VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: Djeneral Avgust 11, 2008, 11:36:38 posle podne
-
Dakle, pritiskom na kod-ključ, uredno se zaključavaju vrata i alarm je aktivan! Medjutim, neki dan klinac mi, na moje odvratno iznenadjenje, uhvati za vrata gepeka i otvori 'ladno! Uključio se odmah alarm, ali, kako je moguće da centralna ne zaključava peta vrata!? Ideje? Iskustva?
Hvala unapred!
-
procitaj
klik (http://www.vw-club.co.yu/forum/index.php?showtopic=2172)
-
Sorry, mea culpa... Odmah ću...
BTW, problem i dalje postoji...
-
moguce je da jedan microprekidac zeza i da alarmu ne salje signal da su vrata zatvorena pa ih ne zakljucava ali prilikom otvaranja da signal da je neko otvorio vrata i onda se aktivira alarm
o kom je autu rec?
-
Pa ako nije zakljucao onda je riknuo motoric. nista cudno
-
pa na dosta centralnih brava se peta vrata i ne zakljucavaju-pogoto kad se ugraduju na kola koja nemaju mogucnost otvaranja petih vrata iznutra-kod mene na kolima je stara centralna brava sa vakuum sistemom i uopste ne zakljucava peta vrata a recimo zakljucava vratasca rezervoara-tako da probaj da se seti dali je uopste centralna zakljucavala peta vrata ili si ti samo mislio da zakljucava
-
I ja sam imao isti problem na mojoj cetvorci! Najcesce stardaju kablovi sto ulaze u peta vrata! Skini ona gumena creva i pogledaj da nije neki kabal prekinut! Ti kablovi najvise trpe zbog stalnog previjanja kod otvaranja vrata! Kod mene je to bilo!
-
Hvala svima na idejama i nekim resenjima, pokusacu, inace radi se o petim vratima na Golfu IV, Edition, 1.9 TDI, crveno I... Alarm je fabricki.
Ako jos neko ima nesto da predlozi, unapred sam zahvalan!
Da li je moguce da se peta vrata uopste ne mogu zakljucati centralnom, cak ni ključem??? Ne izgleda mi da su peta vrata menjana...
Hvala na svim odgovorima...
-
Ukoliko nemas klasicnu bravu na petim vratima, onda se sigurno zakljucavaju centralnom.
Proveri ove kablove sto ti je spomenuo carlazar, ja sam isti problem imao na dvojci, znaci onde gde kablovi ulaze u 5. vrata pri vrhu se ogule zice, a mogu cak i da se zapale pri spajanju + i -, tako da obavezno to proveri
-
i ja sam imao taj problem pa sam malo cackao i improvizovao. problem sam resio parcetom papira koji sam ugurao izmedju kucista i motora (oznaceno na slici koju sam pozajmio od Turbo (nadam se da nece zameriti)). zubcanici nisu imali pravi kontakt pa su proklizavali, ovom radnjom sam ih priblizio.
ps.: to je bilo pre godinu dana i jos uvek radi a nije me nista kostalo.
(http://img382.imageshack.us/img382/6474/motorcx6.jpg)
pozdrav
-
tih moracu i ja da rasturam tapacir opet
-
Ovi nije losa improvizacija
bravo
-
da se nadovezem-bio mi crko motor brisaca zadnjeg stakla pa kad sam krenuo da ga zamenim video sam da meni ustvari centralna zakljucava peta vrata ali problem je bio u zabicama koje drze sipku koja potiskuje mehanizam.tacnije ta sipka je ispala iz zabica-kad sam vratio sipku na svoje mesto i ukljucio centralnu ona je zakljucala i peta vrata.e sad te zabice su se pohabale pa sipka posle dva,tri zakljucavanja opet ispadne iz njih tako da cu morati da ih zamenim.ali sve u svemu sam prezadovoljan jer posle ko zna koliko vremena sam provalio da nemoram da se smaram da posebno zakljucavam peta vrata bonk alealeee
-
Dobro resenje da se ucvrsti motor samo ko to bude radio bolje da poturi parce plastike, moze da isece od kante od ulja ili od drveta, bolje ce sluziti nego papir. beer
-
samo da dodam da i ja imam problem na MK4 sa zakljucavanjem gepeka, kao i vozacevih vrata...rekose mi da je to do mikroprekidaca
-
ma taj mikroprekidac obicno zeza za svetlo u kabini pa se mora menjati cela brava od 9000 din. Cudi me da kod tebe pravi problem sa centralnom, jedino ako nije naknadno ugradjivana.
-
kod mene zakljucava sva vrata na daljinski a vozaceva ne
upali lampicu za alarm i ne svira kad se otvore vrata jer ne reaguje odnosno ne registruje da su otvorena vrata boodala
a svetlo u kabini mi loodi ima vec 2 godine i to na vozaceva i suvozaceva vrata
to ce se uraditi kada budem radio damping biggrin
-
Fabricki alarm i centralna ili naknadno ugradjeno?