VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: banderash Avgust 11, 2008, 10:23:09 posle podne
-
resih da pre zamene ulja sledeci put isperem unutrasnjost motora,pa me zanimaju vasa iskustva sa tim i koje sredstvo da koristim.nesto se mislim da uzmem ono liqui moly u par radnji su mi rekli da je bas dobro.
-
mozes bilo sta od poznatih proizvodjaca...ne znam da li Wurth ima tako nesto....
-
mozes bilo sta od poznatih proizvodjaca...ne znam da li Wurth ima tako nesto....
da sad me podseti imaju i oni to sredstvo-a sad imaju i svoju radnju u vojvode stepe.bas cu da ih obidjem--hvala drugar
-
pazi sta radis sa tim druze! stvar je ekstra za novije motore ali na starijima moze da bude karambol. jer na nekim motorima ta garez je nazalost sve sto drzi karike i ostalo na broju. ako je razgradis moze se desiti da dodje do povecane potrosnje ulja. ako se ipak odlucis da to uradis nemoj ici svih 15 minuta koliko pise na boci nego skrati na 8-10. naravno motor prethodno mora da se zagrje na radnu temperaturu.
-
pa to me i muci ne trosi mi ulje,i motor je skroz ok nego se cuju podizaci pa bi zbog toga da ga malo isperem-al da nebude posle kuku lele
-
to sto ti se cuju podizaci je verovatno do gumica ventila i to treba da se zameni.
-
hidropodizaci nemaju apsolutno nikakve veze sa gumicama ventila. ako se cuju treba ih zameniti. njihov vek trajanja je uvek oko 100-120.000 km. tako da ispiranje tu nece apsolutno biti od nikakve pomoci.
-
Meni na audiju kad su zamenili gumice vise se nisu nikada culi mada definitivno treba videti u kakvom su stanj hidropodizaci. slazem se da ispiranje sigurno nece pomoci. na vagenu je hidropodizac uvek bio boljka na hladnom startu pa sam ja koristio neki filter sa nepovratnim ventilom koji zadrzava ulje duze u glavi motora (tako mi rekli u servisu) pa ako se pali svaki dan nema klepetanja.
-
pazi a da ti nisu pri zameni gumica zamenili i podizace. mislim da nema logike da ti je neko radio toliki posao a da pri tome ne zameni podizace ako su vec cikunli
-
Ne meni su menjali odozgo gumice, nije otvarana glava iako je to bolje ovako postoji rizik da se osteti gumica. Bili su dobri podizaci nego ojele se gumice pa pusto ulje u cilindar i na hladan start uvek klepetao ili kad mu opadne nivo ulja.
-
cekaj malo pa ne postoji drugaciji nacin za zamenu gumica nego odozgo.
redosled je prvo dekla, pa onda bregasta, pa onda hidropodizaci pa onda opruge ventila i tek tada si u mogucnosti da pridjes gumicama. naravno mogu se zameniti i bez skidanja glave motora. ali veruj mi na rec one nemaju ama bas nikakav uticaj na funkciju podizaca. a to sto klepece na hladan start je naravno podizac jer kada ugasis motor podizac koji ostane potisnut bregastom ispusti ulje usled neispravnosti ventila koji ima u sebi i kada upalis auto terba mu vremena da se opet napuni i tada dolazi do klepetanja.
-
WYNN'S i LIQUI MOLY su najbolji, ali nije preporucljivo da se koristi kod starijih motora... A kad ste vec spomenuli hidro-podizace, trebao bih da zamenim na svom golfu pa me zanima ako je neko menjao koji su podizaci kvalitetni jer ipak je voznja na visokim obrtajima?
