VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: micko89 Jul 27, 2011, 12:38:30 pre podne
-
pozz ljudi imam jedno pitanje za vas naime danas sam isao auto putem i hteo malo da stisnem auto medjutim on je dostigao maximalnu brzinu od 140 km\h i to na 3000 obrtaja i tu zakcao i ni makac vise ni brzina ni obrtaji dali je to normmalno? i ako nije sta moze da bude?
i jos jedno pitanje zasto mi auto pri svakom kretenju zatrese kao da mu tesko da krene ali bez obzira koliko veliki gas da dajem pri kretanju uvek zatrese zasto se to desava?
unapred zahvalan i nadam se da cete mi pomoci da odgonetnem ovo mahac
-
Proveri lamelu i plivajuci zamajac mahac
-
trese se ako su otisli nosaci motora,,to je najcesce,ili ako ti je plivajuci zamajac hoce i on kad dotraje
-
Proveri lamelu i plivajuci zamajac mahac
a kako to da proverim. jel to moze da utice na to sto mi trese ili na brzinu?
-
lamela za brzinu a zamajac za treskanje..vozi kod majstora,ne moze to od oka tako
-
Pa jel proklizava lamela ili ne?
edit: sad videh da ne dize ni obrtaje
-
pa ne proklizava mi lamela odvaja tamo gde treba a neki dan sam slepao neki auto i bez ikakvih problema znam kako je kad lamela proklizava ali nije do toga sigurno. dali mi je mozda turbina zaprljana pa da to zeza mozda lupam ali bolje vas da pitam
-
povuci rucnu i kreni,tako ces videti jel proklizava,moguce da si je zapalio kada si vukao taj drugi auto
-
ma lagano ljudi vidite valjda da je momak vozio trobrzinca dosada a sada passata a još nije ukapirao da ima 5 brzina lollol lollol
sjebaćeš tako lamelu zapni se negde uzbrdo sa još dvoje u autu i videćeš dali šlajfa a i čuće se da auto nabija gas a neide .mene buni to što ti kažeš da nabile 3000 obrtaja i ni makac idi na dijagnostiku pa ćeš videti možda su ti dizne zapušene
-
Ubaci u trecu, i probaj ovo sto ti rece kremic. Ako se ne ugasi, onda je lamela mahac
-
a to sto trza ili nosaci ili zamajac..nema sta drugo da trese kada kreces,da je nesto drugo treslo bi i u voznji
-
pa ne proklizava mi lamela odvaja tamo gde treba a neki dan sam slepao neki auto i bez ikakvih problema znam kako je kad lamela proklizava ali nije do toga sigurno. dali mi je mozda turbina zaprljana pa da to zeza mozda lupam ali bolje vas da pitam
moj kolega je imao sličan problem i očistili mu turbinu u ultra zvučnu kadu i šiba ko lud a ovo sada svi mi samo nagađamo
-
Zare,mozda sa vucom. Al sa tresenjem mu nece pomoci sigurno!!!
-
da,ovo je cisto nagadjanje,ali to su najcesci uzroci takvih problema..mora kod majstora
-
ljudi sa lamelom mi je sve u redu taj sam auto vuka pre 2 nedelje i vukao ga bez problema. a juce sam isao za ns pa vozio preko iriskog venca tu je velika uzbrdica a u autu nas bilo 5 i isao bez problema i reagovao na gas sasvim normalno povlacio bez problema. a za trzanje cu da proverim nosace ako nije to onda cu proveriti zamajac
-
a ako je problem sa diznama onda mi nebi palio dobro i vise bi dimio zar ne. a ja njega koliko god da stisnem naglo ne izbaci ni trunku dima
-
boban-68on treba da se izjasni kako trese dali u vožnji ili na polazak ako je zamajac on kada upali auto i gasi auto zatrese a ako je u toku vožnje nema jer je tada napet nema šanse da je zamajac.a pri polasku može da trese samo zbog nosača motora 100% boodala
a što se tiče brzine može da bude inter kuler-crevo na njemu da je bušno ili turbina,ili da su dizne prljave pa nemaju dovoljno dobar protok jer mi ovde sipamo svakakva govna.samo dijagnostika. ja sam prošle nedelje bio na odmor u austriju i tamo sam sipao euro dizel verovali ili ne naš nemože ni da mu priđe auto je poludeo u pozitivnom smislu tapsac tapsac
-
Nemora da znaci kod dizni.
