VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: naja Avgust 19, 2008, 01:35:03 posle podne
-
Sta mislite o naknadnoj ugradnji el. podizaca?Da li to moze biti dobro uradjeno ili je mozda bolje ostaviti mehanicke?
-
Zavisi koji su podizači ali svakako mogu da se ugrade i da to lepo funkcionise.
Za koji auto ti treba da li si vec nasla podizace i kolko para su?
Mozda ja mogu da ti nadjem jeftinije
-
Zavisi koji su podiza
-
Nisam jos ni trazila podizace, jos uvijek razmisljam sta mi je ciniti.Auto je polo i nov je, tek malo vise od pola godine star, i nemoj me pitati zasto nema fabricki ugradjene podizace jer pri pomisli na odgovor na to pitanje pozelenim.
Ono sto mene interesuje da li to moze da se uradi, a da ne izgleda kao neko krpljenje?Da li oni prekidaci za podizanje mogu da se ugrade u vrata i kako bi to izgledalo?
sve moze ..
neki prosecni univerzalni podizaci su ti oko 50 e pa navishe ...
jedino sto bi ti se videlo je .. umesto rucice bi imala plasticnu maskicu koja bi malko virela .
ono izgleda korektno . a predidace mozes da ugradis gde pozelis
-
Ima na bubnju negde oko 60-80e zadnji put kad sam gledaona ebay 30-40e univerzalni, jedino sto mi izgleda malo komplikovano za ugradnju neka silna plastika ima je bas dosta.
(http://img185.imageshack.us/img185/1751/podizaciey7.jpg) (http://imageshack.us)
(http://img185.imageshack.us/img185/1751/podizaciey7.247b2bf6d1.jpg) (http://g.imageshack.us/g.php?h=185&i=podizaciey7.jpg)
-
Interesuje me da li bi mogli kod mene da se ugrade? U pitanju je pasat '85. godiste.
-
ugradjivao sam u skoro sve modele podizace i odmah da te odusevim cifrom od oko 30 000 dinara za jedan fabricki podizac za polo 2007.god...inace ovi univerzalni su onako.,,...koliko para toliko muzike,,,jedne sam provalio da rade kako treba, ali su oko 130e par, i imaju godinu dana garancije, ostalo ima garanciju dok ne das pare...i problem je pucanje sajli, perlica i zaglavljivanje,,,za sada na zalost samo ovih 5-6 komada koje sam ugradio od 130e rade besprekorno, ali su poskupi.....
-
Ta jeftina varijanta sto kaze dandy nije nizasta..... samo fabricki ili neki u kvalitetu naknadni
-
ja sam ugradio 5 6 tih za 50 e .. i ono slajkaju .. samo je potrebno da se dobro pomazu makaze .. da se nasteluje staklo da nema otpora ... i sve radi korektno ..
evo decko ima jos 2 seta podizaca ... iz nemacke pa ako vam trebaju ...
http://www.yugofanclub.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=7234 (http://www.yugofanclub.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=7234)
-
jeste ako si radio na passatima i audijima koji imaju makaze, ali problem je kod sajla sistema koji se koristi na svim golfovima, a pogotovo je problematican kotur kod g3 jer iako ima duple sajle sto je mnogo bolje rjesenje nego kod g2 i g1, kotir je lose rijesen.
kod g4 takodje ima problem sa koturom i sajlicama tako da mora bas dobro da se usteluje,,,
i problem se javlja kod sajli prenosnika jer je vecina ovih jeftinijih ili preko perlica na sajli ili prreko sajlice, i hoce to brzo da ode...ali moguce da se naleti i na neke kvelitetne,,,ali ja nisam imao srece do sada, i nisam htio vise ni da ugradjujem podizace dok nisam dobio ove sa garancijom
-
da je bedak veci ... sve sam ih ugradjivo na yugishama.. ja onaj mehanizam zovem makaze .. iao je ono puz sajla ..
znaci mislim da gore od tih makaza nemoze da bude
-
Te sto sad imas jel su slicni ko na onoj gore slici ili neki drugi sistem i gde se stavljaju oni tasteri za kontrolu, koja je cena za g3. Kakva iskustva imas sa polovnim original jeli komplikovano oni da se ugrade morali nesto da se "budzi" ili se sve uklapa na svoje mesto. Neki lik sa ibarske(otpad) trazio mi oko 100-120e za oba i one drske sa tasterima iz G3.
-
ako mene pitas:)))
to ne prodajem ja .. nego neki lik na forumu .. znam da je doneo 7 koamda ili 5 .. hmm ... ne znam tacno da su ove ugradili i da rade korektno jako koektno..
a tastere mozes da stvaljas gde zelis ...
imas 3 tastera...
-
nije tesko da se ugradi ali ima prepravki na mehanickom dijelu jer se raznituje nosac sa koturom pa se onda prepravi malo dio koji pogoni motor i mora dobro da se usrteluje da ne bi bilo kretanja na mrtav zub tj preskakanja-govorim za naknadnu ugradnju motora...
a ovi aftermarket idu umjesto rucice sa unutrasnje strane tapacira i mnogo je lakse da se ugradi...
inace najpouzdaniji sistem je da nadjes komplet motore sa nosacima stakla,,,,za sve poslije g2,,,na g2 mora da se uzme nov ram jer oni sami po sebi jer su na jednoj sini imaju malo lufta u klizacu i onda jako tesko motor nosi to....ali moze i to da se rijesi
A yugo....hmmm prica za sebe, bas kao sto rece
-
Ja sam imao u dvojci naknadno ugradjene na rucku i cep na tapaciru i radi i dan danas ali su bili ugradjeni u inostranstvu pre nego sto je uvezen, tako da to resenje nije lose samo gledajte kvalitet izrade delica u setu
-
na ovim nema prepravke .. isti fazon imas plocicu koja je an sajli stavish je umeto rucke i od gore ceic ...
brzo lako jednostavno ..
a inace su motori kao od yuga prednji brisac:) .. ma to jako ko zemlja:)...
-
evo i slicice ostala jos jedna
(http://img297.imageshack.us/img297/9948/image016ug6hq7.th.jpg) (http://img297.imageshack.us/my.php?image=image016ug6hq7.jpg)
-
Ja radim sa tim podizacima, i iste imam kod mene u automobilu( Nissan Sunny)!
Iskreno, treba malo podesavanja i podmazivanja mehanizma, a obicno hoce i gume koje drze staklo sa strane da se ukorave pa da koce staklo!
Ove imam u kolima vec godinu dana i rade bez problema!
edit: u ala je stara ova tema, ja to nisam ni video, sory...