VW Klub

VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: mk2vr6 Avgust 04, 2008, 07:14:58 posle podne

Naslov: motor u g2
Poruka od: mk2vr6 Avgust 04, 2008, 07:14:58 posle podne
Znaci imam g2 85god.kupio sam ga kao 1.6,ali sam pri zamjeni ulja, na bloku motora sa zadnje strane ugledao 1.8.e tada sam tripovao da je 1.8 sve do kupovine djelova kada mi je zatrazena oznaka motora.moje tvrdnje su demantovane cinjenicom da je EZ(pocetna slova oznake motora)ustvari oznaka za 1.6 motor.e sad se na istom bloku motora suprostavljaju 2 oznake.mehanicar kaze da je 1.8, ali kome da vjerujem??auto ima pierburg 2E dvogrli karburator i ako iko ista zna o njemu molio bih da napise jer sam cuo price o stelovanjima i elektronskomn aktiviranju drugog grla kojim se postize veca snaga??
Naslov: motor u g2
Poruka od: Turbo Avgust 04, 2008, 07:47:28 posle podne
Tvoj motor je 1.6, u sta se mozes uvjeriti ovdje (http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=90)
Naslov: motor u g2
Poruka od: mk2vr6 Avgust 05, 2008, 12:30:18 posle podne
Ok, ali ipak ostaje pitanje oznake 1.8 na bloku.i info o karbu ako neko zna.xvala

Ok, ali ipak ostaje pitanje oznake 1.8 na bloku.i info o karbu ako neko zna.xvala
Naslov: motor u g2
Poruka od: mk2vr6 Avgust 21, 2008, 06:01:54 posle podne
E, malo sam se raspitivao i sad sam jos vise zbunjen.kaze majstor da je blok od 1.6 i 1.8 isti, tj da je zapremina ista, ali je razlika u ventilima.znaci glava motora predstavlja jedinu razliku kod tih motora.e pa sad ljudi stvarno nista ne kapiram...
Naslov: motor u g2
Poruka od: Turbo Avgust 21, 2008, 11:37:27 posle podne
Dobro ti je rekao, isti je blok 100%.
Naslov: motor u g2
Poruka od: banderash Avgust 22, 2008, 12:22:54 posle podne
Citat: mikele
Znaci imam g2 85god.kupio sam ga kao 1.6,ali sam pri zamjeni ulja, na bloku motora sa zadnje strane ugledao 1.8.e tada sam tripovao da je 1.8 sve do kupovine djelova kada mi je zatrazena oznaka motora.moje tvrdnje su demantovane cinjenicom da je EZ(pocetna slova oznake motora)ustvari oznaka za 1.6 motor.e sad se na istom bloku motora suprostavljaju 2 oznake.mehanicar kaze da je 1.8, ali kome da vjerujem??auto ima pierburg 2E dvogrli karburator i ako iko ista zna o njemu molio bih da napise jer sam cuo price o stelovanjima i elektronskomn aktiviranju drugog grla kojim se postize veca snaga??
nema elektronsko aktiviranje drugog grla-veca snaga na karburatoru 2e moze da se postigne povecanjem promera prvog grla,mada je na njemu vec fabricki stavljen promer 110 a i pitanje je kako bi se i koliko bi se to odrazilo na snagu-povecalo bi ti potrosnju i mozda bi bio startniji a i to zavisi od toga kako ga majstor nasteluje-i tad je pitanje kako bi reagovao.drugo grlo se nedira,nesmanjuje se niti povecava dizna samo se menja ako ima potrebe i to sa istom 125,5-a na prvo grlo se obicno smanjuje na 105 da bi se smanjila potrosnja a zadrzala snaga motora od 75 konja,pa i tad sve zavisi od toga kako se nasteluje,kakve su dizne koje stavljas,odnosno da li stavljas polovne ili nove i kakve su te polovne.cak i kad se to uradi mora da se prekontrolise vakuum dozer na karbu i normalno da se uradi revizija ako nije skoro radjena-savet:nediraj karb ako nema potrebe-pogotovo ne taj jer su jako osetljivi
Naslov: Odg: motor u g2
Poruka od: remus Septembar 13, 2008, 02:51:34 pre podne
Blokovi su isti nego je drugi hod klipa pa sa time ti je i manja zapremina,inace tako sam i ja prosao pa sam vratio posle motor koji sam kupio.