passatu B2 fabricki
-
ako je fabricki onda je to reseno na drugi nacin,ovde je rec o b3 modelu
-
Znam i ja da je rec o B3, ali Ivanov je B2
-
ali ivan nema problem
-
a jel to fabricki?
Samo sam odgovorio na tvoje pitanje druze, nista vise mahac
-
a jel to fabricki?
Da, da, fabricki je. Ja nemam one ventile na crevima ka malom hladnjaku kao sto ima golf 2.
-
takoje brate ovde smo svi pametniji nego što stvarno jesmo ako radi to je a radiće milion posto
-
Radi,ali sad je pitanje jeli to štetno kao što @nemanjamirjana kaže?
-
probaj da vidiš da ispraviš crevo malo da neje toliko prelomljeno i nebrini dabi imalo pun protok vode
-
imao sam istih problema na pasat-u b3,promenio sam ceo tunel sa kazancetom od stranca,ali moj ti je savet da ne pokusavas nista sam,mora cela tabla da se skida da bi se doslo do kazanceta,ujedno sam proverio i klapne za toplo-hladno,kod mene nisu bile dobre pa kada sam vec sve to rasturao zamenio sam i to,sada je kao novo.pozz
-
Ma neću ništa sam dirati,nisam baš vičan,moram kupiti nov hladnjak i odneti majstoru da to uradi.
Ne svidja mi se ovo što sam premostio creva,negde curi antifriz,nisam siguran sumnjam na pumpu za gas,da vraća antifriz u nju i da curi,ne znam kažem,nisam siguran.
-
Ne isplati se menjati ceo tunel, verovatno je i u tom strancu mali hladnjak ugrađen još u fabrici... mora nov.
Te klapne možeš sam da središ, ako ne, daj tom majstoru.
Na mom autu sam menjao 2009. radi bez problema...
Stavio sam ovaj:
(http://img830.imageshack.us/img830/1598/clipar.jpg)
Mislim da je bio oko 15-20 evra nemoj me držati za reč
-
Samo sam hteo da javim ako neko bude imao sličan problem.Mali hladnjak je zamenjen,on košta 1200 dinara i "ruke"su 20 evra,tako da ako neko bude imao sličan problem eto informacija.Sad mi curi negde antifriz ispod branika,ne znam da li to ima veze sa ovom,možda je za neku drugu temu biggrin
-
toti curi na veliki hladnjak na creva,šelne ili sam hladnjak nedo bog jer jasam jedva našo nov veliki hladnjak za b3 kad sam menjao
-
Samo sam hteo da javim ako neko bude imao sličan problem.Mali hladnjak je zamenjen,on košta 1200 dinara i "ruke"su 20 evra,tako da ako neko bude imao sličan problem eto informacija.Sad mi curi negde antifriz ispod branika,ne znam da li to ima veze sa ovom,možda je za neku drugu temu biggrin
usrecio si se sto si jeftino proso,kupio si nekog kineza tako da ces sledece godine ponovo ovo isto da radis,ali ne zato sto pusta vodu nego zato sto neces da imas grejanje, svi ti pricamo sta da uzmes i svi te savetuju uzmi nov nikako polovon i iz orginala a ti ... boodala. javi se sa rezultatima na zimu
-
Pa to je taj swag-ov valjda
-
aj videcemo
-
Nov sam uzeo u radnji.
-
Moze li neko reci da li kod Golfa 3 mora da se skida kompletna tabla, tj. amatura da bi se doslo do hladnjaka ili samo donje police kao kod dvojke?
-
Imam jedno pitanje, da ne otvaram novu temu.
Ako se u kabini povremeno oseti antifriz i auto gubi nesto tecnosti svakih par dana, da li to znaci da je mali hladnjak u pitanju?
U pitanju je Passat B3.
Menjao sam mali hladnjak pre tri godine (stavljen je kineski za 800 din :( ), sad se plasim da nije opet procureo.
Da li neko ima savet koji da kupim? Zvao sam razne radnje i uglavnom su oni "kvalitetniji" po 4000 dinara. Ima i za 1000 a i za 1500.
-
Probaj nissens, imaju zastupnika u Bg
-
pozz igore, oce da se oseti u kabini antifriz i kad curi negde oko motora tj pod haubom, udje miris kroz ventilaciju ne mora da znaci da ti je procureo mali hladnjak
-
Hvala @Desmo, pokusacu da nadjem ko prodaje u BG-u.
@mikula To sam prvo proveravao, stvarno nigde ne vidim da bilo sta curi.
Videcu, vozicu ga jos par dana ovako mozda se pogorsa stanje pa pokaze negde malo bolje :)
-
gledaj kad je hladan auto jer kad je vruc to sto iscuri odma ispari pa se teze primeti gde curi
-
Nasao sam gde curi!
Na malo nezgodniji nacin, sva voda mi je iscurela ali ajde sta sad :(
Sa leve strane motora (gledajuci iz kabine), ima neka PLASTIKA koja je zasrafljena za motor i na nju ide crevo koje odatle ide u mali hladnjak.
Da li neko zna kako se zove ta plastika, da znam sta da trazim? Obicno kad krenem tako nesto da objasanjavam u prodavnici, prodavac odma' kaze NEMA, jer ga mrzi da razmislja :D
Hvala unapred svima
-
Zove se 027 121 145B :)
-
Hvala Desmo.
Uspeo sam da nadjem, malo je drugaciji od originalnog ali legao je lepo. Ostao mi je auto na putu, nisam smeo da ga vozim pa sam morao da ga zamenim odmah. Srecom nije veliki posao kad iscuri sva voda :D