VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Nelle Avgust 07, 2011, 09:45:51 posle podne
-
Juče kada sam silazio nizbrdo niz bubanj potok, primetim da mi temperatura naglo opada, kazaljka sa sredine (90'C) pada do nekih 70 i posle 10 sekundi se vraća na 90'C i tak oje držala celu vožnju do Topole i nazad. Danas niz Kneza MIloša, kod Londona, opet pade skroz na početak skale i evo išao sam do Starih banovaca i nazad, nije mrdala sa početka skale?!! NAzovem prijatelja majstora, on kao reče da hoće to da zeza golfove, kao termostat zeza, ne da mu da zagreje motor al mu neće biti ništa, kao samo da ne ode preko 90!!? Pošto mi se to prvi put desilo a prekosutra moram na dalji put, moraću sutra da ganjam servis.. Ima li ko neki nagoveštaj, šta bi to moglo da bude??
-
davac temperatrure....
-
Kao što kaže GILE_GTI,i ja sam siguran da je davac temperature.
-
Verovatno taj termodavač-- Koliko kinti je nov, jel neko zna??
-
negde oko 1500-1700 dinara...
-
Hvala brate, pojmam nemam, to nisam menjao ima 13 godina još od golfa IIke boodala
-
Onda to menjaj što pre,da nebi otišlo još šta.
-
termostat koji otvara on te zeza, sporo odreaguje na hladnu vodu (kad ides nizbrdo) i posle nekoliko minuta vrati na normalu, blabla blabla blabla blabla
-
ma nista opasno ali naravno treba ga promeniti.... jer on je iz 2 dela jedan salje signal za tablu a drugi za motor nikad se ne zna kada ce da rikne i drugi deo davaca....
termostat koji otvara on te zeza, sporo odreaguje na hladnu vodu (kad ides nizbrdo) i posle nekoliko minuta vrati na normalu, blabla blabla blabla blabla
sta???
-
ma zaboravi, idi kod majstora 2,3,4x i resices to sigurno
tapsac tapsac tapsac
-
Taj problem ima da reši jedan dobar majstor,a ne 2,3,4...
-
on to iz iskustva.... zato sve rade sami.... nikako ici kod majstora to su sve budale koje sluze za otimanje para a samo vam jos vise pokvare kola..... znaci skines termostat (iako nemas pojma gde je) jer ti zbog njega temperatura padne na 0 (tj, na pocetni polozaj)
-
tacno jedan ali ce mu ici u servis 2,3,.4 puta dok to napravi bicedobro bicedobro
-
Ja samo da vam kazem da moze biti i jedno i drugo uzrok. Moze i termostat da zaglavi otvoren, ali pri vecoj brzini mora da digne temperaturu. Zato ipak mislim da je termodavac, jer je covek isao 40-ak kilometara od Bg i nazad.(primerno)
-
on to iz iskustva.... zato sve rade sami.... nikako ici kod majstora to su sve budale koje sluze za otimanje para a samo vam jos vise pokvare kola..... znaci skines termostat (iako nemas pojma gde je) jer ti zbog njega temperatura padne na 0 (tj, na pocetni polozaj)
sta je hteo pesnik ovim da kaze??
-
Nije poenta sta je ko hteo reci a pomoci coveku!!!
-
EPILOG:
Otišao kod električara, čovek prikači komp, kaže otišao termodavač, krene da ga skine, a on sav mokar, kaže nafta, otišla ti i pumpa i prska po konektoru pa je zato crkao. Skine ga, kao nabrekla ti zaštitna gumica i smeta džeku, baci je i očisti sve to i vrati ga nazad bez gumice, upalimo auto, on pokazuje naj normalnije temperaturu i kao idi mehaničaru da vidi šta ćeš (uzme mi 700 kinti). Odem kod mog mehaničara, čovek pogleda, kaže naprslo ti ono crevo od hladnjaka a nalazi se pored pumpe, tik do termodavača. (ja sam primetio kao da čujem neki huk, pištanje,vazduh..) Pipne je rukom, prodrma a ona puče na pola koliko je trula!!?
Premosti mi neko manje crevce pa ću to crevo morati da naručim negde u Porshe-u ovde u Krnjači ili da skidam sa polovnjaka koje je isto ko zna kakvo, navodno nema u slobodnoj prodaji jer ima nekoliko grana, nije jednostrano obično crevo!
-
Probaj da potrazis i polovno, samo ga doro izgnjavi kad budes gledao... coilleo2tj
-
da se i ja nadovezem,pored problema sto mi se nekad iskljuci kazaljka od temperature,da li termodavac moze uticati na ler gas,kad upalim auto da sam sebi malo gasa i iste sekunde vrati,ali ne na ler nego negdje oko 1100 obrtaja,.,nebitno jeli vruc ili hladan., i kad napumpam kocnicu par puta vrati ga na normalu??
-
to ti je senzor temperature rashladnog fluida otiso,i meni isto tako se desavalo da digne na 1100 obrtaja na leru i spusti,nije skup,1000din
izbacice ti ga na dijagnostici ;)
-
aha., hvala drug,. :rolleyes:
-
to ti je senzor temperature rashladnog fluida otiso,i meni isto tako se desavalo da digne na 1100 obrtaja na leru i spusti,nije skup,1000din
izbacice ti ga na dijagnostici ;)
Ma na sreću senzor radi nego je odvodno crevo rashladne tečnosti koje je odmah iznad njega ga kvasilo i nabubrila ona gumica, izgubio kontakt.. kad smo očistili, vratili, pokazuje temperaturu kako treba, nego trebam kupiti saa to neko crevo koje je jako glupo rešeno, ide skroz iza bloka motora koji ga enormno greje i ono brzo propada od temperature, puca a ima nekoliko grana, moram tražiti to jbg... bonk