VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: crni_vlada Jul 13, 2011, 08:52:22 posle podne
-
Danas sam menjao termostat,pa je majstor skidao zaštitu ispod motora..a negde na spoju menjača i motora ima ulja i malo na turbini...alarmantno ili???..motor normalno radi,lepo vuče,turbina ne zviždi mnogo,ulje je blizu 10000 a dolio sam nekih 300 gr od zamene...
-
Mislim da ne postoji TDI koji ne pisa pomalo ulja, tako da je daleko od alarmantnog stanja
-
Sve preko 200 000 km predjenih, negde malo pokaze. Tako da nije toliko strasno. I neteraj preko 10 000 km ulje. Menjaj!!!
-
meni rekoše da to nije ništa čudno za 170 000,naravno da ću da menjam,uskoro i veliki i mali servis pa ću im reći da pogledaju,dal ima tu neki dihtung nešto da tu pušta?
-
Izmedju motora i mnjaca ti je kvaclo. Odnosno zvono u kome su korpa, lamela, druk lager i viljuska. Najverovatnije je popustio semering na radilici ka menjacu, zadnj sto bi se reklo.
-
a za to mora da se skida menjač da bi se uradilo?
-
Da
-
Ne cackaj mecku, vozi to i uzivaj
-
da,samo je lepo kada posle 7,8000 izvadiš šipku da proveriš ulje a ono na max.. i ne moraš da dosipaš mahac
-
Zato se na vreme sipa modifikator u ulje i resen problem
-
e ljudi manite se modifikatora. on sluzi da popunjava zazore. a mahom se desi da od njega zapeknu karike jer im eliminise zazor pa poderu i sebe i cilindar. a to curenje ulja odakle dolazi zavisi od motora ve ili pd?
-
nije pd,ja mislim da je rotirajuća pumpa (stariji sistem) ako sam se dobro izrazio biggrin
-
Majstor gledao,piski ulje malo na semeringu menjaca ili dihtungu kartera,nista strasno...
-
Sve preko 200 000 km predjenih, negde malo pokaze. Tako da nije toliko strasno. I neteraj preko 10 000 km ulje. Menjaj!!!
ako je proizvidjac predvideo da je 15000
da ide ulje zasto vi se menjalo ranije
-
@aca@ zato druze, sto ni gorivo ni ulje u vecini slucajeva, nije ono sto bi trebalo da bude po normativu. mahac
-
pa nije ni aditiv
-
Nerazumem tvoj komentar???
-
najcesci problem je sto se zasiti pecurka na poklopcu ventila pa tu curi a hoce i na vakuum pumpi. oba mogu da se sliju na menjac pa izgleda kao da je semering do radilice
-
nisam se dobro izrazio modifikator si rekao
pa znamo da modifikator ide u motore koji su na izdisaju
nebih se slozi sa tobom oko toga
ja motulovu sintetiku vozim po 15 tak hiljada
ja licno ne bih sipao u takav motor modifikator
sticajem okolnosti sam radio jednu mk2 disela
mr radionica mi je j..... m... za to
vlasnik mi je kasnije rekao da je tako sve pocelo sa malom potrosnjom ulja
a on je hteo da ne trosi ni gram
nego ja otisao od teme
100% sam siguran da dobro ulje moze da ide i po 15 hilj.
ispravi me ako gersim :rolleyes:
-
Modifikator nije samo za to kao sto ti kazes. Nezaboravi hladan start u zimskom periodu pogotovu kad je ulje gusto.I na novijim motorima. A sto se tice ulja mozda i moze, verovatno. Ja licno menjam na 7500. I da na benzicima 30 000 je preterano po normativu
-
zaboravljas da ovo nije rusija lollol lollol
mislim sto se tice hladnoce ;)
-
pa zato ulje i jeste 5w40 i koliko ono moze da onesposobi start motora na nizim temperaturama? osim ako nije sibir. a suv start motira je glupost. to ne postoji, uvek su cilindri masni ali ja mislim da to ovde nije tema. idete u off!
-
najcesci problem je sto se zasiti pecurka na poklopcu ventila pa tu curi a hoce i na vakuum pumpi. oba mogu da se sliju na menjac pa izgleda kao da je semering do radilice
Da kažem to majstoru da pogleda sada kada bude radio veliki servis ako nije veliki problem i posao da mi reši to,volim kada ne moram da dosipam ulje u mog škodilaka biggrin...