-
nisu dizne,ne bi radio mirno na leru...moguce turbina da zeza..i proveri nosace
-
boban-68on treba da se izjasni kako trese dali u vožnji ili na polazak ako je zamajac on kada upali auto i gasi auto zatrese a ako je u toku vožnje nema jer je tada napet nema šanse da je zamajac.a pri polasku može da trese samo zbog nosača motora 100% boodala
trese samo pri kretanju dakle 1 brzina u voznji se nista ne oseti i kad palim gasim auto nista mi ne trese dakle samo kad pokrecem auto iz mesta mirovanja i zatrese se onako kao da hoce da se ugasi kao da mu tesko da krene
-
nisu dizne,ne bi radio mirno na leru...moguce turbina da zeza..i proveri nosace
radi kao singerica na leru. a kako da proverim turbinu? dali mogu ja sam da je skinem dali je to komplikovano? i sta raditi sa njom kad se skine?
-
Pa Zare citaj problem koji je covek na pocetku napisao, jbg... Lepo pise pri kretanju pri bilo kakvom gasu da krece. Ako je nosac, on lupi dok zategne i dalje cuti.... netrese.
-
nosač neki na motoru ili menjaču 1000%
-
Pa Zare citaj problem koji je covek na pocetku napisao, jbg... Lepo pise pri kretanju pri bilo kakvom gasu da krece. Ako je nosac, on lupi dok zategne i dalje cuti.... netrese.
[/quotetako je ok na 3 teme sam pa sam malo odlutao tako je brate samo nosač neki
boban-68 kako si mi ti brate kako ti se činio skup u nišu
-
nosač neki na motoru ili menjaču 1000%
a kako da proverim dali je do nosaca kako se ti nosaci proveravaju?
-
mislim da bi trebalo dobro da ga stisnes..1,2,3 brzinu,da to malo produvas,ako tada ne prokine onda turbinu kod majstora,ne mozes sam
-
mislim da bi trebalo dobro da ga stisnes..1,2,3 brzinu,da to malo produvas,ako tada ne prokine onda turbinu kod majstora,ne mozes sam
a jel nemogu ni da je ja sam samo skinem?
-
pozoveš drugara i ubaciš u 1 ili 2 on gleda ispod haube i ti daješ gas i puštaš polako kvačilo a možeš i na trzaj alipovuci ručnu da nebi drugara našao u motoru
-
mislim da bi trebalo dobro da ga stisnes..1,2,3 brzinu,da to malo produvas,ako tada ne prokine onda turbinu kod majstora,ne mozes sam
a jel nemogu ni da je ja sam samo skinem?
nemoj sam odi kod majstora ako je sam čačkaš možda se desi da daš i do 300 e za drugu turbinu a majstor ćeti uzeti do 2000 -3000 sa ćiščenjem turbine
-
Micko, sam da skidas ne. A za nosac motora, otvoris haubu, dignes rucnu i probas da krenes. Ali nedozvolis da se ugasi, na kretko ga zazas. Neko ko se iole razume, neka gleda u motor i slusa. Ako se mnogo ugiba i lupi (TUK) to je nosac. A ako se stresa onda je najverovatnije plivajuci. mahac
-
Jel tako majstor Zare?
-
pa i ja sam mu to reko bobi
hahaha tako je stručnjaku bobi pozdrav
-
bleh
-
bleh
krokodil
-
majstor ćeti uzeti do 2000 -3000 sa ćiščenjem turbine... daj nam adresu tog majstora
-
lollol
-
U bgdu bre nece da dignu haubu bre za te novce :D 50jura ciscenje ako je cishcenje, a dijagnoza moze i za pivo, ako imash ok majstora, ako ne onda ce ti reci za te pomenute 2-3crvene shta ti je sa autom
-
Da mu nije usla voda u ECU? Posto nece preko 3000 rpm.
-
micko to sto ti tako dodje do 3000obrtaja-140km/h se i meni desavalo,tu stane,kao da izgubi snagu i nece da vuce a ti stiskas gas a on ostaje na istim obrtajima, to ti je turbina,zrela je za servis
-
Da mu nije usla voda u ECU? Posto nece preko 3000 rpm.
a sta je taj ecu ......
-
micko to sto ti tako dodje do 3000obrtaja-140km/h se i meni desavalo,tu stane,kao da izgubi snagu i nece da vuce a ti stiskas gas a on ostaje na istim obrtajima, to ti je turbina,zrela je za servis
e bas si me usrecio a koliko moze da kosta servis turbine? ali zasto servis pa lepo mi radi ovako ne pisti ni nista ide normalno
-
Nama dovoljan protok pri vecem opterecenju od 3000 obrtaja. a za cenu ce ti neko drugi reci, ja neznam. mahac
-
Nama dovoljan protok pri vecem opterecenju od 3000 obrtaja. a za cenu ce ti neko drugi reci, ja neznam. mahac
hvala u svakom slucaju mahac
-
Da mu nije usla voda u ECU? Posto nece preko 3000 rpm.
a sta je taj ecu ......