-
cekaj malo pa ne postoji drugaciji nacin za zamenu gumica nego odozgo.
redosled je prvo dekla, pa onda bregasta, pa onda hidropodizaci pa onda opruge ventila i tek tada si u mogucnosti da pridjes gumicama. naravno mogu se zameniti i bez skidanja glave motora. ali veruj mi na rec one nemaju ama bas nikakav uticaj na funkciju podizaca. a to sto klepece na hladan start je naravno podizac jer kada ugasis motor podizac koji ostane potisnut bregastom ispusti ulje usled neispravnosti ventila koji ima u sebi i kada upalis auto terba mu vremena da se opet napuni i tada dolazi do klepetanja.
moguce je onda da su mi menjali hidropodizace ali me nije nesto bog zna koliko puno kostalo
-
set ruvilovih ili nama poznatih kao ina podizaca je oko 4000 din. njih stalno koristim i nisam imao problema.
-
Ja sam danas menjao ulje i uzeo sam sredstvo za pranje motora LIKVI MOL, upravo zbog hidro podizaca jer i meni hoce da se cuju,e sad sto se tice hidro podizaca ne pomaze nista,i dalje se isto cuju a sto se tice ispiranja motora,bogami stvarno ga je ispralo,kada sam ispustio ulje to je bilo CRNO CRNO za medalju,sredstvo sam platio hiljadu dinara,na njemu pise da se preporucuje i starim motorima,jer navodno stiti motor od daljeg habanja i regenerise do nekle pohabane delove motora,znaci za hidro podizace jedino je spas samo zamena novih!
-
sto se zastite i regeneracije motora tice MA VAZI!!! jedina regeneracija ti je brate zamena pohabanih delova! samo me interesuje koji lik pise te gluposti po tim bocicama
-
Pa JBG. znas kako kazu,papir trpi sve!
-
,tako da me nebi zeznuo to znamhteo sam da menjam podizace ali mi je majstor rekao da moze da mi zameni i stavi sve nove ali ako mu nadjem bas dobre,jer nece da stavi neke bezveze pa da mu za tri meseca opet kukam kako se cuju-isto mi je rekao da promenim ulje jer koristim 5w-40sintetiku a preporucuje mi 10w-40 jer je ovo sto ja koristim retko,mada mi nije ni rekao kakve veze ima to sa podizacima ali definitivno kaze treba malo gusce ulje jer je to star motor bez obzira sto je dobar i sto ne trosi ulje-kompresija mu je ok da nemalerisem,redovno menjam ulje i pre roka obavezno sa filterom,kao i sve drugo.u off-u sam ok.pricao sam sa likom iz radnje i on mi je isto rekao ako hocu da ispiram motor da uzmem kvalitetno sredstvo i da ga na radnoj temperaturi ispiram 6-7 minuta i to mu je dosta.i on vozi golfa2 pa kad god odem kod njega malo se izjadamo jedan drugom,tako da znam da me nebi zeznuo-isto je i on radio i isto je ulje bilo bruka kad ga je ispustio.razmislicu ja o tom ispiranju-ako mi je do sad motor bio ok mozda ga i nediram nego samo redovna zamena ulja,predjem na polusintetiku i onako ga ja ne forsiram,lagana voznja a i gde da ga forsiram po ovim rupcagama i guzvama-muka mi je vise po bgd-u da se vozim
-
set ruvilovih ili nama poznatih kao ina podizaca je oko 4000 din. njih stalno koristim i nisam imao problema.
Kako to mislis njih stalno koristis?Koliko si ih puta menjao??
Ja mislim da bi trebao sa zamenom da budem miran bar 50 000 km.
Inace sam cuo da je INA ok.
-
Kako to mislis njih stalno koristis?Koliko si ih puta menjao??
Ja mislim da bi trebao sa zamenom da budem miran bar 50 000 km.
Inace sam cuo da je INA ok.
pa nisam mislio na svojim kolma. ja se bavim popravkom vagena. a kada ih zamenis miran si sigurno izmedju 70-80000 km
-
LIQUI MOLY ima posebno sredstvo za hidro-podizace, mislim da se zove
HIDRO-STOBEL (tako neshto). Na deklaraciji proizvoda pise da
podmazuje i ublazava zvuk hidraulicnih podizaca...
Nisam koristio ali sigurno nije lose.Ovo za ispiranje motora je dobra stvar ali ne moze mnogo da pomogne oko podizaca.
Ipak je najbolje zameniti.
