VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: Ivan Jul 28, 2008, 11:18:35 pre podne
-
Ujutru pri prvom paljenju se desava da alnaser zastane na tren i onda odjednom okrene. Mislio sam da je do akumulatora pa sam stavljao druge i isto se desavalo. Napominjem da se to desava samo na prvo paljenje. Svako sledece je normalno i alnaser okrece bez problema. Sta bi to moglo da bude?
-
Moguce da su biksne anlasera otisle ili rotor...to su dva moguca problema kada se tako desava. A bilo bi bolje da su biksne,jer su najjeftinije...ako ti zatreba nesto od delova javi se meni
-
Za njega postoje dve vrste biksni. U radnji kazu da rasturim pa da donesem da bi videli koje su. Jel moze to da se vidi koje su po tipu alnasera,godistu ili necem drugom?
Evo kataloga sa oznakama alternatora i alnasera poredjanih po modelima, godistima i oznakama motora.
Alternatori i alnaseri (http://rapidshare.com/files/133024442/alternators_starters.pdf.html)
-
to se i meni desavalo i to sa remontovanim alnaserom pa sam kupio polovan zamenio biksne u alnaseru i onu u menjacu.sad je sve ok ali nikako da uzmem da probam moj stari alnaser jer kad ga je majstor remontovao nije menjao tu biksnu u menjacu tako da moguce da me je samo ona zezala.i da izveo sam dodatni kabl na masu do srafa koji drzi menjac a nalazi se blizu alnasera.stavio sam kabl 16mm direktno na masu akumulatora,to ti nije lose da uradis ako vec nemas uradjeno pomaze a ne skodi
-
Koji je motor u autu?
-
Druze i meni se isto to desavalo povremeno, ne na svako paljenje. Kad treba da zavergla prvo zastane pa jedva okrene posle pola sekunde. Tako je bilo neko vreme i onda vise nije hteo uopste da zavergla, samo cakce, upalio ga na gurku i otisao kod majstora a u glavi mi vec 50Eva za nov alnaser... Ocistio covek kontakte od masti i rdje, namazao sa kontakt masti i eno ga vergla kao lood!
Pre nego sto bilo sta uradis probaj da ocistis kontakte i da mu dovedes direktno struju sa accu-a, mozda te zeza i bravica
-
Pre nego sto bilo sta uradis probaj da ocistis kontakte i da mu dovedes direktno struju sa accu-a, mozda te zeza i bravica
Da probaj prvo sa kontaktima, ortak imao slican problem na dvojici, kontakti skroz oksidirali-zardjali bilo kao da su ofarbani u zeleno osmirglao sve lepo ocistio i za sad radi.
-
Pre nego sto bilo sta uradis probaj da ocistis kontakte i da mu dovedes direktno struju sa accu-a, mozda te zeza i bravica
ajde neka neko pojasni ovo `direktno struju sa accu_a`
-
Pa to znaci da dovedes novu struju sa aku,da ispitas da li je uredu instalacija sa auta( kontakt brava)... znaci na onu malu buksnu na automatu anlasera,tu je dolazna struja sa brave paljenja.
-
pomislio sam da je samo da se ispita/proveri nesto... ali reko bolje da pitam, mozda ima jos necega u tome
hvala Rogi
pozdrav
-
Motor je 1600 ccm,55 kW i ima oznaku WV. Sto se tice kontakata to cu proveriti za vikend, ne mogu pre. I ja sumnjam na biksne. Videcemo.
-
Meni je majstor otkacio + sa automata alnasera, uzeo kabal (onaj za pomoc drugarima na drumu kad ima je prazan akumulator ) jedan kraj spojio na + akumulatora a sa drugim je pipkao + automata alnasera. Svaki put je zavrteo ko blesav. Kaze da mu je to prvi korak u radu jer ako tad vrti ne mora da skida alnaser... kontakti ili brava... kod mene su kontakti nacisto bili oksidirali
-
jes vala bas to da dovede novu struju- treba da zameni kabl od akumulatora do anlasera i da promeni buksnu na zici koja ide od kontakt brave ako ste to mislili to i kazite
-
Sad sam se vratio od majstora, vezali smo direktno alnaser na akumulator i okrece kao lud. Nema nikakvog zastajkivanja, kocenja itd.
-
Kazem ti ja, kontakti ili bravica...
-
pa to mi bas smrdi na elektricni ulozak bravice-to malo g... sto zna da zeza to je strasno ima sto problema koji su vezani za taj ulozak i ljudi cesto puknu silne pare a na kraju se ispostavi da zeza deo od 600din
-
Moguce da je el.ulozak brave pri kraju. Moze se postaviti relej da se pojaca napon sa brave ka anlaseru.
