VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: PEDJA_COACH Jul 30, 2008, 02:25:36 posle podne
-
Evo ovako...pricha kaze sledece:
Kad se da kontakt,pochinje da blinka lampica na kontrolnoj tabli...to traje nekih 3-4 sekunde i onda prestaje.. To je normalno i tako treba...
E sad!
Kod mene , ta lampica ne prestaje da treperi...
Ja uzmem onu knjizicu o EKSPLOATACIJI Golfa 1 i vidim da treba proveriti vodu u hladnjaku... Vode ima,aj ispritiskam creva i sve ostalo dolijem za svaki sluchaj...opet isto,ali sad kad sam upalio auto ona je prestala,ugasio sam ga i pochela je da treperi i posle 3 sek. se ugasila... JEEEEE!!!
Ali...
Sada kad upalim auto lampica samo chkilji i kad se auto upali ona se ugasi...
Ne znam shta je u ptianju.. pa molim G-dina Rogija i sve chlanove ,koji se iole razumeju u elektroniku ili znaju shta je u pitanju da mi odgovore..
-
mene je zezala posuda za tecnos za hladnjak, u njoj se nalazio neki senzor i prijavljivo mi gresku da kao nema tecnosti, em ima, em lepo struji kroz sistem hehe...tako da mozda moze to da bude...tj neki kontakt na nekim dzekovima il tako nesto...ja sam zamenio celu posudu sa senzorom i izaslo me soma dingera, original, nova....za cetvorku..
-
Pedja a na koju lampicu mislish? Kod mene se upale 4?
-
Pedja, posto treba uzeti starost automobila u obzir, moj ti je savet da batalish gledanje tih lampica iz razloga sto su inace na golfovima losi kontakti i osim ako ne uradis komplet novu instalaciju, ne vredi da se oslanjas na lampice.. nego lepo s vremena na vreme, otvori haubu, pogledaj malo svoju mashinu, proveri tecnosti, sve sto mozes, pa gas.... to ti je najbolje resenje...
Uzgred, drugar sa audijem A6 2003 god., krenuo uzbrdo (malo veca i malo duza), i valjda mu se slilo ulje, i elektronika mu ugasi auto, shatro nema ulja u motoru... morao je da se spusti u rikverc na leru, i da ide drugim putem 20 km duzim... izem ti elektroniku...
-
U pitanju je GOLF 1 ,tako da mislim da ne znate o kojoj lampici je rech
Aj postvicu slikui,pa mozda prepoznate?
-
Pedja, posto treba uzeti starost automobila u obzir, moj ti je savet da batalish gledanje tih lampica iz razloga sto su inace na golfovima losi kontakti i osim ako ne uradis komplet novu instalaciju, ne vredi da se oslanjas na lampice.. nego lepo s vremena na vreme, otvori haubu, pogledaj malo svoju mashinu, proveri tecnosti, sve sto mozes, pa gas.... to ti je najbolje resenje...
Uzgred, drugar sa audijem A6 2003 god., krenuo uzbrdo (malo veca i malo duza), i valjda mu se slilo ulje, i elektronika mu ugasi auto, shatro nema ulja u motoru... morao je da se spusti u rikverc na leru, i da ide drugim putem 20 km duzim... izem ti elektroniku...
Zato ja volim čistu mehaniku
-
Koja lampica tacno,sta oznacava?
-
Tu lampicu imam i ja. Nalazi se na pokazivacu temperature. Trepce kad se da kontakt
i posle par sekundi treba da se ugasi. Meni se desilo isto to par puta uzastopno pa je posle samo pocelo da radi kako treba. Samo ti redovno kontrolisi tecnost i nista ne brini. Ko sto rekose kontakti su propali pa zeza.
Pedja jel si na ovu lampicu mislio?
(http://i210.photobucket.com/albums/bb265/Ivan_KS/DSC00557.jpg)
-
lampica je za nivo tecnosti i radi na istom principu kao i kod svih vagena i dan danas. da nebih objasnjavao princip rada postoje samo dve mogucnost. ili si sipao destilovanu vodu u antifriz ili je capilo senzor. ako je ovo drugo onda moras zameniti posudu jer ide kao komplet. jos ne \ko pomenu mogucnost labavih kontakata. pazi nije nemoguce ali se retko desavalo u ovom slucaju.
-
Ja nemam posudu za tecnost. Antifriz sipam direktno u hladnjak.
-
Ja nemam posudu za tecnost. Antifriz sipam direktno u hladnjak.
