VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: DragoBG Jul 16, 2011, 06:37:57 posle podne
-
E ovako problem mi je to sto na svakih mesec dana mi fali po pola litre vode u motoru. Posle duzeg vremena nasao sam gde curka, a pusta vodu tacno na cosku bloka i glave motora, odnosno na dihtungu. Curka bas pomalo i samo tu, pa me zanima dal ima neko resenje odnosno neka zaptivna masa koja moze da se namaze i sl. da bi se izbeglo kompletno skidanje dihtunga glave?
Samo da kazem da je u pitanju 1.9 dizel
-
Ima lepak koji se sipa u rashladni sistem, ali u cistu vodu, moras da ispustis antifriz, pa da naspes vodu, malo radne sa tom vodom, pa prospes, naspes novu i ovo (ili neku drugu marku) (http://www.barsproducts.com/products/C16.gif) kad se naspe lepak, nesme se zatvarati sistem, znaci bez cepa mora da postigne radnu temperaturu, recimo da to odradis uvece, pa ujutru jos jednom, potom prospes vodu, opet isperes vodom, prospes i naspes antifriz...
A moze i zivo jaje da okrpi ako nije velika rupa, sitnije rupe krpi i kafa mlevena i aleva paprika biggrin
-
i ja sam ovo sve pokusao na jednom golfu 2 dizelu,isto je curkala voda na dihtungu,nista nije pomoglo osim novog dihtunga,daj boze da teb nesto upali
-
Ja sam mu isto to predlozio, al mi post neko obriso. Bio je ispred pimbetovog.
-
probaj s ovim metalnim prahom,ali bi ti ipak preporučio da zameniš dihtung i poravnaš glavu.a šteta je kad skidaš glavu da ne promeniš i vođice i gumice ventila,ošlajfuješ ventile,pa kad je već otvoren motor eventualno zameniš karike....jbg nikad kraja
evo ovaj prvi žuti ;)
http://www.cyclo.com/pages/cooling
-
A nece ovaj prah, ili lepak, da zalepi i jos nesto, sto nebi trebalo na primer. I kako on bas da zna koju rupu treba da zapusi, a koju ne?!?!?! blink
-
to pitaj onoga ko je to smislio i napravi,odgovor sigurno znaju http://www.cyclo.com/pages/Contact
-
Licno mislim da mu je bolje promeniti dihtung, jer je glava u tom delu, siguran sam 100% vec ostecena. Ima udubljenje. Sa ovim ce trenutno, MOZDA resiti problem, ali ne za dugo.
-
Licno mislim da mu je bolje promeniti dihtung, jer je glava u tom delu, siguran sam 100% vec ostecena. Ima udubljenje. Sa ovim ce trenutno, MOZDA resiti problem, ali ne za dugo.
slazem se sa tobom to mu je trajnije resenje
-
normalno da je bolje,zna on to i sam,možda nema vremena da uradi a možda uspe privremeno da reši problem,1,2,3,...5 10,30 k km za nekih 150,200 din ko zna,neće napraviti nikakvu štetu,jasno da ne sme računati na neki dalji put,ovako u lokalu što da ne....
-
Drzi bure vodu, dok majstori odu.... lollol
-
...možda će majstori beer pre nego što odu pa neće tako brzo da voda iscuri biggrin
-
nista onda cepam oako pa cim krene cesce da gubi vodu, odo na zamenu... posto vidim da boljeg resenja nema beer
-
Samo pazi da negura jos vodu u cilindar, pa ces tek onda imati sex. A u tom slucaju ti negine generalna komplet. Ja na tvom mestu nebi odugovlacio sa zamenom dihtuga. Jer ti vidis da ide spolja voda, a unutra u cilindar nevidis. A vrlo je moguce i to, cim je on probio. Tako da se neigraj mnogo sa time. Sem ako imas para za bacanje pa te bas briga onda. mahac
-
pa ja kapiram da kad krene i unutra da prolazi voda gde ne treba mora i dim da pokazuje, al u svakom slucaju cu zameniti to... Aj pitanje samo, koliko traze maistori otprilike za to, da imam neku okvirnu cenu?
