VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: passat b4 Avgust 07, 2011, 10:38:33 posle podne
-
imam passata b4 climatronik... kada ukljucim toplo na max i dalje duva hladno... zna li neko u cemu je problem??? angry2
-
Proveri ona dva creva sto idu u salon na mali hladnjak (rukom). Da li se greju oba. Ako se jedno greje a drugo ne, onda ti slavina neotvara.
-
ok... hvala... sutra prooveravam :)
-
msm da on nema "slavinu" (ventil), vec klapnama regulise protok i usmeravanje vazduha, stoga proveri motorcice klapni, posto opet cenim da klimatronic nema sajle . . .
I proveri da mozda neki strucnjak nije resio curenje malog grejaca, premostavanjem creva pod haubom ;)
-
kakav problem u sred leta. biggrin
-
msm da on nema "slavinu" (ventil), vec klapnama regulise protok i usmeravanje vazduha, stoga proveri motorcice klapni, posto opet cenim da klimatronic nema sajle . . .
I proveri da mozda neki strucnjak nije resio curenje malog grejaca, premostavanjem creva pod haubom ;)
Isti djavo, samo drugo pakovanje. Sustina ista, neotvara... bonk
-
a mozda fali voda...
-
mozda je glupo pitanje, ali od kad klima greje?
koliko se meni cini klima je za hladjenje, i ona nema veze sa grejanjem?
-
pa ima i onih sto greju... ali nema veze bitno je da shvatamo problem... biggrin
-
greju kucne klime a auto klime ne greju ;)
-
pa dobro,to je kao u paketu sa klimom kod mercedesa c ili e nije bitno... postoji grejac kao onaj u kupatilima sto greje cim upalis auto... on kad rikne,prijavi gresku i nece uopste da ukljuci grejanje... mislim da na slicnom principu radi i kucna klima...
-
a kolega iz cluba prica o klimi u autu...
blink
-
ma kolega se pogresno izrazio... mislio je na grejanje... biggrin
-
klima ne grije..... inace ju je potrebno i zimi paliti, ali vecina to ne radi i onda se pitaju ljudi zasto im smrdi iz klime, a po citavu zimu ne pale.......
-
pa dobro,to je kao u paketu sa klimom kod mercedesa c ili e nije bitno... postoji grejac kao onaj u kupatilima sto greje cim upalis auto... on kad rikne,prijavi gresku i nece uopste da ukljuci grejanje... mislim da na slicnom principu radi i kucna klima...
kucna klima obrne samo proces,leti kad unutra hladi napolju greje,na isparivacu-sacu
a zimi kad unutra greje onda napolju hladi,obrne samo smer freona,kad hladi gura freon kroz malu cev i kroz debelu je vraca,a kad greje onda gura freon kroz debelu cev a tanku vraca ;)
auto klima moze samo da hladi i nista vise,radio sam i znam i ne pisem gluposti,grejanje ide od motora ili grejaca koji nema veze sa klimom,samo je upakovan da se pali preko klime,sve zajedno,kad greje kompresor ne radi tako da i klima ne radi beer
-
pa to ja i kazem... slazem se sa tobom... ali se decko pogresno izrazio... hteo je da kaze da mu ne radi grejanje u kabini... mislim barem sam ja tako shvatio... ali acca je 100% u pravu... stim sto je i taj grejac koji spominjemo povezan sa klimatronikom...
-
tako je,povezano sve na klimatronik beer
a ovo sto njega zeza moguce da mu klapna ne radi,to mora da dodje do nje da pogleda
-
eee to grejanje u kabini mi ne radi... biggrin pogresno sam se izrazio... jes da je sad leto ali brine me sta ce da bude kad dodje zima... ili ja mozda nzm kako da ukljucim grejanje ??? povecam temperaturu na max...opet hladno :angry:
-
Ima li dugme AC na njoj?
-
nema... bonk
-
http://www.google.com/imgres?q=climatronic+passat+b4&hl=en&sa=X&nord=1&biw=1024&bih=634&tbm=isch&prmd=ivnsfd&tbnid=9HPFMqcIISe2bM:&imgrefurl=http://forums.vwvortex.com/showthread.php%253F1576654-Passat-B4-climatronic&docid=AiCMT7VPu8GB4M&w=447&h=107&ei=-1tBTpX5Iciw8gPcqY3MCQ&zoom=1&iact=hc&vpx=102&vpy=151&dur=4087&hovh=85&hovw=357&tx=252&ty=47&page=1&tbnh=46&tbnw=192&start=0&ndsp=12&ved=1t:429,r:0,s:0 ovako izgleda... stvarno ne znam kako da ukljucim da greje... angry2
-
Znaci motoric treba da regulise u tom slucaju grejanje, kad povecas temperaturu. Posto ti je automatstika. Ili je nesto sa crevima premosteno, ako je cureo mali hladnjak (pod haubom) ili motorici neodradjuju svoje. Pogledaj prvo ono sto sam ti pisao prosli put oko creva. Da li su topla oba. I da nije slucajno premosceno. Oba creva moraju ulaziti u kabinu na mali radijator, i kad greje normalno, oba creva su topla. Stim sto povratno crevo je za malu nijansu hladnije, ali je i ono toplo (vruce).