I kod mene je slichna lampica i ja takodje sipam direktno antifriz u hladnjak..
Shta sad ?
-
Pogledaj senzor temperature na motoru,mozda je labava buksna pa zeza...ili senzor nije uredu. uzmi buksnu sa senzora i prisloni na masu,ako zakuca skala ili se upali lampica onda je instalacija uredu.
-
ma ta lampica ti je nebitna posle toliko godina nesto mora da brljavi...bolje to nego nesto ozbiljnije-bitno da ti lepo radi skazaljka za temperaturu,ako ti je za utehu i mene ta lampica zeza pali se iz cista mira i nema ama bas nikakvih pravila kad se pali a kad ne tako da batali to
-
Kako da batali? Vozilo ako je u voznom stanju,bez obzira koliko je staro-mora biti u ispravnom stanju.
-
Samo neka redovno proverava tecnost u hladnjaku i nema sta da brine, jer ta lampica ionako sluzi da signalizira kad sistem pocne da curi pa opadne nivo u hladnjaku.
-
Kako da batali? Vozilo ako je u voznom stanju,bez obzira koliko je staro-mora biti u ispravnom stanju.
smor mi da kucam ali je to nebitna stavka bitno da lepo radi skazaljka za temperaturu i da ne gubi tecnost iz rashladnog sistema,nece valjda da menja celu tablu zbog toga---teraj ti to lave i ne beri brigu a ako te bas muci to javi pa cu ti reci sta da uradis
-
Ma vjerovatno prekidac u motoru ili ti "davac".
-
Druze ja imam ekspanzioni sud, u njega sipam antifriz a ne u hladnjak, na njemu treba da stoji senzor nivoa tecnosti pa kad opadne nivo pocne da treperi ta lampica. Moja ekspanziona posuda NEMA taj senzor! Kabal koji treba da se spoji na senzor ima dzek sa dva kontakta, oni su kratko spojeni bakarnom zicom! Kada se raspoji onda stalno treperi ta lampica, kada je spojeno onda treperi 3-4 sec kad dam kontakt pa prestane. Proveri da kojim slucajem nemas negde ispod haube kabal koji visi negde a kratko je spojen, kod mene je bio odmah pored ekspanzionog suda a nemam pojma gde kod tebe moze biti
-
Sacu ti COACH objasnim sitvaciju Rikno ti je senzor ili su malo oksidirali kontakti na njemu samom koji se nalazi na samoj posudi za vodu. Meni se to isto desilo na mom cabriu i upravo sam se vracao iz cg....vode ima,ulja ima,nije pregrejan itd....probaj ocisti kontakte ako opet blinka,zameni njega...
-
Covek je lepo rekao da NEMA posudu za vodu nego direktno sipa u hladnjak.
-
Ja kolko vide ti napisa da nemas a ne on,sto nemora da znaci da je nema i on ako sipa direktno u hladnjak al jbg sad...
-
lampica je za nivo tecnosti i radi na istom principu kao i kod svih vagena i dan danas. da nebih objasnjavao princip rada postoje samo dve mogucnost. ili si sipao destilovanu vodu u antifriz ili je capilo senzor
Sta se desava sa destilovanom vodom? Neki hemijski proces? Nemoze da napravi spoj na sondi kao obicna voda ili?
-
Aj da ne otvaram novu temu...
Kad sam odvezao auto na farbanje,osetio sam neki miris ,nalik paljevini. Prvo sam pomislio da je od sveze varenih limova i tako dalje(shto je i bilo delom) ali onda sam otvorio haubu i video da mi je procurilo ulje na poklopcu motora! nije na mestu gde je chep za ulje nego kod samog poklopca... i sad se plashim da nije mozda zakazalo hladjenje motora i da mi je izgoreo dihtung?
Shta dalje i kako????
-
Vidi da li kljuca voda u hladnjaku kada upalis auto,ako kljuca nije dobro
-
To je stara boljka VW da im plutani dihtung poklopca pusta ulje, nista strasno to se menja ali ipak proveri da li je radna temperatura normalna i sto Rogi kaze da ti vode ne kljuca ili oce da izadje iz hladnjaka (cisto da iskljucimo mogucnost kompresije u sistemu za vodu). A ta lampica se pali jer je kontakt na termodavacu los ili termodavac nevalja, mislim da imas 1 komad braon boje. on pali lampicu kad dodje na 110 stepeni.