Electronic Control Unit,narodski rečeno-kompjuter. ;)
-
micko to sto ti tako dodje do 3000obrtaja-140km/h se i meni desavalo,tu stane,kao da izgubi snagu i nece da vuce a ti stiskas gas a on ostaje na istim obrtajima, to ti je turbina,zrela je za servis
e bas si me usrecio a koliko moze da kosta servis turbine? ali zasto servis pa lepo mi radi ovako ne pisti ni nista ide normalno
kao sto ti je boban rekao,ne rasterecuje pritisak u turbini,na nizim obrtajima je manji pritisak i lepo ti radi ali cim predje na vecim nabije pritisak i n moze da rastereti turbinu
ja sam platio ciscenje 70e
-
Prvo ciscenje turbine , usisa i EGR ventila , naravno iskusan majstor moze da vidi da li je turbina losa kad je rasturi, ja sam imao isti problem i sva sreca resio sam samo ciscenjem turbine , to me je kostalo 40E, a cene se krecu od 30 - 70E , bar u mom kraju. Ali sve to pada u vodu ako je losa turbina, onda mora fullremont a to kosta od 200 do 300E
-
au majku mu jebem i turbini moracu to da resim nekako icu ovih dana kod majstora pa cu videti sta je u pitanju
-
nisi prvi ni poslednji biggrin beer
-
ej ljudi a jel znate mozda zasto mi je auto nestabilan na auto putu pri brzini od oko 120 km\h kad predjem preko neko neravnine auto kao da mi se zanese u jednu stranu bas je nekako nestabilan i cini mi ce da se to nesto dogadja sa zadnjim tockovima sta bi to moglo da bude?
-
Pogledaj zadnje sajlen blokove, gumice amorta, lezajeve tockova i reglazu trapa.
-
Taj tvoj motor sa Bosch pumpom ako nece preko 3000rpm, tj. tesko ide preko 3000rpm, problem je uglavnom u protokomeru. Iskljuci protokomer, izdzekaj pa probaj, ako se ''probudi'' promeni ga.
Kad baca u safe mode, tad uglavnom rikne elektromagnetni ventil N75(25e).
Po meni prvo izdzekaj protokomer, pa teko onda dalje. ALi kao sto rekoh on je 99%.
Koliko konja ima motor, 90 ili 110KS?
Ovde ti je protokomer
(http://img687.imageshack.us/img687/980/1636742.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/687/1636742.jpg/)
-
Taj tvoj motor sa Bosch pumpom ako nece preko 3000rpm, tj. tesko ide preko 3000rpm, problem je uglavnom u protokomeru. Iskljuci protokomer, izdzekaj pa probaj, ako se ''probudi'' promeni ga.
Kad baca u safe mode, tad uglavnom rikne elektromagnetni ventil N75(25e).
Po meni prvo izdzekaj protokomer, pa teko onda dalje. ALi kao sto rekoh on je 99%.
Koliko konja ima motor, 90 ili 110KS?
Ovde ti je protokomer
(http://img687.imageshack.us/img687/980/1636742.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/687/1636742.jpg/)
motor je 110ks a kako mislis da ga izdzekam taj protokomer i da provozam auto bez njega?
-
pa skines dzek i napravis krug
-
aha sad razumem. sautra cu da probam pa javljam kako se ponasa mahac
-
I ako ide bolje i ne vracaj dzek dok ga ne zamenis. Inace dzek skidas tako sto ga stisnes na dore, onda zavuces srafciger i izvuces dzek. Nije jednostavno kad prvi put radis, pa ni drugi jer je specifican, da ne polomis.
-
ja mislim da sam ja njega vec skidao kad sam skidao kuciste filtera vazduha jel se taj dzek nalazui tu zar ne?
-
i jednostavno pogledaj crijeva koja vode do/od EGR-a i crijeva koja su oko n75ventila ako se neko skinulo ili pocjepalo isto imas safe mod - meni se desavalo nekoliko puta - 5min posla biggrin
a i filter nafte pogledaj komsija imao isti problem - razlog filter nije mijenjao poslednjih 40.oookm lollol
-
a koji je to n75 ventil? blink filter nafte zamenjen pre 3000km