-
ma ja sam pre za zamenu uloska-ko zna kako ce taj stari da trpi napon kad stavis relej
-
Doslo je vreme da se zamene cetkice i biksne. Interesuje me da li postoji mogucnost da se po modelu alnasera vidi koji tip cetkica ide u njega. U radnji su mi rekli da imaju neke koje se leme i koje se samo namestaju u leziste. E sad, majstor koji ce mi raditi je udaljen nekih 7-8 km od radnje tako da ne mogu da skinem cetkice i da ih odnesem na uporedjivanje jer majstor nema auto. Svaka pomoc dobro dosla.
-
ne postoji adekvatnije resenje od rasturanja anlasera pa da se vidi koje cetkice idu--vidi da podje jos neko sa tobom,sa svojim kolima pa da sa njim skoknete do radnje,i ja sam jednom peske do radnje dobrih 15min.jer majstoru nije bio tu auto---da ne idem u off---za djuntu se valja malo i pomuciti driving driving
-
Elem, otisao sam da kupim cetkice i biksne kad covek u radnji me pita jel mi alnaser OBICAN ili PLANETARNI? Ja ne znam sta da kazem, pa da li bi neko bio ljubazan da mi malo pojasni ovaj pojam PLANETARNI i kako mogu videti koji je moj?
-
Kod Golfa 1 je obicni i on je malo deblji (veci obim), a kod dvojke je sa planetarom. Ako nije nista mijenjano, trebalo bi da je kod tebe obicni. "Planetar je zupcanik na osovini alnasera koji se vrti izmedju 3 zupcanika iste velicine u 120 stepenastom rasporedjenju , a ta 3 prenose silu na izlazni presten". Valjda se tako dobije veca snaga, a i dosta je tisi od obicnog. Neka neko da strucnije objasnjenje.
-
Ivane tvoj je dizel? Trebalo bi da su biksne i cetkice kao kod golfa 1,znaci obican anlaser,samo na passatu stoji sa druge strane.
Planetarni sistem anlasera se ubacivao u Golfa 2 dizela...taj sistem je slozeniji i dobija se brze vrtenje bendiksa i time bolje startovanje motora.
-
Ne,moj je benzinac, 1600ccm, 55kW. I jos jedno pitanje. Stari alnaser nije imao drzac koji se srafi na zadnjoj strani alnasera i pricvrscuje se na blok motora. Kad sam zamenio majstor mi je rekao da nema potrebe da se to stavlja jer nema neku funkciju. E sad, da to nema funkciju Svaba ga ne bi stavljao tu, pa me interesuje da li treba da se stavlja ili ne? Evo slika starog alnasera.
(http://img356.imageshack.us/img356/8629/45475811cc2.jpg)
By Ivan (http://profile.imageshack.us/user/ivan_srbija), shot with K810i (http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=K810i&make=Sony+Ericsson) at 2008-10-31
(http://img356.imageshack.us/img356/6329/88518875aq7.jpg)
By Ivan (http://profile.imageshack.us/user/ivan_srbija), shot with K810i (http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=K810i&make=Sony+Ericsson) at 2008-10-31
(http://img48.imageshack.us/img48/8595/31629266oj6.jpg)
By Ivan (http://profile.imageshack.us/user/ivan_srbija), shot with K810i (http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=K810i&make=Sony+Ericsson) at 2008-10-31
(http://img48.imageshack.us/img48/9130/10357209kd0.jpg)
By Ivan (http://profile.imageshack.us/user/ivan_srbija), shot with K810i (http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=K810i&make=Sony+Ericsson) at 2008-10-31
(http://img48.imageshack.us/img48/3613/27662463wg2.jpg)
By Ivan (http://profile.imageshack.us/user/ivan_srbija), shot with K810i (http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=K810i&make=Sony+Ericsson) at 2008-10-31
-
svaba je to uradio kao dodatnu sigurnost,nikad se ne zna....da sam ja u pitanju,a ti nemoras da me poslusas,ja bi to montirao pa kud puklo da puklo
-
Taj nosac je stavljen u slucaju da se popuste glavni srafovi...malo ga je nezgodno montirati,zato ti je majstor rekao da ne treba da se stavi.
-
Ne vidim zasto je tesko. Kad sam gledao juce kako se kaci imalo je mesta a i pristupacno je. Nego nema veze, stavicu ga pa sta bude. Nego, jel ovaj na slici planetarni ili obicni alnaser?
-
Obicni je to. Planetarni je duzi i tanji.
-
Hvala vam ljudi, mnogo ste mi pomogli.
-
samo da se nadovezem na temu-planetarni anlaseri su duzi i tanji i 92.godine volkwagen je izmedju ostalog stavljao i hitachijev anlaser-tako da kad neko bude morao da menja ili kupuje polovan,cisto da se ne zbuni otkud hitachi na VW
-
Elem, danas su zamenjene biksne i cetkice na alnaseru. Stare cetkice su bile fabricke ali ih je bilo manje od pola. Sad alnaser brze okrece i nema vise zastajkivanja i kocenja prilikom verglanja.