VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: 2busy Avgust 08, 2011, 06:38:48 posle podne
-
Pitanje za majstore sa foruma.Da li je potrebno menjati i vodenu pumpu kada se radi veliki servis na mk2?I da li se veliki servis zove tako zato što obuhvata i mali servis?
-
Veliki servis obuhvata i mali konacno. A vodenu pumpu pod OBAVEZNO na velikom servisu promeniti. Cak po pravilu i remenice trba menjati,spanere,(izmedju ostalog i uljni spaner), itd, ali svi rade po svome. Svaki mehanizam ili deo ima svoj rok eksploatacije, za koji proizvodjac daje garanciju, i posle isteka iste, treba delove ili mehanizme promeniti. Svi ti delovi ili mehanizmi, koji su predvidjeni za zamenu na velikom servisu, mogu prosluziti mozda i duze, u zavisnosti od eksploatacije vozila, nacina voznje, postovanja normi pri izradi istih, i blabla. S druge strane, inzenjeri i strucnjaci koji su to propisali, nisu uzeli podatke s plafona i ofrlje. Sve je detaljno ispitano i provereno, jer niko od proizvodjaca nece da gubi imidz, a ni dobit. Itd, itd... mahac
-
Hvala na ovako iscrpnom i stručnom odgovoru,majstor Bobane. mahac
-
Ja nisam majstor (na forumu), majstori su ovde u svetlo plavoj boji.... lollol Salim se.
-
Majstor ili ne,odgovorio si mi majstorski. beer alealeee B)
-
ako je motor 1.3 benzinac treba promeniti pumpu za vodu a svi ostali pumpa se menja po potrebi.....
-
ako je motor 1.3 benzinac treba promeniti pumpu za vodu a svi ostali pumpa se menja po potrebi.....
Jel to samo za Golfa dvojku, ili za sve ostale?!?! blink blink blink
-
j sam menjao jednom vodenu pumpu..i to kad mi je crkla.tj.pustila vodu biggrin,a velikiservis sam radio 3 puta ,na svakih 40000,kaisevi,spaneri i ostalo
-
dvojku i trojku.... kod svih kod kojih pumpu ne pokrece zupcasti kasi... jer da bi promenio pumpu moras da skines alternator nosac alternatora da bi skinuo pumpu a sto bi menjao ako joj je semering dobar( ne curi ) i ako joj je lager ok... inace zamena pumpe je oko 2000 din....
-
ako je motor 1.3 benzinac treba promeniti pumpu za vodu a svi ostali pumpa se menja po potrebi.....
+1
-
a velikiservis sam radio 3 puta ,na svakih 40000,kaisevi,spaneri i ostalo
samo da znas da se zupcasti kais i spaner menja na 90 000 km......
-
da onaj prvi mozda,a ovi narednih na oko 60000km,al ja ne bih rizikovao,pa to malo skratim biggrin,nemam povernje u ove nase delove ovde sto se kupuju a ionako je to jeftino kod mk2,a jos prosecnom vozacu koliko treba da predje 90000 km?on i vremenom slabi
-
ja jos nisam imao slucajeva da nesto ne izdrzi 90 000.....
-
90000 km je mnogo brale,pa kod vecine novih auta se menja posle onog fabrickog na 60000,recimo fiat prvi menja na 60000 pa dalje redom na 120000..
-
to je fiat..... da li si znao da se kod nekih menja i na 120 000....
-
samo fabricki,posle ne,na 90000 da ali na novije modele,a moj mk2 to sigurno nije biggrin
-
kako god... mada raspitaj se malo vise....
-
raspitao se ja,pa i vidoe da pucaju na 30000 ili manje ,potrefi se los kis,zaglavi spaner,da zivim u nemackoj pa da znam sta kupujem ok,a i kais stari godinama ,prosecnom vozacu treba nekoliko godina da predje 90000km,sto je sigurno,sigurno je,i kazem ne kosta puno
-
i ja se slazem da je 90 000 mnogo... ja na zastavi radim na 40 000 , a na fiatima i vagenima na 60 000... neki kazu 80 000 , ali je opet rizik,jel ko zna kakvi su ti delovi iz "orginala"... i sto se tice golfa dvojke ,pumpa za vodu se ne menja jel kako je vec napisao Gile,nije opasna po zupcasti kais,sem 1.3,mada je to sranje od motora... 1.6 i .1.8 su motori zajebali vek... pumpa na dvojci obicno krene da ronda ili propiski,pa se to vidi,pa se menja ili polu pumpa ako idu srafovi,a posto obicno ne idu menja se cela,pa je dobro onda zameniti i termostat i lulu,posto se i ovako sve to skida...
-
dvojku i trojku.... kod svih kod kojih pumpu ne pokrece zupcasti kasi... jer da bi promenio pumpu moras da skines alternator nosac alternatora da bi skinuo pumpu a sto bi menjao ako joj je semering dobar( ne curi ) i ako joj je lager ok... inace zamena pumpe je oko 2000 din....
odgovor sto je dao gile je pravilan i treba tako odradjivati posao. sto se tice kilometraze za zamenu kaiseva (zavisno od kvaliteta i proizvodjaca), extra kvalitetni kaisevi imaju fabricke preporuke za zamenu posle predjenih 100 000 milja, medjutim iz iskustva dobrih majstora i prakse pokazalo se da je optimalan interval za zamenu zupcastog, posle predjenih 80-90 000 km
-
da li ste razmisljali o tome da su oni kilometrazu zamene stavili manje nego sto je maksimalna izdrzljivos kaisa?? sigurno nisu stavili 90 000 i da ce na 90 000 da rikne nego moze da izdrzi i 100 000 i 120 000..... e sad to sto majstori ugradjuju kineske kaiseve a i to sto vozaci nece da plate kvalitetne delove.....