-
u sustini trebalo bi da kliknes na ovo crveno i poveceas temperaturu na zeljenu,i onda bi trebalo grijati, mada nisam siguran ali ako je klima prazna nece ti duvati ni toplo ni hladno, samo vazduh koji usisava ;)
-
jesi probao da kad ti radi auto,kad se zagreje da stiskas ono crveno dugme nekoliko puta,da dodje na najvisoj tepmeraturi,ja mislim 30 stepeni ako se ne varam?
ako je klima prazna duvace mu toplo,opet kazem da grejanje nema nikakve veze sa klimom i kompresorom i freonom samo je upakovano da radi preko klime,na jedan daljinski da kazem biggrin
-
Acca je lepo napisao nekoliko postova pre: "auto klima moze samo da hladi i nista vise,radio sam i znam i ne pisem gluposti,grejanje ide od motora ili grejaca koji nema veze sa klimom,samo je upakovan da se pali preko klime,sve zajedno,kad greje kompresor ne radi tako da i klima ne radi"
-
znaci ja bi trebao samo da povecam temperaturu na 29 (hi) i trebalo bi da greje... klima radi... hladi super...probao sam i u voznji, vozim nekih pola sata, sat... ukljucim na 29(hi) opet hladno duva.... ja samo hocu da mi greje nebitno mi je kakooo angry2
-
onda kako ti je momak napisao najvjerovatnije ili zacepljen mali hladnjak ili klapnice unutra zezaju, hladnjek ti je vec momak opisao kako da provjeris, i ne znam sto se natezemo ovdje u temi a ti jos sjedis i nisi provjerio crijeva!!!!!!
silazi dole upali aoto 15min i ispipaj crijeva i vrati se reci rezultate, preko tastature neces rijesiti problem
-
Upravo tako !!!
-
oba creva se greju... topla su... ali u kabini hladnoooooo..... :angry:
-
Znaci topla voda (antifriz) prolazi kroz mali radiator, ali ti klapna neotvara da topao vazduh ide u kabinu, vec stelno uvlaci spolja. mahac
-
Ako je na pasatu isti (ili sličan) Klimatronik kao na Golfu/Bori 4 onda možeš da uradiš dijagnostiku klime i uveriš se da ti klapna ne radi (kao što izgleda). Dakle ako imaš u donjem levom uglu taster za recirkulaciju a u donjem desnom ECON taster, onda sa isključenim motorom daj kontakt a zatim istovremeno pritisni i drži 2 sekunde pomenuta dva tastera. Ako si to uradio na displeju Klimatronika biće ispisan kod detektovanih grešaka. Ako ih ima više od jedne onda možeš listati greške pritiskom na "crveni" taster (za "toplije"). Nakon poslednje izlistane greške prikazaće ti "000". Ako nema prijavljenih grešaka prikazaće ti "444". Izlazak iz ovog režima se vrši kratkim pritiskom na ECON.
Spisak grešaka imaš negde na forumu ali za ove klapne su kodovi 04F8 (glavna klapna, mislim da ta reguliše grejanje/hlađenje) i 04F7 (klapna za podešavanje temperature).
Inače, jedan majstor za klimu rekao mi je da su automatske klime čista glupost i da ih treba koristiti samo u ručnom režimu. To znači, leti ne koristiti AUTO režim već temperaturu podešavati na sledeći način: leti, kada je potrebno hlađenje, plavim tasterom zahtevanu temperaturu podesiti na LO, a jačinu hlađenja podešavati jačinom ventilatora. Kaže, ako se koristi AUTO režim Klimatronik svaki čas cima klapnu za prebacivanje iz hlađenja u grejanje i nazad (ili slavinu) i onda motorić za klapnu (ili slavina) stradava. Zimi se može koristiti AUTO i klima (hlađenje) u svrhu odmagljivanja ali ako to nije potrebno Klimatronik treba koristiti u ručnom režimu.
Sve ovo nisam proverio (treba sesti i čitati kako Klimatronik tačno barata sa svim onim klapnama) ali od ovog leta koristim klimu u ručnom režimu i nemam nekih problema.