-
Naravno treba proveriti pre svega radnu temperaturu. A sto se tice curenja na dihtungu dekla, svi kupuju plutani dihtung reda velicine 200-300 dinara, ali isto toliko i vredi. Problem se vrlo lako resava, pricam iz sopstvenog iskustva, posle ucestale zamene plutanih dihtunga, resio sam da se raspitam sta je bolje resenje, na savet jednog majstora uzeo sam gumeni dihtung, i resio problem. Razlika je u tome sto se menjaju i srafovi koji ga pritezu, iz prostog razloga jer je deblji od plutanog. Taj set kosta otprilike 1000-1500 dinara, ukljuceni su i ti srafovi. Ja samo mogu da kazem da zamenom tog dihtunga nisam imao nikakvih problema citave 2-3 godine, kad sam imao dvojku, iskreno u tom stanju je otisla kod novog gazde. I da, to sam uradio i sa dihtungom kartera.
-
mene je ta lampica isto mu?ila na golfu 2 gti sve dok nisam oti
-
Moram da pod hitno da proverim... svakako cu promeniti dihtung,ali samo da proverim da mi mozda neshto nije u redu sa sistemom hladjenja.. Jel ima neko prosto proveravanje sistema,kao shto reche Rogi otvorim chep na hladnjaku i upalim motor,ako kljucha,shta onda? i tako to...
-
Cekaj jel si lud biggrin
pa vidi da li kljuca voda u hladnjaku,ako kljuca onda je verovatno pokrivio glavu... mislim ne daj Boze
ali nadamo se da nije,vec je samo dihtung napuko i to je to!
-
nemoj me xxbati sad!
-
Ajde proveri pa javi sta se desava
-
iskreno se nadam da nije nista strasno u pitanju---to sto ti je tu ulje procurelo i sto je smrdelo nemoj da te zabrinjava jer je verovatno bacio maloo ulja na izduvnu granu a ona je vrela.moj drugar je menjao taj dihtung i stavio hermetik ali je stavio mnogo hermetika i odma sve zatvorio i dotegao.kako je dotegao dihtung je skliznuo od hermetika i pomerio se ka unutra.kad je upalio auto posle 5 minuta voznje iz haube se dimilo ko da se zapalio a smrdelo je za medalju.kad smo otvorili i skinuli poklopac motora dihtung se ko sto sam rekao od srafa do srafa ispomerao ka unutra i normalno da je ulja bilo na sve strane.lepo smo to ponovo zamenili izsmirglali i stavili novi dihtung-bez hermetika i sve to lepo dotegli.mora da se pazi da se ne preteze da ne odu brezoni.posle smo malo provozali auto da bi sagorelo ulje koje je zapalo izmedju usisne i izduvne grane,jer nismo mogli da ga dohvatimo krpom da ga ocistimo.dimilo je i smrdelo dobrih sat vremena voznje,sad je sve ok.vec godinu dana vozi auto bez problema----tako da je veoma moguce da je tebi isto to u pitanju samo u blazoj formi.zamena dihtunga dekle motora je jednostavan postupak ali mora da se odradi lepo i lagano nista na silu
-
Pa jexxm mu sve,samo da neshto nije ozbiljno...
-
to se i meni pali ali kad sviram i kada mi automat ugasi brisa?. ina?e ta lampica je povezana i na dava? temperature kod svih wagena ona ti je ustvari neka vrsta upozorenja vezanog za te?nst i temperaturu motora.
-
Zamenio sam dihtung..on je prso... i to na dva mesta..
Josh jedno pitanje:
Kako moze da se proveri,da li je u redu sistem hladjenja motora?
-
Proveris dali nestaje tecnosti iz cantre, pregledas kakvi su spojevi creva sa racvama i sa hladnjakom, kakve su selne, proveris da ti necuri unutra grejac kabine, proveris u kakvom su stanju creva, proveris termostat i termodavac i strujnu instalaciju termodavaca i sipas uvek antifriz da bi sistem bio cist i bez kamenca iz obicne vode koji moze da napravi sranje. coilleo2tj
-
Jedino da odem do nekoga da mi to vidi
hahaah
Rogi jel mi primash auto u garage? :)
-
Naravno Pedja... rekao sam ti da dodjes kad hoces!
Napravicu sastanak strucnjaka pa cemo sve pregledati biggrin
-
Pa molim te,bez toga nema rabote :)
-
ali da svi strucnjaci budu na broju, nemoj da neki fali. bonk