-
,tako da me nebi zeznuo to znamhteo sam da menjam podizace ali mi je majstor rekao da moze da mi zameni i stavi sve nove ali ako mu nadjem bas dobre,jer nece da stavi neke bezveze pa da mu za tri meseca opet kukam kako se cuju-isto mi je rekao da promenim ulje jer koristim 5w-40sintetiku a preporucuje mi 10w-40 jer je ovo sto ja koristim retko,mada mi nije ni rekao kakve veze ima to sa podizacima ali definitivno kaze treba malo gusce ulje jer je to star motor bez obzira sto je dobar i sto ne trosi ulje-kompresija mu je ok da nemalerisem,redovno menjam ulje i pre roka obavezno sa filterom,kao i sve drugo.u off-u sam ok.pricao sam sa likom iz radnje i on mi je isto rekao ako hocu da ispiram motor da uzmem kvalitetno sredstvo i da ga na radnoj temperaturi ispiram 6-7 minuta i to mu je dosta.i on vozi golfa2 pa kad god odem kod njega malo se izjadamo jedan drugom,tako da znam da me nebi zeznuo-isto je i on radio i isto je ulje bilo bruka kad ga je ispustio.razmislicu ja o tom ispiranju-ako mi je do sad motor bio ok mozda ga i nediram nego samo redovna zamena ulja,predjem na polusintetiku i onako ga ja ne forsiram,lagana voznja a i gde da ga forsiram po ovim rupcagama i guzvama-muka mi je vise po bgd-u da se vozim
e ljudi da vam kazem nesto na temu auto preso mnogo pa predji na polusintetiku. to je takva glupost da se nezna. i nije mi jasno kako dolaze do tih zakljucaka. proizvodjac je propisao ulje za motor i to ulje treba koristiti ceo zivotni vek motora. pa normalno je da ce se 5w-40 vise trositi nego 10w-40. mislim samo pogledaj gradaciju i sve jasno. a pri tome bolje da trosi ulje nego delove motora, zar ne? mogao bih sada da pisem o tome satima ali nema svrhe. samo ti koristi ulje koje je predvidjeno za taj auto i sve OK.
-
[quote name='vw tech' date='Aug 14 2008, 05:09 AM' post='31171']
pa nisam mislio na svojim kolma. ja se bavim popravkom vagena. a kada ih zamenis miran si sigurno izmedju 70-80000 km
[/quote
Nisam znao..
E pa mogao bih ja da dodem kod tebe da mi zamenis to, i onako nemam majstora koji mi odrzava auto jer uvek sve sam radim, redovan servis i sitnije stavke ali ove ne mogu sam da uradim. Gde ti se nalazi servis?
-
u zemunu. kod novosadskog auto puta
-
u zemunu. kod novosadskog auto puta
Tu prolazim svaki dan.Gde si tacno?Jesi na Altini?
-
Tu prolazim svaki dan.Gde si tacno?Jesi na Altini?
ne na altini nego ko Osnovne Skole Gavrilo Princip.
-
e ljudi da vam kazem nesto na temu auto preso mnogo pa predji na polusintetiku. to je takva glupost da se nezna. i nije mi jasno kako dolaze do tih zakljucaka. proizvodjac je propisao ulje za motor i to ulje treba koristiti ceo zivotni vek motora. pa normalno je da ce se 5w-40 vise trositi nego 10w-40. mislim samo pogledaj gradaciju i sve jasno. a pri tome bolje da trosi ulje nego delove motora, zar ne? mogao bih sada da pisem o tome satima ali nema svrhe. samo ti koristi ulje koje je predvidjeno za taj auto i sve OK.
pa i ja se vodim tom logikom,prvo ne trosi mnogo,nigde ne pusta a i da pusta zameni se dihtung,trece kvalitetno ulje bolje stiti motor,bolje podmazuje i stiti delove,ma sve je bolje...al ajde.vwtech gde imaju da se kupe ti ina podizaci?da ja to zamenim
-
pa svaka malo bolja radnja bi trebalo da ih ima.