-
Puskaranje podje od vece kolicine, a ako je manja mozes i da ga neprimetis. A voda radi svoj negativan po motor posao.
Neznam tacno, ali mislim da nije vise od 50 evra zamena dihtunga. Obrada glave sa zamenom gumica, vodjica i ravnjanjem uz normalno pranje u kadi je negde oko 80 evra. To su neke cene onako sa sluha. Mozda ce ti neko dati bolje tacnu infu.
-
Ima lepak koji se sipa u rashladni sistem, ali u cistu vodu, moras da ispustis antifriz, pa da naspes vodu, malo radne sa tom vodom, pa prospes, naspes novu i ovo (ili neku drugu marku) (http://www.barsproducts.com/products/C16.gif) kad se naspe lepak, nesme se zatvarati sistem, znaci bez cepa mora da postigne radnu temperaturu, recimo da to odradis uvece, pa ujutru jos jednom, potom prospes vodu, opet isperes vodom, prospes i naspes antifriz...
A moze i zivo jaje da okrpi ako nije velika rupa, sitnije rupe krpi i kafa mlevena i aleva paprika biggrin
boodala lollol boodala tako je mister pimbe, samo nisi potencirao da paprika mora biti iskljucivo leskovacka (sitno tucana), kafa grand, ili jaje ali domace.... uff odo da popijem hladan sok nasmejao sam se do suza lollol
-
A nece ovaj prah, ili lepak, da zalepi i jos nesto, sto nebi trebalo na primer. I kako on bas da zna koju rupu treba da zapusi, a koju ne?!?!?! blink
ovo ti je dobar post bobi moram priznati... lollol
-
sad odgovor za coveka koji je postavio post- drago bg, po meni oteraj auto kod majstora, neizbezna je zamena dihtunga kao i kontrola iskrivljenosti glave, tu se podrazumeva (kad je vec skinuta glava) da se odradi komplet (ventili, gumice,vodjice, ravnanje ili stavec je sve potrebno) odlucice majstor koji to radi.
ovo sa ovim lepkovima i kojekakvim glupostima ne pokusavajte nece imati uspeha... ti lepkovi, tecnosti, praskovi, paprike, kafe ili sta vec se koristi kad se curenje javlja na hladnjaku (na samoj flasici i pise RADIATOR), kad je curenje rashladne tecnosti na glavi, bloku- to ne daje nikakve rezultate... pozzzz
-
Meni je ovo sa ovim prahovima i lepkovima oko rashladnog sistema, veoma nepouzdano. Jer znate kako su sitni otvori u hladnjaku? I da se ovo zalepi svugde po malo, ode mast u propast. Zato mu i savetujem da zameni dihtung.
-
nisu svi isti,postoje razlike ja sam tačno predložio,evo
Stops leaks fast & permanent
Lubricates water pump
Repairs leaks in radiators, water pumps, cylinder heads, hose connections, engine blocks, freeze plugs, heaters & gasket joints
Safe to use
Seals leaks
ali bolje odradi po psu
-
izneo sam svoje misljenje o prednostima i manama tih lepkova....u praksi su najefikasniji na hladnjacima... na ostalim komponentama dali su lose rezultate coilleo2tj
-
Pa kod njega curi na dihtungu, a ne na hladnjaku Stef. U principu smo dali predloge, pa neka covek resi sam sta mu je bolje da radi.
-
pa realno onda je najbezbolnije da se menja dihtung, mada bas sitno curka, cak danas kad sam ga vozio nije ni kap izasla, a jedino kad sam uspeo da primetim je kad sam ceo dan proveo u guzvi po gradu + sto je napolju 40 stepeni... Al samo da ne mora i ravnanje i ostala s... p.s. inace bar da znam , gde se u BG-U radi to ravnanje glave i koliko to moze da kosta?
-
Jbga glava cim se skine mora da se obeli... Da je ravna ne bi curkala , simple as that